چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۱۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 19 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
تحقیقات پزشکان در سال های اخیر نشان داده است که طلا دارای خاصیت شبه القائی است که بر پوست و خون مردان اثر منفی می گذارد این خاصیت باعث می شود خون دچار غلظت خاصی شود و حالت کثیفی به آن دست دهد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۹    
زهرا پوراسماعیل برای حضور در نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم ساعت 18:30 فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد ووشی چین ترک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۵    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر فاریاب در استان کرمان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۱    
در حالی که طبق برنامه های قبلی می بایست خط لوله ششم سراسری حدفاصل اهواز تا دهگلان تا پایان سال 94 تکمیل شده و به بهره برداری برسد، اکنون که در نهمین ماه سال 96 هستیم این امر در حال تحقق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۹    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از امروز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۴    
بر اساس لایحه بودجه سال 97 مقررشده با هدف تحقق عدالت، کاهش فقر و همچنین تغییر مسیر پرداخت یارانه نقدی به خانوارهای نیازمند، بخش قابل توجهی از افراد جامعه از لیست یارانه بگیران حذف شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۵    
طبق گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی، ایران در آینده ای نه چندان دور قطبی بزرگ در بازار گاز دنیا خواهد شد و همانطور که عضوی اثر گذار در بازار نفت است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۷    
اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش های تاریخی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۱    
به گزارش جهان نیوز ، امروز قیمت انواع سکه در بازار آزاد با نوسان در قیمت ها مواجه بود بطوریکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۲    
دواین جانسون در پنج ماه گذشته و برای 20 هفته پیاپی پرمخاطب ترین چهره هنری در شبکه های مختلف اجتماعی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره تاثیر حراج سکه توسط بانک کارگشایی و ادامه این روند اظهار کرد: حراج سکه تاثیر مثبتی در بازار داشته و باعث شده حباب قیمت ها تا حدودی شکسته شود و بازار به تعادل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۷    
امروز پنجاه و پنجمین روز آلوده سال 96 تهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۳    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای چینی در سطح بازار پایتخت طی آذر ماه 96 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۰    
به گزارش جهان نیوز ؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عازم فرانسه شد تا با امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور دیدار کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۰    
یک اندیشکده حوزه سیاست جهانی در آمریکا هشدار داد، ارتش این کشور با اطمینان تقریبی در هر گونه جنگ احتمالی با روسیه در اروپا و یا با چین بر سر تایوان شکست خواهد خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۷    
ایران در صورتی می تواند با عربستان ارتباط برقرار کند که این کشور به عنوان کشور همسایه ما بمباران یمن را از فردا قطع کند و از حالت رکوع در برابر اسرائیل خارج شود و اتکایش بر ملت خودش باشد...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۲    
رایان کودک شش ساله، مجری برنامه یوتیوبی بررسی اسباب بازی رایان شهرت زیادی از اپیزودهایی که در برنامه خود به کمک خانواده تهیه کرده، بدست آورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
این روز ها فرصت مناسبی برای دولت پیش آمده تا ادعای قدرت دیپلماتیک خود را به اثبات رساند. افتخار دولت در حوزه دیپلماسی تاکنون به توافقی بوده که اثر آن برای ایران تقریبا هیچ بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۴    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: حکومت داعش در سوریه با کمک ایران متلاشی شد و امیدواریم باقی مانده تروریست های تکفیری نیز در سوریه به سرعت از بین بروند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۶    
چربی های شکم معمولا آخرین قسمتی از بدن هستند که لاغر می شوند و از بین می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۱    
شاهدان عینی در تماس های مکرر اینترنتی و تلفنی از برهنه کردن و بازداشت مسافران ایرانی توسط مأموران فرودگاه بلگراد صربستان خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۸    
با وجود آنکه در طول سال های گذشته دولت تلاش قابل توجهی کرده تا عرصه ریلی را به عنوان انتخاب نخست مسافران ایرانی مطرح کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۲    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تاکید کرد که بنگاه های ایرانی باید از تجربه کره ای ها استفاده کرده و لازم است که صنایع داخلی با بازار خارجی پیوند بخورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۶    
