پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 23 مهر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 مهر 1396 جهان نیوز 2 مهر 1396 جهان نیوز 3 مهر 1396 جهان نیوز 4 مهر 1396 جهان نیوز 5 مهر 1396 جهان نیوز 6 مهر 1396 جهان نیوز 7 مهر 1396 جهان نیوز 8 مهر 1396 جهان نیوز 9 مهر 1396 جهان نیوز 10 مهر 1396 جهان نیوز 11 مهر 1396 جهان نیوز 12 مهر 1396 جهان نیوز 13 مهر 1396 جهان نیوز 14 مهر 1396 جهان نیوز 15 مهر 1396 جهان نیوز 16 مهر 1396 جهان نیوز 17 مهر 1396 جهان نیوز 18 مهر 1396 جهان نیوز 19 مهر 1396 جهان نیوز 20 مهر 1396 جهان نیوز 21 مهر 1396 جهان نیوز 22 مهر 1396 جهان نیوز 23 مهر 1396 جهان نیوز 24 مهر 1396 جهان نیوز 25 مهر 1396 جهان نیوز 26 مهر 1396 جهان نیوز 27 مهر 1396 جهان نیوز 28 مهر 1396 جهان نیوز 29 مهر 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۱    
اضافه وزن و یا داشتن رژیم غذایی فقیر، تنها عواملی نیستند که شما را در معرض ابتلا به دیابت قرار می دهند. برخی عادات روزمره و البته بسیار تعجب آور نیز از مقصران ابتلا به این بیماری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۶    
صبح روز 15 اکتبر 1917، یک ماشین نظامی خاکستری رنگ زندان "سنت لازار" در مرکز پاریس را ترک کرد. در این ماشین علاوه بر دو راهبه و یک وکیل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۰    
بر اساس تحقیقات یک سبزی خانگی ضدسرطان در درمان طبیعی سرماخوردگی، زیبایی پوست، تقویت استخوان ها،حفظ سلامت قلب، برطرف کردن عفونت ها،حفظ سلامت چشم ها موثر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ملت آمریکا بهتر است رئیس جمهور خود را به کلاس تاریخ و جغرافیا بفرستد تا ترامپ بتواند در شان یک رئیس جمهور صحبت کند. صحبت های او کاملا نابخردانه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس کمیته هسته ای جبهه اصلاح طلبان گفت: آقای ترامپ با حملات پی در پی خود به برجام آن را پاره کرده است، بنابراین نیازی به پاره کردن فیزیکی برجام نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۹    
گزارشی با عنوان ایران بازار بزرگ فروش اعضای بدن در یکی از پرتیراژترین روزنامه های امریکایی امروز نگاه حیرت زده کاربران ایرانی را به خود جلب کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۵    
متخصصان می گویند شما نباید در روز، بیشتر از2300میلی گرم نمک مصرف کنید، اما باوجود همه تاکیدهای آنها، بعید نیست که نتوانید میل تان به شوری را کنترل کنید و دست از اضافه کردن نمک به غذاها برندارید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۶:۵۷    
رقابت های جریانی و سیاسی باعث بزرگ نمایی برخی ضعف ها و گاهی سیاه نمایی واقعیت های درخشان مدیریت قبلی شهرداری تهران شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
در فصل پاییز بدن نیاز مبرمی به دریافت نور کافی خورشید پیدا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
فرمانده انتظامی قوچان گفت:جوانی که از کارتهای بانکی افراد سالخورده برداشت های غیرمجاز می کرد دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۷    
آذر با دو فرزندش زندگی می کند و در حالی که برادر و همسرش به شهادت رسیده اند؛ از برادرهمسرش که جانباز نخاعی است و البته از نظر اعصاب و روان هم با مشکلاتی روبروست، نگهداری می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۸    
وزیر بهداشت با اشاره به گلایه نانوایان مبنی بر آنکه آرد ایرانی چسبندگی لازم را ندارد و ناچار به استفاده از نمک بیشتری در خمیر نان هستند، گفت: درست است که ما در حوزه گندم خودکفا شده ایم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۰    
عکاسی با موبایل بسیار آسان است و این موضوع در مورد ثبت عکس های بد و بی فایده نیز صدق می کند. اما شما می توانید با پرهیز از 10 اشتباه رایج بهترین عکس ها را بگیرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
گریموری بخاطر شبیه کردن خود به زنان سرشناس هالیوودی به شهرت رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۱    
مرد میانسال انگلیسی به همراه همسرش در یکی از معابد قدیمی هندوستان مشغول گرفتن سلفی بود که جان خود را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
بازاری در چین وجود دارد که مادرها تصاویری از فرزندشان به همراه مشخصاتش به دیوار می چسبانند تا سوژه ای برای ازدواج فرزندشان پیدا شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۸    
