چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۳۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 6 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۲    
با زلزله اخیری که در کرمانشاه شاهد بودیم، سوالات و ابهامات زیادی در خصوص زلزله احتمالی در تهران بوجود آمده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۰    
طبیعی است که دستگاه سیاسی آمریکا بر اساس مکانیسم های اجرایی پیدا و پنهانی که بر آن غالب است به این صراحت اشتباهاتی را مرتکب نشود، سوال این است که چرا دستگاه سیاست ورزی آمریکایی ها تا این حد دست به اشت
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۹    
در تصویر طبیعت زیبای جاده جنگلی عباس آباد _ کلاردشت پس از اولین بارش برف پاییزی را ملاحظه می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۰    
عده ای از پزشکان معتقد بودند که شاهدانه ها به زهر آغشته شده بود و همین امر سبب مرگ بروس لی شده است. اما پزشک اصلی او معتقد بود که به دلیل خوردن آسپرین قوی، تومور فعال شده و مرگش فرا رسیده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۷    
قطعا برایتان پیش آمده که پلک یکی از چشم هایتان شروع به پرش های ناگهانی کند، پرش هایی که کنترلشان در اختیار شما نیست و گاهی اوقات فوق العاده آزار دهنده هستند و شما را به مرز جنون می رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۹    
براساس عملکرد تجارت خارجی کشور، واردات در هشت ماه امسال 17.5 درصد افزایش یافته و صادرات افت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۱    
مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: به دنبال انتقال ریزعلی خواجوی، دهقان فداکار از شهر میانه به بیمارستان امام رضا (ع)، با گذشت دو روز وضعیت درمانی وی رو به بهبود است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۶    
برانکو با انتشار عکسی از خود با یک هودار خردسال پرسپولیس نوشت: آقا صلاح پیشنهاد داده است ما 3-3-4 بازی کنیم تا بهتر شویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۷    
در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن گریبان میلیونها نفر در سراسر جهان را گرفته است و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می افتند که گاهی دیگر خیلی دیر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سلسله نشست های اخیر این کمیسیون با دستگاه های ذی ربط جهت بررسی احکام اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۵    
فرمانده بسیج شهرداری منطقه یک تهران گفت: بیش از یک هزار و 300 پلاک افتخار شهدا در کوچه های محلات شمال تهران نصب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکرد کاهش هزینه ها و حرکت به سمت بودجه ریزی عملیاتی و مدیریت هزینه های کلان کشور در لایحه بودجه سال 97 مدنظر قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از نجات 4 تن که در ارتفاعات توچال گرفتار شدن خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۴    
در نهم ربیع الاول اتفاقی افتاده است به نام آغاز امامت مهدی موعود(ع) که هم تشیع و هم تسنن بر اصل داستان این نکته یعنی امام عصر اتفاق نظر دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۲    
وعده ای که خداوند متعال در قرآن کریم درباره ظهور امام زمان (عج) بارها فرموده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۳    
هشتم ربیع الاول با امامت رسیدن امام زمان (عج) و پرچمداری ولایت جشنی است که طعم شیرین ربیع را به همه می چشاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۸    
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش، قدرت دریایی ایران را منادی صلح و دوستی برای ملت ها برشمرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تحولات منطقه شکست برابر جوانان مومن را به دشمنان آموخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
زندگی امام حسن عسگری (ع) با یک دوگانگی همراه بود از یک طرف باید جانشین خود را معرفی می کرد و از طرفی نباید کسی متوجه می شد که ایشان دارای فرزندی است تا از این طریق جان امام زمان (عج) حفظ شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از توقف پروازهای زائران عتبات به فرودگاه نجف بدلیل افزایش هزینه های این فرودگاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۹    
محمود گبرلو با برنامه سینمایی شب های شفاهی به تلویزیون باز می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۵    
در برنامه نود دیشب، با پخش کلیپی از ویژه برنامه قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد قرار است لوئیس فیگو هم در این ویژه برنامه حضور فعالی داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی عازم ارمنستان شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۸    
فیبر موجود در انجیر خواص زیادی دارد. یکی از کارهایی که فیبر انجام می دهد، کمک به کاهش وزن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۲    