ژوزف استالین رئیس جمھور شوروی در سال 1322 برای شرکت در کنفرانس تھران به ایران سفر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار 2 تا دو هفته آینده برای پخش در نوروز 97، کار خود را آغاز می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۸    
پدر و پسر فریمانی که برای قشلاق گوسفندان خود را راهی کوهستان کرده بودند فکرش را هم نمی کردند که حمله گرگ ها آن را از هم دیگر جدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۳    
فیلمبرداری آخرین پلان فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی محمد خزاعی در فرودگاه سوریه انجام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۱    
عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط 1.5 میلیون زنبور عسل تولید می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۰    
یک مسؤل حوزه سلامت کشور منشأ بسیاری از بیماریهای غیر واگیر را به دلیل مصرف زیاد نمک عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادهای نجومی از سوی تیم های عربستانی روبرو شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس آمار به دست آمده، هم اکنون حدود 2.5 میلیون واحد مسکونی در کشور خالی از سکنه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و آغاز دوباره عرضه مستقیم تخم مرغ بازار متعادل می شود اما، اگر اقدامات انجام شده موثر نبود مجوز واردات تخم مرغ صادر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۰    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد: مجموع ذخایر جهانی غلات در سال زراعی 2018-2017 با رشد بی سابقه 726 میلیون تنی به رقم سه هزار و 331 میلیون تن می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۴    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان تا 15 اسفند مهلت دارند برای بیمه تکمیلی به دفاتر کانون های بازنشستگی مراجعه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۸    
به گزارش جهان نیوز ،4 اتفاق پیش رو در روزهای آتی می تواند روزهای مهمی را برای بورس تهران رقم بزند. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
با هشت اشتباه رایج که سلامت چشم را به خطر می اندازد، آشنا شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۶    
سرما و گرسنگی خرس مادر و دو توله اش را به ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه محور کندوان کشاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۴    
برای خانواده شهید علی نقی نوروزیان تعریف کرده بودند که یکی از زائران مزار شهید، از او شفای دستانش را گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۸    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده به شدت در برابر نشست های فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا آسیب پذیر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت مکلف به مصوبات مجلس در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه هاست، بر ضرورت گنجاندن یک چشم انداز اقتصادی بلند مدت در بوجه کشور تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۶    
جانشین پلیس آگاهی ناجا از کشف 80 درصدی سرقت های خودرو در سراسر کشور خبر داد و گفت: یکی از علل مهم در کاهش سرقت برخورد با مجرمان حرفه ای است که باید متناسب با جرم آنها تصمیم گیری شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۱۸    
گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تاوان شکستن قواعد درگیری با مقاومت و نقض آتش بس در غزه را خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۰۹    
استاندار تهران بر ضرورت مقاوم سازی ساختمان ها و تجهیز انبارهای مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: باید حداقل 30 سوله مدیریت بحران احداث شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۲    
هنگامی که برای مدتی طولانی می نشینید ممکن است در دست و یا پای خود احساس بی حسی، کرختی و یا سوزن سوزن داشته باشید. این احساس بی حسی در دستان و پاها در پزشکی با نام پارستزیا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۷:۱۸    
اگر همین امروز یخچال و قفسه های خوراکی خانه تان را پاکسازی کنید، می توانید سرعت پیداشدن چین و چروک، خم شدن کمر، کندشدن مغز و حتی کم شدن کارآیی سیستم ایمنی بدن تان را کاهش دهید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۴    
نامش غلامعلی پیچک بود. متولد 1338 در تهران. جانشین فرمانده عملیات غرب کشور. رزمنده ای که در پرونده جهادش شکست محاصره سنندج، پاکسازی بانه، فتح بازی دراز و... دیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۴    
آتش خشم انتفاضه فلسطین علاوه بر رژیم صهیونیستی و امریکا، دامن آل سعود را نیز گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
هر وقت ماشینم را می برم کارواش، بعدش حتماً باران می آید. هر وقت برویم مسافرت، یکی از افراد فامیل فوت می شود...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
