چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۰۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 26 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۶    
این روزها که قیمت تخم مرغ، گوجه فرنگی و برخی صیفی جات یک باره بالا رفته است همه چشم ها به ستاد تنظیم بازار دوخته شده تا ببینند این گرانی نابهنگام تا کجا ادامه خواهد یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۰    
آیا جریان اصلاحات بر سر روحانی دچار شکاف می شود؟ این سوالی است که با دیدن مواضع متفرق اصلاح طلبان این روزها احساس می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۶    
مردم و فعالان فضای مجازی چند هفته ای است که در توییتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه ایجاد کردند و روایت ها و مشاهدات عینی خود را از فتنه 88 در آن بیان می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۸    
اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش های تاریخی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۳    
دپارتمان سلامت کالیفرنیا هشدار داد که مردم باید گوشی های تلفن خود را حداقل به اندازه یک دست دورتر از خودشان نگه دارند تا خطرات حاصل از امواج رادیویی و آسیب های وارده به سلامتی آن ها کاهش یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۱    
کارگردان مستند زنانی با گوشواره های باروتی گفت: بخشی از زن هایی که در این مستند می بینیم، قربانیان داعش هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۱    
امیر مرادقلی در سال 1335 در روستای حاجی کلاته استان گلستان متولد شد. در 19 سالگی برای ثبت نام در آزمون ورودی نیروی هوایی به تهران رفت و در آزمون خلبانی پذیرفته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
انتشار تصویر همسر شهید سیدرضا حسینی و تنها فرزندش در کنار پیکر شهیدشان، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۷    
افراطیون مدعی اصلاح طلبی مدتی است نسبت به ظهور پوپولیسم ابراز نگرانی می کنند در حالی که پوپولیست تر از آنها در فضای سیاسی ایران وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۱    
کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران به دلیل استمرار آلودگی هوا و تداوم آن در روزهای آتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۶    
افرادی که باید از علوم انسانی اسلامی استفاده کنند تا نقایص آن مشخص شود از آن استفاده نمی کنند. امروز افراد برای انجام کارهای اقتصادی از اقتصاددانان مشورت نمی گیرند اما برای ساخت ساختمان از مهندس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۴    
نورس ابو صالح کارگردان فلسطینی گفت: تصمیم ترامپ در مورد قدس، جهان اسلام را به هم نزدیک کرد زیرا متوجه شدیم که آمریکا دوست ما نبوده و نخواهد بود. آمریکا همواره در کنار اسرائیل ایستاده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
هاشمی گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم شرایط بانک شهر نسبت به بسیاری از بانکهای دیگر کشور مناسب تر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل دفتر امور محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش مصرف گوجه فرنگی تازه خوری در زمستان و کاهش سطح زیرکشت این محصول در برخی استان ها به گرانی این محصول در ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در زمینه قاچاق، تخلف کنند از خدمات مالی، بانکی، بیمه ای، حمل و نقل، گارانتی و نگهداری محروم می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۶    
عربستان که در جنگ های واقعی خود در منطقه طی یک دهه گذشته هیچ دستاوردی جز شکست نداشته است، با روی آوردن به انیمیشن سازی تلاش دارد در فضای مجازی و کارتونی ایران را شکست دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۴    
گروه رسانه ای تیتان اسپورت برای پنجمین سال پیاپی با مشارکت ژورنالیست هایی از کشورهای مختلف مبادرت به انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۸    
با شکست سعید ملایی، جودو ایران آخرین تورنمنت سال 2017 جهان را هم بدون کسب مدال ترک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
فیلم طلاقم بده به خاطر گربه ها محمدعلی سجادی جهت نمایش تحویل دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۶    
ربیعی، وزیر کار و تعاون با اشاره به اینکه، تسهیلات باید به گلوگاه کارآفرینی تبدیل شود افزود: از سال67 تا 92 ، 32 میلیون وام در شبکه بانکی ثبت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۸    
صهیونیست ها می گویند یکی از 2 راکت که امشب از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد، توانسته است از سامانه پیچیده پدافند موشکی اسرائیل بگذرد و روی یک ساختمان فرود بیاید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۵    
یک روزنامه آمریکایی در مطلبی به تجربیات ایران در مسیر مبارزه با داعش و لطمه زدن به منافع آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۶    
سامان قدوس ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد مورد توجه سه تیم انگلیسی قرارگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۳    
دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و ایران جوان بوشهر به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۶    
