پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۴۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 27 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۱    
شاخص بورس در حالی حرکت خود را در اولین روز معاملاتی امسال از ارتفاع 77 هزار و 230 واحد آغاز کرده که این روزها به تاریخی ترین رکورد خود در 50 سال گذشته رسیده و بازدهی بیش از 22 درصدی را نصیب سرمایه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
برای خرید خودرو رنو در بازار باید حداقل 41 میلیون تومان هزینه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۱    
جالب است بدانید که با انجام 5 عمل ساده و آسان می توان تا حدودی از سختی و رنج لحظه جان دادن کاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۰    
اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش های تاریخی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۹    
شلیک موشک برکان 2 از سوی حوثی ها، برای ریاض بسیار سنگین بوده است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
باتوجه به ساعات پایانی آخرین روز از پاییز، تقاضا برای میوه های پر مصرف شب یلدا مانند خرمالو و انار، بالا رفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی آذر ماه 96 است که می توان با 150 میلیون تومان خرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۹    
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به عقیده گذشتگان در خصوص اینکه مصرف هندوانه در شب یلدا بیماری را در زمستان پیش رو دور می کند، گفت: این عقیده با توجه به ویتامین های موجود در هندوانه درست است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم "خانه کاغذی" به کارگردانی مهدی صباغ زاده هم از چهارشنبه 29 آذرماه در گروه سینمایی کوروش بعد از فیلم "وقتی برگشتیم" اکران خواهد شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۴    
همانطوری که مقید هستید بعضی میوه ها را نوبر کنید، مقید باشید که بعضی عبادات را نیز نوبر کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۱    
درحالی که در 7 ماهه نخست سال جاری مالیات وصولی از اصناف با رشد 15 درصدی رو به رو شده، حقوق بگیران 5.5 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۶    
شرح و تفسیر حکمت 240 نهج البلاغه با موضوع غصب را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۴    
هنگامی که موضوع جوان باقی ماندن مطرح می شود، فعال باقی ماندن تنها به جنبه جسمانی محدود نمی شود، بلکه جنبه های اجتماعی زندگی را نیز در بر می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۱    
سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جریمه ورود غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک 200 هزار ریال است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
کمال تبریزی که این روزها مشغول ساخت فیلم سینمایی خودسر است از حامد بهداد در نقش یک چهره سیاسی استفاده کرده که می خواهد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۸    
اسامی ده فیلم منتخب هیأت انتخاب سینمای مستند سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۳    
رئیس دیوان محاسبات به اظهارات خلاف واقع محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۲    
بنا بر اعلام معاون استانداری تهران کلیه مقاطع تحصیلی تهران جز شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۸    
حسن مهمانی گفت: از نظر من ما باید به فرهنگ و آداب و رسوم زیبای خودمان باز گردیم. متاسفانه خانواده در اکثر آثار فراموش شده و باید این را به عنوان یک خطر بررسی کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۴    
رئیس فراکسیون امید برخلاف بزک کاری های چند سال اخیر مدعیان اصلاح طلبی اذعان کرد اقتصاد همچنان در رکود به سر می برد و مردم، ادعای تورم تک رقمی را احساس نمی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
جواد عزتی گفت: هیچ وقت دوست نداشتم از من در فیلمی استفاده شود تا زهر آن را بگیرم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران است که کمتر از 30 میلیون تومان طی آذر 96 در سطح بازار قیمت خورده است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۵    
اسنپ و تپسی امروز به دلیل آلودگی هوا و اجرای طرح زوج و فرد، مبالغ خود را افزایش دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۳    
شکر " کلمه ای است که در قرآن زیاد با آن برخورد داریم . معنی "شکر" این است که انسان در مقابل فردی که از او خیری به وی رسیده است اظهار قدردانی کند و مثلا بگوید : من ممنون هستم .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۳    
گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی بر وصول حقوق وردی 24 درصدی واردات سیگار تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۷    
حجت الاسلام بهاری گفت: در تاریخ اگر دقت کنید یاسر و سمیه توسط عمار مسلمان شدند یعنی فرزند، پدر و مادر را به نبوت پیغمبر و توحید دعوت کرد و بعد منجر به شهادت آنان شد به عنوان اولین شهدای اسلام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی گروهی از افسران کنترل امنیت خود را برای بررسی سطح ایمنی ورزشگاه های تهران، تبریز و اصفهان به ایران خواهد فرستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۸    
