سه شنبه ۰۳ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۰Apr 2019 23

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 23 فروردین 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
نان گران نشود، وزن چانه ها را کم می کنیم. این جمله ای است که حالا نانوایان تهرانی در اعتراض به قیمت نان و افزایش دو برابری قیمت آرد مصرفی اعلام کرده و گفته اند دیگر نمی توانند با این وضع ادامه دهند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه ها خاطرنشان کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان 309 کیلو و 700 گرم به ارزش تقریبی شش میلیارد و 180 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۱    
فرمانده مرزبانی خوزستان از امدادرسانی و نجات 6 ملوان و خدمه یک شناور غرق شده توسط مأموران پایگاه دریابانی آبادان در آب های شمالی خلیج فارس خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۰    
در FATF مسئله ما اصلاً آمریکا نیست. مسئله ما کشورهایی است که متحد یا شریک تجاری ما هستند. روسیه و چین و ترکیه و عراق و هند و.. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۷    
فرمانده انتظامی استان با اشاره به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان "خدمات نوروزی پلیس، جلوه های خدمت" گفت: این جشنواره با نمایش اقدامات شاخص و ویژه پلیس با هدف کاهش آسیب ها ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از اعزام یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه مستقر در منطقه برای ایجاد دژ بر روی منطقه عین دو خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
حجت الاسلام امیری فر، روحانی نزدیک به محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش، برخی اظهارات جنجالی او را تایید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۶    
رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: تا مشخص شدن علت اشتباهات، فروزان در تمرینات حضور نخواهد داشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۳    
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از اختصاص مبالغی از سوی شرکت گل گهر و شرکت های زیر مجموعه آن جهت کمک به سیل زدگان کشور خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
یک ضرب المثل چینی می گوید: به دنبال انتقام گیری از دشمن نباشید. کنار رودخانه بنشینید. آب، جسد او را می آورد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اعزام چندین تیم پزشکی این دانشگاه به مناطق سیل زده در شرق این استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف 40 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در بجنورد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۹    
مجری طرح زیتون کشور گفت: مصرف سالانه روغن زیتون در کشور12 هزار تن است. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، رحمت الله پریچهر گفت: سرانه مصرف زیتون هر ایرانی از 140 گرم به 200 گرم افزایش یافته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۳    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: 99 درصد از ظرفیت سدهای این استان معادل 268 میلیون متر مکعب آب دارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۲    
وزیر اطلاعات با تاکید بر نقش مهم امنیت در امر فعالیت اقتصادی گفت: در این راستا موظف به حمایت از اقتصاد و فعالان اقتصادی هستیم و وزارت اطلاعات نیز آماده خدمت به بخش صنعت است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان گفت: برآورد می شود، میانگین درجه مکانیزاسیون یا ضریب نفوذ ماشین در تولید محصول برنج در سالجاری به بیش از 63درصد ارتقا یابد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۶    
خانواده هلیا خوش نهاد تکواندوکار 13 ساله گیلانی در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن دخترشان را اهدا کردند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۲    
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با تاکید بر مدیریت سیلاب دشت ها، گفت: سیل بند سراسری شمال غرب اهواز به طول 26 کیلومتر برای جلوگیری از سیلاب کرخه و دز در حال ساخت است. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
تغییرات سیاسی در سطوح بالای قدرت در کره شمالی باعث تقویت و تحکیم قدرت کیم جونگ اون در این کشور شده است. پارلمان این کشور کیم جونگ اون را به مقام "نماینده معظم خلق کره" انتخاب کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال سازمان سینمایی، بودجه تولید فیلم را به طور مستقیم به شهرستان ها می دهد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۶    
با اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، این واحد دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل نبوده و براساس اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مدارس و دانشگاه های برخی مناطق خوزستان تا روز دوشنبه ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۱    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تشکیل قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان خبر داد و افزود: بعد از حادثه تلخ سیل اخیر پیرو جلسات متعدد با دستگاههای مختلف مقرر شد این قرارگاه با تشکیل کارگروه ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاعقه جان چوپان 23 ساله اهل روستای قلعه نادر از توابع شهرستان بهمئی در این استان را گرفت . ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: یکی از موفق ترین پروژه های منابع طبیعی در جهت کمک به احیای دریاچه ارومیه از سال 1393 تا 1396 ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۲    
اعضای هیات داوران و شرکت کنندگان سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان، فردا، 24 فروردین ماه به زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) می روند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۱    
وزیر حمل و نقل عراق از احتمال برگزاری نشست سه جانبه میان ایران، عراق و سوریه به منظور اتصال خطوط راه آهن میان سه کشور خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۸    
استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون 46 دستگاه کامیون و سه دستگاه تریلی از کمک های مردمی جمع آوری شده در این استان به مناطق سیل زدگان ارسال شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۷    
استاندار گیلان گفت: 24 دستگاه ماشین آلات راهداری به استان لرستان اعزام شد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به کشور عراق 20 میلیارد دلار برای صادرات هدف گذاری شد که بایست این مهم تا سال 1400 اجرایی شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۱:۲۳    
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قشم از تخلیه منازل قشموندانی که در مسیر سیلاب قرار دارند خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۶    
همزمان با برگزاری پنجمین هفته هنر انقلاب در سراسر کشور، برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب معرفی شدند و این رویداد ادبی به کار خود پایان داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۱۷    
رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه در بندرعباس و شرق هرمزگان شنبه 24 فروردین تعطیل است. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۶    
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در تونل شماره 6 محور "یاسوج به بابامیدان" با 7 مصدوم خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۵    
حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزات خارجه با حضور در شبکه 5 به سوالات برنامه دست خط پاسخ داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۳    
فرماندار بندرعباس تعطیلی دستگاه های اجرایی این شهرستان را تکذیب کرد. عزیزاله کناری در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۴    
سرمربی تیم تراکتور معتقد است که تیمش در دیدار مقابل سپیدرود رشت درس بزرگی گرفت. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بارها به اعلام کرده ایم که هواداران ترقه پرتاب نکنند و کسانی که امروز ترقه پرتاب کردند مقصر شکستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۶    
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان می گوید پرتاب ترقه از سوی هواداران باعث لطمه دیدن تیم می شود و دود آن به چشم سپاهان می رود. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۶    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید: کسانی که ترقه پرتاب کردند هوادار سپاهان نیستند و تا زمانی که خود هواداران نخواهند این فرهنگ اشتباه درست نخواهد شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۹    
خانه سینما در مشارکتی با هنرمندان و هلال احمر کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی را برای سیل زدگان کشور جمع آوری کرد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۱    
نمایندگان ایران در مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه به 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۸    
با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمان عملیات اجرایی ساخت سد بند حوضه آبخیزداری بندمملکت کرمان آغاز شد. انتهای پیام
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۶    
در پی اعلام توقف ارسال مراسلات و بسته ها از مقصد لندن به تهران از سوی شرکت Royal Mail سفیر ایران در انگلیس اعلام کرد که در صورت حل نشدن این موضوع سفارت ایران ترتیباتی را برای ارسال مراسلات ایجاد می ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۹    
معاون رئیس جمهور در جلسه هماهنگی اتصال ریل به بندر کاسپین تاکید کرد : برای تسریع در پروژه ملی و فراملی اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی که خلیج فارس را به دریای خزر متصل می کند و از این طریق دریای خزر و ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی موجب کسب درآمد ارزی و توسعه مبادلات تجاری برای کشور می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۸    
مدارس نواحی یک و دو بندرعباس تعطیل شد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان آمده است: ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیام تبریکی به تولیت جدید آستان قدس رضوی تاکید کرد: امید است در سایه تدبیر ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۱    
با اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز براساس اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مدارس و دانشگاه های برخی مناطق خوزستان تا روز دوشنبه ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۹    
محمد ریاحی معتقد است داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۳    
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در دیدار با پارس جنوبی، تیم برتر میدان بودیم. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، کاظم فرحانی در نشست خبری بعد از بازی با بازی با پارس جنوبی ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۷    
رضا علیپور سنگنورد ایرانی در جام جهانی مسکو در ماده سرعت هفتم شد و به نیمه نهایی نرسید.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۷    
سرمربی سپاهان مسئولیت باخت تیمش مقابل استقلال را به گردن گرفت. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۶    
بازیکن استقلال می گوید هم تیمی هایش در حال حاضر به شرایط آرمانی ای که قبل از عید داشتند، بازگشته اند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۵    
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید دو بازی آینده تیمش از اهمیت بیشتری نسبت به بازی سپاهان برخوردار است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۳    
نمازگزاران کرمانی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، همدلی و انسجام خود را با سپاه پاسداران نشان دادند ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۳    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر بر اثر برخورد دو خودرو در اندیمشک خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید مهاجم خارجی استقلال گل زیبایی به ثمر رسانده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۱    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از انجام چهار ماموریت اورژانس هوایی در مناطق سیل زده در روز گذشته خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۰    
