سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 30 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۲    
زلزله ای به بزرگی 4.7 ریشتر کوهبنان در استان کرمان را دوباره لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۷    
رییس جدید سازمان محیط زیست از زمان انتصاب بر مسند این سازمان، حاشیه های زیادی را رقم زده است و حداقل هفته ای یکی دو مورد پیدا می شود که رییس سازمان محیط زیست یک طرف آن باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۴    
دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای با انتشار مطلبی به عملیات روانی جدید کنگره ایالات متحده در خصوص افشای دارایی های رهبران ایران واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۲    
از 39 ارز ارائه شده از سوی بانک مرکزی 29 ارز با افزایش قیمت، 8 ارز با کاهش قیمت و 2 ارز بدون تغییر قیمت عرضه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۴    
آیت الله مجتهدی در شرح این حدیث می گوید: در مقابل خداوند خودتان را کوچک کنید؛ امام چهارم با آن مقامی که دارند،به خدا عرض می کنند: خدایا کسی که حالش از من بدتر باشد، در بین بندگانت است؟ .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: سالانه حدود چهار میلیون گذرنامه در استانهای کشور برای متقاضیان صادر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۶    
آمار برگشتی های چک و سفته در سالدر پایان هشت ماهه اول امسال حدود 137 میلیارد تومان سفته و برات در پایتخت برگشت خودره است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۳    
پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران باز هم با اظهار نظری خودش را سوژه شبکه های اجتماعی کرد. او در مورد فیلم جنجالی عصبانی نیستم ، می نویسد: من فیلم عصبانی نیستم را ندیده ام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان حق التدریس براساس سهمیه های دولت استخدام می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۲    
حسین امیرعبدللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: به واحدهای دانشگاه آزاد اختیار دادیم تا با توجه به امکانات موجود و استادانی که در آن واحد وجود دارند، برای برخی از رشته ها تا 50 درصد تخفیف شهریه لحاظ شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۳    
سیدعلی خمینی گفت: دغدغه همیشگی امام ایستادگی در برابر ظالم بود و در این زمینه شرق یا غرب هیچ فرقی برایش نداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد جنبش انصارالله یمن فرمان عفو عمومی را برای همه شرکت کنندگان در فتنه خیانت دسامبر 2017 صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۵    
ائتلاف عربی ضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی با تکرار ادعاهای پیشین خود، ایران را به دخالت در امور یمن و ارسال سلاح و موشک به این کشور متهم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۹    
محسن رضایی در حساب توئیتر خود نوشت: وزیر خارجه امارات که حرف ناروایی به ترکیه زده دچار توهم شده است، اما مهم آگاهی اردوغان از حقانیت ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۹    
خیابانی در ویژه برنامه شب یلدا لباس سنتی پوشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۴    
ساواک این گزارش 1002 کلمه ای را برای شاه از حوزه علمیه قم تهیه کرده بود تا او بداند که کدامیک از مدرسین این حوزه بیشترین طرفدار و مقلد را دارد...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۲    
پدیده رخ داده در آسمان شهرهایی که شاهد نور عجیب بودند، پدیده پیکو بینو است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی دولت گفت: محاسباتی صورت گرفته که اگر در سناریوهای مختلف بخواهیم تغییری در حامل های انرژی داشته باشیم، چقدر نرخ تورم تغییر خواهد کرد. این عددی که در محاسباتمان است بین 2 تا 4/2 واحد درصد است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۴    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در توییتی در واکنش به تصویب قطعنامه ضد آمریکایی و اسرائیلی درباره قدس شریف در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۹    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی کرمان با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله کوهبنان به 42 نفر رسید گفت: 5 نفر مصدوم مستقیم و 37 نفر مصدوم غیر مستقیم، زلزله کوهبنان تا این لحظه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۱    
نشریه وابسته به خاندان هاشمی: در حال حاضر نه تنها تحریم های قبلی سر جای خود باقی ماند بلکه تحریم های بی سابقه؛ شدید و جدیدی در پسابرجام (مانند قانون مادر تحریم ها) علیه ایران تصویب شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۹    
کاخ سفید در بیانیه ای روز پنجشنبه ضمن تکرار ادعاهای بی اساس، خواستار اقدام شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مستکبران همیشه بر جهل جاهلان سوار شده اند،گفت: مسئولیت مبارزه با تفکر داعشی بر عهده حوزه، دانشگاه و محافل علمی کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۷    
یک زمان با پلاسکو و بمب گذاری تروریستی و یک زمان به تشییع جنازه شهدای غواص و عبور و مرور خالصانه و مظلومانه مدافعان حرم و یک روز هم با مصیبت و بلا. این همه یعنی این شهر " مورد اعتناست".