چندی پیش بود که خبر دستگیری فعال حقوق زنان که ممنوعیت رانندگی زنان را به چالش کشیده بود منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۷    
اگر شهید حسن باقری را چشم تیزبین دفاع مقدس می نامیم، شهید مرتضی حسین پور را باید چشم تیزبین جبهه مقاومت اسلامی بنامیم. مرتضی حسین پور فرمانده عملیات حیدریون در سوریه و فرمانده شهید محسن حججی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۱    
محققان انگلیسی می گویند: با آنالیز تفاوت های موجود در دی.ان.ای افراد، می توان روش هایی را برای کمک به افزایش طول عمر ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۱۸    
دو روز بعد از سخنرانی تند و تیز رئیس جمهور امریکا علیه ایران، وزیر خارجه او از لزوم مذاکره با ایران برای دستیابی به یک توافق ثانویه سخن می گوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۱۸    
با گذشت 100روز از ناپدید شدن پسربچه 8ساله ای به نام پارسا در مسیر شمال – تهران،والدینش همچنان چشم انتظار یافتن فرزندشان هستند.آنها برای یافتن اثری از پسرکوچولویشان، 500میلیون مژدگانی تعیین کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۱۵    
در حالی که این روزها مواضع ضد ایرانی رئیس جمهور امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، زنجیره تحریم های این کشور علیه کشورمان را تکمیل تر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۱۲    
شاه بیت چهار سال مذاکرات هسته ای و دامنه ها و ادامه های آن بین ایران و طرف های مقابل، بحث اعتماد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۱۲    
سخنان ترامپ نشان داد که او و تیم هدایت کننده اش هیچ شناختی از روند تحولات منطقه نداشته و در دام سناریوهای مثلث صهیونیسم، ارتجاع عرب و منافقین گرفتار شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۹    
محمدجواد ظریف، وزیر محترم امور خارجه شنبه شب در برنامه نگاه یک تلویزیون به صراحت بیان داشت: بر خلاف سال های قبل، اروپایی ها امروز در مقابل امریکا ایستاده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۵۴    
بازگشت پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران از شایعه تا واقعیت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۴۲    
ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران هم ادعای دولت مبنی بر اراده ریشه کنی فقر را زیر سوال برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۶    
اعضای کاروان تیم پرسپولیس که سه شنبه شب با الهلال بازی دارند وارد عمان شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۶    
گویا برخی مدیران ما به رویکرد برجام و دیگر هیچ اعتیاد پیدا کرده اند. آنها همواره چنین القا کرده اند که گشودن گره اقتصاد و رکود و تولید واشتغال، الّا و لابد به آمدن سرمایه خارجی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۳    
طبق خبری که در رسانه ها به نقل از شهردا منطقه یک تهران مطرح شد، 60 درصد از مسئولین در منطقه یک تهران زندگی می کنند. آن 40 درصد مابقی هم احتمالا در منطقه دو و سه زندگی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۳    
وزیر ارتباطات با اشاره به حضور خود در شبکه های اجتماعی، گفت: لازم است برای نظرات مردم و دیدگاههایشان وقت بگذاریم، فکر کنیم و آنها را منعکس کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۷    
آلکمار در روز گلزنی مهاجم ایرانی خود در خانه خرونینخن به تساوی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور آمریکا را دردسرساز برای دنیا خواند و تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا فقط از زاویه پول به مسائل می نگرد و فاقد یک نگاه نظام یافته به صلح و ثبات در جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۴    
در هفته های اخیر که بحث خروج آمریکا از برجام یا کنار کشیدن غیرمستقیم این کشور از اجرای تعهداتش، داغ شده است، شاهد مواضع انتقادی از سوی برخی کشورهای اروپایی درباره پیامد این اقدام آمریکا بوده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۴    
دولت می تواند با حذف دلار مبادله ای اختصاص یافته برای مسافران و تخصیص مابه التفاوت آن با نرخ آزاد به هزینه های اخذ ویزا ، حمل و نقل و... به کاهش هزینه های سفر اربعین اقدام کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۱    
