سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۶:۴۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 دی 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 دی 1397 ایران خبر 2 دی 1397 ایران خبر 3 دی 1397 ایران خبر 4 دی 1397 ایران خبر 5 دی 1397 ایران خبر 6 دی 1397 ایران خبر 7 دی 1397 ایران خبر 8 دی 1397 ایران خبر 9 دی 1397 ایران خبر 10 دی 1397 ایران خبر 11 دی 1397 ایران خبر 12 دی 1397 ایران خبر 13 دی 1397 ایران خبر 14 دی 1397 ایران خبر 15 دی 1397 ایران خبر 16 دی 1397 ایران خبر 17 دی 1397 ایران خبر 18 دی 1397 ایران خبر 19 دی 1397 ایران خبر 20 دی 1397 ایران خبر 21 دی 1397 ایران خبر 22 دی 1397 ایران خبر 23 دی 1397 ایران خبر 24 دی 1397 ایران خبر 25 دی 1397 ایران خبر 26 دی 1397 ایران خبر 27 دی 1397 ایران خبر 28 دی 1397 ایران خبر 29 دی 1397 ایران خبر 30 دی 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۹    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اضطراب زایی کنکور گفت: ما مخالف هستیم که خانواده ها هزینه کلاس های کنکور را تقبل نمایند که فرزندان تنها یک مهارت را آموزش ببینند و هیچ دانشی را فرا نگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۸    
مراسم استقبال از پیکرهای شهیدان حسین سهامی فرد از شیراز، حمزه کرمی از کازرون و جهانگیر امیری از نورآباد با حضور جمعی از خانواده شهدا، مردم و مسئولان در پاویون فرودگاه شیراز برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه از عملکرد اروپا در قبال برجام راضی نیستیم، اظهار داشت: موضع گیری سیاسی اروپایی ها در حمایت از برجام رضایت بخش است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۸    
پژوهشگران انگلیسی یک سیستم آنلاین طراحی کرده اند که با بررسی عوامل گوناگون، احتمال ابتلا به سرطان پستان را پیش بینی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۸    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز بارگیری و حمل پرتقال استان مازندران به مقصد استان های سراسر کشور، در چارچوب طرح تنظیم بازار میوه روزهای پایانی سال و شب عید خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه های وزارت خارجه آمریکا و فرانسه درخصوص پرتاب ماهواره جمهوری اسلامی ایران واکنش نشون داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۸    
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری عامل انتشار عکس های خصوصی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۸    
اهواز - فرماندار شهرستان لالی از جان باختن یک دختر 15 ساله بر اثر صاعقه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تشکیل کمیته ای برای تعیین نرخ بنزین مازاد مصرف داخلی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۸    
وزیر خارجه کشورمان اقدام آمریکا در دستگیری مرضیه هاشمی (خبرنگار پرس تی وی) را "سیاسی و غیرقابل قبول" خواند و از آمریکایی ها خواست "بدون فوت وقت این بازی سیاسی" را تمام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۸    
رییس سازمان صداوسیما با محکوم کردن رفتار امریکایی ها در دستگیری مرضیه هاشمی ، گوینده شبکه پرس تی وی گفت: رفتار دوگانه در ذات دولت امریکاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۸    
پرتاب ماهواره پیام، با واکنش منفی وزارت امور خارجه فرانسه و تذکر بی جای این کشور در رابطه با پایبندی ایران به قطعنامه های سازمان ملل را به دنبال داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۸    
شهریار- جانشین فرمانده ناجا گفت: ادامه معافیت افراد غایب بالای 8 سال به مصلحت کشور نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۸    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که حدود 100 هزار روستایی بازنشسته تحت پوشش صندوق بیمه عشایر و روستائیان مشمول پرداخت سبد حمایتی شده اند که ظرف یکی دو روز آینده وجوه سبد جبران معشیتی به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۸    
افزایش قیمت مسکن در سال جاری، عدم افزایش سقف تسهیلات مسکن و به تبع آن کاهش قدرت تسهیلات برای خرید مسکن سبب شده 60 هزار نفر از متقاضیان این تسهیلات ناامید شوند و طی این 10 ماه از تقاضای خود برای ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: تا امروز (26 دی) روزهای سالم تهران در مقایسه با سال گذشته 22 روز افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
پیکر خلبان شهید "جواد سلیمانی" امروز چهارشنبه 26 دی ماه با حضور مردم و مسئولان در کرج تشییع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
هتل ژاپنی که از کارمندان رباتیک استفاده می کرد مجبور شده نیمی از آنها را اخراج کند زیرا به جای کمک به کارمندان اضافی، کار بیشتری ایجاد می کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
وزیر امورخارجه روسیه گفت، روند ایجاد سازوکار مالی ویژه اروپا برای تعامل با ایران (spv) "با دشواری هایی روبرو است و کار اتحادیه اروپا در این زمینه به کندی پیش می رود."
