جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 5 آبان 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 تیر 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 آبان 1397 ایثار 2 آبان 1397 ایثار 3 آبان 1397 ایثار 4 آبان 1397 ایثار 5 آبان 1397 ایثار 6 آبان 1397 ایثار 7 آبان 1397 ایثار 8 آبان 1397 ایثار 9 آبان 1397 ایثار 10 آبان 1397 ایثار 11 آبان 1397 ایثار 12 آبان 1397 ایثار 13 آبان 1397 ایثار 14 آبان 1397 ایثار 15 آبان 1397 ایثار 16 آبان 1397 ایثار 17 آبان 1397 ایثار 18 آبان 1397 ایثار 19 آبان 1397 ایثار 20 آبان 1397 ایثار 21 آبان 1397 ایثار 22 آبان 1397 ایثار 23 آبان 1397 ایثار 24 آبان 1397 ایثار 25 آبان 1397 ایثار 26 آبان 1397 ایثار 27 آبان 1397 ایثار 28 آبان 1397 ایثار 29 آبان 1397 ایثار 30 آبان 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۹    
جانباز 50 درصد است و گلوله آر.پی.جی که به او اصابت کرده، باعث شده است تا از ناحیه نخاع آسیب جدی ببیند به طوری که با عصای زیر بغلش باز هم به سختی راه می رود
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۰    
دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا گفت: با توجه به اصرار و تماس های زیاد برنامه سازان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
نشست شعرخوانی با عنوان قرآن، ایثار و شهادت همزمان با برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و بزرگداشت 6200 شهید استان مرکزی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۱    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر جذب تمام افراد جویای کار در میان فرزندان شاهد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۲    
در طی حفظ امنیت و آرامش توسط یگان امداد شهرستان رشت، ستوان یکم حسن پاینده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۲    
مادر شهید مدافع حرم، شهید حسین محرابی چند روزی است که در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۵    
در صورتی که دسترسی های عابران پیاده افزایش یابد و شرایط مناسب تری برای آنان فراهم شود، تعداد بیشتری از عابران از سیستم های موجود استفاده خواهند کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۸    
مسئول امور روحانیت و عقیدتی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: شهدای دفاع مقدس بالاترین درجه افتخار خود را زنده نگه داشتن راه و سیره اباعبدالله (ع) می دانستند که ماندگار شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۰    
مزار شهدای گرانقدر مدرسه شهید پیروز، با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان بهبهان گلباران شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۷    
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان تاکید کرد: توجه به ورزش جانبازان و معلولان و حمایت از این قشر باید بیش از این ها باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۷    
شهدا تربیت شدگان خانواده های متدین، انقلابی و ارزشی بودند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۵    
امام جمعه رضوانشهر گفت: شهیدان آنقدر خود را پاک کرده بودند که نور الهی در قلبشان تابید و به همین دلیل امام خمینی (ره) فرمودند: شهدا امامزادگان عشقند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۱    
گروه اجتماعی رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین در دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید مرتضی چگینی گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این که امتی که با ولایت گره خورده باشد هیچ قدرتی نمی تواند آن را بشکند، گفت: دشمنان برای شکستن انقلاب درصددند پیوند امت با ولایت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۱    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 5 آبان ماه در سفر به استان خوزستان ضمن حضور در جلسه شورای فرهنگی استان، از مواکب اربعین حسینی (ع) بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش آموز خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۵    
گروه اجتماعی مسئول پروژه های غرب کشور در مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از حضور 538 شهید قزوینی در عرصه برقراری امنیت در مناطق کردنشین در تاریخ دفاع مقدس خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۵    
یادواره 450 شهید شهرستان تاکستان با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۲    
گروه اجتماعی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: استکبار جهانی دو دهه تهاجم و شبیخون فرهنگی را علیه نسل جوان کشور آغاز کردند اما جوانان و نوجوانان این کشور برخلاف تمایل آن ها با ظرفیت بی نهایت عاشورا ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: شهدا درس آموز مکتب حسینی بودند و باید از روح شهید مدد بگیریم و بدانیم در هر شرایطی به دعای شهدا محتاجیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
گروه اجتماعی مسئول عملیات تیپ 110 شهید بروجردی گفت: برای به دست آوردن امنیت در این مناطق شهدای بسیاری جان خود را نثار کردند و ایثار ها و از خودگذشتگی های بسیاری در تاریخ این مناطق به ثبت رسیده است که ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۶    
گروه فرهنگی - در میزگرد بررسی نقش رزمندگان اسلام در امنیت و پایداری غرب و شمالغرب کشور در دوران دفاع مقدس مظلوترین مادر شهید کشور معرفی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
گروه سیاست و اقتصاد- سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی با خیال خام خود قصد تجاوز به کشورمان را با پشتیبانی قریب به 31 کشور را داشتند اما رزمندگان غیورمرد کشورمان در مقابل ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۷    
گروه اجتماعی نخستین یادواره شهدای ورزشکار به منظور گرامی داشت 260 شهید ورزشکار در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار یا اعضا بسیج هنرمندان سپاه عاشورا گفت: بهترین وسیله ماندگاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت، هنر و توانایی های هنرمندان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۲    
مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه عکس مسیر عاشقی (پیاده روی اربعین 1396) با نمایش آثاری از عکاسان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در موزه شهدا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اعلام آمادگی این نهاد برای میزبانی از زائران اربعین گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۹    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل بنیاد لرستان با بیان اینکه معتمدین معین همکار و همفکر بنیاد در جهت کسب رضایت خانواده شهدا هستند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل بنیاد ایلام اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و امنیت و ثبات کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت ها و جان فشانی شهدا و خانواده های آنان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
مراسم تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری اسامی و رتبه های کشوری فرزندان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری 97 ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۲    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به خوزستان ضمن حضور در جلسه شورای فرهنگی استان، از مواکب اربعین حسینی(ع) بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۲    
با اعلام فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر، این برنامه آذر ماه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، از آمنه مهتابی سمنانی فرزند شهید حسین مهتابی سمنانی عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۶    
خدامراد حیدری رئیس بنیاد شهرستان فارسان در دیدار از خانواده های شهدا گفت: وجود خانواده های محترم به عنوان چهره های پشتیبان نظام و انقلاب موجب مباهات و افتخار می باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۶    
الموت، زادگاه سینه سرخ وارسته ای است که روحش آبشار مهربانی بود و وجودش صمیمی تر از باد و باران بود، او غریب خاک، آشنای آسمان و رجعتش به زمین به بهانه پیوند خاک و افلاک بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۰    
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس پنج اثر تازه در حوزه جنگ تحمیلی منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۴    
همه علاقمندان واجد شرایط جهت عضویت در باشگاه دختران جوان می توانند به آیدی های این باشگاه در فضای مجازی مراجعه کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۴    
برای آخرین بار خیلی جدی گفت: مواظب من باشید تا اونور آب بیاییم. این بار از سید پرسیدیم: سید حتما یک چیزی هست که این همه اصرار می کنی؟! سید گفت: می دونی دلیلش چیه؟ فقط خودتون بدونید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران به همراه معاون بهداشت و درمان بنیاد بوشهر و رییس بنیاد شهرستان به دیدار جانباز سرافراز کرم محمدی رفتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۸    
طرح زیارت به نیابت از شهدا توسط زائران اربعین حسینی (ع) در زنجان اجرا شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۵    
در جلسه تعامل جانبازان ضایعه نخاعی استان با ریاست کل دادگستری و دادستان که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد در خصوص ارائه خدمات مطلوب تر در راستای مطالبات به حق ایثارگران تصمیم گیری شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با حضور در بیمارستان رضوی مشهد مقدس از جانبازان بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
عیسی دین محمدی گفت: دو روز بعد از شهادت برادرم، پسرم به دنیا آمد، نام او را عباس گذاشتم. دیگر برادرانم نیز نام یک فرزند یا نوه خود را عباس گذاشتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل بنیاد مازندران گفت: محور خدمت در بنیاد، سپاسگزاری و تکریم از ایثارگران است که این مهم در سایه تلاش، همدلی، هم اندیشی و درک متقابل تحقق پیدا می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل بنیاد کهگیلویه و بویر احمد گفت: هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، همواره عزتمداری و حفظ منزلت ایثارگران در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به این عزیزان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از استقرار تیم پزشکی این نهاد برای خدمات دهی به زائران جانباز سراسر کشور در مرز بین المللی مهران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۷    
دومین کمیسیون ماده 26- 22 قانون جامع خدمات ایثارگران در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد گفت: تکریم و عیادت خانواده های معظم شهدا را وظیفه دینی و انقلابی خود می دانیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
ما مسئولان در تربیت فرزندان خود باید از شما والدین شهدا الگو بگیریم
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۸    
نازاریان دردیدار معتمدین معین گفت: معتمدین معین، بازوی توانمند بنیاد هستند
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۴    
فرماندار مشهد مقدس با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹    
فرمانده سپاه دلفان با مادر شهید علی قدم کرمی دیدار و گفتگو کرد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۰    
جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد مقدس با موضوع ارتقای کیفی و کمی مدارس شاهد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۴    
در آستانه ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، برنامه دیدار از خانواده های شهدای شهرستان تاکستان با انجام 332 دیدار به پایان رسید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۵    
پرونده 340 مدعی شیمیایی در نخستین کمیسیون پزشکی بخش نودشه شهرستان پاوه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام از آمادگی این نهاد برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) با بسیج تمامی امکانات، خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶    
ذاکر نوری رئیس به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رستم به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده های معظم شهدای روستای اکبری دیدار کردند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی سلامت جامعه ایثارگران را از مهم ترین اولویت های بنیاد دانست و گفت: تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات به این جامعه است که در همین راستا ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۷    
جانباز 70 درصد سید محمد موسوی از استان تهران به خیل شهدا پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۱    