امام زین العابدین علیه السلام فرمودند چگونه گریه نکنم، در حالی که یزیدیان آب را برای وحوش و درندگان بیابان آزاد گذاشتند ولی به روی پدرم بستند و او را تشنه به شهادت رساندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۶:۰۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمریکا به 10 درصد تعهدات خود هم عمل نکرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۳    
وزیر ارشاد در احکامی جداگانه مشاوران وزیر در امور اجتماعی و امور بانوان را منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری رویترز از واشنگتن گزارش داد: نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن فعلا در توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 می ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۴    
با همکاری سازمان محیط زیست 30 نخبه ایرانی سرشاخه های نفوذ و شبکه سازی سازمان های بین المللی - صهیونیستی در کشور می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۹    
سرهنگ یاراحمدی به عنوان سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۰    
مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت، گفت: مستندات افزایش درآمد قابل توجه متخصصین بیهوشی موجود است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۰    
مدل استیشن پژو 206 ، خودرویی که ایران خودرو ساخت آن را از قلم انداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران گفت: دردهای تنشی در ساکنین تهران و کلان شهرها بیشتر از شهرهای کوچک مشاهده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از آنجا که دولت از ابتدا به رفتارهای آمریکا اعتماد نداشته، تحرکات هیئت حاکمه این کشور اعم از دولت و کنگره را در قبال ایران بدقت رصد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۹    
نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل: اقدام ترامپ در تایید نکردن برجام تصمیمی شجاعانه و درست بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۹    
سرچراغی شنبه شب برنامه تلویزیونی چهل چراغ ، احمدرضا درویش ؛ کارگردان مطرح و کاربلد سینمای ایران بود که هم نَفَس با همراهان حسینی به گفت و گو درباره هنر عاشورایی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۶    
معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی هنر را در دانشگاه مهم دانست و گفت:دانشگاه جامع بدون هنر از ایفای رسالت خود ناتوان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۳    
خانه پدری مرحوم سبزواری که قرار بود به موزه تبدیل شود در وضعیت ناگواری به سر می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۰    
بغداد اعلام کرد حضور نیرو های پ ک ک در کرکوک، به معنای اعلان جنگ مقامات اقلیم کردستان عراق علیه دولت مرکزی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۰    
یادداشت تفاهم تأمین مالی میان بانک مرکزی و موسسه دولتی بیمه صادراتی روسیه (اکسیار) امضا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا در دو مصاحبه در یک روز از تلاش برای براندازی حکومت ایران از یک سو و امکان تعامل با جمهوری اسلامی از سوی دیگر صحبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۱    
نامزد دموکرات در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و رهبر دموکرات ها در مجلس نمایندگان این کشور از اظهارات خصمانه ترامپ در قبال برجام انتقاد کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۸    
تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل افغانستان به یک پیروزی پرگل رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۸    
امام جمعه قم، ویژگی های اخلاقی و سیرتی شهدا را متبلور یافته از آیات قرآن کریم دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۲    
تیم های ایران در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان با کسب 6 مدال طلا، 6 نقره و 2 برنز به عنوان قهرمانی رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۹    
شبکه تلویزیونی فرانس24 روز یکشنبه در گزارشی با اشاره به موضع گیری های اخیر دونالد ترامپ در قبال توافق هسته ای وین، سفر اتی رئیس جمهوری فرانسه به ایران را حامل پیام مهمی خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۶    
