جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۵۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 14 مهر 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 مهر 1394 شبکه خبر 2 مهر 1394 شبکه خبر 3 مهر 1394 شبکه خبر 4 مهر 1394 شبکه خبر 5 مهر 1394 شبکه خبر 6 مهر 1394 شبکه خبر 7 مهر 1394 شبکه خبر 8 مهر 1394 شبکه خبر 9 مهر 1394 شبکه خبر 10 مهر 1394 شبکه خبر 11 مهر 1394 شبکه خبر 12 مهر 1394 شبکه خبر 13 مهر 1394 شبکه خبر 14 مهر 1394 شبکه خبر 15 مهر 1394 شبکه خبر 16 مهر 1394 شبکه خبر 17 مهر 1394 شبکه خبر 18 مهر 1394 شبکه خبر 19 مهر 1394 شبکه خبر 20 مهر 1394 شبکه خبر 21 مهر 1394 شبکه خبر 22 مهر 1394 شبکه خبر 23 مهر 1394 شبکه خبر 24 مهر 1394 شبکه خبر 25 مهر 1394 شبکه خبر 26 مهر 1394 شبکه خبر 27 مهر 1394 شبکه خبر 28 مهر 1394 شبکه خبر 29 مهر 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به استراتژی توسعه نفوذ آمریکا در کشور گفت: ادبیات مقامات آمریکائی که به وضوح از نفوذ در ایران سخن می گویند نشان می دهد که آمریکایی ها برجام را به چشم مسیر نفوذ به ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۵    
متجاوزان سعودی شهر منبه استان صعده یمن را هدف موشک قرار دادند. جنگنده های سعودی همچنین تعز را بمباران کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۲    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل و راهکارهای کنترل آسیب های اجتماعی ناشی از طلاق، اعتیاد و خشونت های اجتماعی بررسی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۲    
شهاب سنگی با قدمت 4 و نیم میلیارد سال که در کویر لوت کشف شده است در مجموعه علمی پژوهشی گنبد مینا رونمایی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۹    
کارشناس مسائل خاورمیانه : با توجه به تحولات منطقه و تمرکز افکار عمومی بر داعش و مشکلات سوریه ، عراق و یمن ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۹    
جدیدترین خبرها از قربانیان منا/ ابقای آخوندی با رای بالای مجلس/ جدیدترین حملات جنگنده های روسیه به مواضع داعش/ تشییع هما روستا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا/ خون وارداتی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۰    
نشست فوق العاده هیئت دولت به منظور ادامه بررسی پیش نویس لایحه قانون تنظیم برخی از احکام و مقررات برنامه های توسعه کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۹    
عملیات حفاری مکانیزه تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه آغاز شد. در این عملیات حدود 650 میلیون مترمکعب آب از پشت مخزن سد کانی سیب به حوضه دریاچه ارومیه منتقل می شود که با این روند می توان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
مدیر عامل شرکت "آی اف دیزاین" آلمان گفت : طرح ها و رنگ آمیزی های متنوع، دقت در دوخت و دوز و زاویه های صاف و نود درجه در مبلمان و دکوراسیون ایران ، سبب جذب بسیاری از صنعتگران اروپایی شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۴    
جلسه انتخاب هیئت منصفه مطبوعات استان تهران به استناد ماده 36 قانون مطبوعات برای انتخاب هیئت منصفه مطبوعات استان تهران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۱    
خون وارداتی نداریم/ ولیعهد سعودی: ما بی نظیریم !/ رئیس اوپک بازداشت شد/ خودکشی یا قتل و فراموش نمی کنیم از جمله عناوین "در حاشیه" های خبر 20 سه شنبه 14 مهر 94 است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۱    
بازار ایران در پساتحریم، دستور کار این روزهای نشست های اقتصادی در آلمان است. نشست هایی که به طور متناوب در همه ایالت های این کشور برگزار می شود و همه منتظر لغو تحریم ها برای آغاز مراودات تجاری هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۵    
رئیس بیمارستان مکه و مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیکر آقایان رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان و سیدحمید حسینی خبرنگار شبکه خبر هنوز شناسایی نشده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: بیش از 90 درصد دارو، واکسن، مواد بیولوژیکی و سموم مورد نیاز دام و طیور در داخل کشور تولید می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۲    
کارشناس مسائل خاورمیانه: به علت نقش اساسی عربستان در تامین منافع غرب وحمایت از رژیم صهیونیستی ، جهان غرب نه تنها چشم خود را بر جرم ها و جنایات دولت عربستان می بندد حتی آن را تایید هم می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۴    
تشییع پیکر قربانیان فاجعه منا/ شناسایی 45 پیکر دیگر از جان باختگان منا/ شورای عالی توسعه فرهنگ و شهادت/ استیضاح وزیر راه و شهرسازی/ اعتراض ترکیه به روسیه/ ناآرامی ها در قدس و کرانه باختری ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۴    
استیضاح وزیر راه و شهرسازی مهمترین خبر سیاسی کشور بود استیضاحی که رای نیاورد و آخوندی را در پست وزارت راه و شهرسازی ابقا کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۲    
قلم دوربین شبکه خبر رویدادهای مختلف را در چهاردهمین روز مهر از قاب دوربین دیگر رسانه ها به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۶    