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
علیرضا خمسه در پی درگذشت حسین محب اهری نوشت: او عاشق ماندن بود و برای ادامه حیاتش از هیچ تلاشی فرونگذاشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
رییس پلیس فتا تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه هایش می کرد، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه چند ماه مانده به پایان سال روند ثبت نام طرح ترافیک آغاز می شود، گفت: امسال ثبت نام طرح ترافیک پس از تعیین تکلیف طرح زوج و فرد خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقی که برای فرار از دست پلیس از ارتفاع 12متری به پایین پرید و راهی بیمارستان شد، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعتراض امروز برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه تاکید کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش فروش شده اند، مشمول افزایش قیمت های جدید نمی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
یک پژوهشگر اجتماعی با استناد بر پژوهش صورت گرفته با بیان اینکه 17 درصد از ازدواج های کشور مربوط به دختران زیر 18 سال است، گفت: 14 هزار کودک بیوه زیر 18 سال در کشور وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
طی سال های اخیر اخبار متعددی از آسیب دیدن دانش آموزان و حتی فوت آنها بر اثر وقوع حوادث در مدارس یا اردوهای دانش آموزی شنیده ایم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات نتانیاهو با تاکید بر اینکه ایران آنچه در سوریه اعم از مستشاران و تجهیزات نظامی دارد را حفظ می کند،گفت: بترسید از روزی که موشک های ایران بر سرتان فرود آید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
آیت الله جنتی با اشاره به انتخابات مجلس در سال 98: دشمنی های بی علت با نظارت شورای نگهبان تشدید شده / این هجمه ها از خارج هدایت می شود / باید از مواضع شورای نگهبان در اجرای نظارت دفاع کنیم
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از تجهیز شش آزادراه به سیستم اخذ الکترونیکی عوارض تا پایان سال جاری و تجهیز 13 آزادراه دیگر به این سیستم تا تیرماه سال آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
سازمان هواشناسی از ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته آینده در کشور خبر داد و وقوع طوفان گرد و خاک در پنج استان را پیش بینی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
رییس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در تلاش است از فناوری استفاده بیشتری بکند و بر همین اساس تبادل پرونده با دستگاه قضا الکترونیک خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
دادستان کرمان از انهدام یک باند حرفه ای کلاهبرداری که در بستر فضای مجازی از طریق نرم افزار و سایت دیوار در سطح وسیع اقدام به کلاهبردای از شهروندان می کرد در کرمان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهور گفت: وزرا و استانداران باید برای رفع مشکلات و عبور از تحریم های ضد ایرانی آمریکا فعالیت بیشتری داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۸    
به رغم تلاش های آمریکا برای برهم زدن بازار ارز و عدم دسترسی ایران به منابع ارزی، بانک مرکزی ایران علاوه بر ایجاد ثبات در بازار، اطمینان خاطری برای تامین ارز فعالان اقتصادی داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۸    
دادستان تهران در واکنش به ادعای اخیر دولت انگلیس درباره نازنین زاغری گفت: محکومان امنیتی از لحاظ تماس تلفنی، ملاقات با خانواده و استفاده از امکانات پزشکی در بهترین وضعیت قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره اظهارات رییس جمهور در گرگان مبنی بر تخلفات برخی افراد در حوزه واردات دارو و مواد اولیه دارویی، توضیحاتی ارایه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۸    
