چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۳۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 13 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۳    
تصویر کمتردیده شده از رهبرانقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای با لباس محلی در سفری که پس از انقلاب به محل تبعیدشون داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۵    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین،امروز سه شنبه بوشهر را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۳    
بر اساس پیش بینی OPTA، ایران به اندازه دانمارک از 1.2 درصد شانس برای قهرمانی در جام جهانی برخوردار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۳    
قائم مقام بانک مرکزی استحکام بخشی به تولید،کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی،فضای مناسب کسب و کار، توسعه بازار سرمایه و ادغام در بورس های بین المللی را بخشی از اهداف مهم این بانک اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۹    
شرح و تفسیر حکمت 225 نهج البلاغه با موضوع حسادت را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۹    
خبر می رسد فوتبالیست سرشناس خانواده اش را به خانه بانوی هنرپیشه فرستاده و در مراسم خواستگاری رسمی جواب مثبت هم گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۲    
در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه و تنی چند از مدیران بلندپایه سازمان حراست کل کشور، کورش یزدان به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست بانک رفاه معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۳    
در حالی قیمت واقعی سکه درحال حاضر باید حدود یک میلیون و 200 هزار تومان باشد که قیمت سکه روز گذشته به بیش از یک میلیون و 420 هزار اومان افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۷    
پدر آمریکایی اهل فلوریدا که برای تکمیل تکلیف نقاشی فرزندش به وی مدرسه ای را با مرد مسلح و کودکان مرده ترسیم کرده بود توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲    
شایعاتی درباره ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی، صدای این بازیگر 22 ساله سینما ، تئاتر و تلویزیون را در آورد و او را وادار به واکنشی تند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲    
خدمه پرواز مشهد به بوشهر در حال اقامه نماز اول وقت را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۲    
مرد شجاع انگلیسی با پرش از صخره خطرناک 530 فوتی - 162 متری – در ساحل ساسکس انگلستان دوست زخمی خود را از مرگ نجات داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۲    
حسن وثوق الدوله، رئیس الوزرای ایران در دوره قاجار و عاقد قرارداد ننگین 1919 با بریتانیا بود که با انتقادات بسیار مواجه شد و استعفا داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: مبنای تصویرسازی غلط غربی ها از اسلام این نیست که دچار بدفهمی هستند بلکه یک نگرش سلطه آمیز وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۹    
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز های سه شنبه و چهارشنبه با انجام 8 دیدار برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۶    
بارش برف و باران در محور های هراز، فیروزکوه و کندوان در تاریخ 16 و 17 آذر و در جاده های استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، همدان، کرمانشاه، ایلام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۲    
سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به دفن نخستین فرد در گورستان پایتخت، افزود: نخستین دفن در قطعه یک ردیف یک و شماره به نام (زنده یاد محمد تقی خیال) انجام گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۲    
بسیاری از تحلیلگران و صاحب نظران مسائل امنیتی و سیاسی در اروپا معتقدند که روزهای سخت اروپا در پیش است. حتی بسیاری از این تحلیلگران معتقدند که عبور اروپای واحد از این دوران سخت به راحتی امکانپذیر نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۶    
متن پاسخ رسول خادم به نتانیاهو به این شرح است: ساعتی قبل برخی رسانه ها به انتشار پیامی از سوی شما درباره ملی ایران، علیرضا کریمی، اقدام کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه 16 آذر نماد تاریخی استکبارستیزی دانشجوی ایرانی است، بر لزوم نامگذاری هفته ای به نام دانشجویان شهید مدافع حرم تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۷    
در این گزارش، به بررسی تک تک مزایای شغلی، از جمله برنامه های سلامت کارکنان، مرخصی با حقوق، برنامه های بازنشستگی و توازن میان کار و زندگی خواهیم پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۴    
وزیر نفت از علاقمندی مجارستان به حضور در بخش گاز پاکستان و همکاری با ایران در این زمینه خبر داد و گفت: پاکستان هنوز تصمیم قاطعی در مورد قرارداد معتبر با ایران برای صادرات گاز ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۵    
شبکه سی سی تی وی چین از پرتاب یک ماهواره اکتشافی زمین به فضا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۲    
پس از رئیس جمهور که چندی قبل اعتماد به آمریکا را دیوانگی خواند، اکبر ترکان مشاور روحانی نیز در یادداشتی نوشت که از برجام ناامید شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۵    