اروپا و آمریکا در عین اشتراک راهبرد، تفاوت راهکنشی دارند راهبرد واحد تضعیف و حذف توان دفاعی موشکی ایران است راهکنش اروپا بر فشار مشروط و راهکنش آمریکا بر فشار مطلق مبتنی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۶    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است، مناطق آزاد در حال حاضر نه تنها به محلی برای تولید و صادرات بلکه صرفاً به مکانی برای واردات تبدیل شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۳    
3 سال پیش که مخدری به نام دستمال آمد، مسئولان گفتند که این مخدر هنوز فراگیر نشده و نگران نیستند و نیازی به هشدار و اطلاع رسانی در مورد آن نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۳۵    
پویانمایی سینمایی فهرست مقدس که به خاطر نمایش داستانی در یمن پیش از این برای اکران در لبنان، کشورهای عربی و حتی داخل کشور بامشکلاتی برای اکران مواجه شده بود، به زودی روی پرده سینماهای کشورخواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۴۱    
جناح کودتاگر سعودی به سرکردگی محمدبن سلمان برخی ازمقامات نظامی وامنیتی تعدادی ازکشورهای وابسته به خود رادرریاض گردهم آوردو ازاین طریق کوشیدبه آنچه که ائتلاف اسلامی مبارزه باتروریسم می نامد،رسمیت دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۳۵    
برای دفاع از قرارداد فروش گاز به شرکت ایرانی - نروژی استدلال های حیرت انگیز تمامی ندارد. یکی از این استدلال ها روی قطر متمرکز شده است و می گوید این شرکت سالانه 78 میلیون تن صادرات ال ان جی دارد و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۳۵    
به سرعت نور منتشر می شوند. زودتر از آنچه فکرش را بکنی خیلی زود سر از گوشی هر کس و ناکسی در می آورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۳۵    
عده ای تا برخی رفتار های احمدی نژاد را می بینند یا سخنی از نیروهای انقلاب یا مراجع رسمی در نقد او می شنوند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۲۹    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه ایستاگرام خود تعرفه های جدید اینترنت ثابت ADSL را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۲۹    
از ویژگی های بی بدیل انقلاب اسلامی، تکیه آن بر نیروی عظیم و دائماً در حال جوشش مردمی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۲۰    
درحالی که جای آثار فاخر و دارای مضامین ملی در تئاتر ما خالی است، معاون هنری وزیر ارشاد بر نمایش های موزیکال بیشتر تأکید کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۲۰    
به گزارش جهان نیوز ؛ اسحاق جهانگیری پس از اعتراضات بسیار به تصاویر منتشر شده از ورود با کفش وی و همراهانش به چادرهای زلزله زدگان، در پستی اینستاگرامی نوشت: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۵    
عربستان نگران تغییر ژئوپلتیک خاورمیانه با محوریت ایران است که سالهاست آغاز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۲    
علی علیزاده، کارشناس رسانه در توئیتر خود نوشت: در پاسخ به غربزدگان ایرانی که به بهانه حمایت از علیرضاکریمی -که یک مسابقه خود را عمدا و برای روبرو نشدن با حریف اسرائیلی باخت-به دنبال تطهیر #اسرائیل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۲    
علی علیزاده نوشت: ارتش سایبری شان از دیشب یک بند شلیک میکند. با تحریک احساسات ملی جوانان ما، و به بهانه مدال ورزشی کشتی گیری فروتن. هدف اصلی ولی تطهیر و مشروعیت خریدن برای اسراییل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۲    
اگر به ادبیات رهبران جمهوری اسلامی در این حدود چهار دهه نظر بیندازیم درمی یابیم که ایران هیچگاه دنبال هژمون شدن در منطقه نرفته و آن را نسخه مناسبی برای جمهوری اسلامی نمی داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۴:۵۹    
نخست وزیر لبنان اعلام کرد که آنچه بر من در عربستان گذشت، پیش خود نگه خواهم داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۴:۵۶    
در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و بازی کردن این بازیکن با شناسنامه برادر کوچکترش منتشر شد که خود بیرانوند و وکیلش آن را رد کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۴    
دفتر حجت الاسلام رئیسی ادعای بقایی در مورد اهدای سکه را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تبریز گفت: ریزعلی خواجوی یا همان دهقان فداکار معروف با 87 سال سن مستعد عفونت های ریوی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۶    
یک مقام ژاپنی مدعی شد کره شمالی در چند روز آینده، آزمایش موشکی دیگری انجام خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۲    
در حالی بنرهای سپاه در مناطق زلزله زده برای بازسازی واحدهای مسکونی خودنمایی می کند که آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود از مناطق زلزله زده که پس از یازده روز صورت گرفت در اظهارنظری عجیب گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۷    
در همان دوران شورای شهر چهارم نیز برخی از اعضای شورا نسبت به افتتاح این خط انتقاد داشتند و معتقد بودند این خط به دلیل نواقصی که در بخش های فنی دارد، نباید افتتاح شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی رسمی کمیته آوارگان اردن می گوید که طی سه ماه اخیر به طور میانگین هر ماه یک هزار آواره سوریه ای به وطن خود بازگشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۲    
