سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۱۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 دی 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 دی 1397 ایران خبر 2 دی 1397 ایران خبر 3 دی 1397 ایران خبر 4 دی 1397 ایران خبر 5 دی 1397 ایران خبر 6 دی 1397 ایران خبر 7 دی 1397 ایران خبر 8 دی 1397 ایران خبر 9 دی 1397 ایران خبر 10 دی 1397 ایران خبر 11 دی 1397 ایران خبر 12 دی 1397 ایران خبر 13 دی 1397 ایران خبر 14 دی 1397 ایران خبر 15 دی 1397 ایران خبر 16 دی 1397 ایران خبر 17 دی 1397 ایران خبر 18 دی 1397 ایران خبر 19 دی 1397 ایران خبر 20 دی 1397 ایران خبر 21 دی 1397 ایران خبر 22 دی 1397 ایران خبر 23 دی 1397 ایران خبر 24 دی 1397 ایران خبر 25 دی 1397 ایران خبر 26 دی 1397 ایران خبر 27 دی 1397 ایران خبر 28 دی 1397 ایران خبر 29 دی 1397 ایران خبر 30 دی 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۴    
محمدرضا پرهیزکار ، مدیرعامل شرکت ارم سبز به عنوان سفیر فرهنگی تیم های ملی فوتبال ایران معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۵    
محمدعلی کی نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در واکنش به حواشی اخیر در شبکه های اجتماعی در خصوص دختر و دامادش جوابیه منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در محل نمایشگاه بین المللی مشهد درباره فیلترینگ گفت: واقعیت این است که تجربه نشان داده فیلترینگ جواب نمی دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۵    
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در گزارش جدید خود اعلام کرد که در سال 2018 میلادی بیش از 2200 پناهجو در تلاش برای رسیدن به خاک اروپا به ویژه اسپانیا در دریای مدیترانه غرق شده اند که طبق ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش هایی که اکنون در اغلب مناطق کشور شاهد آن هستیم به تدریج تا جمعه عصر به پایان می رسد اما از روز یکشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب و جنوب غرب به کشور می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۵    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به تحولات جوی اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت:گویا هنر برخی تنها ایجاد اضطراب در دل مردم -با مشکلات اقتصادی وتحریمی روزانه- است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۵    
روز گذشته بویی نامطبوع برای ساعاتی تهران را فرا گرفت و گمانه زنی های متعددی در خصوص منشا این بو مطرح شدند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۵    
آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: مادامی که اختلاس گران را از انبار ثروت و دارایی های کشور دور نکنیم و نظام بانکی خود را اصلاح نکنیم شکست قطعی خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۵    
وزیر امور خارجه نوشت: یادآوری به ایالات آمریکا:1- قطعنامه 1929 مرده است2- تهدید، تهدید تولید می کند و نزاکت، نزاکت می آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۵    
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نباید در مردم یأس و ناامیدی ایجاد شود، گفت: جایی برای مذاکره با آمریکا باقی نمانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۵    
دکتر سید حسن هاشمی با ارسال پیامی، انتصاب دکتر سعید نمکی را به عنوان سرپرست وزارت بهداشت تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۵    
اخیراً فیلمی از صحن شورای شهر فردیس در استان البرز منتشر شده که در آن فردی با عنوان جانباز بالای 70 درصد برای حل مشکل خود و اخذ مجوز ساخت و ساز در زمینی قولنامه ای به مساحت 2000 مترمربع ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۵    
دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در قدردانی از قاضی زاده هاشمی توئیتی منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۵    
در سال 2018، نرخ مرگ و میر مربوط به هواپیمای مسافربری جهش کرده، در حالی که در سال قبل، هیچ حادثه مرگباری ثبت نکرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۵    
نخستین برف زمستانی از شامگاه چهارشنبه 12 دی ماه آغاز شد و شهرهای همدان، ارومیه، زنجان، قم را سفید پوش کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۵    
مرکز کنترل ترافیک تهران از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر معابر و راه های پایتخت در پی بارش برف خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۵    
به تازگی پهپادهایی ساخته شده است که با استفاده از قدرت آبپاشی خود علاوه بر خاموش کردن آتش سوزی ها قادر به تمیز کردن پنجره های آسمان خراش ها نیز هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: قیمت پرتقال تامسون شمال برای شب عید 3100 تومان تعیین شد؛ اما هنوز قیمت سیب درختی مشخص نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: تا پایان سال قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی افزایش پیدا نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۵    