در حملات موشکی نیروهای یمنی به عدن ، دهها نظامی اماراتی و سعودی کشته یا زخمی شدند. هتل القصر محل اقامت اعضای دولت فراری یمن و مقر فرماندهی نظامیان اماراتی در این حملات موشکی ، هدف قرار گرفت .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۷    
دانشمندان موفق شدند تلسکوپی بسازند که گفته می شود 25 بار بزرگتر از تلسکوپ هابل است. قرار است از این تلسکوپ برای مطالعه و رصد کردن اجرام آسمانی و سیارات دور دست استفاده شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۴    
نمایشگاه عکس چهره های مشهور کشور، کار هنرمند عکاس کشور فخرالدین فخرالدینی در عکس خانه شهر برپاست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از آغاز دوباره بارش ها از فردا خبر داد و گفت: بارش ها از فردا در نیمه غربی و شمال غربی و از روز پنج شنبه در سواحل شمالی کشور شدت بیشتری خواهد داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس سازمان حج و زیارت از شناسائی 45 پیکر پاک دیگر از حجاج جان باخته در فاجعه منا خبر داد و گفت: با تشخیص هویت این افراد، از 116 نفری که مفقود بودند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۱    
جنگنده های روسیه امروز هم چندین مقر فرماندهی و مرکز مخابرات تروریست ها را در مناطق مختلف سوریه منهدم کردند. حملات هوایی روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه در روزهای اخیر شدت و گسترش یافته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پیکرهای 348 زائر ایرانی شناسایی قطعی شده است اما پیکر 116 زائر هنوز شناسایی نشده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۲    
صد و نهمین جایزه نوبل فیزیک 2015 به پاس تلاشهای تاکاگی کاجیتا از دانشگاه توکیو در ژاپن و آرتور بی مک دونالد از دانشگاه کوئینز در کانادا برای کشف نوسانات نوترینو که نشان می دهد نوترینو دارای جرم است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۹    
چاره ای برای سودهای کمرشکن؛ مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: دولت برای حمایت از صنایع یارانه نرخ سود پرداخت می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۴    
کتاب "ره، رهرو، رهبر" حاوی مطالبی است از رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت امام خمینی (ره) که حجت الاسلام مطهری آن را گردآوری کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات بیشتری از تیراندازی شب گذشته اشرار مسلح به ماموران انتظامی ایرانشهر را اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۸    
مدیریت شرکت هواپیمایی ایرفرانس طرح جدید خود برای کاهش کارمندان و حذف دو هزار و نهصد شغل را برای بررسی به کمیته مرکزی این شرکت ارائه کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۴    
به علت ورود موج گردوغبار، هوای مناطق مرزی استان کرمانشاه در وضع هشدارقرار گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۱    
رقابتهای نظامیان جهان با کسب چند مدال برای کاروان ورزشی کشورمان پیگیری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۱    
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار وزیر امور ایالت و امور مرزی پاکستان با اشاره به حوادث ناگوار حج امسال بر نقش آفرینی و برنامه ریزی مناسب کشورهای اسلامی برای تامین امنیت حجاج تاکید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۱    
بخشدار ساربوک از توابع شهرستان قصرقند در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: وقوع آتش سوزی در نخلستانهای ساربوک بیش از 10 هکتار اراضی زراعی و 400 نخل را در آتش خاکستر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۹    
تشییع پیکر قربانیان فاجعه منا / ورود حجاج و روایت فاجعه منا/ استیضاح وزیر راه و شهرسازی/ تغییر چهره تهدیدات پس از اجرای برجام/ ظریف قبل از ترک نیویورک/ ناآرامی ها در قدس و کرانه باختری ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۷    
ناشنوایان - بازگشت شنا شیرجه - کوتاه - روزنامه - دوچرخه سواری - وی سی لیورپول و بانوان
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۴    
پیکر هما روستا بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۸    
خرید تضمینی برگ سبزچای از چایکاران شمال از مرز 79 هزار تن گذشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۸    
قیمت سکه تمام بهار آزادی قدیم و جدید، در بازار تهران با یک هزار تومان افزایش نسبت به عصر دیروز 925 هزار تومان معامله می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۹    
ناشنوایان - بازگشت شنا شیرجه - کوتاه - روزنامه - دوچرخه سواری - وی سی لیورپول و بانوان
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
جدیدترین مدل جنگنده سوخو-34 به وزارت دفاع روسیه تحویل داده شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۸    
هیرو یوکی ایشیگه رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن به همراه تعدادی از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی ژاپن با محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران دیدار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنایتهای بی سابقه عربستان در تجاوز به یمن گفت: هدف قرار دادن مناطق مسکونی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: حدود 80 هزار مسکن روستایی در تهران به بازسازی و مقاوم سازی جدی نیاز دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۷    