عضو انجمن دیابت ایران گفت: اکنون 400 میلیون نفر در دنیا از دیابت رنج می برند و در ایران، چیزی معادل 11 درصد جمعیت بزرگسال که 6 میلیون نفر می شوند، به این بیماری دچار هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۲    
به گزارش جهان نیوز ، کانال تلگرام خبرگزاری فارس نوشت: اصل خبر دستور حصر رئیس جمهور سابق کشورمان توسط رهبر انقلاب کاملا جعلی و کذب است و انتشار چنین خبری در خبرگزاری فارس که برخی کانال های تلگرامی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۶    
هیات دادستانی کل کشور به روسیه سفر می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
حضور معاون اول رئیس جمهور در بین زلزله زدگان که باعث زحمت بیشتر این مردم نیز شد، به عنوان جدیدترین اقدام اشرافی دولتی ها در تاریخ ثبت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم گسترش همکاری های اقتصادی میان تجار ایرانی و بازرگانان افغانستان تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۰    
صفحه اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی دست نوشته ی شب گذشته سرلشکر قاسم سلیمانی در پاسخ به طوماری که دانش آموزان یکی از مدارس در تشکر از ایشان امضا کرده بودند را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۳    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از تبرئه سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی شوکه شده است، گفت: امیدوارم که رئیس قوه قضائیه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر امور خارجه اوکراین، گفت که تل آویو تهدید ایران را جدی می گیرد و آن را درسی از تاریخ این رژیم دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۶    
منابع خبری ترکیه از دیدار بنعلی ایلدریم با ترزا می در لندن و در دفتر کار نخست وزیر انگلیس در این شهر خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۶    
سردار سلیمانی تاکید کرد: ما بر مبنای تدبیر عمل می کنیم، با دقت عمل می کنیم، حکمت به خرج می دهیم، دشمن را در نظر می گیریم، اما از مرگ ترس نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۱    
مهدی کلهر از مافیای مخملباف در سینمای دهه شصت و روابط گسترده با وزیر ارشاد و نخست وزیر آن دوران پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۳    
نخست وزیر منطقه کردستان عراق خواستار لغو همه تدابیر اتخاذ شده بغداد علیه مردم کردستان پس از همه پرسی شد و از طرفی دیگر گفت، روابط اربیل با تهران ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
شب گذشته باشگاه پرسپولیس مورد حمله افراد ناشناسی قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۹    
ربیع الاول آغازگر یک بهار ارزشمند برای شیعیان است، بهار امامت منجی عالم بشریت که نامش برای مسلمانان برکت و برای ناکسان مملو از ترس است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۱    
این حادثه با اقدام به موقع مامور حراست باشگاه که دچار سوختگی از ناحیه هر دو پا شد، از گسترش آتش و انفجار خودروهای پارک شده در کنار خیابان جلوگیری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۳    
همسر نخست رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد نامزدی مجدد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
مؤسسه کیتو پیروزی حسن روحانی در انتخابات اخیر را فرصتی برای آمریکا می شمارد تا با اصلاح طلبانی تعامل کند که حاضرند به ازای دریافت تخفیف در تحریم ها، به غرب امتیاز بدهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۶    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت:من تاکید می کنم به همه شما که اینقدر بر جمع شدن این دستفروش ها اصرار نکنید این ها افرادی هستند که دارند از این راه امرار معاش می کنند و همه جای دنیا نیز دستفروش وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی از حضور نمایشی برخی وزرا در نقاط زلزله زده گلایه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۲    
گمرک ایران اعلام کرد: اطلاعات واردات شتر به کشور در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی بررسی و مشخص شد واردات شتر بر اساس مجوزهای بازارچه های مرزی صورت گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۶    
معاون نخست وزیر ترکیه نسبت به محاکمه رضا ضراب تاجر طلا از سوی دستگاه قضایی آمریکا واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۳    
صندوق کودکان ملل متحد به اوضاع فاجعه بار کودکان یمنی اشاره کرده و جنگ یمن به رهبری عربستان را جنگی علیه این قشر ضعیف ارزیابی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۳    
دونالد ترامپ در یک توئیت دیگر مدعی افزایش رونق اقتصادی آمریکا بعد از انتخابش به سمت ریاست جمهوری این کشور شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۳    
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: هیتلر اگر کسی را اسیر می کرد نمی کشت، اما داعش به پشتوانه عربستان 1700 نفر را که به اسارت گرفته بود، یکجا سر برید و جگر آنها را به دندان کشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۳    
