دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۱    
رییس سازمان پیشگیری ومدیریت بحران شهر تهران گفت:سامانه هشدار سریع زلزله برای صدور هشدارسایرمخاطرات ازجمله سیل هم قابلیت استفاده داردولازم است شریانهای حیاتی،متروو... به این سامانه متصل شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۰    
پدر دنیا ویسی شایعات مطرح شده در مورد چگونگی مرگ دخترش را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۸    
امیرحسین مقصودلو، مشهور به تتلو گفته دلیلش برای حمایت از ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در انتخابات ریاست جمهوری این بوده که "جوانی و قدرت" آقای رئیسی را سنجیده و به همین دلیل " یک تنه" از او ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۲    
شهردار تهران در حکمی پوریا سوری را به سرپرستی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۱۴    
شرکت "اینستا360" از مدل جدید دوربین واقعیت افزوده خود موسوم به "One X" رونمایی کرده است که کاربر می تواند آن را همانند یک موشک کاغذی پرتاب کرده و از تصاویر فیلمبرداری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا نسبت به روند افزایش نرخ بهره در ایالات متحده گفت، بانک مرکزی این کشور احمق شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: از این که سکولارها آمدند و اقتصاد را به هم زدند نگران نباشید، به برکت جانبازی مردم متدین از این مشکلات عبور خواهیم کرد و این صبر، ثمرات زیادی خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۷    
پس از موافقت رییس جمهور با اعمال 35 درصد تخفیف در ارز مورد نیاز ویزای اربعین، سازمان حج و زیارت نرخ جدید ثبت نام اربعین را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۲    
به دنبال سقوط شاخص میانگین صنعتی داوجونز نیویورک، شاخص میانگین سهام 'نیککی' توکیو نیز امروز پنجشنبه بیش از هزار واحد سقوط کرد که بیشترین میزان افت از ماه مارس (اسفند 96) به این طرف است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 400 هزار خانوار در صندوق پس انداز مسکن عضو شده اند که نشان استقبال مردم از این تسهیلات است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۷    
محققان موسسه پزشکی تکاملی دانشگاه زوریخ و دانشکده پزشکی آدلاید اطلاعات مربوط به 178 کشور را تجزیه و تحلیل و ارتباط بین اندازه خانواده و خطر ابتلا به سرطان را بررسی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۷    
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مردی عراقی که در جنوب تهران به جعل ویزای کشور عراق برای زائران اربعین اقدام کرده بود، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۲    
وزارت جهاد کشاورزی آن چه در برخی رسانه ها از قول معاون آب و خاک در خصوص جلوگیری از ورود آب به کشور عراق مطرح شده است،را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۷    
ارزش بیت کوین در اتفاقی کم نظیر، 13 میلیارد دلار کاهش را تجربه کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که صندوق بین المللی پول در خصوص ارزهای دیجیتال هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۷    
روابط عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای ارتباط اقدام فردی ناشناس در خصوص خون گیری مشکوک دانش آموزان دختر یک مدرسه در تاکستان قزوین با هلال احمر را رد و تاکید کرد که این فرد به هیچ وجه امدادگر هلال ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر بهداشت و درمان از زیرپوشش بودن 23 میلیون نفر در نظام ارجاع سلامت در کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۱    
واتس اپ موفق شد پیش از هر گونه رسوایی باگ امنیتی خود را رفع کند. باگی که طی 2 روز اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده وبد اما بدون حاشیه و به سرعت رفع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه تا صبح امروز تقاضای چندانی در بازار سکه وجود نداشت ولی از ساعتی قبل مجدد صف تقاضا درحال تشکیل است،گفت: سکه هم اکنون 400 هزار تومان حباب دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۱    
رییس کلینیک درد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح اهمیت مبحث درد و ضرورت کنترل آن برای تسریع بهبود بیمار و برشمردن مهمترین نشانه های دردهای مهم و خطرناک ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مراسم وداع با بهرام شفیع امروز در حالی برگزار شد که از دوستداران دو جامعه ورزش و رسانه برای بدرقه ی او به خانه ی ابدی در مقابل مسجد بلال صدا و سیما گرد هم آمده بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: خوش حال کننده ترین خبری که اخیرا شنیدم اعلام موضع جمهوری اسلامی ایران به صورت شفاف توسط مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی بود مبنی بر این که ما زیر بار ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