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۴    
اسناد جدید نشان می دهد فیلم نامه برخی از محبوب ترین فیلم های تاریخ هالیوود نظیر مرد عنکبوتی، سوپرمن، بتمن و تبدیل شوندگان، تحت نظارت مستقیم نهادهای نظامی و جاسوسی آمریکا نوشته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۶    
یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته های یمن اعلام کرد یک فروند موشک یمنی زلزال 3 به تجمع مزدوران سعودی و در استان نهم اصابت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۰    
اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نشست خود در خصوص تصمیم اخیر ترامپ درباره قدس شریف بر حق مشروع ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۷    
از زلزله و آلودگی هوای تهران تا رونمایی دوباره از حقوق شهروندی و حقوق 10 میلیونی نمایندگان مجلس
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۷    
جالب است بدانید که محققان روی میوه انار به عنوان یک میوه ضد سرطان در حال تحقیق هستند چرا که معتقدند این میوه خاصیت ضد سرطانی فراوانی دارد از این رو تحقیقات متمرکزی، روی آن انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۱    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزییات پرونده فردی که اقدام به آتش زدن موتورسیکلت در تهران کرده بود، تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که هیچ قطعنامه ای نمی تواند از تصمیم این کشور برای انتقال سفارت خود به قدس جلوگیری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۹    
پس از پروژه گره زدن توان هسته ای به تحریم ها و نتیجهٔ آن که به تحریم ها ماند ولی هسته ای رفت منجر شد، در حال حاضر روزنامه های اصلاح طلب به دنبال مشابه سازی این پروژه در مورد توان موشکی کشورمان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
حسین راغفر-کارشناس اقتصادی حامی دولت- نیز در واکنش به گزارش 100 روزه روحانی گفته بود: من به حدی از گزارش اقتصادی آقای روحانی عصبانی شدم که تلویزیون را خاموش کردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
در طی سال های ابتدایی آغاز به کار دولت یازدهم، جریانی خاصی با فضاسازی های منتقدانه نسبت به وجود بنزین تولیدی پتروشیمی ها در سبد مصرف سوخت کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
آمریکا با همراهی کشورهای اروپایی با ژست دروغین مخالفت با برجام و نمایش مضحک پلیس خوب-پلیس بد به دنبال ایجاد اختلال محاسباتی در افکار عمومی و مجموعه تصمیم گیر در دستگاه دیپلماسی است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
امام گفتند: آیا همه این جمارانی ها پناهگاه دارند، اگر بمبی افتاد و یک نفر کنار من شهید شد بگذارید من هم کنارش باشم . وقتی که همه پناهگاه دار شدند آن وقت من می روم توی پناهگاه .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰    
معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه برجام صرفاً، به موضوع هسته ای محدود شده و هیچگونه ارتباطی با سایر مسائل ندارد، گفت که ایران از هیچ کوششی در راستای تحقق صلح و ثبات منطقه فروگذار نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۱    
طرح مالیاتی ترامپ در مجلس سنای آمریکا ناپلئونی رأی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا در روز شنبه را کذب محض دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی کرملین تحریم چند مقام چچنی و روسی از جمله رمضان قدیروف را از سوی آمریکا محکوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۱    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا روی عدد 184 قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۹    
یک رسانه انگلیسی اعلام کرد که وکیل نازنین زاغری از آزادی موکل خود طی چند هفته آینده خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۳    
نخست وزیر ترکیه در واکنش به تهدید اعضای شورای امنیت سازمان ملل از سوی آمریکا، اعلام کرد که ترامپ با این کار نشان داد پایش را بیشتر از حد خود دراز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۳    
شهردار تهران گفت: از نخستین دقایق وقوع زلزله تاکنون همین جا در تهران، در کنار شهروندان و مدیران بحران و شهرداری بودم و هستم اما حجم انبوه کارها مانع از آن شد که اعلام حضور کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خام فروشی در صادرات، آفت تولید و اشتغال کشور است چرا که با صادر کردن مواد خام، تولید درآمدزایی مطلوب را نخواهد داشت و بسیاری از مشاغل نیز از بین می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۳    
وزیر کشور با اشاره به زلزله شب گذشته در تهران و البرز گفت: جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۱    