اگر گوش کنیم در منطقه ما صدای کشت و کشتار زنان، کودکان و مردان را می شنویم که در جنگ کشته و سربریده می شوند، این جنگ به نام دین و خدا انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۳    
عکس روز نشنال جئوگرافیک متعلق است به گله ای از گورخرها در حال دویدن به سوی رود مارا در کنیا. این رود که 395 کیلومتر طول دارد در مسیر مهاجرت حیواناتی همچون گورخر و کل یالدار قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
بزرگترین رزمایش امداد و نجات به میزبانی کشور بنگلاش و با حضور ناوگروه 49 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
مرکز آمار ایران اعلام کرد، به طور تقریبی نیمی از جامعه ایران با وجود داشتن توانایی کار نمی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۷    
شبکه خبری المیادین از عدم مشارکت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو خبر داد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه هیچ مصدوم یا مجروحی و بیماری های عفونی و میکروبی در مناطق زلزله زده وجود ندارد، گفت: بیمارستان جدید سرپل ذهاب ظرف روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹    
سرمربی آلمانی استقلال در دو دیدار باقی مانده باید تکلیف لیست خروجی خود را مشخص کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره علت عدم توقف 24 ساعت زائران ایرانی در سامرا توضیحاتی را ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
نخست وزیر لبنان با بیان اینکه قدرت حزب الله از سلاحش است که از ایران به آن می رسد، گفت، در خصوص خلع سلاح حزب الله ما قادر نیستیم کاری کنیم و این مسئله نیازمند راهکاری منطقه ای است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۷    
کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست شیخ سلمان روز سه شنبه جلسه تشکیل خواهد داد تا نظر نهایی خود را درباره مکان بازی تیم های ایرانی و عربستانی اعلام کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به خرابکاری گروهک ضد نظام مقابل در ساختمان این باشگاه، گفت: این مسائل در تخصص ما نیست و شاید رد گم کنی باشد اما پلیس امنیت همه چیز را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۹    
همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع)، چهل حدیث نورانی از این حضرت را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۰    
یک فعال سیاسی درباره سکوت اصولگرایان در قبال رفتار احمدی نژاد و یارانش گفت: اصولگرایان رئیس دولت های نهم و دهم را از رفتارهایی که در پیش گرفته است نهی و او را مذمت می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۷    
آقای احمدی نژاد، آدم ملی هست و در عین حال مذهبی. بنابراین ایشان یک نمونه بارز ملی - مذهبی است با این تفاوت که ایشان در جریان ملی - مذهبی ها در جناح چپ نهضت آزادی قرار دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1290 دلار رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۱    
اعضای شورای شهر تهران روز گذشته برای حمایت از پویش ممنوعیت علیه زنان روبان نارنجی بر سینه زدند، غافل از اینکه این روبان حمایت از حیوانات است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بابت حاشیه های اخیرش از سوی مسئولان این باشگاه با جریمه نقدی روبرو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲    
همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع)، چرایی ادعای امامت جعفر (کذاب) و سابقه او در سال های زندگی اش را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹    
پلیس امنیت به پرونده آتش سوزی در باشگاه پرسپولیس ورود کرد تا عامل یا عاملان این قضیه هر چه سریع تر مشخص شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۶    
اجتماع بزرگ مردمی با عنوان عید بزرگ بیعت به مناسبت ایام نهم ربیع در سراسر کشور برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۷    
درخواست های دانشجویان از امکانات آموزشی و رفاهی به مسائل سیاسی تغییر کرد و شعارهای ساده جای خود را به شعارهای آزادی زندانیان سیاسی، مرگ بر شاه، اتحاد، مبارزه.. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۴    
یک گروهک توسط مجری ضد انقلاب هدایت می شود شب گذشته مقابل باشگاه پرسپولیس آتش سوزی به راه انداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۴    
قیمت نفت برنت امروز با 12 سنت، معادل 0.19 درصد کاهش به 63 دلار و 74 سنت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: با انتقال پرواز عتبات عالیات شرکت های هواپیمایی داخلی به بغداد، 85درصد حجم کل پروازهای فرودگاه نجف کاهش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر صنعت با انتقاد از واردات بی رویه برنج به کشور خواستار توقف سریع ثبت سفارش واردات برنج شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۹    
وزیر خارجه و رهبر فعلی میانمار به عنوان برنده جایزه بین المللی "اسلام هراسی" در سال 2017 میلادی معرفی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت نان مصمم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۳    
تحولات اخیر نشان می دهد که ترکیه در این مقطع حتی از اسد برای کنترل دوباره سوریه حمایت می کند. تمام این ها زمین تا آسمان با نقطه مدنظر آنکارا در آغاز بحران سوریه تفاوت دارد.
  • ۱