سیف الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: با تشکیل کمیته نام، امکان انتخاب هر نامی برای فرزندان توسط والدین وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: غلبه آشکار تیم دیپلماسی ایران بر آمریکا و تصویب لایحه کنوانسیون CFT از جمله اخبار خوشحال کننده چندماه اخیر بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
ری- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تصویری که از ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه شد، تحقیرآمیز بود، گفت: امروز راه ها را بر دشمنان بسته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره خبر اقدام به خون گیری شخصی در مدرسه ای در تاکستان توضیح داد و اعلام کرد که بر اساس تست ها و آزمایشاتی که از دانش آموزان به عمل آمده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل محیط زیست استان به دلیل قصور و کوتاهی در پروژه انتقال گورخر ایرانی رسما عذرخواهی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۴    
وزیر کشور با اشاره به حوادث منطقه و حضور نیروهای خارجی تاکید کرد: معتقدیم مسائل منطقه باید توسط خود کشورهای منطقه حل و فصل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۴    
آلمان کماکان بزرگ ترین اقتصاد قاره سبز است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۴    
احتمال زیادی وجود دارد که چین به عنوان یکی از پاسخ هایش به اقدامات آمریکا، دسترسی بانک های آمریکایی به بازار این کشور را محدود کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۹    
با پیشنهاد همتی به رئیس جمهور هزینه ویزای اربعین 35 درصد کم شد و به 107 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
اخیرا بورس تهران شاهد چرخش 180 درجه در معاملات و رفتار سهامداران است، در روزهایی از هفته اخیر صف های پایدار خرید به صف های فروش بدل و نماگر اصلی بازار سرمایه با کاهش مواجه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: بیشتر مردم هنوز از میوه های تابستانه استفاده می کنند اما ورود میوه های پاییزه به بازار هم خوب بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
دونالد ترامپ اظهار کرد آمریکا به حساب کشورهایی که به واردات نفتشان از ایران پس از مهلت چهارم نوامبر و اجرایی شدن تحریم های آمریکا ادامه می دهند، خواهد رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
سهام بازارهای مهم جهان به پایین ترین سطح 3 ماهه خود رسید و شاخص های سهام وال استریت به بدترین عملکرد یک روزه خود از فوریه تا کنون را ثبت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲    
محمدعلی افشانی، شهردار تهران در خصوص وضعیت بازنشستگی اش گفت: هر پاسخی که مجلس به استفساریه دهد، ما هم طبق آن عمل می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲    
ممنوعیت فعالیت 9 شرکت صرافی به دلیل عدم رعایت ضوابط در خرید و فروش ارز از سوی بانک مرکزی اعمال شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: برخورد سمند و موتورسیکلت پنج کشته و مجروح بر جا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲    
آلاینده های هوا به دو گروه آلاینده های اولیه و آلاینده های ثانویه تقسیم بندی می شوند که هر یک ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارد، همچنین مواد آلاینده هوا را می توان در پنج گروه تقسیم بندی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲    
15 مهرماه لایحه CFT یا کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید تا شروعی برای تصویب احتمالی FATF و عضویت کشور در گروه ویژه اقدام مالی باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل غول نفتی BP به شبکه CNBC گفت که ابهام پیرامون صنعت نفت ایران در آستانه تحریم های آمریکا، ممکن است باعث نوسان شدید قیمت های نفت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۲    
راننده مسافربرنما به اتهام اقدام به آدم ربایی و قصد تعرض به سه زن صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۲    
درگیری دو خانم معلم در یکی از روستاهای زنجان با قتل پایان یافت. به گزارش خبرنگار جنایی ایران ، ساعت 7 ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۷    
ایرانی ها عدد نمی دانند. ابوالحسن ابتهاج، اولین رئیس سازمان برنامه ایران از سال 1333 تا 1337 در کتاب خاطرات خود چنین به فرهنگ اقتصادی انتقاد می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۱    
بر اساس آمارهای رسمی، از زمان صدور بسته سیاستی جدید ارزی خود در مردادماه تا هجدهم مهرماه، سه میلیارد و 388 میلیون یورو ارز از صادرکنندگان خریداری کرده است.