جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۰۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 7 مهر 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 مهر 1394 شبکه خبر 2 مهر 1394 شبکه خبر 3 مهر 1394 شبکه خبر 4 مهر 1394 شبکه خبر 5 مهر 1394 شبکه خبر 6 مهر 1394 شبکه خبر 7 مهر 1394 شبکه خبر 8 مهر 1394 شبکه خبر 9 مهر 1394 شبکه خبر 10 مهر 1394 شبکه خبر 11 مهر 1394 شبکه خبر 12 مهر 1394 شبکه خبر 13 مهر 1394 شبکه خبر 14 مهر 1394 شبکه خبر 15 مهر 1394 شبکه خبر 16 مهر 1394 شبکه خبر 17 مهر 1394 شبکه خبر 18 مهر 1394 شبکه خبر 19 مهر 1394 شبکه خبر 20 مهر 1394 شبکه خبر 21 مهر 1394 شبکه خبر 22 مهر 1394 شبکه خبر 23 مهر 1394 شبکه خبر 24 مهر 1394 شبکه خبر 25 مهر 1394 شبکه خبر 26 مهر 1394 شبکه خبر 27 مهر 1394 شبکه خبر 28 مهر 1394 شبکه خبر 29 مهر 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۱    
سنای نیجریه روز هفتم مهر مقرر کرد کمیته ای برای تحقیق درباره علت ازدحام مرگبار جمعیت در حج تشکیل شود. ازدحام جمعیت در حج باعث کشته شدن کمتر از پنجاه تبعه نیجریه در عربستان سعودی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۱    
بهای نفت روز دوشنبه در بازار نیویورک در واکنش به کاهش ارزش شاخص بورس های جهانی و انتشار آمار ناامید کننده درباره اقتصاد چین بیش از دو و نیم درصد کاهش یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۱    
محققان علوم پزشکی در بنیاد ریه اروپا اعلام کردند استفاده از روش تشخیصی سی تی اسکن، بر روند بهبود بیماران مبتلا به سرطان ریه، کاملا موثر است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۵    
قندوز یکی از مهمترین استانهای شمال افغانستان ساعاتی پیش بدست طالبان سقوط کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۱    
وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه مهمترین درخواست همراهان و خانواده های جان باختگان حادثه منا این است که اجساد هر چه سریع تر به آنها تحویل و به ایران منتقل شود گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۸    
زنگ شروع سال تحصیلی در مدرسه ویژه اتباع افغان با حضور معاون رئیس جمهور کشورمان و سفیر افغانستان نواخته شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۴    
در کنار دیدارهای مهم روسای کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل دیدار روسای جمهور ایران، روسیه و چین در مجمع عمومی از دیدگاه رسانه ها مهم بود و بازتاب گسترده ای داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در بیست و پنجمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت با تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه منا گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۲    
دست دادن اتفاقی / منافقین و سلطنت طلب های حقوق بشری / روستای قرآنی و رضایت 20 شاکی از جمله عناوین "در حاشیه " سه شنبه هفتم مهرماه خبر 20 است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۲    
آخرین خبرها از فاجعه منا / واکنش روحانیان اهل سنت به فاجعه منا/ انتقال ویروس کرونا/ خط خوردن 230 هزار معلم از طرح رتبه بندی/ تعرفه آب بها روی نمودار صعودی / اخبار کوتاه و در حاشیه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۳    
فاجعه دردناک منا و پیگیری این موضوع از طریق مجامع بین المللی موضوع مشترک روزنامه های امروز است . غیررسمی شبکه خبر به اخبار روزنامه های کشور نیم نگاهی دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۸    
اوحدی با اشاره به اینکه حداکثر حدود 15 درصد قربانیان فاجعه منا، ایرانی اندگفت: تشریفات قانونی 135 تن از جان باختگان صورت گرفته است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۷    
نشست پیگیری ابعاد حقوقی حادثه منا در دادستانی کل کشور برگزار شد و راهکارهای بررسی ابعاد حقوق بین المللی حادثه و پیگیری آن در مجامع حقوقی و بین الملی اتخاذ شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۱    
وزیر امورخارجه کشورمان با همتای فرانسوی خود در حاشیه هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، دیدار و گفتگو کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۱    
معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان با کمتر از 20 ساعت تدریس در هفته مشمول طرح رتبه بندی و افزایش حقوق نمی شوند، بنابراین 230 هزار معلم از این طرح حذف خواهند شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۸    
کارشناسان حقوقی معتقدند کار مهم عربستان این است که خانواده های داغ دیده را در خصوص وقوع فاجعه منا قانع کند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۰    
اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد یک زن نود و نه ساله اهل تورنتو ، که از سال هزار و نهصد و سی و سه در کشور زندگی می کند از این پس شهروند کانادا خواهد بود و می تواند کارت بیمه دائم دریافت کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
یکی از تهیه کنندگان سینما از زائران حج 94 و دارندگان مستندات تصویری از فاجعه منا خواست با ارائه فیلم ها و مستندات خودشان در ساخت مستند روشنگرانه از فاجعه منا همکاری کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۰    
قلم دوربین شبکه خبر رویدادهای مختلف را در هفتمین روز از مهرماه از قاب دوربین دیگر رسانه ها به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۵    
هواپیماهای جنگی عربستان امروز هم مناطق مسکونی، تاسیسات زیر بنایی و مراکز خدماتی یمن را در مناطق مختلف از جمله صنعا و حدیده به شدت بمباران کردند که بر اثر آن دهها نفر شهید یا زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۸    
معاون مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در خصوص نگرانی ها درباره ویروس کرونا گفت: 40 دقیقه حضور در نزدیکی فرد مبتلا به این ویروس می تواند باعث انتقال کرونا به فرد دیگری شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۸    
اسناد وزارت امور خارجه درباره جنگ تحمیلی، نخستین بار و در سی و پنجمین سالگرد حمله رژیم بعث صدام به ایران به نمایش گذاشته شده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اینطور که مسئولان بعثه و حج و زیارت گفته اند پس از حادثه منا تیم پزشکی توانسته است جان 500 زائر را نجات دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: شاخص بهای تولیدکننده یا نرخ تورم این بخش در ایران در دوازده ماه منتهی به شهریور امسال نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریور پارسال به 9.3 درصد رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۲    
مسابقات سلاح های بادی آسیا با کسب سه مدال طلا برای کشورمان ادامه یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۵    
اندونزی با انتقاد از عربستان سعودی درباره فاجعه منا اعلام کرد: دیپلمات های آن کشور پس از گذشت چند روز از این حادثه، به کشته شدگان و مجروحان دسترسی پیدا کرده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
آخرین خبرها و آمار قربانیان فاجعه منا / تجمع اصناف و بازاریان / واکنش علمای اهل سنت به فاجعه منا / واکنش هنرمندان به فاجعه منا / آنچه در منا گذشت / مصوبات مجلس / بازسازی غدیر ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
واقعه بزرگ غدیر خم روز جمعه در همه استان ها با بکارگیری ظرفیت های مردمی بازسازی می شود .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
دهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
ورود آوارگان به گذرگاه مرزی کرواسی صربستان ادامه دارد، آوارگان پس از نام نویسی در این گذرگاه اجازه می یابند با قطار به مرز مجارستان یا اسلوونی بروند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۱    
کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار کرد سعودی ها با سو استفاده از احساسات خالصانه مومنانی که آرزو دارند در جوار حرم نبوی دفن شوند، به عمد انتقال پیکرها را طول می دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۱    
فیفا رسما اعلام کرد؛ جک وارنر، نایب رئیس سابق این نهاد که به فساد مالی و دریافت رشوه متهم شده بود تا پایان عمر از تمامی فعالیت های مرتبط به فوتبال محروم است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۱    
امام جمعه مسجد مکی زاهدان: در مراسم حج امسال در عربستان حوادث دردناک و سوزناکی اتفاق افتاد که باعث جان باختن تعداد زیادی از حجاج شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۹    
شمار شهدای جنایت هولناک و جدید رژیم آل سعود در بمباران یک مجلس عروسی در استان تعز به 131 نفر رسید و دهها نفر دیگر در این عروسی زخمی شدند، 70 نفر از شهدای این حمله زن هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۹    
ولایتی گفت: بدون تردید همکاری هایی بین حکومت سعودی و رژیم صهیونیستی در حوزه های مختلف منطقه ای وجود دارد و عربستان باید پاسخگوی مفقود یا شهید شدن برخی افراد رده بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۴    
از این هفته مرغ در تهران با کد رهگیری به فروش می رسد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور استفاده از هورمون در تولید مرغ را تکذیب کرد
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی نیروی انتظامی از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از پلیس فرودگاه، راهور و انتظامی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر جان باختگان فاجعه منا خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: باتوجه به پیچیدگی های برجام، گزارش مربوط به آن که قرار بود امروز نهایی و در جلسه علنی ارائه شود، یکشنبه آینده نهایی شده و به صحن علنی مجلس تقدیم می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۳    
