چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۱:۲۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 17 دی 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 دی 1397 ایران خبر 2 دی 1397 ایران خبر 3 دی 1397 ایران خبر 4 دی 1397 ایران خبر 5 دی 1397 ایران خبر 6 دی 1397 ایران خبر 7 دی 1397 ایران خبر 8 دی 1397 ایران خبر 9 دی 1397 ایران خبر 10 دی 1397 ایران خبر 11 دی 1397 ایران خبر 12 دی 1397 ایران خبر 13 دی 1397 ایران خبر 14 دی 1397 ایران خبر 15 دی 1397 ایران خبر 16 دی 1397 ایران خبر 17 دی 1397 ایران خبر 18 دی 1397 ایران خبر 19 دی 1397 ایران خبر 20 دی 1397 ایران خبر 21 دی 1397 ایران خبر 22 دی 1397 ایران خبر 23 دی 1397 ایران خبر 24 دی 1397 ایران خبر 25 دی 1397 ایران خبر 26 دی 1397 ایران خبر 27 دی 1397 ایران خبر 28 دی 1397 ایران خبر 29 دی 1397 ایران خبر 30 دی 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۵    
با ابلاغ مصوبه هیأت وزیران از سوی معاون اول رئیس جمهور، مشکل خودروهای وارداتی رسوب شده در گمرک برطرف شد؛ ضمن اینکه ثبت سفارش واردات خودروهای سواری دارای قبض انبار بدون انتقال ارز آزاد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۶    
طی دو روز گذشته تامین ارز واردات در بازار نیما از محل عرضه ارز صادر کنندگان و نیز عرضه ارز توسط بانک مرکزی روند رو به رشد به خود گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده تمرکز ویژه ای در بخش صادرات خواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۶    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید براینکه باید قرآن را بخوانیم، معنایش را بفهمیم و بعد ببینیم مصداق و پیام آن برای امروز ما چیست گفت: قرآن سرمایه ماست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۶    
شهردار منطقه 4 تهران گفت:در طول یک ماه گذشته بیش از 3هزار اخطار به مالکان متخلف ابلاغ شده است که تغییر کاربری مسکونی به تجاری، عدم تامین پارکینگ از مهمترین تخلفات و اخطارهای صادره بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۶    
واکنش تندگویان به احتمال فیلترینگ اینستاگرام، شکایت از عضو شورای شهر تهران به دلیل توئیت هایش ، زیرمیزی به درمان بازمی گردد، از سرخط های اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه (17 دی ماه) است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، فهرست بانک های مجاز مشمول تسویه بدهی از طریق صدور اوراق تسویه خزانه نوع دوم را، اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
دادستان کرج از انهدام باند کلاهبرداری شبکه ای در قالب خرید و فروش خودرو در استان البرز خبر داد و گفت: این پرونده تاکنون بیش از 150 شاکی داشته و هر روز به تعداد شاکیان اضافه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: تجربیات موفق و ناموفق کشورهای مختلف در اجرای طرح حذف صفر از پول ملی، در حال بررسی است؛ اما باید در یک فضای آرام، در مورد این موضوع بحث شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۶    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برخی اعتقاد دارند طرح ترافیک خبرنگاران باید از سال 98 حذف شود و شیوه هایی را برای جایگزینی این طرح پیشنهاد می کردند که مهم ترین آنها پیشنهادهایی بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۶    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتشار برخی شایعات و ادعاها درباره شکنجه یکی از کارگران بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه، به دادستان کل کشور دستور داد که با اعزام تیمی مستقل به منطقه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
استاندار تهران گفت: استان تهران در شاخصه های مختلف بویژه آموزشی، بهداشت و مسکن از محرومیت های زیادی رنج می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه قیمت خودروها هرچه زودتر باید اعلام شود که مردم و خودروسازان از بلاتکلیفی در بیایند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
ترامپ گفت که مذاکرات تجاری با چین به خوبی پیش می رود و ضعف اقتصاد چین، به پکن انگیزه داده است که به سوی توافق گام بردارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی، با اشاره به فرایند 2 ساله حذف چهار صفر از پول ملی در صورت تصویب دولت و تایید مجلس،گفت: پول های جدید به تدریج و با جایگزینی اسکناس های فرسوده قبلی وارد چرخه می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:نسبت به واردات نهاده های مورد نیاز اقدام شده و در حال حاضر به میزان کافی کالا در کشور موجود و خریدهای انجام شده نیز در حال حمل به بنادر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دو عملیات کربلای چهار و پنج متصل به هم بودند که بدون هم به موفقیت نمی رسیدند و توانستند سرنوشت جنگ را تغیر دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی مجلس شورای اسلامی احضار یک مجری تلویزیونی به مجلس را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
علی پروین که در جام ملت های 1992 به عنوان سرمربی در تیم ملی حضور داشت، در خصوص اینکه چرا فقط از یک ترکیب استفاده کرد و تعویضی نداشت، می گوید: 11 نفری که در زمین بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۶    
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: 13 میلیون نفر از جمعیت کشور هنوز کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که اگر موضوع حجاب به رفراندوم گذاشته شود اکثریت جامعه به آن رای خواهند داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۶    
تکیه به توانمندی های داخلی را ضامن حفظ اقتدار کشور دانست و گفت: به هر میزان به داخل و توانمندی های خودمان متکی باشیم به نفع ما می باشد/ امروز جنگ اقتصادی از جنگ نظامی هم فراتر رفته
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۶    
امام یک طوری دیگر به آقای هاشمی نگاه می کرد، یعنی ناراحتی آقای هاشمی هم برای امام معنا داشت/ این نبوده که بگوید خوب آقای هاشمی ناراحت هست که هست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۶    