والدین یک نوزاد هندی که دو پزشک بیمارستان دهلی نو فوت او را اعلام کرده بودند، لحظاتی پیش از دفنش متوجه شدند او زنده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۴    
در پی پیام ویدیویی نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، رئیس فدراسیون کشتی پیامی را در پاسخ به وی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به رعایت نشدن خالص فروشی توسط اصناف گفت: دو سال جنگیدیم و برای یک دستور دینی مصوبه گرفتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۵    
هم اکنون وضعیت بیکاری در کشور به شرایط نگران کننده و بحرانی درحال نزدیک شدن است و ما می بینیم براساس آمهای رسمی بیکاری در افراد تحصیلکرده به حدود 30 درصد رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۲    
قرار است اتحادیه عرب نشست فوق العاده ای را روز سه شنبه داشته باشد. این نشست به درخواست ریاض المالکی، وزیر خارجه دولت خودگردان فلسطینی برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۹    
از زمان اجرایی شدن برجام به عنوان یک توافقنامه بین المللی، جمهوری اسلامی به عنوان یک طرف این توافق، نشان داد در عمل به تعهدات خود جدی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۶:۵۴    
کم شدن بدهی دولت به شهرداری ماحصل حضور مفید شهردار در جلسات دولت است، در واقع به جای اینکه این جلسات به نفع مردم باشد به کام دولتی ها شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۴۸    
روزهایی که بر ما می گذرد، تداعی گر سالروز ارتحال عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدنقی شاهرخی خرم آبادی است، از این رو و در تکریم مجاهدات آن روحانی انقلابی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۴۵    
هزینه های زندگی در کلانشهرها تا حدی افزایش پیدا کرده که بنا به اذعان مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری، در شهر تهران خوابگاه کارمندی در حال رواج یافتن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۴۲    
وزارت ارشاد یک فیلم مدافع فتنه را در آستانه سالگرد 9 دی اکران خواهد کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۴۲    
در حالی به پایان ضرب الاجل دونالد ترامپ و اعمال تحریم های بیشتر علیه کشورمان توسط کنگره این کشور نزدیک می شویم که اقدامات و رفتارهای دولت اوباما و ترامپ بارها ناقض روح و متن برجام بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران از تماس تلفنی وزیر خارجه ترکیه با ظریف در پی حادثه تیراندازی در منطقه مرزی ماکو خبر داد و گفت که چاووش اوغلو قول پیگیری فوری این موضوع را داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۳۱    
تحولات در غرب آسیا شدت گرفته است. علت اصلی، تلاش مشترک امریکا، سعودی و اسراییل برای جلوگیری از هژمونیک شدن قدرت منطقه ای ایران و رسیدن آن به نقطه غیرقابل بازگشت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۸    
دادستان تهران با اشاره به اینکه دادستانی در رسیدگی به پرونده ها و اتهامات انتسابی افراد در هر درجه و مقامی که باشند، هیچ گونه اعمال نفوذی را نمی پذیرید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۵    
حجت الاسلام علی اکبری جایگزین حجت الاسلام تقوی در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۲    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: برآورد ما این است که در زلزله کرمانشاه 130 میلیارد تومان خسارت صنعت بیمه است که تاکنون 25 میلیارد تومان از این خسارت ها پرداخت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۹    
نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس با بازیابی سلامت خود از بیمارستان نمازی شیراز مرخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۶    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با مصوبه شورای عالی بیمه، پوشش بیمه ای داروهای بدون نسخه حذف شد و این مصوبه از اول دی اجرا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۶    
مفصل زانو بزرگترین و در عین حال یکی از پیچیده ترین مفاصل در انسان است، میزان شیوع زانو درد طی 20 سال گذشته افزایش داشته و همان طور که می دانیم اجزای زیادی در مفصل زانو وجود دارند که صدمه به آنها می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رابطه این رژیم با برخی از کشورهای اسلامی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۷    
به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، محمد آل جابر سفیر عربستان در یمن گفت که این کشور از ملت یمن حمایت می کند. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۷    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از بارش باران و برف در 20 استان کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نیمه غربی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۴    
مرجع تقلید شیعیان فضای مجازی را بلای جان جوانان دانست و گفت: آنچه به جایی نرسد فریاد است، هرچه داد می زنیم پیرامون فضای مجازی فایده ندارد، قول دادند که شش ماه درست می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۱    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اگر در این یکی دو سال عملکرد دولت و مجلس مردم را راضی نکند دولت اصلاحات ریزش پیدا می کند و اعتماد مردم به اصلاحات کم می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۸    
باشگاه ایرانجوان بوشهر هفته آینده از استقلال تهران شکایت خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۴    
