جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۵۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 10 مهر 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 مهر 1394 شبکه خبر 2 مهر 1394 شبکه خبر 3 مهر 1394 شبکه خبر 4 مهر 1394 شبکه خبر 5 مهر 1394 شبکه خبر 6 مهر 1394 شبکه خبر 7 مهر 1394 شبکه خبر 8 مهر 1394 شبکه خبر 9 مهر 1394 شبکه خبر 10 مهر 1394 شبکه خبر 11 مهر 1394 شبکه خبر 12 مهر 1394 شبکه خبر 13 مهر 1394 شبکه خبر 14 مهر 1394 شبکه خبر 15 مهر 1394 شبکه خبر 16 مهر 1394 شبکه خبر 17 مهر 1394 شبکه خبر 18 مهر 1394 شبکه خبر 19 مهر 1394 شبکه خبر 20 مهر 1394 شبکه خبر 21 مهر 1394 شبکه خبر 22 مهر 1394 شبکه خبر 23 مهر 1394 شبکه خبر 24 مهر 1394 شبکه خبر 25 مهر 1394 شبکه خبر 26 مهر 1394 شبکه خبر 27 مهر 1394 شبکه خبر 28 مهر 1394 شبکه خبر 29 مهر 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۳    
اگر حجاج تب، سرفه و تنگی نفس داشته باشند باید هر چه سریعتر به بیمارستان مراجعه کنند و جامعه پزشکی نیز باید آگاه باشد تا با عکسبرداری از ریه و آزمایش خون ، ابتلا به ویروس کرونا را به موقع تشخیص دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۹    
جنگنده های سوخو 25 روسیه یک کارگاه تولید بمب سازمان (تکفیری صهیونیستی) داعش را منهدم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵    
وزارت خارجه کشورمان 72 ساعت به بسام دلهان الدوسری فرصت داد تا خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵    
هاشمی با اشاره به اینکه مراسم استقبال رسمی با حضور سران سه قوه از شبکه خبر و شبکه اول سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد از مردم خواست اخبار مربوط به تشییع پیکر مومنان مهاجر را فقط از طریق ستادهای ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۰    
هیئت دولت از عموم مردم برای حضور در مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا دعوت کرد. مراسم استقبال رسمی سران سه قوه فردا انجام می شود و انتقال پیکرهای مطهر جان باختگان شهرستان ها به استانهای مربوطه خود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۶    
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: امشب پیکر 104 تن از جان باختگان ایرانی فاجعه منا به ایران منتقل می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۳    
گردهمایی خانواده های اهداکننده، گیرندگان اعضای پیوندی و بیماران لیست انتظار با حضور مسئولان، هنرمندان و عموم مردم با عنوان جشن نفس در برج میلاد تهران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۰    
همایش سراسری انجمن معتادان گمنام با عنوان پاک زیستن عصر امروز در مجموعه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۰    
در برخی عبارتها گفته اند که پیامبر مردم را جمع کردند که بگویند علی را دوست داشته باشید. اما من مخالف این موضوع نیستم زیرا که محبت مقدمه معرفت است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۳    
روند انتقال قربانیان فاجعه منا/ نماز جمعه تهران/ بازگشت حجاج به کشور/ طرح ضد ایرانی در آمریکا/ تیراندازی ها در آمریکا/ حملات روسیه به تروریست ها در سوریه/ تظاهرات ضد استکباری مردم یمن ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۲    
نبض دانشجو برنامه ای است که مطالبات دانشجویان، پیشرفت های علمی در دانشگاه های کشور، حرف های دانشجویی و تورهای علمی را به تصویر می کشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۲    
دفتر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی موسوم به متهم نفتی؛ فردا 9 صبح علنی برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۴    
با آغاز حملات هوایی جنگنده های روسیه علیه مواضع داعش در الرقه تروریست ها در حال فرار از این منطقه به سمت عراق اند. جنگنده بمب افکن های روسی حملات هوایی سنگینی را علیه مواضع داعش آغاز کرده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۴    
وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه احتمال کاهش سود بانکی در جلسه روز سه شنبه شورای پول و اعتبار وجود دارد، گفت: لایحه اصلاح نظام بانکی کامل شده و تا پایان مهر به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۱    
نتانیاهو و همقطارانش مایل بودند کماکان با این موضوع ساختگی یعنی پرونده هسته ای ایران، همگان را مشغول کنند تا بتوانند اشغال فلسطین و سرکوب وحشیانه مقاومت آنها را ادامه دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۳    
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تاکید بر حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت در جده گفت: به منظور تسریع در روند انتقال ابدان مطهر جانباختگان منا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۰    
مسئولان نیجریه بعد از بازدید از سردخانه مکه از وجود هزاران جان باخته خبر دادند و اعلام کردند آمار قربانیان این کشور، بسیار بیشتر از تعدادی است که عربستان اعلام می کند