آمار نشان می دهد میزان بارندگی های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه) تاکنون به 107 میلیمتر رسیده که نسبت به مدت متوسط 50 ساله حدود 39 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که دلیل تاخیر در تحویل برخی خودروهای پیش فروش شده، مشکلات تامین قطعات ناشی از تحریم ها بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۶    
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت در مراسم رونمایی از کتاب های "حقیقت درخشان" و "منشور هدایت" گفت: عملیات کربلای چهار و کربلای پنج، سرنوشت جنگ را تغییر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
آیت الله مکارم شیرازی تکیه به توانمندی های داخلی را ضامن حفظ اقتدار کشور دانست و گفت: به هر میزان به داخل و توانمندی های خودمان متکی باشیم به نفع ما است، اگر متکی به خارج باشیم دچار مشکل می شویم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
فرمانده انتظامی تهر ان بزرگ اعلام کرد: طی 2 سال گذشته از واحدهای صنفی مشترک با مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، هیچگونه سرقتی انجام نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک جاعل و کلاهبردار 4 میلیارد تومانی در جزیره کیش خبر داد و گفت: این متهم با جعل عنوان کارگزار بانک مرکزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
بر خلاف روز گذشته امروز بانکی ها کفه عرضه را سنگین کردند و تاثیرات کاهشی در شاخص های بازار سهام داشتند اما نمادهای فلزی با رشد قیمت روبرو شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک جاعل و کلاهبردار 4 میلیارد تومانی در جزیره کیش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
خروج غیرقانونی جمعیت قابل توجهی از دام زنده کشور و اختلال جدی که در سیستم توزیع گوشت های تنظیم بازاری وجود دارد، در سایه بی توجهی نهادهای نظارتی بازار گوشت قرمز را به آشفتگی کشانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۶    
وکیل مدافع شکات پرونده سکه ثامن گفت: طبق نظر بازپرس، تک تک شکات برای بازپرسی به تهران می آیند تا روند تحقیقات کامل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خیلی بد است در شرایطی که مردم نگران هستند و ما تلاش می کنیم نگرانی مردم را کم کنیم و بگوییم این مشکلات در حال مدیریت شدن است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
نشست وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی یکشنبه 17 دی ماه در ساختمان وزارت جهاد کشاورزی با حضور حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
پس از سال ها به نظر می رسد که پرونده انتقال آب از خزر به سمنان به نتیجه رسیده و قرار است که این بار به طور جدی تری وارد مرحله اجرا شود اما این موضوع هم چون گذشته منتقدانی زیادی را دارد و عده ای بر ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز در ارتفاعات بارش به شکل برف پیش بینی می شود، گفت: در استان های جنوبی احتمال وقوع رعد و برق وجود دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه کشورمان باز هم گفت که به مقابله با فعالیت های نظامی ایران در سوریه ادامه خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
در چند هفته اخیر تصویری مبنی بر کتک خوردن دانش آموز قزوینی در فضای مجازی منتشر و پس از انتشار حواشی متعددی پیرامون این موضوع مطرح شد و البته رسانه های مختلفی نیز به اظهارنظرها و البته قضاوت پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶    
سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل اخلال در نظام ارزی کشور را در استان های قزوین و آذربایجان شرقی دستگیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶    
یک وکیل دادگستری گفت: حوادث شین آباد و زاهدان و کردستان یا مدارس کپری بلوچستان زنگ خطر وجدان عمومی و دولت در مطالبه اصل 30 قانون اساسی است و باید دولت در بودجه ریزی و مردم در مطالبه گری عزم کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶    
شهردار منطقه 12 تهران حرف های جالبی درباره خانه موسوم به خانه پدری تختی دارد. او می گوید که تاکنون هیچ مدرک مستندی دال بر مالکیت تختی یا مرحوم پدرش بر این خانه ارائه و تایید نشده است و حرف ها بیشتر ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶    
بانک مرکزی اعلام کرد که چند کانال بانکی برای تامین و انتقال ارز با برخی کشورها عملیاتی شده و بر این اساس، تسریع در تخصیص و تامین ارز، سرعت گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اعلام خروج آمریکا از سوریه، گفت: امروز آمریکا در سوریه شکست خورده و تبدیل به کشوری دست چندم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد که دشمنان با استفاده از واژه ها و استعاره ها به اقدامات خود بار مثبت و به اقدامات ایران بار منفی می دهند .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد و از انسداد محور ریگان-ایرانشهر به علت طوفان شن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مراکز علمی و دانشگاهی سپاه به محصولات خوبی رسیده اند که اگر از آنها پرده برداری کنیم همگان می بینند و یک انقلاب عظیم در باورهای مردم ما و جهان ایجاد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶    
پسر 3 ساله چینی با انتشار تصاویر خود در فضای مجازی هزاران طرفدار پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶    
آبادان – مدیر طرح موزه های صنعت نفت گفت: در حال حاضر آبادان با ثبت 90 اثر در حوزه صنعت نفت در رده میراث ملی، در کشور رکورددار است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶    
نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری اسلامی با تاکید بر توجه به روابط منطقه ای در سیاست خارجی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران روی زمین همگرایی و توسعه فعالیت های مکمل در ابعاد فرهنگی و اقتصادی کار کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶    
در شرایطی رئیس کل بانک مرکزی از ارسال لایحه حذف 4 صفر از پول ملی به دولت خبر می دهد که کارشناسان بانکی بر این باورند که عدم ثبات اقتصادی و تورم بالا، مانع از اجرای موفق این پروژه خواهد شد.