ماجرای استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات بازرگانی پیشینه ای به درازای تاریخ رسمی تبلیغات در کشورهای مختلف دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
هفته گذشته اعضای شورای شهر پایتخت در جلسه این شورا که با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
روحانی: نمایندگان مجلس زیر بار فشارها و لابی مدیران دستگاه ها برای افزایش بودجه نروند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
رسانه ها و فضای مجازی طی دو روز گذشته رایزنی های فراوانی درخصوص سفر وزیر امورخارجه انگلیس به تهران کردند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
عربستان نمی داند چگونه با ایران مقابله کند. عربستان برای مقابله با ایران، سیاست و میدان اشتباهی را برگزیده که به جای عقب برگرداندن ایران به روشی حساب شده، موجب برتری ایران می شود .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
دبیرکل حزب کارگزاران که نقش اصلی را در رساندن محمدعلی نجفی به شهرداری تهران دارد، ضمن هشدار به وی گفت: شهرداری جای مدیران خسته و بازنشسته نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس توضیحاتی درباره پیوستن و جدایی اش از ائتلاف امید ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
علی مطهری در واکنش به یک خبر ویژه، پاسخی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
تقریباً هیچ ایده جدیدی که گره گشا و راهگشا باشد از دولت مشاهده نمی شود. رفع و رجوع امور روزمره و حفظ دیوان سالاری کشور خروجی فعلی دولت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱    
سفر وزیر امور خارجه انگلیس به تهران بهانه ای شد تا طیف خوش بین به غرب در داخل کشور تطهیر اروپایی ها را این بار با ادبیاتی جدید رقم بزند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۴۲    
جای تعارف نیست که جامعه هدف نمازی ها و زاغری، هرگز مردم عادی کف خیابان نبود و آنها دنبال یارگیری از مسئولین بوده اند و در این مسیر،موفقیت های بسیاری هم کسب کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۲:۲۲    
دولت اسرائیل هم جعلی است و هم متهم به نقض حقوق بشر؛ از نظر حقوقی دست حقوقدان ها پر است. از نظر حمایتی هم میلیون ها مسلمان و آزادی خواه در جهان هستند که منتظر دیدن نور هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۲    
به گزارش جهان نیوز ؛ روزنامه زنجیره ای بهار در گزارشی به بهانه سفر وزیر امور خارجه انگلیس به تهران، ضمن تلاش برای تبرئه جاسوس دو تابعیتی (نازنین زاغری) و زمینه سازی برای تحویل این مجرم امنیتی به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۲    
اکنون وعده روحانی محقق شده و دولت دستش را به سوی مردم دراز کرده است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن است و در زمان لازم اطلاع رسانی خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۸    
پلیس فتا در تشریح حوادث 24 ساعت گذشته، از دستگیری هکر 20 ساله ای خبر داد که طی 3 سال، سه هزار سایت را هک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۱    
وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که بر خلاف آنچه روسیه درباره آزادسازی سوریه از چنگ داعش اعلام کرده، نیروهای ائتلاف این کشور را آزاد کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۱    
ایلام- نور قرمز در آسمان ایلام مشاهده شده و کماکان هم قابل رویت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۰    
روزنامه مصری اسناد جدیدی از همکاری محرمانه وزارت خارجه سعودی ریاض با رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۱    
سال 1990 و در گرماگیر جام جهانی فوتبال، وحدت دو آلمان روند سریعی گرفت تا یک مسابقه فوتبال و یک اقدام ورزشی به دیوار کشی میان مردمان یک کشور در دو بخش شرقی و غربی پایان دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۳    
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در نشستی بیان کرد که به زودی شبکه های یک، دو و سه رسانه ملی طی برنامه هایی اچ دی خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۳    
باشگاه پی اس جی در اقدامی جالب توجه به نیمار اجازه داد تا راهی کشورش برزیل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۲    
قائم مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد بر عدم تحقق شعارهای انتخاباتی روحانی گفت: هنوز بسیاری از شعارهای روحانی عملی نشده و رکود و بیکاری همچنان در جامعه بیداد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۰    
در پی توئیت عجیب حقیقت نژاد در تعریف و تمجید از استعمار، علی علیزاده، در توئیتر واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۰    
جدیدترین شاهکار اپوزیسیون خارج نشین، توسط کارشناس بی بی سی رقم خورد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۱    
دادستان کرمانشاه از دستگیری جاعلان اسکناس و چک پول خبر داد و گفت: متهمان اقدام به چاپ و توزیع گسترده اسکناس و چک پول تقلبی کرده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۶    
ثابتی در ادامه در واکنش به سخنان مطهرنیا گفت: ایشان می فرمایند باید در دنیا قوی شویم و این حرف کاملا درستی است اما سوال این است با بتن ریختن در توانمندی های استراتژیک کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۰    