فرودگاه مهرآباد با صدور اطلاعیه ای، از تغییر ساعات برخی پروازها به دلیل شرایط جوی خبر داد و اعلام کرد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به هدف گذاری پلیس برای تجهیز 40 هزار البسه پلیس به دوربین گفت: 87 درصد مردم از عملکرد پلیس پیشگیری رضایت دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۵    
سرپرست وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، طرح وزیر خاصی نیست، بلکه طرح دولت روحانی است، گفت: بنابراین از تکالیف اصلی ما در دولت، حمایت بی دریغ از طرح تحول نظام سلامت است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۵    
وزیر امور خارجه گفت: امروز هر کس می تواند خبرگزاری باشد لذا باید این قدرت را بشناسیم، به آن اهمیت دهیم، اجازه رشد دهیم، این قدرت هر چقدر در کشور ما نهادینه تر شود، به نفع کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۵    
سجاد پوراحسان، دانشجویی که در حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به دیدار حق شتافت، سه روز قبل از فوتش با پس اندازی که داشت، بدهی یکی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران را پرداخت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهوری در حکمی با پذیرش استعفای قاضی زاده هاشمی، سعید نمکی را به عنوان سرپرست جدید وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۵    
سفیر پیشین هند در ایران گفت: در زمینه نفت یک حساب بانکی در هند برای ایران ایجاد شده که 50 درصد از پول نفت به صورت روپیه و 50 درصد دیگر به صورت یورو به آن واریز می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
علی ربیعی وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی توئیترش به احتمال فیلتر اینستاگرام واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پس از سرقت از منازل شهروندان اقدام به آزار و اذیت کودکان و زنان حاضر در این منازل نیز کرده بود، خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان بر لزوم تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
گزارش رسمی بانک مرکزی نشان می دهد در آذرماه سال جاری، بیشترین سهم از معاملات خرید و فروش معادل 2/ 17 درصد به آپارتمان های با ارزش کل 300 تا 400 میلیون تومان اختصاص داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
روز پنج شنبه، پس از اینکه شرکت اپل در اتفاقی نادر در مورد کاهش درآمد خود هشدار داد، نگرانی ها از رشد اقتصادی جهان و کاهش درآمدها تشدید شد، سهام آمریکا افت کرد و سهام آسیایی پایین آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۵    
رییس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، بهای فروش انواع خودروهای تولید داخل و مجموع ارزش گمرکی و حقوق ورودی انواع خودروهای وارداتی موضوع مواد 42 و 43 را ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۵    
دونالد ترامپ در پی ادعاهای بی اساس خود در مورد ایران اظهار کرد: ایران هر کاری بخواهد می تواند صراحتا در سوریه انجام بدهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۵    
در معاملات پرنوسان روز چهارشنبه(دوازدهم دیماه) در بازارهای سهام آمریکا، قیمت نفت 4 درصد جهش کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۵    
ردیابی های پلیس برای شناسایی عاملان قتل مادر و دختر رشتی آنها را به یک راننده پیکان رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت: باید افرادی که کمتر از 3 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می کنند، معاف از پرداخت مالیات شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۵    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از کاهش تدریجی غلظت آلاینده های تجمع یافته در تهران و بهبود کیفیت هوای این شهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۵    
همزمان با افزایش قیمت ارز، قیمت بسیاری از کالاها که به نوعی به ارز وابسته بودند بالا رفت. در ادامه این گرانی ها هم کالاهایی که ارز دولتی می گرفتند با افزایش قیمت مواجه و با نرخ دلار آزاد عرضه شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۵    
کاربران فضای مجازی پایتخت دیروز یک هشتگ مشترک داشتند. هشتگی که از یک بو با منبع و منشأ نامشخص خبر می داد و آنها برای اطلاع رسانی از وضعیت محله خود از کلید واژه بوی مرموز استفاده کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۵    
چند سالی است بیماری در ایران شیوع پیدا کرده که ویروس آن هم بسرعت به دیگران انتقال پیدا می کنه، البته نمی دونم این بیماری در سطح جهانی هم هست یا فقط مختص ایرانه ...