وزیر بهداشت و حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج امروز پس از ورود به بعثه در جلسه ای با حضور مدیران، مسائل مربوط به حادثه منا را بررسی کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
با گذشت 6 روز از فاجعه منا، عربستان سعودی به قربانی شدن بیش از 4 هزار زائر اعتراف کرد. این در حالیست که منابع رسمی سعودی تا ساعاتی پیش از جان باختن تنها 700 زائر خبر می دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۲    
نخستین تور دریایی به جزیره ابوموسی، فردا با حضور برخی دانشجویان و کارمندان بخش دولتی استان هرمزگان، برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۲    
ناسا اعلام کرد با تجزیه و تحلیل داده های فضایی مطمئن شدیم جریان هایی از آب شور بر سطح سیاره سرخ وجود دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۲    
آخرین خبرها و آمار قربانیان فاجعه منا/ واکنش کلیسای مریم رم به فاجعه منا/ بازگشت حجاج/ تلاش رسانه های غربی برای تطهیر سعودی ها/ آخرین دیدارهای رئیس جمهور در نیویورک/ نشست وزیران خارجه ایران و 1+ 5 ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی نیروی انتظامی از کاهش 60 درصدی تلفات موتورسواران در پنج سال گذشته خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
هواپیمای مسیر تهران – بجنورد به علت نقص فنی به تهران بازگشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت از پاسخ وزیر ورزش و جوانان به پرسش احمد شوهانی قانع نشدند و به او درباره عملکردش در این وزارتخانه کارت زرددادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۳    
تجمع اصناف و بازاریان تهران در اعتراض به فاجعه منا با صدورر قطعنامه ای پایان یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
دیگر رسانه ها؛ رسانه های مصری به نقل از مقامات حج این کشور اعلام کردند سعودی ها دفن پیکرهای قربانیان فاجعه منا را آغاز کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کنفرانس بین المللی مهندسی عمران و مصالح 2015 پاریس به عنوان مقاله برتر معرفی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
ممانعت پلیس رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینی های زیر 50 سال به مسجد الاقصی در 3 روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم عید یهودیان موجب ایجاد درگیری هایی در اطراف مسجدالاقصی شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
شاخص کل بورس امروز کار خود را با 9.9 واحد افزایش به پایان رساند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز از سرد خانه های مکه بازدید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
توفان و گردباد در تایوان 2 کشته برجا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
مسابقات دونفره (دوبل) مردان و زنان تنیس روی میز، قهرمانی بزرگسالان آسیا از امروز در تایلند آغاز شد و هر چهار تیم بانوان و مردان کشورمان مقابل حریفان به برتری رسیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۴    
وزیر بهداشت که در راس هیئتی بلند پایه برای بررسی شرایط حجاج ایرانی و آسیب دیدگان فاجعه منا به سرزمین وحی سفر کرده است، از برخی سردخانه های شهر مکه بازدید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۷    
واکنش های جهانی به ابعاد گسترده فاجعه منا همچنان ادامه دارد. پیروان دیگر ادیان ابراهیمی هم با ابراز تاسف از جان باختن هزاران نفر در این فاجعه، بی تدبیری دولت سعودی را در مراسم حج محکوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۹    
پوتین گفت: روسای جمهور آمریکا و فرانسه نباید در انتخاب سران کشورهای دیگر مداخله کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایتالیایی ها فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایران را از دست ندهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۷    
ایران از سازمان ملل متحد و کشورهای موثر در بحران یمن خواست برای توقف فوری حملات تدابیر فوری اتخاذ کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۲    
براساس رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در دوره هایی که علاوه بر انتخابات مجلس، انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی دولت با تسلیت جان باختن شماری از حجاج در منا گفت: دولت عربستان باید بپذیرد که مسئولیت سلامت زائران خانه خدا شرعاً، عرفاً و طبق حقوق بین المللی با آنهاست و باید پاسخگو باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۵    
