جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۶:۵۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 3 مهر 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 مهر 1394 شبکه خبر 2 مهر 1394 شبکه خبر 3 مهر 1394 شبکه خبر 4 مهر 1394 شبکه خبر 5 مهر 1394 شبکه خبر 6 مهر 1394 شبکه خبر 7 مهر 1394 شبکه خبر 8 مهر 1394 شبکه خبر 9 مهر 1394 شبکه خبر 10 مهر 1394 شبکه خبر 11 مهر 1394 شبکه خبر 12 مهر 1394 شبکه خبر 13 مهر 1394 شبکه خبر 14 مهر 1394 شبکه خبر 15 مهر 1394 شبکه خبر 16 مهر 1394 شبکه خبر 17 مهر 1394 شبکه خبر 18 مهر 1394 شبکه خبر 19 مهر 1394 شبکه خبر 20 مهر 1394 شبکه خبر 21 مهر 1394 شبکه خبر 22 مهر 1394 شبکه خبر 23 مهر 1394 شبکه خبر 24 مهر 1394 شبکه خبر 25 مهر 1394 شبکه خبر 26 مهر 1394 شبکه خبر 27 مهر 1394 شبکه خبر 28 مهر 1394 شبکه خبر 29 مهر 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۷    
بیمارستان های خصوصی هنگام مراجعه بیماران به علت اعمال سلیقه متعدد بیمه های تجاری دچار مشکلات عدیده ای هستند، زیرا از طرفی نمی خواهند مراجعان خود را به علت نداشتن قرارداد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
آخرین خبرها از فاجعه مصیبت بار منا / اسامی شماری از مجروحان / نشست فوق العاده هیئت دولت / پیام رئیس جمهور درخصوص فاجعه منا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
چهار کمیته در سازمان حج و زیارت پیگیر وضع زائران ایرانی و رسیدگی به مصدومان / نشست فوق العاده هیئت دولت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور / راهپیمایی اعتراض آمیز نمازگزاران ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۷    
دبیر کل هلال احمر گفت: مقامات عربستانی از حضور ما در سردخانه ها ممانعت به عمل می آورد و ما هنوز نتوانسته ایم جانباختگان این حادثه مرگبار منا را تحویل بگیریم با این وجود بنا به ادعای مقامات آل سعود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۶    
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تازه ترین بررسی ها نشان می دهد شماری از زائران که به کاروان های خود مراجعه نکرده اند در طائف و جده بستری هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۷    
مسلمانان در دیگر کشورها هم امروز نماز عید سعید قربان را به جای آوردند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۶    
جدیدترین اسامی از مجروحان ایرانی حادثه منا که در بیمارستان ها بستری هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۳    
فاجعه دیروز منا و کشته و زخمی شدن هزاران زائر بیت الله الحرام، در رسانه های غربی هم بازتاب گسترده ای داشت و بیشتر آنها عدم مدیریت صحیح عوامل عربستان را مدنظر قرار دادند و به آن پرداخته اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۱    
سازمان حج و زیارت اسامی زائرانی را اعلام کرد که پس از حادثه منا به کاروان های خود مراجعه نکرده اند. بر اساس آخرین گزارش رسیده محمود جوان به کاروان خود بازگشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهوری صبح جمعه به وقت محلی پس از دیدار با مدیران و مجریان ارشد رسانه های آمریکایی با حضور در سازمان ملل متحد در مراسم تصویب سند نشست سران توسعه پایدار شرکت کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۶    
در حالی که کارشناسان، فاجعه مرگبار منا را نتیجه سهل انگاری مقامات عربستان می دانند، آل سعود برای توجیه فاجعه مرگبار منا که بیش از 2000 تن را به مرگ کشاند از واژه " قضا و قدر الهی" یاد می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۳    
علما و مراجع تقلید در پیام های جداگانه ای جان باختن زائران خانه خدا در فاجعه منا را تسلیت گفتند و علت وقوع این فاجعه را ضعف مدیریت و سوءعملکرد رژیم آل سعود دانستند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۴    
جهانگیری در نشست خبری هیات دولت گفت: حادثه منا حادثه ای تلخ و دردناک برای جهان اسلام بود، و دولت عربستان نتوانست حادثه منا را مدیریت کند
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۵    
تاکنون شش کشور شمار حجاج جان باخته خود را در حادثه منا که به علت بی کفایتی مقامات عربستانی سعودی روی داد اعلام کرده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۴    
به اذعان شاهدان عینی حجاج حدود 2 ساعت تحت ازدحام شدیدجمعیت، زیر گرمای شدید منا و بدون آب بودند. شرطه ها حجاج را به برگشتن مجبور کرده اند به این ترتیب حجاج رو در رو شدند و بر اثر ازدحام بسیاری زیر دست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۴    
سازمان حج و زیارت اسامی 81 تن از حاجیان ایرانی مصدوم در فاجعه روز گذشته رمی جمرات را منتشر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۳    
جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که عضو حزب جمهوریخواه این کشور است، از مقام خود کناره گیری کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۰    
اداره حمایت مدنی عربستان از وقوع آتش سوزی در چادر 8 حجاج مصری بر اثر آتش گرفتن آشپزخانه این چادرها در اطراف خیابان جدید که روز گذشته در آن حوادت رمی جمره رخ داد خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۴    
جلسه فوق العاده هیئت دولت، به دستور رئیس جمهور برای پیگیری آخرین وضعیت زائران و حجاج ایرانی در حادثه منا تشکیل شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۹    
در پی حادثه تاسف بار در روز عید قربان در منا که منجر به جان باختن و مجروح شدن هزاران حج گزار شد، کاردار عربستان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۴    
اسکای نیوز گزارش داد: 200 تا 250 زائر از انگلیس در حادثه منا ناپدید شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۶    
جلسه فوق العاده دولت که با حضور وزرا و سایر مسئولان کابینه برگزار می شود قرار است آخرین وضعیت کشته شدگان، مجروهان و نیز تکلیف حجاجی که به کاروان ها مراجعه نکرده اند در حادثه مرگ بار منا بررسی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
پیگیری های همه جانبه برای روشن شدن وضع حجاج ایرانی / خطیب نماز جمعه تهران گفت : سازمان همکاری اسلامی باید هرچه سریع تر تکلیف حج و مدیریت آن را مشخص کند/ جنایات جدید آل سعود در یمن ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۱    
معاون وزیر خارجه از عزیمت تیم ویژه ایران متشکل از مدیران منطقه ای، کنسولی، هلال احمر و رسانه ای به عربستان خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۵    
برخی منابع آگاه شمار جان باختگان حادثه خونین منا را حدود 2000 تن اعلام کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج بیت الله الحرام گفت: در حادثه دیروز منا 365 نفر نیز به کاروان ها مراجعه نکرده اند که از این تعداد خوشبختانه 30 نفر مشخص شده و به کاروانهای خود برگشته ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
شمار جان باختگان حادثه مرگبار منا به بیش از 1500 تن رسید. برخی منابع اعلام کردند شمار جان باختگان به 2000 تن خواهد رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۳    
برخی اخبار تأیید نشده حاکی است از سرنوشت ده ها زائر ایرانی در حادثه منا خبری در دست نیست .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
" ماجد عبدالعزیز" شاهزاده سعودی به اتهام تلاش برای تجاوز به یک خدمتکار زن در ویلایی در منطقه بورلی هیلز آمریکا دستگیر شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۰    
آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری حادثه منا را دلیلی بر بی کفایتی مدیران و برگزارکنندگان مراسم حج در عربستان دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۲    
ستاد مشترک ارتش ترکیه امروز جمعه اعلام کرد ظرف 24 ساعت گذشته در درگیری ها در جنوب شرقی این کشور، دو سرباز ترک و 34 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۲    
محمد عبدالسلام در پی حادثه منا، درخواست کرد رژیم سعودی محاکمه شود، عرب ها و مسلمانان باید صدای خود را بلند کنند و رژیم سعودی را به علت کوتاهی در اتخاذ تدابیر امنیتی لازم برای حفظ سلامت و امنیت حجاج ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۰    
ملت عزادار ایران پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به ناتوانی و بی کفایتی حکومت سعودی در اداره امور حج تظاهرات می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۰    
مراسم بزرگداشت حجاج جان باخته کشورمان، دیشب در بعثه مقام معظم رهبری در منا برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
زمین لرزه شدیدی به بزرگی شش و شش دهم ریشتر روز جمعه شرق اندونزی را لرزاند که بر اثر آن بیش از 60 نفر زخمی شدند و 200 خانه ویران شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر پیگیری هرچه سریعتر وضعیت آسیب دیدگان برای رفع نگرانی خانواده مفقودان و مجروحان و لزوم اطلاع رسانی شفاف در این حادثه غم بار را متذکر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور در بدو ورود به نیویورک درباره فاجعه دردناک منا پیام تسلیت صادر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۶    
اقدامات مقامات ایران درباره حادثه منا/ برنامه های رئیس جمهور در نیویورک/ ملاقات های ظریف با مقامات
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۴    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: موضوع حج و اداره آن مربوطه به دولت عربستان نیست بلکه باید مدیریت حج بدست کشورهای اسلامی باشد و در زمینه اداره آن مشورت صورت گیرد و اعضای کنفرانس اسلامی علاوه بر مدیریت حج ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۱    