در دیدار علی عسکری با وزیر فرهنگ سوریه از برگزاری جشنواره فیلم های سینمایی مقاومت در آینده نزدیک در دمشق خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۶    
عصر امروز (یکشنبه) نشست مشترک اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات کردستان عراق با صدور یک بیانیه پنج بندی به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۳    
برنامه پایش نتیجه 900 شکایت تولید کنندگان از دستگاه های اجرایی را نشان می دهد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۰    
فوق ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در انتظار تولد سومین فرزندش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به بازیکنان فوتبال هشدار داد استعمال قلیان و هر گونه مواد مخدر یا دخانیات توسط اهالی فوتبال با محرومیت سنگین روبه رو خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۱    
در بخش اول آیین نامه و در ماده یک عنوان می شود: انجمن های علمی دانشجویی متشکل از دانشجویان علاقه مند به مشارکت در فعالیت های علمی در یک دانشکده یا گروه آموزشی است البته در هر دانشگاه متناظر با هر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۸    
دور جدید دعواهای لفظی سران واشنگتن و پیونگ یانگ امروز یکشنبه با توصیف روزنامه دولتی کره شمالی از دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا- از سر گرفته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
آن چه امروز ما با عنوان سینمای دفاع مقدس شاهد آن هستیم، عمری به درازای انقلاب اسلامی و نظام سیاسی این مرز و بوم دارد؛ سینمایی که اگر دیروز و امروز سوژه های پرداختی را پیش روی خود دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۲    
جواد هاشمی:کار های متعددی در خصوص عاشورا انجام شده و در این میان بدون سند بودن برخی از اشعار آیینی آزاردهنده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۳    
امام علی (ع) فرمودند: کینه و بدخواهی دیگران را از سینه خود درو کن تا بدخواهی به تو از سینه دیگران ریشه کن شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۳    
آیین رونمایی از قطعات عاشورایی مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) یکشنبه 23 مهر ماه در مجموعه نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۰    
حسینی گفت: مسوولان به قیمت تمام شده، کیفیت و نرخ منطقی زعفران در بازار توجه کرده و بر طبل گرانی این محصول نکوبند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۴    
نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن همچنین نشان می دهد در سال 1395 شهرهای سومار در استان کرمانشاه با 180 نفر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۸    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 15 عضو یک گروه از مجرمین سابقه دار و حرفه ای خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۸    
تأثیرات مخرب و ناخواسته گوشی های همراه عواقب قابل توجهی بر روابط خودمان با دیگران داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی و جریانات خنک شمالی طی ساعات آتی خبر داد و گفت: طی دو روز آینده نوار شمالی کشوربا بارش باران، وزش باد شدید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۷    
طبق بررسی های صورت گرفته بیش از 10 آنتی اکسیدان فلاونوئید در اسفناج وجود دارد و با این حال این آنتی اکسیدان ها فقط یکی از چند ماده آلی و معدنی موجود در اسفناج به شمار می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کمیسیون های مشترک اقتصادی ایران و ترکیه زمینه ساز توسعه روابط تجاری و فعال تر شدن اتاق های بازرگانی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۹    
وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان بر حمایت کامل از برجام تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۹    
نماینده مردم همدان در مجلس، با اشاره به اعلام آمادگی مجلس برای بازنگری در قانون جامع حمایت از معلولین، بر ضرورت تعامل دولت و مجلس با یکدیگر برای فراهم کردن زمینه حضور فعال نابینایان در جامعه تاکید کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۶    
نادر قاضی پور گفت: با توجه به اینکه از انتخاب غیربومی استاندار آذربایجان غربی توسط دولت ناراضی بوده و هستم، دیروز در حین سخنرانی رحمانی فضلی وزیر کشور به نشانه اعتراض سالن را ترک کردم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۳    