از دیگر رسانه ها؛ پادشاه عربستان در پیامی از ولیعهد خود و برگزار کنندگان مراسم حج امسال تشکر کرد و گفت بقیه کارها را هم به همین خوبی انجام دهید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۷    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور در روز سه شنبه، هفتم مهر 1394.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۲    
آمار منا/ نشست وزیران خارجه ایران و 1+5 برای بررسی اجرای برجام در نیویورک برگزار شد/ بسیج رسانه های غرب برای تطهیر سعودهای از فاجعه منا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۹    
دانشمندان دانشگاه واشنگتن آمریکا موفق شدند با دیجیتالی کردن فعالیت اعصاب میان مغز دو انسان ارتباط مستقیم برقرار کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۲    
تجمع بزرگ هنرمندان در اعتراض به فاجعه منا و حمایت از بازماندگان این حادثه با حضور تعداد کثیری از هنرمندان سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۲    
وزیر بهداشت پس از ورود به فرودگاه جده عازم مکه مکرمه شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۹    
رئیس سابق سازمان حج وزیارت گفت: اصلی ترین علت حادثه منا در این ابعاد نبود مدیریت میدانی مناسب سعودی ها بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان حج و زیارت آخرین آمار قربانیان فاجعه منا را 228 تن اعلام کرد. تاکنون صد در صد بیمارستانهای طائف ، جده و منا و 80 درصد بیمارستانهای مکه ، بررسی شده است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با روسای جمهور روسیه و چین دیدار و گفتگو کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۳    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور در روز سه شنبه، هفتم مهر 1394.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۳    
معامله برسر هیچ، لغو تحریم ها بهانه است/خطابه در غیاب حریف/ چرا ارزش پول ملی هر روز پائین تر می آید/جهش تجارت در آخر تابستان/آمار کشته شده های کلی فاتجعه من بیش از آمار فعلی است/ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۴    
دبیرکل هلال احمر با اشاره به برنامه سازمان برای تحویل جان باختگان به خانواده هایشان در مراکز استانها گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۱    
سفیر پیشین ایران در اردن با اشاره به اینکه آمریکا و سه کشور اروپائی فرانسه، انگلیس و آلمان استراتژی های سیاسی خود را در آزمایشگاه سوریه بارها آزموده اند تصریح کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۰    
کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی گفت: کمیته حقیقت یاب سریعا شکل گیرد و ابعاد فاجعه را روشن کند و سعودی ها باید پاسخگوی مسلمانان جهان و اتفاقاتی که در منا افتاده باشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۳    
آخرین آمار از شمار قربانیان ایرانی حادثه منا / نا معلومی زمان دقیق انتقال پیکرهای قربانیان حادثه منا / روایت عجیب سعودی ها از تعداد کشته شده ها / اتهام اوباما به ایران ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۲    
قربانیان فاجعه منا/ نشست ویژه ستاد رسیدگی به حادثه دیدگان منا / ادامه واکنش ها به فاجعه منا/ خبرسازی سعودی ها درباره غضنفر رکن آبادی/ باز گشت اولین گروه از حجاج به کشور ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور روسیه از روسای جمهور آمریکا و فرانسه به علت اصرار بر کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه انتقاد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۴    
رئیس جمهور با نیمه تمام گذاشتن سفرش نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۱    
سیزده فلسطینی دیگر در یورش نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان به مسجدالاقصی مجروح شدند.هدف از این حملات صهیونیست ها تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۸    
لامپ جدید در حالت عادی نامرئی است ، پس از روشن شدن ، نور بیشتری از لامپ های معمولی تولید می کند و عمر طولانی تر و گرمای بسیار کمتری دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۴    
رئیس جمهور درگفتگو با سی ان ان گفت: دولت عربستان باید پاسخگو و مسئولیت پذیر باشد، ما از طریق کانال های مختلف سیاسی این مسئله را پیگیری می کنیم تا به پاسخ قانع کننده ای برسیم .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۴    
بازار خودرو همچنان در رکود است و فروش خودروهای صفر به حداقل رسیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۶    
در بازار سکه و طلای تهران، هر قطعه سکه تمام، 9 میلیون و 190هزار ریال و هر گرم طلای 18عیار 942 هزار و 560 ریال قیمت گذاری شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۱    
در بازار سکه و طلای تهران، هر قطعه سکه تمام، 9 میلیون و 190هزار ریال و هر گرم طلای 18عیار 942 هزار و 560 ریال قیمت گذاری شده است.