با خرد شدن زمین های کشاورزی شمال به راحتی زمینه تغییر کاربری زمین ها فراهم شده اما واقعا چرا مثل آب خوردن ویلاها در زمین های کشاورزی مازندران سبز می شوند و کشاورزان عطای کار بر روی زمینها را به لقایش ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۸    
بنابر اعلام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، برآیند جلسه شورای عالی ترافیک پایتخت براین بود که طرح زوج و فرد کارآیی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۸    
سفیر اسبق ایران در عراق گفت: آمریکا علیرغم برخورداری از برخی امکانات و ابزارها جهت فشار به دولت عراق مبنی بر عدم همکاری با ایران نتیجه ای از این سیاست نخواهد گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۸    
"دلار ارزان شده، اما نرخ اجناس در بازار نه تنها کمتر نشده، بلکه هر روز بیشتر و بیشتر می شود". این گفته مردم در کوچه و بازار است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۸    
رئیس اتاق اصناف کشور گفت: از اصناف خواستیم با فروش فوق العاده و تخفیف های ویژه، زمینه سهولت خرید مردم در بازار شب عید را فراهم کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۸    
وزیر انرژی عربستان سعودی در کنفرانسی در ابوظبی اعلام کرد رکورد چرخشی جهانی در اقتصاد جهانی پیش بینی می شود اما این مسئله مایه نگرانی برای نفت نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۸    
ایران در قیاس با کشورهای دیگر جزو پرمصرف های آب به حساب می آید و این در شرایطی است که می توان با اقدامات خانگی میزان مصرف آب خانوار را تا حد زیادی کاهش داد؛ موضوعی که اگر مورد توجه قرار گیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۸    
محسنی اژه ای: رییس بعدی قوه قضاییه هنوز بطور قطعی مشخص نشده است /قطعا جزو گزینه ها نیستم/ رییس قوه قضاییه توسط مقام معظم رهبری به مدت 5 سال منصوب می شود
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۸    
گروه حوادث/ دختر ورزشکار که در سودای شهرت و بازیگری راهی پایتخت شده بود، وقتی فهمید گرفتار یک مرد فریبکار شده است از او شکایت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۸    
فردی به اتهام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند مشهدی ، دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۸    
بهنوش بختیاری به شیوه خودش به انتشار خبر درگذشت حسین محب اهری واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۸    
دادستان کل کشور گفت: اختلاس کنندگان و افرادی که این روزها می بینید با آنها برخورد می شود و مبارزه با این اژدهای هفت سر فساد که این قدر ریشه دوانده است و قطع نمی شود از جمله افرادی هستند که به نوعی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۸    
حسین محب اهری سال ها بود با بیماری سرطان لنف دست راست، دست و پنجه نرم می کرد اما از صحنه ی تئاتر،سینما و تلویزیون در این سال ها فاصله نگرفت و در این روزها و هفته های اخیر هم مقابل دوربین رفته بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۸    
آذری جهرمی در حساب توئیتری خود نوشت: بامداد روز سه شنبه 25 دی ماه با وزرایICT دولت های هشتم تا دوازدهم به پایگاه فضایی امام خمینی رفتیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی، در سفر به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سرمی برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مصوبه روزگذشته هیأت وزیران درباره واردات مواد اولیه و قطعات ضروری خطوط تولید بدون انتقال ارز خبر بسیار خوشحال کننده ای برای بخش تولید کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۸    
حسین محب اهری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت. وی در دهه 60 خبرنگار حوزه سینما و تئاترخبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۸    
حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۸    
چند روز پیش ستاد مبارزه با مواد مخدر آمارهایی از نرخ اعتیاد دانش آموزان اعلام کرد که بر اساس آن هم اکنون حدود 2 درصد از دانش آموزان مقطع دبیرستان دچار اعتیاد هستند.