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۹    
بورس انرژی ایران یکشنبه آینده میزبان دو رویداد مهم در مسیر توسعه و تحول در صنعت نفت ایران خواهد بود. قرار است اوراق جذاب سلف نفت کوره با سود روز شمار 23 درصد و همینطور محصول گازوئیل صادراتی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۳    
مردم شجاع و مقاوم یمن با تجمع در خیابان های شهر صنعا، جنایات آل سعود در قبال امت اسلامی را محکوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای گفتگو با فرانسوا اولاند همتای فرانسوی خود درباره سوریه وارد الیزه شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۸    
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: با وجود جمع آوری 40 هزار بخاری نفتی و گازی در مدارس، هنوز 100 هزار بخاری غیراستاندارد در مدارس، جان دانش آموزان را تهدید می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۸    
تیراندازی خونین اخیر در دانشگاه روزبورگ اورگن آمریکا که ده قربانی برجا گذاشت ، یکی از مرگبارترین تیراندازیهای بیست و پنج سال اخیر آمریکا محسوب می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۲    
پیشروی زمینی نیروهای سعودی به سمت تنگه باب المندب با مقاومت یمنی ها و پس از متحمل شدن تلفات سنگینی جانی شکست خورد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۲    
پیکرهادی نوروزی بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی تشییع شد و فردا در زادگاهش بابل به خاک سپرده می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۹    
فرمانده ناجا مبارزه با تروریسم و حرکتهای مخل امنیت، نگهداری تجهیزات مهم و حیاتی ،حفاظت از مسئولان و8700 کیلومتر مرز ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اشغال قندوز به دست طالبان را نشانه شکست طرح های امریکا در افغانستان دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۴    
روند انتقال قربانیان فاجعه منا / واکنش علمای اهل سنت به فاجعه منا/روایت حجاج از فاجعه منا / واکنش ها به بی تدبیری مقامات سعودی
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۴    
آیین سنتی مذهبی قالیشویان در آستان امامزاده سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) درمشهد اردهال کاشان برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۶    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: طبق تعیین وقت قبلی فردا (11 مهر) دادگاه موکلم در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۶    
نیروهای امنیتی سوریه یک دستگاه خودروی حامل یک تن مواد منفجره را قبل از ورود به لاذقیه کشف کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۳    
هند 12 اکتبر دومین قسط 700 میلیون دلاری مربوط به مطالبات نفتی ایران را پرداخت خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
بیست و هشتمین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی آسیا امروز در چانگشای چین پیگیری شد و تیم های ایران و چین در نیمه نهایی دیداری حساستر از فینال را برگزار می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
شرکت اوپراتور مخابراتی تی-موبایل یو اس که شعبه آمریکایی شرکت آلمانی دویچه تلکام محسوب می شود، اعلام کرد : اطلاعات شخصی پانزده میلیون مشترک این شرکت به سرقت رفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۹    
بیش از 280 سال از نخستین ترجمه قران مجید به زبان انگلیسی می گذرد و این نسخه ترجمه شده اکنون از نفیس ترین کتب موجود در کتابخانه مرکزی شهر ولینگتون نیوزلند است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۱    
خطیب نماز جمعه تهران با هشدار به حکام سعودی درباره عواقب تعلل در شناسایی و انتقال جانباختگان ایرانی فاجعه مصیبت بار منا گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
در مراسم تشییع پیکر هادی نوروز کاپیتان تیم پرسپولیس فوتبالیست های مختلف از تیم ها و رنگ ها مختلف حضور داشتند تابا این کاپیتان خداحافظی کنند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۴    
صعود به فینال پنج ماده حاصل تلاش شناگران ایران در دور مقدماتی دومین روز از مسابقات شنای قهرمانی آسیا بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل حراست وزارت کشور از ممنوعیت عضویت شخصیت های حقوقی، در شبکه های اجتماعی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
پیکر هنرمند فقید، هما روستا پس از رسیدن به ایران سه شنبه 14 مهر در بهشت زهرا آرام می گیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
منابع خبری نوشتند عربستان به دلیل کسری بودجه مجبور شد حدود 70 میلیارد دلار از سرمایه گذاری های کشور را در مناطق مختلف جهان، پس بگیرد و به داخل بازگرداند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۸    
ورزشگاه ازادی این بار برای هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق و جوان پرسپولیس مملو از تماشاگر شد تا نوروزی را راهی خانه ابدی خود کند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۸    