رهبر جنبش انصارالله یمن می گوید مردان ما موفق شدند بر همه توطئه ها و نیرنگ ها غلبه کنند .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۱    
دادگاه امنیت دولت اردن امروز طی حکمی یک داعشی را به اعدام و سه نفر دیگر را در رابطه با پرونده معروف به الرکبان به حبس ابد محکوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور تأکید کرد: اهتمام مرحوم علامه به موضوعاتی چون مسأله حاکمیت دینی و جایگاه ولایت همچون گنجینه ای بکر، آموزنده، راهگشا و حرکت آفرین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۵    
بر اثر انفجار مین سه نفر در مهران جان خود را از دست دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۲    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مراتب اعتراض تهران به قتل یک جوان 25 ساله ایرانی در آمریکا را از طریق سفارت سوئیس به واشنگتن ایلاغ کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۲    
محور غربی-عبری-عربی، پس از شکست تروریست های تکفیری-وهابی داعش در عراق و سوریه، وادار به اقدامات شتاب زده و از روی استیصال شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۹    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: با شناسایی و معرفی 48 جسد دیگر از متوفیان زلزله کرمانشاه، تعداد اجساد این حادثه به 569 نفر افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۶    
رئیس مجلس گفت: سازمان ملل باید سهم کشورها را در مبارزه با مواد مخدر مشخص کند و ایران نباید تنها هزینه مبارزه با مواد مخدر را تحمل کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۶    
مطالعات اپیدمولوژی آلودگی هوای تهران، دوشادوش بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا نشان می دهد از هر 10 مرگ در ایران، یکی بر اثر آلودگی هوا صورت گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴    
تصویری قدیمی از علی عبدالله صالح در آغوش ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۱    
منابع نزدیک به دفتر رئیس جمهور فرانسه می گویند که این کشور در حال نهایی کردن توافق نظامی و ترابری با قطر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنان اخیر مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت که آمریکایی ها بقای خود را در ایجاد فضای تنش آلود علیه ایران در منطقه می پندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۸    
وزارت کشور یمن امروز با انتشار بیانیه ای رسمی، خبر مرگ علی عبدالله صالح را تأیید و رسما اعلام کرد که وی کشته شده است. و پازل پایان کار خائنین در حال تکمیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۲    
این عکس را کاربران فضای مجازی با عنوان محافظان علی عبدالله صالح منتشر کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۰    
احتمال این که هافبک استقلال برابر تیم سابقش بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد بسیار زیاد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۴    
آقای گل فصل پیش لیگ برتر فوتبال کشور برای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور، کفش طلای خود را به علی دایی تحویل داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۱    
دادستان تهران با ارتباط دادن توهین های عوامل جریان انحرافی به قوه قضاییه پس از شکست در بست نشینی، افزود: توهین و هتاکی به قوه قضاییه ناشی از ناکام ماندن آنان در اجرای مقاصدشان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۱    
منابع خبری تصویری از جسد یاسر العواضی دبیرکل حزب کنگره ملی یمن که همراه عبدالله صالح در حال فرار بود، را منتشر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان طرح جالبی برای آماده سازی ملی پوشان در راه آماده سازی برای جام جهانی2018 دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۰    
بنده از مریدان ایشان از دوران نوجوانی بودم و از زمانی که هم از طریق ارتباطی که به واسطه مجله مذهبی اسلام و تالیفاتشان با روش های جدید با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار می کردند، ایشان را می شناختیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۴    
امروز علی عبدالله صالح دیکتاتور مخلوع یمن که در پی تجاوز طلبی سعودی ها، خود را همراه انقلابیون جا می زد، به خاطر حضور در فتنه انگیزی جدید، به هلاکت رسید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۶    
فارغ التحصیلان رتبه الف دانشکده صنعت نفت می گوینداگر وزارت نفت نیازی به آنها نداشته،چرا با صرف هزینه گزاف، آنها را جذب و بورسیه کرده اماحالا از جای دیگری نیروهای مورد نیاز خود را جذب می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۳    
در حالی تیم های روسیه، قزاقستان و آذربایجان برای شرکت در تورنمنت اصفهان به ایران آمده اند که پیش از این از قدرت های برتر جهان برای حضور در این مسابقات نام برده می شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان می گوید که برای نابودی ریشه های تفکر داعش ساز که مورد حمایت برخی کشورهای منطقه است باید مقابله مستمر و همه جانبه همچنان ادامه یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۷    
احمد فرزند دیگر عبدالله صالح روزهای گذشته موفق به فرار شد و خود را به شهر مارب رسانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۴    