در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از برترین های بخش های مختلف این جشنواره تقدیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۴۲    
28 بهمن ماه دومین سالگرد پسرم است. دست و بالم برای برگزاری مراسمش خالی است. از در و همسایه پسته گرفته ام تا برایشان بشکنم و پولی که از دستمزد این کار به دست می آورم را برای سالگرد عوض خرج کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۹    
رئیس سابق بانک ملی کرمان در ارتباط با پرونده مهدی جهانگیری بازداشت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در روز های آینده به ایران سفر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۵۵    
سایت خبرآنلاین گزارش داده که مسعود پزشکیان، از وزرای دولت اصلاحات و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تازگی در یک جلسه پرسش و...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۹    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قانون می گوید که پس از محکوم شدن، اسامی افراد نجومی بگیر اعلام شود و با انتشار اسامی افراد نجومی بگیر طبق قانون موافق هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۹    
وضعیت عمومی کشور چگونه است؟ چقدر موفق بوده ایم؟ ریشه برخی ناکامی ها و نابسامانی ها کجاست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۹    
محمدسعید احدیان در توئیتر خود نوشت: اینکه آقای صادقی عصارہ فضائل ملت نیست با توییت بی ادبانه اش روشن است اما این جالب تر است که اصلاح طلبان شتر مرغ اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۹    
پنجمین دیدار مقام معظم رهبری با سران قوا درباره آسیب های اجتماعی هم انجام شد و آنطور که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از این دیدار روایت می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۱    
با حضور رئیس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشن تولد مدیر شبکه آرته در تهران برگزار شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۳۸    
اگر احساس می کنید که باید از خودتان سلفی بگیرید باید بگوییم که طبق تحقیقات جدید دچار نوعی عقده روانی به نام سلفیتیز هستید که معنایش به زبان ساده میشود میل و علاقه زیاد به گرفتن سلفی.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۳۵    
کارنامه جنبش مقاومت اسلامی لبنان کاملاً مشخص و خود گویایی همه چیز است، کسی نمی تواند دستاورد تاریخی آنها را در بیرون راندن بدون قید و شرط نظامیان اسرائیلی از جنوب لبنان در سال 2000 انکار کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۰:۲۶    
جداول بودجه ای نشان می دهد با وجود کاهش بودجه بیشتر نهادهای اجتماعی، معاونت زنان ریاست جمهوری در سال 97، 30 درصد افزایش بودجه دارد...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۲    
شکاف میان اصلاح طلبان با حسن روحانی عمیق تر شده و حالا بیش از هر زمان دیگری قابل مشاهده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۱    
حسن روحانی با بیان اینکه مردم باید در زندگی روزمره خود رعایت حقوق شهروندی را احساس کنند، تمامی دستگاه های اجرایی را به اهتمام ویژه در این باره توصیه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۱    
کارشناس ارشد مسائل بین المللی گفت: نماینده آمریکا در سازمان ملل کمترین اطلاعات علمی در حوزه موشکی ندارد بنابراین ادعاهای مضحک درباره ایران مطرح می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۰    
اختلاف طبقاتی و عدم توجه به قشر مستضعف، بلایی است که می تواند عواقب سخت دنیوی و اخروی برای مدیران جامعه به دنبال داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۱    
استفاده از این باقی مانده های موشک برای محکوم کردن ایران آنقدر معقول و قابل استناد است که بخواهیم میخائیل کلاشنیکوف را مسئول تمامی حملاتی بدانیم که اسلحه کلاشینکوف (AK-47s) در آن ها مورد استفاده قرار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۲    
اصلاح طلبان بخواهند یا نه، پشیمان باشند یا امیدوار، در کارنامه دولت داری حسن روحانی شریکند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۷    
با ملاک قرار دادن قانون اساسی می توان ارزیابی نسبتاً درستی از عملکرد رهبری جامعه (گرچه به فرموده حضرت امام ره بخشی از شئون رهبری در قانون اساسی ذکر شده است)، مردم، مسئولان، جناح ها و نخبگان کشور داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۷    
سرنوشت تهران پس از زلزله بزرگی که سال هاست درباره اش حرف زده می شود و همچنین وضعیت ساختمان های فعلی پایتخت و پایداری در زمین لرزه، موضوع کافه خبر خبرآنلاین بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۱    
پژمان فر: چرا ظرفیت های سیاسی را از یکدیگر می قاپیم و احتکار می کنیم؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی اقدام علیرضا کریمی کشتی گیر سرافراز ایرانی را جهادی ورزشی علیه رژیم غاصب صهیونیستی توصیف کرد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
دادستان تهران در دیدار با رئیس صدا و سیما انتقاداتی را پیرامون نحوه پخش اخبار قضایی و محتوای حقوقی فیلم های تلویزیونی مطرح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور روسیه از آمریکا به دلیل انتقال اطلاعات مربوط به یک حمله تروریستی قریب الوقوع تشکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
