چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 22 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران است؛
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۰    
خوردن یک صبحانه سلامت می تواند موتور مغز را با قدرت بسیار روشن کرده و به بهره وری و تمرکز در طول روز کمک کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۷    
ممکن است در زندگی های مدرن امروزی وقت کمتری برای خوردن صبحانه داشته باشید. اگر چه از صبحانه به عنوان مهم ترین وعده غذایی در روز یاد می شود، اما این را باید بگوییم که بر خلاف تحقیقات قبلی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۱    
رهبر انقلاب سالهاست نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داده و مقابله با آن را واجب تر از بسیاری از تمهیدات دفاعی دانسته اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در اردوی راهیان نور امسال 100 هزار دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور حضور خواهند داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۲    
در نشست گارگرفتگی در فصل سرما مطرح شد که تهران، اصفهان و خراسان رضوی در صدر آمار مسمومیت و مرگ با مونوکسید کربن هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۳    
آدمی به ذات از گناه و آنچه خداوند متعال حرام می داند، دوری می جوید و درصدد کنار نهادن آنها است که برای این مهم یک راه ساده در دین توصیه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۱    
ژنرال هربرت مک مستر ، مشاور امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی بی اساس ایران را کشوری سرکش (!) و یک قدرت منطقه ای حامی سیاست تجدید نظر طلبی نامید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۹    
رئیس پلیس پایتخت گفت: 3 نفر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی در شهرری و فرودگاه امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۲    
یک ربات انسان نما به نام "هوبو"(Hubo) در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی مدتی این مشعل را حمل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱    
لیونل مسی در مصاحبه ای با سایت فیفا ابراز امیدواری کرد آرژانتین در روسیه 2018 به موفقیت دست یابد تا حساب او با فوتبال صاف شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۸    
اگر انرژی مثبت را به شادی ها و هیجان های زودگذر تعریف کنیم، بله عرفان های کاذب می توانند تا حدودی این مساله را تامین کنند اما هیچ پایداری و ثباتی نداشته و سعادت و نجات انسان را تامین نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۸    
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان با مازاد نیروی انسانی روبروست از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن 4 هزار کارگر این کارخانه علاوه بر دریافت حقوق و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۳    
یک کارشناس ارشد انرژی طی یادداشتی نوشت:ساختار بودجه نشان می دهد که دولت هیچ عزم و اراده ای برای کاهش هزینه های گزاف خود ندارد و همه مشکلات باید به مردم تحمیل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۰    
حدیث امام سجاد(ع) درباره "درخواست اعضای بدن از زبان" در متن این خبر آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۹    
جدیدترین آلبوم علیرضا عصار سه شنبه 28 آذر در سراسر کشور منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۶    
فیلم سینمایی معکوس به کارگرد انی پولاد کیمیایی با انتخاب کامل عوامل و گروه بازیگران کلیدخورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۳    
جمشید مشایخی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون قصد مدیریت یک برنامه گفتگو محور در رسانه ملی را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۲    
معاون وزیر صنعت: در صنعت دفاعی توانسته ایم موفق عمل کنیم. چرا که اولا نیاز ملی بوده و ثانیا افرادی همچون شهید تهرانی مقدم ها بر روی کار متمرکز شدند و در چارچوب یک ثبات مدیریتی توانستند کار را به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۳    
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: ما باید مطبوعات و رسانه های مکتوب و الکترونیکی را مهم و اثربخش تلقی کنیم و حضور پررنگ آنها را جدی بگیریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۷    
رئیس سازمان چای کشور گفت: امروز 11.5 میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز می شود که با احتساب مبالغ قبلی، 80 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۷    
در مبتلایان به رفلاکس معده مصرف "به" و رب "به" بعد از غذا می تواند کمک کننده باشد, فالوده "به" و سیب کنار عناب علاوه بر تسکین درد معده و کاهش استرس به تقویت رحم نیز کمک می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۰۸    
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اعلام سرمایه گذاری در 6 پروژه تولید ماهیان خاویاری در استان مازندران، رتبه استان را در استفاده از تسهیلات سرمایه گذاری این بخش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۹    