پس از افزایش جهشی قیمت برخی از نهاده های دامی، اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور در نامه ی سرگشاده به رییس جمهور برای حل مشکلات مرغداران یاری خواستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۹    
با تهدیدات رئیس بازداشت شده فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر حذف از جام جهانی احتمال تغییر در گروه دوم جام جهانی افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۹    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:اگر نقد یک نهاد پویا می شد به ممیزی کمتر نیاز پیدا می کردیم و اگر نقد خوب داشته باشیم مشکل کتابسازی می تواند کمرنگ شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۶    
بدون شک همواره یکی از جذاب ترین بخش های هر جشنواره ای را باید در بخش بهترین بازیگر مرد و زن دانست و جشنواره فیلم فجر نیز از این قاعده مستثنا نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۰    
روز قیامت دادگاه و محاکمه اصلی انسان است، ولی عالم برزخ جایگاهی است که برای فرد پرونده ای تشکیل می دهند و او را آماده می کنند تا به محکمه اصلی برسند و در واقع پرسش های اساسی را در قبر سؤال می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۵۴    
فدریکا موگرینی ادعا می کند که در بخش مقدمه توافق هسته ای ایران نیم جمله ای با این مضمون وجود دارد که خواستار قرار دادن برجام به عنوان زیربنایی برای تعامل سازنده در منطقه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
صرف نظر از سن و سابقه خانوادگی، سکته مغزی می تواند یک عارضه اجتناب ناپذیر باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۰    
بیمه مسئولیت کارفرمایان در قبال کارکنان به گونه ای است که کلیه کارفرمایان در قبال جبران خسارات وارده به کارکنان و کارگران خود که ناشی از حوادث در حین کار است و باعث صدمه جسمانی و یا فوت می شود مسئول ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۴    
مقامات کشورمان در واکنش به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل، ادعای ایرانی بودن موشک های یمن را رد کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۹    
شرایط آلودگی هوا به مرحله هشدار رسیده است. ریزگردها حالا به راحتی قابل مشاهده هستند. ماسک و استفاده از دستگاه های تصفیه هوا برخی راه حل های مقطعی برای مبارزه با آلودگی هوا محسوب می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۶    
رشد 21 هزار و 110 میلیارد تومانی بدهی دولت به بانک ها و ادامه رشد بدهی بانک های غیردولتی به بانک مرکزی از نکات قابل تامل گزارش خلاصه دارایی ها و بدهی های بانک ها و موسسات اعتباری در پایان مهر ماه 96 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۶:۰۰    
ریچارد نیکسون (سی و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده امریکا) در اواخر دهه 80 میلادی و در زمانی که جنگ سرد هنوز به پایان نرسیده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۶:۰۰    
رئیس مجلس 2 سال پس از وعده های در باغ سبز دولت درباره گشایش های پسابرجامی و ادعای رونق اقتصادی تصریح کرد همچنان در رکود هستیم و رونق اقتصادی ایجاد نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۷    
مسلم آر پی جی زن بود. همرزمانش می گفتند در میدان معرکه دلیرانه حاضر شده بود و تانک ها را یکی پس از دیگری می زد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۷    
به گزارش جهان نیوز ؛ روزنامه آفتاب یزد از موجی که برخی حامیان انتخاباتی حسن روحانی برای ابراز پشیمانی از رأی دادن به او در فضای مجازی راه انداخته اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۷    
پس از شش سال نبرد جریان تکفیری و جبهه مقاومت نه تنها شروع کنندگان و طراحان این نبرد به اهداف خود نرسیده اند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۷    
درشرایطی که بخشی از مردم کشورمان محتاج یک وعده غذای گرم هستند،در سایه بی نظارتی و تدبیر اشرافی، یک فروشگاه لاکچری درشمال تهران و به صورت اینترنتی گوشت گوساله راحدوداً کیلویی یک میلیون تومان می فروشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۱۲    
خرج شخصی هر نماینده از بیت المال ماهانه حداقل 34 میلیون و 800 هزار تومان است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره قدس توسط نماینده آمریکا، از این کشور تشکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۳    
نماینده انگلیس در سازمان ملل گفت که تصمیم آمریکا درباره قدس، کمکی به صلح نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا راهبرد امنیت ملی جدید کشورش را که بر اساس اولویت دادن به منافع کشورش در همه عرصه ها تنظیمشده، منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۴    
در حالی که مهدی پاشازاده از سمت خود اخراج شده است، در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه نساجی جمع بندی در این خصوص به روز چهارشنبه موکول شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۱    
عربستان سعودی اعلام کرده که عملیات اکتشاف اورانیوم را در یکی از استان های این کشور آغاز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۸    