گفتنی است، طبق اظهارات امیر خجسته، در این پرونده اسنادی مبنی بر هزار و 330 میلیارد تومان تخلف مالی و اختلاس و همین طور 8 هزار میلیارد تومان وام بدون تضمین وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۱    
دولت گویا این روزها خود منتقد وضع اقتصادی شده و به جای اینکه برای حل مشکلات و معضلات معیشتی و اقتصادی مردم برنامه ارائه داده و به فکر حل مشکلات باشد از وضعیت موجود منتقد است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۹    
وبگاه آمریکایی از استقرار یگان ویژه نیروی دریایی و کماندوهای نیروی زمینی آمریکا در 149 کشورجهان در سال جاری میلادی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۳    
با آن که هنوز زمان زیادی از تشکیل دولت دوازدهم نگذشته است، اما در روز های اخیر برخی انتقادهایی نسبت به عملکرد روحانی مطرح کرده اند که بیشتر آن ها متوجه تغییر رویکرد و چرخش روحانی به سمت اصول گرایان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۹    
مدیرگروه مطالعات زنان انجمن جامعه شناسی ایران با انتقاد از کمبود آمار در زمینه میزان آزارهای خیابانی برای زنان گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۳    
آقای محمود صادقی امروز گفتند مجلس ما عصاره ملت نیست و عصاره شورای نگهبان است. پاسخ دادن در همین سطح، بازی در زمین اغواگرایانه ایست که آقایان صادقی و مطهری ساختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۸    
گذاشتن شمعدان ویژه عید هانوکا بر بالای مسجد ابراهیمی توسط صهیونیست ها
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۹    
گری لوییس: آیا میدانید که آلودگی_هوا سالیانه جان 1 نفر از هر 8 نفر را میگیرد؟ تصویر اول را امروز از پشت بام ساختمان سازمان_ملل در تهران گرفتم و تصویر دوم متعلق به زمستان گذشته از همان نقطه است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۳    
بنا بر مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران دیدار استقلال ایران جوان بوشهر که قرار بود فردا دوشنبه در تهران برگزار شود به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۳    
طبیعتا فردی که سال ها وقت خود را صرف دانش اندوزی و تحصیلات عالیه کرده، به دنبال منزلت اجتماعی بیشتری بوده و اهداف بزرگی را در سر می پرورانده و تخصص و مهارت او را باید متناسب با جایگاه علمی او به کار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
وزیر دفاع ایتالیا اعلام کرده که این کشور شمار نیروهای نظامی ایتالیایی مستقر در خاک عراق را کاهش خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۸    
تیم آزاکس در حساس ترین دیدار هفته لیگ هلند موفق به شکست آلکمار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۰    
بر اساس نظر کارشناسان و محققان حوزه علوم شیمی، بوی نویی خودروها نمی تواند آسیبی به سیستم تنفسی یا دفاعی بدن انسان ها وارد کند اما اگر این بو بسیار شدید باشد یا پس از مدتی استفاده از خودرو هنوز احساس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۴    
مهندسان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) موفق به ابداع گیاهان درخشانی شده اند که ممکن است جایگزین چراغ ها شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
معاون عمرانی استانداری تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، مهدهای کودک و مدارس ابتدایی فردا تعطیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۰    
یک رسانه یونانی از بازداشت 9 نفر از عناصر یک گروه تروریستی خبر داد که قصد ترور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۷    
فرماندار قصرشیرین گفت: در قصرشیرین به کسی کانکس نمی دهیم قرار شد 5 میلیون تومان ودیعه مسکن را می دهیم و مردم هم راضی می شوند و کمک می کنند که کارشان سریعتر انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۱    
رسانه های فلسطینی از بازداشت 430 شهروند فلسطینی از زمان اعلام تصمیم رئیس جمهور آمریکا تاکنون خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در راستای هوشمندسازی جاده ها 1270 دستگاه دوربین هوشمند بابت ثبت تخلفات رانندگی در جاده ها نصب شده است، گفت: 600 دستگاه دیگر از این دوربین ها در حال نصب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۵    
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: مدیر مسئول وقت روزنامه ایران محمدتقی روغنی ها به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و انتشار رای غیر قطعی دادگاه به اتفاق آرا مجرم شناخته شد و با اکثریت آرا مستحق تخفیف دانسته نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۳    
یک مقام ارشد دولت با بیان اینکه از میان حامل های انرژی فقط قیمت بنزین و گازوئیل افزایش می یابد، گفت : در دولت نرخ این 2 حامل به ترتیب 1500 و 400 تومان مصوب شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با مصوبه امروز خود تعطیلی 8 ربیع را لغو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۲    