معاون وزیر راه گفت: افزایش قیمت سوخت چاره ای برای تامین اعتبار توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است، چرا که دولت برای این کار بودجه ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۴    
خبرگزاری سعودی العربیه که تاکنون مدعی بود عبدالله صالح کشته نشده است و از اقدامات اخیر وی علیه انقلابیون یمن ابراز خرسندی می کرد، بالاخره خبر مرگ وی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۱    
رئیس اسبق صدا و سیما گفت: 16 آذر روز مقابله با آمریکا است و بعضی دانشجو ها در این روز هر چیزی می گویند جز بحث آمریکا.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی ارتش یمن وابسته به انصارالله ضمن انتقاد شدید از علی عبدالله صالح، تأکید کرد که نیروهای ارتش کنترل کامل صنعا را در دست دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۵    
بر اساس گزارش منتشر شده توسط شرکت ملی نفت مالزی (پتروناس) در خصوص چشم انداز فعالیت های این شرکت در سال های 2018 تا 2020، قیمت نفت در سال 2018 بشکه ای 50 تا 60 دلار خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۴    
دکتر باقری گفت: غربگرایان می خواهند همان بلایی را که بر سر حقوق و دستاوردهای هسته ای این ملت مظلوم آوردند، بر سر توانمندی موشکی و حضور و نفوذ منطقه ای ایران اسلامی نیز بیاورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۴    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی کره شمالی را بزرگترین و فوری ترین تهدید علیه آمریکا خواند و گفت که خطر جنگ با این کشور روز به روز بیشتر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: مدال های طلای سهراب مرادی با رکوردشکنی همراه بود که این موضوع از اول هم جزو برنامه های ما بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۸    
ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ گفت: فکر نمی کنم کسانی که فقط به دنبال منفعت خود هستند و این منفعت را در تولید مدنظر قرار دارند به حرف و توصیه امثال من نظر و شیوه خود را تغییر دهند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۲    
عضو شورای ملی زعفران ضمن انتقاد از وجود زعفران های تقلبی در بازار گفت: زعفران های تقلبی سالیان سال است که در بازار جولان می دهند و این امر ممکن است بر صادرات این محصول نیز تاثیر گذار باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۹    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به احتمال بارندگی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، تمهیدات ترافیکی در این مناطق تشدید خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۶    
به گزارش جان نیوز به نقل از مشرق، ائتلاف عربستان با انتشار بیانیه فوری از ساکنان صنعا خواسته از پایگاهای انصارالله تا 500 متر فاصله بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۶    
حمیدرضا نوربخش رئیس جشنواره موسیقی فجر صبح امروز طی یک نشست خبری جزئیات برگزاری سی وسومین دوره این رویداد را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۶    
از سال 1997 یعنی زمانی که مقدمه استفاده از وای فای شروع شد، محققان ده ها مطالعه در مورد پیامدهای آن روی سلامتی انجام دادند. نتایج این مطالعات روشن و البته تکان دهنده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۳    
هزینه های زندگی در کلانشهرها به خصوص تهران تا حدی افزایش پیدا کرده که حالا پدیده "اتاق نشینی" در پایتخت کشور در حال رواج یافتن است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۱    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به چابک سازی و کوچک سازی شهرداری تهران گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۸    
مدیر آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران از ارائه درس آشنایی بادفاع مقدس در حوزه های علمیه استان تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۸    
ربیعی باز هم به بیکاران وعده خبر خوش داد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۸    
پیغمبر(ص) پس از هجرت به مدینه و قبول رهبری، با پیمان هایی میان آن ها همبستگی و الفت برقرار کردند که یکی از مهم ترین این پیمان ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین سلیمی در خصوص بحث حذف کنکور که چندیست مطرح است، گفت: قانون مجلس برای حذف تدریجی کنکور اجرا نشده است و ما هم در مجلس با توجه به زیان محرز کنکور، پیگیر اجرای آن هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارشات رسیده، صادرکنندگان در داخل کشور در قالب تشکل ها عمل می کنند اما در خارج از کشور اصطلاحا آتش به اختیار هستند و خودی ها را دور می زنند در واقع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۲    
دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای نسبت به اتهام خلاف واقع یکی از نمایندگان مجلس به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۲    
معاون علمی و فناوری با بیان اینکه یکی از بحث های مهم اکوسیستم کارآفرینی ایران نبود سرمایه گذاری جسورانه (VC) است، گفت: وام دادن به استارتاپی ها خیانت به آنهاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۹    
رئیس مرکزتحقیقات شهرسازی از ارسال نامه آخوندی و زنگنه به جهانگیری برای کاهش اتلاف انرژی در ساختمان های دولتی خبر دادو گفت:دولت برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان های دولتی از سال آینده تصم گرفته است.