یک واحد آپارتمان 50 متری در محدوده شریعتی، با مبلغ ودیعه 10 میلیون تومان و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره ، معامله می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۴    
مسعود ده نمکی بعد از چند ماه تلاش برای ساخت فیلم سینمایی طیب خان ، به یکباره شروع به ساخت فیلم سینمایی زندانی ها کرد؛ اما علت این جا به جایی فیلمنامه چه بود؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۳    
سید تقی نوربخش حق بیمه یک میلیون و 400 هزار بیمه شده توسط کارفرما، کامل پرداخت نمی شود، خبر داد و گفت: ماهیانه 220 میلیارد تومان صرف بیمه این افراد در 37 صنف می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت مخالفت ها با تصمیم آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این رژیم را تحت تأثیر قرار نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۴    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با اعلام این خبر گفت: بعد از راه اندازی خط کشتیرانی بندرعباس – صحار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۹    
یکی از شرایط امام جماعت، داشتن عدالت است، که حکم شرعی این موضوع را ادامه مطلب را بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۶    
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به افزایش نرخ نهاده ها، ادامه این روند برای مرغداران صرفه اقتصادی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۳    
مولف کتاب بازارسازی فرهنگی مدعی شد در ایران هم 10 کاراکتر اول محبوب آمریکایی هستند و این در حالی است که در کشور ترکیه در همسایگی ما دو کاراکتر اول محبوب بچه ها ترک هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۰    
تیم ملی پارادوومیدانی جوانان ایران با کسب 19 نشان طلا، 16 نقره و 8 برنز در رقابت های دوو میدانی های پاراآسیایی جوانان – امارات 2017 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۰    
نخستین کتاب از مجموعه ی کتاب - ماسک در قالب اثری به نام خرگوش باهوش و دو قصه ی نمایشی دیگر از کلیله و دمنه برای استفاده ی کودکان و اولیای تربیتی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۴    
در آخرین روز از سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، نمایندگان کشورمان به سه مدال خوشرنگ دست یافتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اقتصادهای دو کشور ایران و چین را مکمل یکدیگر دانست و گفت: برای مبادلات اقتصادی دو کشور هدف گذاری 60میلیارد دلاری شده است که قابل دسترسی نیز هست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۶    
فصل سوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از نهم بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۸    
گفت من رفتنی شدم و تا ساعت سه باید محلی باشم که مشخص کرده اند، با مامان خداحافظی نکرده ام، خانه هم که نیامده ام، هر طور شما بگویید، با مامان تلفنی خداحافظی می کنم و می آیم خانه.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۵    
با توجه به آنکه کمتر از ده روز به شب یلدا باقی مانده، بازار برخی میوه ها نظیر هندوانه و انار دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۵۳    
تحقیقات صورت گرفته درباره مومیایی 2 هزار ساله مصری نشان داد این مرد به دلیل ابتلا به سرطان جان باخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۵۰    
فیلم های سینمایی بید مجنون ، آقای الف ، ربوده شده و فراموش شدگان برخی از فیلم هایی هستند که در تعطیلات آخر هفته روی آنتن می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۸    
قرآن کریم از معجزات پیامبر اکرم (ص) است که میتوانید با مطالعه آن به اطلاعات جامعی برسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۸    
یک نشریه یونانی تعبیر جالبی برای مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس آتن به کار برده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۲    
جمله ای تکان دهنده ای در زمان شهادت شهید مهدی کروبی در بالای پیکر مطهر او نوشته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۹    
نشست فوق العاده سران سازمان همکاری های اسلامی در استانبول ترکیه برای بررسی موضوع حمایت از بیت المقدس و واکنش مناسب در قبال دستور اجرایی رئیس جمهور امریکا آغاز به کار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۳    
مرکز آمار گزارش داد، بیشترین مزد و حقوق پرداختی بازای هرساعت ، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینمایی ، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و چهارصد تومان بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۷    
کارخانه روسی طراح هلیکوپتر مایکل میل، پروژه ساخت هلیکوپترهای پرنده جدیدی را با سرعت خودروی آمریکایی فراری آغاز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۷    
این روزها با داغ تر شدن خبر افزایش نرخ بنزین، رسانه ها مشغول به گمانه زنی در رابطه با قیمت آینده این فرآورده نفتی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۸    
هم اکنون حباب قیمت سکه طرح جدید 189 هزار تومان، طرح قدیم 140 هزار تومان، نیم سکه 69 هزار تومان، ربع سکه 77 هزار تومان و سکه گرمی 95 هزار و 440 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۵۸    