دومین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر کشور با حضور 150 ورزشکار مرد در کردان کرج برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از استقرار تیم پزشکی این نهاد برای خدمات دهی به زائران جانباز سراسر کشور در مرز بین المللی مهران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۸    
در راستای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان، پرچم های ویژه کنگره در گلزارهای شهدای سراسر استان برافراشته می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملکشاهی گفت: بهره مندی از ظرفیت های مردمی در ارائه خدمات و اسکان به زائران در مراسم پیاده روی اربعین به سمت کربلا را برای امسال در دستور کار قرار داده ایم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۴    
شصت و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در اسلامشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۴    
مراسم چهلمین روز شهادت شهید "حاج میر سلامت گنجی" در اسلامشهربرگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
فرماندار ملارد با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا سبب تقویت روحیه می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۴    
مجتبی یوسفی رئیس بنیاد شهید رباط کریم با والدین شهیدان "باقری و رحیمی" دیدار و دلجویی کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۴    
پورمختار نماینده شهرستان های بهار وکبودرآهنگ درمعیت اسدی مدیربنیادشهید وامور ایثارگران شهر بهار با خانواده شهیدان فریدی نور، اسکوو قاسمی دیدارکرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۸    
رئیس بنیاد اراک گفت: ساماندهی گلزار شهدا به عنوان میراث گرانبهای دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان گفت: شهدای ورزشکار الگوی جوانان و قهرمانان هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۴    
، مراسم گرامیداشت شهدای پنجم آبان سال 1357 شهرستان کبودراهنگ در روز پنجشنبه سوم آبان ماه 97 در سالن جوان شهرستان با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان گفت: عملکرد عشایر در طول تاریخ انقلاب اسلامی آن ها را بر فراز قله های افتخار و عظمت ایران اسلامی قرار داده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در عیادت از فرزند شهید محمد غضنفری تصریح کرد: ایثار و بردباری خانواده های شهدا در طول چهار دهه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شکوه ایمان را به ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۲    
سالمندان عزیز شاهد و ایثارگر مازندران در مسابقات کشوری سالمندان خوش درخشیدند
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۳    
هشت سال دفاع مقدس تابلویی از صحنه های ناب اخلاص بود و عاشقی و جوانمردی، صحنه هایی که زن و مرد نمی شناخت و سن و سال.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل بنیاد استان خراسان شمالی برنامه های کمیته ایثارگران استان را برای روزهای دانش آموز، دانشجو و دهه مبارک فجر اعلام کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایوان از نصب بنرهای تبلیغاتی برای راهنمای زائران اربعین حسینی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلات گفت: وقف، تجلی ایثار و نوع دوستی و نشانه ی از خویش گذشتن و پیوند با خداوند است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۴    
رئیس بنیاد اراک گفت : والدین شهدا قهرمانان ملی و اسطوره های واقعی کشور هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۱    
موکب نائب شهید از شهرستان نیشابور برای خدمت رسانی به زائرین راهی کربلا شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۸    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد ایلام گفت: از جمله وظایف شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، کیفی سازی برنامه های مختلف در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید خروجی محوری در برنامه ها با هدف تبیین ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلات گفت: سلامت جانبازان و والدین شهدا و همسران آنان جز اولویت های ما است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۲    
مرحوم حاج گل میرزا میرزایی جابری، پدر شهید عبدالرضا و جانباز 70درصد محمدرضا میرزایی جابری دعوت حق را لبیک گفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۶    
یادواره سرداران شهید شهرستان تربت حیدریه با حضور آحاد مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۰    
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان جلسه مشاوره داوطلبان کنکور سراسری شاهد و ایثارگر سال 1398 برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۹    
مدیر کل بنیاد مازندران در مراسم تودیع و معارفه روسای بنیاد سیمرغ و بابل گفت:مبنای خدمت در بنیاد سپاسگزاریی و...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۹    
گروه فرهنگی معاون بنیاد نخبگان استان همدان از برگزاری مراسم نکوداشت و تکریم احمدرضا احدی یکی از شهدای نخبه اهل ملایر خبر داد و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۸    
نویسنده کتاب های دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید از طریق نقل خاطرات شهدا به نسل امروز انتقال یابد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۸    
شکرگزار فرصت خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۱    
جلسه آموزش خانواده ویژه همسران شهدا با محوریت پیشگیری از بحران سالمندی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۲    
مادر شهید ذبیح الله دانیالی دار فانی را وداع گفت
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۹    
پدر معزز شهیدان سید رضا و سید محمد کیا براثر بیماری و کهولت سن چشم از دنیای دون فروبست و به دیدار معبودش نائل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت: والدین شهدا با صبر و ایثار خویش ادامه دهنده و رهرو راه شهدا و مایه افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی مهر ماه سال جاری، از 45 ایثارگر بستری شده در بیمارستان ها عیادت کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر گفت: ایثار و فداکاری والدین شهدا ستودنی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۵    
مسوولان شهرستان تاکستان در راستای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین، با 15 خانواده شهید ضیاءآباد دیدار کردند.
  • ۱