راهپیمایی اعتراضی به اقدامات و سوءمدیریت رژیم آل سعود در حادثه مصیبت بار منا از درب اصلی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب و درب شرقی دانشگاه به سمت میدان فلسطین آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
مراجع عظام در شهر مقدس قم درباره فاجعه منا پیام تسلیت صادر کردند
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: از چهار روز دیگر مرغ در تهران با کد رهگیری به فروش می رسد و مردم می توانند با ارسال این کد به سامانه، از سلامت فرآورده مطمئن شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۰    
دبیر کل سازمان ملل حادثه منا و کشته شدن زائران خانه خدا را تسلیت گفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۰    
در حمله هواپیماهای سعودی به منطقه جیاح در استان حجه یمن همه اعضای یک خانواده هشت نفره از جمله مادر و سه کودک این خانواده به شهادت رسیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۰    
لیست مجروحین ایرانی حادثه رمی جمرات بستری در بیمارستان های سعودی و بیمارستان ایرانی هلال احمر در منا و مکه اعلام شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۰    
ابرخودرویی با موتور موشک و حداکثر سرعت هزار و ششصد و شش کیلومتر بر ساعت در انگلیس رونمایی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این که پیکرهای جان باختگان ایرانی فاجعه مرگبار منا اوایل هفته آینده به کشور بازگردانده می شود، گفت: اکنون شناسایی پیکرها در سردخانه ها ادامه دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۹    
جلسه فوق العاده هیئت دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور عصر امروز به منظور پیگیری وضعیت زائران ایرانی حادثه دیده در فاجعه مصیبت بار منا برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۰    
فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری از کوچکترین قربانی حادثه خونین منا که به کشته و زخمی شدن صدها تن از حجاج انجامید را منتشر کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۱    
استاد دانشگاه ویسکانسین آمریکا تاکید کر: کشورهای اسلامی باید به فکر مدیریت جمعی حج و مکانهای مقدس باشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۹    
قرار است باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا و پوتین روز دوشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با هم دیدار و درخصوص مسئله سوریه گفتگو کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
در حادثه ازدحام جمعیت زائران خانه خدا در دره منا که دیروز بر اثر بی کفایتی مسئولان عربستان روی داد بیش از 1300 زائر از جمله 131 حاجی ایرانی جان باختند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با معاون اول خود دستورات ویژه ای برای پیگیری حادثه منا صادر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۸    
مقام سابق سیا از جاسوسی آمریکا از شرکت کنندگان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل پرده برداشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۷    
3 مهر، یادآور حماسه مقاومت دلیر مردان وشیر زنان شهرستان گیلان غرب در برابر دشمنان بعثی است. در این روز مردم این شهر مقاوم با دست خالی در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم بعثی عراق ایستادند تا حماسه ای ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۶    
تیم ایران به عنوان سر گروه به مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا راه یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۶    
شمار جان باختگان ایرانی فاجعه منا به 130 تن افزایش یافت. سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای آخرین اسامی درگذشتگان فاجعه منا را اعلام و نام دو زائر ایرانی را که در فهرست های قبلی به اشتباه جزو جان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۸    
مصاحبه با مدیران و مجریان ارشد رسانه های آمریکایی، نخستین برنامه امروز رئیس جمهور در نیویورک است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۸    
سالانه بیش ازسه میلیون نفر به علت عوارض ناشی از آلودگی هوا با مرگ زودرس جان خود را از دست می دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیران امور خارجه رومانی، نیوزلند، مصر و قائم مقام دبیرکل سازمان ملل دیدار و درباره مسائل دو جانبه و منطقه ای گفتگو کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۴    
بر اساس آخرین آمار تاکنون 131 نفر از حجاج ایرانی در حادثه منا جان باخته اند . از این تعداد، 125 نفر شناسایی شده اند و شش نفر دیگر هم مجهول الهویه هستند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۱    
دوحادثه سقوط چرثقیل و حادثه ازدحام جمعیت در منا، در حج امسال که به جان باختن و زخمی شدن هزاران زائر خانه خدا منجر شد انتقادهای شدید بین المللی را از مقامات سعودی موجب شده است.