سخنرانی مهیجی شبیه اجلاس داووس 2009 که در آن به شیمون پرز حمله کرد و او را کودک کش خطاب کرد! کشته و زخمی شدن حدود شصت ترکیه ای در کشتی مردمی مرمره، بار دیگر تنشها را بین ترکیه و اسرائیل افزایش داد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۲    
آخرین بازی نیم فصل اول سوپر لیگ فوتبال یونان با شکست خارج از خانه تیم پانیونیوس آتن پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۱    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه شرط گذاشتن برای گفت و گو سم مهلک است گفت: اگر آقایان به مذاکره اعتقاد داشته باشند جریان اصلاحات لیدر خود را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۰    
انتشار افزایش حقوق نمایندگان مجلس در سال 97، یاد دریافت حقوق های نجومی از سوی مسئولان دولتی را زنده کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۱    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
گویا انتصاب اعضای حزب اعتدال و توسعه در سازمان ها و ارگان های مختلف پایان ندارد و پس از سازمان نقشه برداری، حالا نوبت به سازمان فضایی کشور رسیده تا طی یک انتصاب عجیب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
توییت های خواندنی امروز در مورد احمدی نژاد، آلودگی هوا، کیفیت خودروی داخلی و موارد دیگر است. از شما دعوت می کنیم تا توییت های خواندنی امروز را مشاهده کنید:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۰    
ابراز اعتماد بلا وجه ارگان رسانه ای دولت به اروپا در حالی است که در یک توافق(برجام) یکی از چند طرف قرارداد کلاهبرداری کرده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۸    
در جریان فتنه 88، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد که اصلاح طلبان بزرگ ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند! و شیمون پرز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۶    
به گزارش جهان نیوز ؛ روزنامه آرمان در گزارشی با عنوان نفس های آخر ما نوشت: آلودگی هوا به اوج خود رسیده است. ساکنان تهران و چند کلانشهر دیگر روز گذشته یکی از آلوده ترین روزهای سال را تجربه کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۶    
همچنین بررسی اعتبار گذرنامه ها در دنیا نشان می دهد اعتبار گذرنامه ایرانی در دولت تدبیر و امید! و روزهای پسابرجام نسبت به سال 1392 سقوط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۳    
سخنان روز یکشنبه جنجال برانگیز این نماینده اصلاح طلب برای اولین بار نیست؛ محمود صادقی در موضوعات دیگری هم سوژه رسانه ها شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۵    
شورای نگهبان طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس درباره عضویت اقلیت های دینی در شورای اسلامی شهر و روستا را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۱    
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اروپا برای نداشتن روابط راهبردی با ایران تا حدی جدی است که حتی حاضر نیست ما رقیبِ روسیه برای تأمین گاز اروپا باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی می خواهند جنگ را تحریف کنند تا بر شیوه رهبری امام امت و کسب پیروزی های دفاع مقدس خدشه وارد شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۲    
وضعیت جسمانی آیت الله محی الدین حائری شیرازی بار دیگر وخیم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین، با دفاع از مواضع دولت دونالد ترامپ در قبال بیت المقدس تاکید کرده که واشنگتن اشتباه دولت قبلی آمریکا در موضوع مذاکرات سازش را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۰    
وزیر بهداشت گفت: طب سنتی، طب جایگزین نیست بلکه مکمل طب مدرن است و طبیعی است که برای بیماران صعب العلاج و بیمارانی که نیاز به جراحی دارند، باید از طب مدرن استفاده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۷    
رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ممکن است بعضی واحدهای نزدیک به هم دانشگاه آزاد در یکدیگر ادغام شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۷    
رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر کسی که می گوید ایران در منطقه نباشد و ایران موشک نداشته باشد، این آرزو را به گور می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۱    
رئیس اتحادیه طباخان از قاچاق کله پاچه به کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۲    
یک پایگاه نظامی آمریکایی در انگلیس در پی تلاش فردی برای ورود غیر مجاز، بسته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها در حال حاضر نقش کلاهبردار در منطقه را بازی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۴    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو کشور با بیان اینکه ناوگان کامیونی و اتوبوسی برون شهری باید هر 6 ماه و 3 ماه بسته به سال ساخت برگه معاینه فنی بگیرند، گفت: بدون معاینه فنی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که مسکو معتقد است آمریکا به دلیل اینکه از حل بحران هسته ای کره شمالی ناامید شده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
بنابر مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران، دیدار پرسپولیس تهران صنعت نفت آبادان که قرار بود فردا سه شنبه در تهران برگزار شود به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۰    