استاد حوزه علمیه گفت: حمایت از دولت به معنای سکوت و انتقاد نکردن نیست بلکه باید انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
استاندار تهران گفت: از شهروندان تهرانی می خواهیم هوشیاری خود را حفظ کنند و اخبار مربوط به حادثه زلزله را از مبادی صحیح پیگیری کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس مرکز پیش بینی زلزله پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله گفت: عمق زلزله ای که دیشب در تهران و البرز رخ داد زیاد بود؛ زمین لرزه با عمق زیادتر خطر کمتری دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
پلیس ویکتوریا در استرالیا اعلام کرد که یک راننده با خودروی خود به سمت عابران پیاده در حومه ملبورن حمله کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
وزارت بهداشت توصیه هایی را برای کاهش استرس و پایداری سلامت روان در شرایط بحران اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تشبیه سازمان ملل به خانه دروغ مدعی شد چه بخواهند چه نخواهند قدس پایتخت ماست .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی آتش نشانی توصیه های لازم را برای کاهش آسیب های ناشی از زلزله ارائه داد و گفت: اگر به هنگام وقوع زمین لرزه، داخل ساختمان مسکونی هستید تا حد امکان به پناهگاه یا نقاط امن بروید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۹    
مجید انتظامی درباره برگزاری مراسم شب یلدا در خانواده انتظامی تصریح کرد: ما طبق معمول در آغاز سال نو و شب یلدا در خانه پدر جمع شده و به گفت وگو و شوخی و حرف زدن می پردازیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب برای همه افراد جامعه قرار داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما گفت: در این روزها زلزله کرمانشاه مردم این منطقه را با سختی روبه رو کرده است، از خدا می خواهم به مردم این منطقه صبر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
دادستان اراک گفت: 23 تن سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در یکی از سردخانه های اطراف اراک به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رسانه های خارجی به اشاره به زلزله های چند سال اخیر در ایران به بازتاب زلزله شب گذشته در تهران پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۷    
مراسم تشییع پیکر شهید علی خوش لفظ صبح امروز پنج شنبه با حضور مردم در حوزه هنری برگزار شد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۷    
یادگار امام خمینی (ره) امروز با حضور در مرز شلمچه به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۴    
حضور سردار فضلی و سردار نقدی در مراسم تشییع جانباز شهید خوش لفظ
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ضمن اعلام شرایط عادی در جایگاه های سوخت، تصریح کرد: از زمان وقوع زلزله تاکنون توزیع سوخت در تهران دوبرابر شرایط عادی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۸    
صلوات، یکی از اذکاری است که آثار و برکات فراوانی داد و بر آن تأکید فراوانی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای تهران گفت: حرکت اتوبوس ها از مقصد تهران به سایر شهرها با مشکلی روبرو نیست و با وجود زلزله شب گذشته تهران و افزایش اندک تقاضا برای خرید بلیط اتوبوس مشکلی برای خدمات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
با اینکه تعداد کشته های مسکن مهر زلزله کرمانشاه انگشت شمار بوده ولی در بنر چاپ شده چهلمین روز جانباختگان زلزله توسط ستاد برگزاری، عکس مسکن مهر بعنوان نماد زلزله قرار داده شده است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
فدراسیون فوتبال الجزایر دیدار دوستانه تیم ملی این کشور برابر تیم ملی فوتبال کشورمان را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
استاندار تهران گفت: شهر تهران با جمعیت 5.5 میلیون دیشب شرایط سختی داشت به سازمان های مربوطه برای حضور در شرایط اضطرار در شهر و شهرستان های استان تهران آماده باش اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
بازیگر پیشکسوت کشورمان درباره شب یلدا گفت: شب یلدا برای من شب غم انگیزی به حساب می آید؛ چون مادرم را از دست دادم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
عضو مجلس خبرگان گفت: آیت الله حائری نه تنها در فتنه 88 بلکه در هر امری که بوی توطئه علیه نظام می داد، مقاومت می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه ای کشور با بیان اینکه نمی توان گفت زمین لرزه دیشب اصلی بوده باشد، گفت: تا کنون 15 پس لرزه رخ داده که بزرگترین آن 2.6 ریشتر بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور در پیامی شهادت جانباز علی خوش لفظ را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل روابط عمومی راه آهن گفت: آخرین بررسی ها از کنترل مرکزی راه آهن حاکی از آن است که همه خطوط ریلی کشور باز است و حرکت قطار ها طبق برنامه انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی انجمن سینماداران گفت: سالن های سینما در شهر تهران امروز (30 آذرماه) باز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۴    