افراد مسلح گروه تکفیری صهیونیستی داعش به بندر نفتی السدر لیبی حمله کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
جنگنده های روسی برای نخستین بار رقه مرکز حکومت تروریست های داعش را بمباران کردند. شهر رقه مرکز استانی به همین نام در جنوب سوریه از اولین شهرهایی بود که به دست داعش افتاد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۹    
فناوری تولید داروی دپاکین مخصوص بیماران صرع و میگرن به داخل کشور منتقل شده است و از امروز این دارو در داروخانه ها عرضه می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۴    
در تازه ترین رده بندی سایت فدراسیون جهانی تیراندازی الهه احمدی بانوی تیرانداز کشورمان موفق شد، در رده نخست جدول جهانی رشته خود قرار بگیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۴    
دولت آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در 9 کلان شهر را دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۴    
آمریکا بار دیگرصحنه تکرار جنایتی بود که تبدیل به امری مرسوم در این کشور شده و این بار در فلوریدا مردی با شلیک گلوله موجب کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۱    
دولت پاکستان از اداره تنظیم مقررات رسانه های الکترونیکی این کشور خواسته تا از پوشش رسانه ای فاجعه منا و انتقاد از عملکرد عربستان در این حادثه در رسانه های پاکستان جلوگیری کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۱    
زائران و مجاوران حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امروزعید ولایت را در حرم آن امام همام جشن گرفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۱    
ساخت برج های سبز در چین رونق گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۱    
یک نوجوان 14 ساله آمریکایی اعتراف کرد مادر باردارش را با بیش از 20 ضربه چاقو کشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۰    
خانواده سیدحمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر و یکی از حجاجی که هنوز از سرنوشت قطعی او خبری نیست اعلام کردند بجای برپایی مجلس عزا، پذیرای دوستان و آشنایان و محبان علی (ع) در جشن عید غدیر خواهند بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: 104 پیکر مطهر، از جانباختگان مظلوم منا اماده انتقال به کشور است و در صورت تسریع کار های تشریفاتی به ایران منتقل خواهند شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
واکنش علمای اهل سنت به فاجعه منا/ خودداری سعودی ها از اعلام آمار نهایی قربانیان فاجعه منا، واکنش کشورهای مختلف را بر انگیخته است/ تیراندازی در دانشگاهی در ایالت اورگان آمریکا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
همزمان با عید سعید غدیر خم ، نخستین مسجد مسلمانان در منطقه اسکاندیناوی اروپا به نام امام علی (ع) افتتاح شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
دومین نمایشگاه اهواز در گذر تاریخ با هدف بازخوانی هویت و نشان دادن پیشینه غنی مردم منطقه در محل موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز به کار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
مجلس سنای فرانسه تصمیم گرفت برای مقابله با غیبت روز افزون نمایندگان، برای آنها جریمه های سنگین اعمال کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۵    
صدها هزار نفر از زوار کشورهای مختلف اسلامی از جمله ایران، عربستان سعودی، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی برای تجدید بیعت با مولای متقیان علی (ع )وارد شهر نجف شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا بر لزوم اقدام برای جلوگیری از تیراندازی ها در این کشور تاکیدکرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۱    
مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی، بازیکن فقید تیم فوتبال پرسولیس صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۳    
وزیر بهداشت گفت: مقامات عربستانی تسلیت پادشاه و هیئت وزیران عربستان را حضور مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، دولت و ملت ایران اعلام کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۲    
بازگشت حجاج از سرزمین وحی ادامه دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۱    
در سقوط یک هواپیمای آمریکایی در فرودگاه جلال آباد افغانستان یازده تن کشته شدند. طالبان مسئولیت سرنگونی این هواپیما را بر عهده گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۱    
وزیر خارجه تغییرات ساختاری در شورای امنیت و حضور گسترده تر کشورهای در حال توسعه در این شورا را خواستار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۱    
رهبر انقلاب امروز دردیدار مسئولان وفرماندهان ارتش،علت دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی را ایستادگی ملت ایران و صراحت و تسلیم نشدن در مقابل سیاستهای استکبار خواندند و تأکید کردند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۱    
بحرین سفیر خود از تهران را فراخواند.