اما الفاظ به کار برده شده در بیانیه وزارت خارجه به گونه ای است که اگر این بیانیه بدون ذکر محل صدور منتشر میشد خواننده نمی توانست به انقلابی بودن و ایدئولوژی و گفتمانآن کشور در نظام بین الملل پی ببرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۲    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: تصویر منتشر شده از یک فرد تحت عنوان "یک جاسوس در قم" مربوط به یک گردشگر روسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: برخلاف آنچه رسانه های بیگانه اعلام کرده اند هیچ دادگاهی امروز برای نازنین زاغری تشکیل نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس از ارجاع تخلف وزارت نفت درباره عدم تخصیص قیر رایگان به دستگاه های اجرایی به قوه قضائیه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۲    
پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی کودک کش توسط اعضای تشکل اصلاح طلب آرمان در دانشگاه علم و صنعت
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۰    
استاندار تهران از تحویل 57 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۱    
رئیس جمهور فرانسه در برابر میهمان صهیونیست خود از مخالفت پاریس با اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۲    
عضو هیات رئیسه اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان از افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت آجیل شب یلدا خبر داد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۳    
بهروز نعمتی یکی از نمایندگانی است که با لیست امید وارد مجلس شد اما در ادامه هوای مستقل شدن به سرش زد. وی درباره آینده سیاسی رئیس مجلس حرف های معناداری زده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۱    
کمیته دانشجویی رهایی قدس در اعلامیه شماره دو خود اعلام کرد که اجتماع بزرگ جوانان مدافع حریم قدس، فردا ساعت 15 در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۲    
نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که سفیدپوستان آمریکایی به عنوان اصلی ترین حامیان ترامپ در زمان انتخابات، دیگر رضایت چندانی از عملکرد وی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اعتراضات گسترده فلسطینی ها به تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس، خواستار تحریم اعراب در اراضی 48 شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۱    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: سرقت از بیمارستان شفاء تبریز فقط کیف قاپی بوده و سرقت مسلحانه ای در کار نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
جدال لفظی علیه مسئولان ارشد سعودی میان کاربران عرب و کاربران سعودی بالا گرفته و کاربران عرب در فضای مجازی عربستان را به خیانت به مسأله فلسطین متهم کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۰    
در هفته های اخیر، سازمان برنامه و بودجه تلاش دارد مقرراتی را به تصویب هیات دولت برساند که بموجب آن، دستگاه های اجرایی اجازه خواهند یافت برای تامین کالاها و خدمات مورد نیاز خود با شرکتهای تعاونی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۰    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش یک میلیون و 408 هزار تومان و دلار با رشد 16 تومانی 4214 تومان فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۰    
تجمع نمایندگان خوزستان اطراف رئیس جمهور، در اعتراض به نامه رئیس سازمان محیط زیست به معاون اول رئیس جمهور برای انتقال آب کارون برای دقایقی مانع خروج روحانی از مجلس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۰    
اپل با اختصاص بودجه کلان 7.3 میلیارد دلاری به دنبال ایجاد یک دفتر مرکزی بسیار بزرگ و پیشرفته است که آن را کشتی فضایی نامگذاری کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۷    
طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی آمار جهانی مبتلایان به بیماری آلزایمر تا سال 2050 به 152 میلیون نفر خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس هیئت امنای پلاسکو از فعال شدن بخش باقی مانده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت:سازمان نظام مهندسی ایمنی ساختمان را تایید کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۲    
رجب طیب اردغان، رئیس جمهوری ترکیه امروز رژیم صهیونیستی را تروریستی خطاب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۰    
امروز یکشنبه 29 آذرماه قرار بود از مستند ترخیص ساخته مهدی انصاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی شود اما به ناگهان این رونمایی توسط مسئولان دانشگاه لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام صدور مجوز واردات تخم مرغ برای کنترل قیمت ها در بازار، خبر از توقف صادرات این محصول داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران از بازنگری محدوده طرح ترافیک خبر داد و گفت: با این اقدام تعرفه های طرح ترافیک نیز اصلاح خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۹    
پارس یک سگ زیبا و گران قیمت باعث مرگ نوجوان پانزده ساله ای شد.