وزارت خارجه کویت هم راستا با سیاست های عربستان مدعی شد که ایران باید سیاست هایش را بر مبنای اصول سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی منطبق سازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۲    
دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای بارسلونا با حرکت استثنایی خود برابر بارسلونا همه را شگفت زده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۶    
مسوولان فرودگاه امام خمینی نهایت همکاری با کاروان پرسپولیس برای عزیمت به عمان را داشتند و در حرکتی جالب توجه در تلاش برای روحیه دادن به آنها بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۶    
احزاب اتحادیه میهنی و دموکرات کردستان عراق در بالاترین سطح امروز تشکیل جلسه دادند تا تحولات فعلی اقلیم و آشوب های سیاسی پسا رفراندوم به ویژه در شهر کرکوک را بررسی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۳    
سوئیس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تائید نکردن توافق هسته ای با ایران ابراز تاسف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۱    
قرآن کریم برای بیان برخی حقایق غیر مادی از مثال و تشبیه استفاده کرده، تا بدین وسیله مفاهیم عالی را به ذهن انسان نزدیک کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۸    
وزیر نفت گفت: کیفیت بنزین کاهش پیدا نکرده و معمولاً روند یک نواختی دارد، در تهران و کلان شهرها نیز باید معاینه فنی خودروها را نیز در نظر گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۵    
کشاورزی و کارگری در مزرعه، باغداری، فروشندگی محصولات کشاورزی و دامی در بازار و تامین امنیت مواد غذایی خانواده و همچنین رهبری محلی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۵    
وزیر نفت گفت: من به رئیس جمهور اصرار کردم که به جای من یک جوان را به عنوان وزیر معرفی کند و حتی یک نفر را پیشنهاد دادم و حتی اعلام کردم ابتکار و نوآوری و جسارت جوانان بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۶    
ثبت نام دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 20 امشب (یکشنبه 23 مهر 96) آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۳    
خوراکی هایی که به شما خوابی عمیق را هدیه می دهند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۴    
سرلشکر موسوی گفت: همه ما باید تلاش کنیم ارتش را به نِصابی که متناسب با آرمان های والای انقلاب اسلامی است برسانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا گفت: مواضع ترامپ تبدیل به مشکلی جهانی شده که قطعا برای اروپا نیز دردسر ایجاد خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۸    
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت جامعه جهانی به اندازه ای برجام را بزرگ کرده که گویی امکان لغو آن وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد بی تعهدانه ترامپ در مورد برجام، گفت: سلاح هسته ای در دکترین دفاعی ایران جا ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از آنجا که دولت از ابتدا به رفتارهای آمریکا اعتماد نداشته، تحرکات هیئت حاکمه این کشور اعم از دولت و کنگره را در قبال ایران بدقت رصد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۹    
محمدحسین مقیمی استاندار جدید تهران فردا با ائمه جمعه استان تهران دیدار و درباره هماهنگی های بیشتر گفت وگو خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۹    
بسیج اساتید دانشگاه تهران در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: اظهارات ترامپ نشان داد هرگز نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت اصلاح نواقص برجام ممکن است از طریق انعقاد یک توافق ثانویه انجام شود نه با تغییر مفاد برجام.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۴    
ستاره کروات رئال از آمادگی بدنی و فنی زیدان برای حضور در زمین فوتبال خبر داد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۱    
بازیکن محبوب تیم فوتبال استقلال با حضور در فرودگاه امام خمینی ره ایران را ترک کرد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۸    
وزارت خارجه سوریه با مواضع ضد ایرانی دولت ترامپ در خصوص توافق هسته ای اعلام مخالفت کرد.