عبدالحمید قدیریان گفت: دولت و خواصی که تلاش برای برون رفت از مشکلات موجود دارند، باید به آیه وَ ما أُنْزِلَ إِلَیْهِمْ مِنْ رَبِّهِمْ توجه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۴    
به دنبال زلزله رخ داده در تهران و افزایش طبیعی تقاضا برای تامین وجه نقد در بانک ها، بانک مرکزی به شبکه بانکی اعلام کرده است که نسبت به تجهیز خودپردازها و ارائه خدمات اهتمام داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۸    
چهاردهمین جلسه حدیث خوانی حجت الاسلام والمسلمین عابدی برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲    
پیامبر اکرم(ص) در حدیثی به ارائه توصیه ای برای جلوگیری از مُردن قلب انسان ها پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
ساعتی پیش شرکت ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را به نمایندگی های سراسر کشور ابلاغ نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تبلیغ نماز و بیان فلسفه نماز، ترجمه و تفسیر آن را باید در فضای مجازی داشته باشیم و فضای مجازی باید مملو از تبلیغ نماز شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۰    
ملی پوشان ایران در آخرین رده بندی سال 2017 کماکان برترین تیم آسیا و سی و دوم جهان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: اگر صلح ابزاری برای ستم بر انسان شد باید در برابر آن ایستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
بخشی از خواسته های مرحوم آیت الله حائری شیرازی که از وقتی به قم بازگشت و در هر محفل و مجلسی بر آن تاکید می کرد را در این مطلب بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رد صلاحیت کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ارتباطی به سابقه مدیریت ورزشی او ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
پسر جانباز شهید علی خوش لفظ در دل نوشته ای خطاب به پدر می گوید: ...تو هر شب و هر روز پیش چشممان مثل شمع آب می شدی و دم بر نمی آوردی!...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۲    
با وجود حضور وزیر ورزش بازهم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به جنجال کشیده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس جمهور در پیامی جداگانه رحلت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی ستاد مدیریت بحران با اشاره به اینکه پس لرزه ها سیر نزولی داشته است گفت: بزرگترین پس لرزه 2.6 ریشتر بوده که ساعت 5:30 ثبت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۳    
در پی تائید خبر تحویل نشدن کانکس به مستاجران زلزله زده، مقامات استان کرمانشاه هنوز به جمع بندی برای تعیین تکلیف این افراد نرسیده اند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
استاندار تهران:مدیران استان تهران تا عادی شدن شرایط، حق خروج از استان تهران را ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح دو فوریتی متمم بودجه سال 96 به منظور تأمین مالی لازم برای پرداخت مستمری کارکنان بازنشسته صندوق فولاد تقدیم هیأت رئیسه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۷    
مدیر مسئول افکارنیوز با اشاره به طرح سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات توسط حسین انتظامی گفت: این سامانه موضوعی جدی و مفید برای شفاف شدن وضعیت دستگاه های کشور بوده که وی توانست آن را اجرایی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۴    
شب گذشته همزمان با برگزاری جلسه مدیریت بحران در شرکت ملی گاز، نیروهای عملیاتی در حالت آماده باش قرار گرفتند و وضعیت آماده باش در شرکت ملی گاز ایران همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۸    
آزمون استخدامی بانک مرکزی فردا (جمعه) طبق برنامه برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۲    
استاندار تهران:مدیران استان تهران تا عادی شدن شرایط، حق خروج از استان تهران را ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۲    
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: دشمن بیشتر از موشک هایی ما از تفکر بسیجی می ترسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که ولیعهد عربستان اولین مسئول ادامه فاجعه انسانی در یمن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عالم متفکر حجت الاسلام والمسلمین حائری شیرازی به این شرح است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می گوید:گسل ماهدشت احتمالا با توجه به تهاتری که با گسل های دیگر همچون گسل ایپک و اشتهارد دارد باعث زلزله بزرگ تری در تهران و البرز شود.
  • ۱