نام من ایران عنوان نخستین نمایش ایرانی است که در سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر هایفست ارمنستان به کارگردانی و بازیگری داریوش نصیری به اجرا درآمد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۷    
نبود مقررات سختگیرانه در زمینه استفاده از سلاح گرم در ایالت تنسی آمریکا این بار به قربانی شدن کودکی انجامید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۴    
هدف قرار گرفتن محل استقرار افسران و فرماندهان نیروهای سعودی و متحدانش در یمن، باعث شگفتی رسانه ها و شوکه شدن متجاوزان شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۴    
معاون درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به بیش از 80 هزار تخت بیمارستانی در کشور نیاز داریم که بر اساس توان دولت 40 سال زمان برای رفع این کمبود نیاز است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۹    
تعدادی از آثار هنری دیده نشده گنجینه بنیاد مستضعفان در گالری دفینه تهران به نمایش عموم گذاشته شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
آخرین روز مسابقات دوومیدانی هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 در چین تایپه با کسب مدال های رنگارنگ دیگر در دوومیدانی ناشنوایان پایان یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نامه به رئیس جمهور یک گزارش تحلیلی بود و آقای رئیس جمهور از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواسته بود تا گزارشی از وضع موجود بازار سرمایه و بورس بدهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
شاخص کل بازار بورس که روز دوشنبه سبز پوش شده بود، در چهارمین روز هفته با 23.8 واحد کاهش دوباره قرمز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۴    
پیکر هما روستا بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
مشاور امور بانوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حدود 10 تا 20 هزار آرایشگاه فاقد پروانه و بدون تابلو در تهران وجود دارد که بیشترین تخلفات از جمله گران فروشی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه تاکید کرد: اقدامات و پیگیری های این وزارتخانه تا شناسایی دقیق و انتقال یکایک مفقودان حادثه منا ادامه خواهد یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی دولت ضمن اشاره به رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به وزیر راه و شهرسازی گفت: یکشنبه آینده نیز تصمیم تاریخی از سوی نمایندگان فهیم، آگاه و دلسوز درباره برجام گرفته خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
سازمان انتقال خون ایران انتشار اخباری مبنی بر واردات خون های فرانسوی و چینی را به کشور کذب محض عنوان کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
علیرضا دایمی معاون برنامه ریزی واموراقتصادی وزیر نیرو ظرفیت کشور را برای احداث سازه سد تکمیل اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۸    
برندگان جایزه فیزیک نوبل امروز معرفی می شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: تهران در سال 94، فقط 10 روز پاک داشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
رییس جمهور در احکامی جداگانه و به پیشنهاد معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیران امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و صنعت، معدن و تجارت، هشت عضو شورای رقابت را منصوب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۱    
جنگنده های متجاوز سعودی مزدوران خودشان را در مکیراس هدف قرار دادند. مکیراس بین دو منطقه ابین و البیضاء در یمن واقع شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل از سازماندهی 8 رویکرد اصلی این سازمان برای حفاظت از داشته ها و منافع ملی در برابر تهدیدات خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت، بار دیگر به عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۳    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر کشور صبح امروز با حضور گسترده اهالی هنر و مردم از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۲    
پس از چهار روز جستجو لاشه هواپیمای کوچک مسافربری اندونزی و اجساد 10 سرنشین آن پیدا شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۶    
یکی از نمایندگان استیضاح کننده وزیر راه و شهرسازی گفت: این استیضاح، فریاد بی خانمان هایی است که از دست ملاکان و سرمایه داران عمده به ستوه آمده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
بانوان فیروزکوهی در جشنواره بومی و محلی گردهم آمدند و در مسابقات بومی و محلی با هم رقابت کردند. در این جشنواره به نفرات برتر هر رشته ورزشی جوایزی اهدا شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
انتقال حجاج مدینه قبل از عربستان به کشور همچنان ادامه دارد.زائران خانه خدا که اندوه از دست دادن عزیزان و یا هم کاروانی های خود را بر دل دارند از ابعاد فاجعه منا ،روایت های تکان دهنده و غم باری دارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۳    
در جلسه استیضاح وزیر راه و شهر سازی آقایان موسوی لارگانی، موسوی الرضا ثروتی و حمید رسایی به عنوان موافقان استیضاح سخنرانی کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۳    