رسانه های کردی از گروهک جدید التأسیسی به نام خوبخشه در استان کرکوک خبر می دهند که تا کنون بارها به مقر نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی حمله کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۳    
رادیکال نژاد گزارشی است از پدیده رادیکالیسم که اخیرا نیز بین برخی سیاسیون رواج پیدا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۳    
وزارت دفاع آمریکا خبرهای منتشره درباره دستگیری و بازداشت ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تکفیری صهیونیستی داعش توسط نیروهای این کشور را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۳    
اسناد همکاری ساخت پنج بیمارستان با حدود 2 میلیارد دلار اعتبار از سوی شرکت های چینی با استفاده از خط اعتباری فاینانس بانک های این کشور با حضور وزیر بهداشت در پکن امضا شد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۱    
پس از اعلام خبر خوش از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد که در این میان مهدی طارمی بزرگترین سود را کرده است و باید دید پرسپولیس هم از این ماجرا منتفع خواهد شد یا خیر.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۵    
مسئولان امنیتی لیبی گزارش دادند که افراد مسلح ناشناس بامداد امروز شهردار مصراته را به محض خروج از فرودگاه و بازگشت از ترکیه ترور کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در موضوع فلسطین با قاطعیت اعلام کردیم به این کشور کمک می کنیم اما در بحث یمن هیچ کمک نظامی از سوی ایران صورت نگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که دروازه بان تیمش از استقلال جدا نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۱    
متخصص داخلی گفت: وجود چاقی مرکزی، تری گلیسیرید خون بالا، افزایش اسیداوریک خون و فشارخون بالا از علائم اولیه سندرم متابولیک محسوب می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۹    
احزاب معارض مصری ضمن اعلام مخالفت شدید خود با سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به قاهره از کمپین بزرگ تحریم محصولات آمریکایی و گسترش فعالیت های اعتراضات برای وادار کردن نظام السیسی به لغو این دیدار خبر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۹    
انسان وقتی در مقام بندگی قرار می گیرد نباید به سلیقه خود عمل کند بلکه باید تسلیم محض پروردگار باشد. مانند سربازی که در پادگان وارد می شود و سلیقه خود را کنار می گذارد و تسلیم قوانین نظامی می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۰    
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت ابراهیم ابوثریا از مبارزان ضدصهیونیستی اعلام کرد: خون شهید ابراهیم ابوثریا در کنار سایر شهدا و قهرمان های ضد صهیونیستی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۰    
یک مقام نظامی پیشین رژیم صهیونیستی با تهدید فلسطینیان به تکه تکه کردن، خواستار تبعید آنها به اردن شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۲    
در میان تیترها و صفحات نخست روزنامه های اصلاح طلب همه چیز به چشم می خورد، به جز بحث آلودگی هوا و شهرداری تهران!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۹    
پس از آن که هماهنگ کننده رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، معاون رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد، شاخه نظامی فتح با صدور بیانیه ای به صهیونیست ها هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۵    
نائب رئیس سابق موساد، خواستار پاکسازی قومی فلسطینی ها شد و گفت ارتش (رژیم صهیونیستی) بایستی فلسطینی ها را تکه تکه کند و به اجبار به آن سوی رود اردن انتقال دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۵    
قرارداد ملی پوش ایرانی تیم السد قطر تمدید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۵    
دیده بان حقوق بشر در گزارشی تازه خبر داد با وجود توافق میان میانمار و بنگلادش برای بازگرداندن آوارگان روهینگیا به محل زندگیشان، خانه های آنان از سوی ارتش میانمار به آتش کشیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۵    
آملی لاریجانی با بیان اینکه به هیچ عنوان بر سر توانمندی دفاعی خود مذاکره نخواهیم کرد، به کشورهای اروپایی پیشنهاد کرد به موضوعات دفاعی و موشکی آنها ورود پیدا کرده و با آنها مذاکره کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۰    
تهیه کننده فیلم اشنوگل گفت: سینماداران بر اساس تجارب گذشته که فیلم های طنز و اجتماعی را پر فروش تر می دانند، سالن های کمتری به فیلم های ارزشی می دهند و مخاطبان این فیلم ها هم کمتر به سینما می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۰    
لغو دیدار تیم های فوتبال استقلال و ایرانجوان بوشهر هزینه میلیونی روی دست مسئولان آبی پوش گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۷    
رییس اتحادیه صحافان گفت: کمبود دستگاه به روز و بالا بودن هزینه ها، رغبت تولید را از تولیدکنندگان سلب کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۰    
شهید آیت الله محمد مفتح در 27 آذر سال58 توسط گروهک فرقان به شهادت رسید. امام خامنه ای در سخنرانی خود مطالبی در خصوص مجاهدت های او را بیان کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۷    
وزیر خارجه پیشین اتریش امروز موفق به تشکیل دولت شد و نام خود را به عنوان جوان ترین صدراعظم تاریخ این کشور ثبت کرد.