رانش زمین در فیلیپین 26 کشته و 23 مفقود بر جای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۲    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوضاع اقتصادی و وضعیت بودجه 97 گفت: افراد صاحب نظر و دلسوزان جامعه نسبت به بودجه سال 97 نقدهایی دارند که باید دولت به آنها توجه کند چون بودجه فعلی برطرف کننده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در پی ضرب و شتم دستفروش افغانستانی توسط ماموران شهرداری از اتباع افغانستانی عذرخواهی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۷    
مسلمانان روهینگیا که از آغاز عملیات خشونت آمیز و سرکوب گرایانه ارتش میانمار، از این کشور به بنگلادش گریخته اند، امیدی به بازگشت ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از حذف رشته های موازی در دانشگاه آزاد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۹    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 6 هزار تومان کاهش یک میلیون و 378 هزار تومان و دلار با 12 تومان افت قیمت 4181 تومان فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۰    
پایگاه آمریکایی با تأکید بر اینکه ارتش عربستان سعودی، تهدیدی برای ایران نیست، از شکست ریاض در تحقق خواسته هایش در جنگ یمن به عنوان مثالی از ناتوانی های ریاض مقابل تهران یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۱    
بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، تنهایی افراد و عدم تمایل آنها به ازدواج به اندازه استعمال دخانیات خطرناک است و به سلامتی آنها آسیب می زند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه این کشور قدس شرقی را پایتخت فلسطین می داند، گفت: ترکیه در این منطقه سفارت افتتاح خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۴    
ایجاد مناطقی در زمینه حلال توریسم به مسلمان ها و با ایجاد سازمان هایی در زمینه محصولات غذایی حلال برای توریسم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۸    
آمارهای رسمی نشان می دهد شبکه اجتماعی اینستاگرام بالغ بر 700 میلیون کاربر در جهان و حدود 20 میلیون کاربر در ایران دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۵    
نگهبان یک مجتمع مسکونی در شهرک گلستان با 10 ضربه چاقو به قتل رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۲    
یک گروه تروریستی، یک مدرسه در منطقه حلب جدید در شهر حلب را با موشک هدف قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۲    
وزیر کشور از توقف کوله بری با مصوبه دولت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۲    
رسانه رسمی کره شمالی با انتقاد از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، او را یک "پیر احمق " خطاب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۹    
طلایی گفت: امسال به رغم این که بیشترین روزهای آلودگی هوا را داشتیم سر و صدای هیچ کس در نیامد گویی که هیچ اتفاقی خاصی هم رخ نداده است به خاطر این که نه دولت با شهرداری کار دارد و نه شهرداری با دولت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۹    
دو عضو قدیمی سازمان مجاهدین انقلاب به ریشه یابی اختلافات دهه شصت و مخالفت جناح چپ این سازمان با آیت الله راستی کاشانی پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر خارجه عربستان اذعان کرده است که ریاض یک نقشه راه برای برقراری روابط عادی با اسرائیل دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۰    
کاروان نظامیان خارجی در شهر قندهار واقع در جنوب افغانستان هدف حمله خودروی بمب گذاری شده قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۰    
آخوندی گفت: وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که در این خصوصی از تمامی پیمانکاران بابت صبوری سپاسگذاری می کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۰    
نتایج جدیدترین نظر سنجی از کاهش محبوبیت اتحادیه احزاب متحد مسیحی و افزایش میزان رضایتمندی از حزب افراطی جایگزینی برای آلمان در بین شهروندان این کشور خبر می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش قیمت تخم مرغ تا شانه ای 15 هزار و 600 تومان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۴    
رییس ستاد ایمن سازی واحدهای صنفی تهران از تمرکز برای ایمن سازی پنج مرکز تجاری در خیابان جمهوری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۸    
جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا برای ملاقات با مقامات فدراسیون فوتبال عربستان وارد ریاض شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۵    
9 ملوان ایرانی به اتهام ورود غیرمجاز به آب های امارات در راس الخیمه دستگیر و محاکمه شده بودند و پنج نفر دیگر نیز به مناسبت روز ملی این کشور مشمول عفو قرار گرفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در فضای مجازی، گفت: هر اقدام خودسرانه و بدون فکر و مشورت باید یک تخلف و ضد ارزش تلقی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۹    
روز دوم رقابت های بین المللی اسکی آلپاین ترکیه با کسب سه مدال توسط نمایندگان کشورمان پیگیری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۶    
پس از حدود یک دهه انتظار، ساخت فیلم ایرلندی بر اساس کتاب شنیدم شما خانه ها را رنگ می کنید چارلز برند با کارگردانی مارتین اسکورسیزی کلید خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تجربه کی روش و شناخت او از حریفان به صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی روسیه خوش بین هستم.