پس از اشتباهات فروزان در دیدار سپیدرود و تراکتورسازی، قرار است فردا (شنبه) درباره کنار گذاشتن این بازیکن از تیمش تصمیم گرفته شود.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۷    
دولت واتیکان، اعلام کرد که رهبر کاتولیک های جهان به نشانه همبستگی روحی با سیل زدگان ایران یکصد هزار یورو برای کمک به آنان اهدا کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید تیمش تاوان استفاده از بازیکن جوان داده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۱    
کاروان کمک های عمرانی و رفاهی مقاومت اسلامی نُجَباء برای کمک به سیل زدگان ایرانی با بیش از 100 خودروی سبک و سنگین از مرز مهران وارد خاک کشورمان شدند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۷    
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت اتصال خط ریلی قزوین – رشت به دریای خزر و همچنین به آستارا گفت: در سال آینده باید با قطار به انزلی سفر کنیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
احمد اقتداری مشهور به پدر مطالعات خلیج فارس در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از توزیع چهارتن اقلام بهداشتی و دارویی در مناطق سیل زده خوزستان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۹    
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور برابر پارس جنوبی به برتری رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، نفتی ها از ساعت 19 امروز در خانه با یک گل از سد تیم پارس جنوبی گذشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۲    
سرمربی سپاهان مسئولیت باخت تیمش مقابل استقلال را به گردن گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۱    
معاون راهداری از آماده باش 48 ساعته به تمامی نیروهای راهداری استان خبر داد. "احسان عراقی زاده" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از امدادرسانی به 18نفر در ارتفاعات توچال خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۴    
سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل سپاهان تمجید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
صنعت نفت آبادان با یک گل از سد پارس جنوبی جم عبور کرد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۰    
رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: کلاس های درس دانشجویان مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان فردا تعطیل است. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل امور بانوان استاندار لرستان از سفر سه بانوی اصلاح طلب به استان خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
مدیرجهاد کشاورزی الیگودرز گفت: 246 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهرستان وارد شده است. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۲    
جامعه روحانیت مبارز با انتشار پیامی از شکیبایی سیل زدگان، همبستگی ملی در کمک به هم وطنان و تلاش های مسئولان قدردانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد خودروهای پرشیا، پراید و پیکان در محور "اسکو -کندوان 10 مصدوم برجای گذاشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن پنج نفر در سانحه رانندگی اتوبان پاسداران تبریز خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
یک کارشناس داوری معتقد است که گل مردود شده استقلال به سپاهان سالم بوده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۴    
سرمربی پدیده می گوید سرنوشتشان در پایان فصل دست خودشان است و باید امتیازات بازی های آینده را جمع کنند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۴    
برخی شهرهای استان گلستان از سه روز قبل از آغاز سال نو، زیر آب رفتند و حالا شرایط بعد از گذراندن روزهای بحران، وارد مرحله تازه ای شده است ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۲    
محمد ریاحی معتقد است داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۱    
پس از پایان دیدار تیم های سپاهان و استقلال، شاگردان شفر در استادیوم ماندند و با هواداران خود به شادی بابت پیروزی مشغول شدند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۰۷    
مسئول موکب الرضای یزد با بیان این که سپاه الغدیر معین منطقه سیل زده هویزه از استان خوزستان شده است، گفت: موکب الرضای استان یزد روزانه بیش از هفت هزار غذای گرم برای سیل زدگان هویزه طبخ می کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۰۶    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و تروریستی خواندن آن واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۸    
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش می توانسته گل های بیشتری از پدیده دریافت کند.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۳    
بهرام قاسمی عصر روز جمعه با انتشار مطلبی با عنوان و سخن آخر... در کانال تلگرامی سخنگو به صورت رسمی با اهالی رسانه خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه فرزندآوری از دغدغه های مهم نظام است ابراز امیدواری کرد که با همکاری خیرین، تسهیلاتی برای درمان رایگان باروری فراهم شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۸    
معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که پس از سیلاب نیز دولت در کنار مردم است، گفت: دولت در صدد تجهیز منابع مناسبی است تا بتواند با آن منابع خسارت سیلاب را جبران و مشکلات مردم را حل کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۵    
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور برابر پدیده شهر خودرو متحمل شکست سنگین شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۲    
پدیده با پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان موقتا جای استقلال را در جدول رده بندی گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۹    
معاون پارلمانی رییس جمهور از کمپ اسکان اضطراری سیل زدگان در منطقه شعیبیه شوشتر بازدید کرد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۹    
ابلاغیه جدید بیمه مرکزی ایران مبنی بر هزینه مابه التفاوت بیمه شخص ثالث در سال 98 قیمت خودروها را دستخوش تغییراتی کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۸    
مردم خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند. ...