منابع عربی از بستری شدن پادشاه عربستان سعودی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در ریاض پایتخت این کشور خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۸    
دو مدیر ایرفرانس (خطوط هواپیمایی فرانسه) در پی ورود صدها تن از کارکنان معترض این خطوط هواپیمایی به محل کنفرانس ، با لباسی پاره مجبور به فرار شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور هفته آینده بسته جدید مقابله با رکود اقتصادی را ابلاغ می کند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
14 مهر روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است. دامپزشکی فقط به معنای درمان بیماری دام نیست، بلکه این رشته نقش موثری در بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
نخستین همایش جنگل نوردی ایران به میزبانی شهرستان خلخال برگزار شد، کمک به حفظ محیط زیست و جنگل های کشور از اهداف این همایش اعلام شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
دبیر کل سازمان ملل و وزیر امور خارجه کشورمان درباره اوضاع سوریه، یمن و عراق رایزنی کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
پیکر هما روستا، بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون ، امروز از مقابل خانه هنرمندان تشییع شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۲    
ترکیه به طور ضمنی روسیه را از نقض حریم هوایی این کشور برحذر داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
آمار و روند انتقال پیکرهای قربانیان فاجعه منا / روایت شاهدان فاجعه منا / انتقادها از بی کفایتی و سوء مدیریت مقامات سعودی / همایش روز ملی روستا / رئیس قوه قضائیه/ سومین جلسه دادگاه ( ب ز) ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
تشییع پیکر جانباختگان منا/ ادامه بازگشت حجاج/ تشدید انتقادها از بی کفایتی سعودی ها/ همایش روز ملی روستا/ آغاز اجلاسیه پیرغلامان حسینی در لارستان/ تحولات فلسطین/ تحولات سوریه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
شناسایی پیکر 318 تن از قربانیان ایرانی فاجعه منا/ افزایش 10 تا 30 درصدی بهای آب/ رئیس قوه قضائیه: سعودی ها لیاقت اداره ی حج را ندارند/ پایان قرائت کیفرخواست "ب ز" میلیارد نفتی در سومین جلسه دادگاه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۲    
دست کم 20 نظامی امارات در حملات موشکی به هتلی در عدن یمن کشته شدند. گفته می شود این هتل مقر معاون رئیس جمهور فراری یمن بوده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۶    
کتاب "ره، رهرو، رهبر" مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره امام خمینی(ره) در کتابخانه پارک شهر تهران رونمایی شد. این کتاب را حجت الاسلام مهدی مطهری در 11 فصل جمع آوری و تدوین کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۵    
صبحگاه مشترک یگان های ویژه ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۷    
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار صبح امروز مجلس شورای اسلامی است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از هماهنگی و نزدیک شدن به توافق وزارتخانه متبوعش با وزارت نفت برای رسیدن به نرخ واحد برای خوراک واحدهای پتروشیمی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۸    
قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن عرصه درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۸    
خلبان شرکت آمریکایی امریکن ایرلاینز هنگام یک پرواز داخلی در آمریکا جان باخت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۷    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور، سه شنبه، 14 مهر 1394.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
شمار قربانیان سیل و طوفان در جنوب شرق فرانسه به بیست نفر رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
مراسم ترحیم مرحوم هادی نوروزی امروز در تهران/ درفشی فر همچنان غم زده!/افشین پیروانی:هادی چشم خورد!
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
وزیر کشور به منظور شرکت در نشست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، اکسکام، به ژنو سفر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمونهای دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 جمعه 17 مهر تمدید شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
در بازار طلای امروز تهران هر سکه تمام بهار آزادی 9 میلیون و 230 هزار ریال قیمت گذاری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
رئیس جمهوری : پاسخ منتقدان برجام را خواهم داد و نرخ سود بانکی خارج از نوبت بررسی می شود در روزنامه های صبح سه شنبه 14 مهر 1394
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۵    
انقلابیون یمنی در حمله ای موشکی محل اقامت معاون رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن را -که به لطف حملات سعودی در عدن مستقر شده بود- هدف قرار دادند. تا کنون هلاکت 18 تن از متجاوزین در این حمله تایید شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۷:۵۴    
هواپیمای حامل پیکرهای 98 نفر دیگر از قربانیان فاجعه منا صبح امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۷:۵۱    
وزیر امور خارجه روسیه بر همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه تاکید کرد.