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه 658 را که خواستار رسیدگی به لوایح شفافیت منابع مالی ایران و صدور تأئیدیه برای تراکنشهای مالی مربوط به فروش هواپیما به ایران بود، با 238 رأی موافق تصویب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۵۵    
در چنین شرایطی که مار زخم خورده تروریسم وهابی، صهیونیستی، امریکایی در بن بست اقتدار انقلاب اسلامی ایران گیر افتاده و نفسشان به شماره افتاده، از سر ناچاری تصمیم به اجرای استراتژی انتحار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۵۲    
انتشار خبر تبرئه نمایندگان سلفی بگیر روز مراسم تحلیف رئیس دولت دوازدهم باز هم سبب برافروخته تر شدن شعله انتقاد از نحوه مدیریت مجلس شورای اسلامی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۴۹    
هنوز اندکی از مذاکرات هسته ای با آمریکا نگذشته که رهبر انقلاب در تحلیلی بیان کردند که به مذاکرات خوشبین نیستند چراکه طرف مقابل، بدعهد است و اهل خدعه.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۰۲    
به طور حتم گرانی عوارض خروج از کشور جای نقد و بحث بسیاری دارد و باید نسبت به این موضوع واکنش نشان داد، اما سوال اینجاست که چرا سلبریتی ها به گرانی نان، آب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۴:۰۲    
اقلیم کردستان عراق پس از بن بست همه پرسی جدایی از عراق، خواستار بهبود ارتباطات با ایران و رفع انسداد مرزها شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۲    
عضو پیشین شورای شهر تهران می گوید با عملکردی که از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان دیدم، دیگر اصلاح طلب نیستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۲    
یک روزنامه صهیونیستی تأکید کرد عربستان سعودی توان مقابله با ایران را ندارد و نباید به آن اعتماد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۲    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه سعودی ولی عهد عربستان را به فلسطین اشغالی دعوت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۶    
شهردار تهران گفت که صالحی امیری ترجیح می دهد در شهرداری بماند تا اینکه به کمیته ملی المپیک برود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۴    
شاید برای عده ای باورکردنی نباشد اما ما مسلمانان به معجزه عادت داریم. بسیاری از تحولاتی که با هدف براندازی یا تضعیف جمهوری اسلامی ایران از آن سوی آب ها برنامه ریزی و با هزینه های سنگین تدارک دیده شده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۱    
در حالی که رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان بررسی بودجه سال گذشته اعلام کرده بود حذف یارانه 24 میلیون نفر عادلانه نیست، در حال حاضر با گذشت انتخابات ریاست جمهوری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۰    
ضددین، اروتیک و سخیف؛ اینها کمترین صفاتی است که می توان در مورد بخشی از برنامه روز دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۹    
جهان اسلام با کنار گذاشتن اختلافات و زخم های چند سال گذشته در ترکیه گردهم آمدند تا یکصدا علیه تصمیم ترامپ اعتراض کنند، هرچند عربستان سعودی در سطح پایینی در این نشست شرکت کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
کمیسیونر سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که دولت روحانی دیباچه برجام را بر اساس دعوای سیاسی با رقبای خود در داخل نوشته و به این ترتیب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۱    
از مجموع صحبت های رئیس سازمان برنامه و بودجه می توان این نتیجه گیری را کرد که عملا مکانیزم اعطای یارانه ها تغییر خواهد کرد و یارانه نقدی تنها به افرادی پرداخت می شود که نیازمندی آنها برای نهادهای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما این تجربه را به دست آوردیم که باید در مذاکرات، تیمی از اقتصاددانان را همراه می کردیم که بندهایی را برای خزانه داری آمریکا می نوشتند که وادار می شدند با صدور احکامی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس فرهنگستان زبان فارسی:مؤسساتی که بنده در آنها هستم جایگاه های قانونی دارد و بودجه های آنها هم بعد از بررسی های کارشناسی توسط دولت و سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اخیر مستکبران در منطقه گفت: اشغالگران نسبت به هیچ یک از قراردادهای خود پایبند نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
عباس عبدی درگیری منافقین با نظام و خروج علیه آن را به گونه ای حقیر جلوه می دهد و آن حرکت براندازانه و ملحدانه را در حد معلولی از یک اختلاف پیش از انقلابی تنزل می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
رییس جمهور اظهارداشت:ایران از حضور و مشارکت سرمایه گذاران ترکیه ای استقبال می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
ما تنها مسئول گزارش هایی ازسخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی هستیم که خود درپایگاه rahimpour.ir منتشر می کنیم و یا درصدا وسیما پخش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن موفقیت آمیز توصیف کردن نشست استانبول از رجوع به شورای امنیت برای ابطال تصمیم ترامپ ضد قدس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۶    
دولت ترامپ مدت هاست تلاش می کند با استناد به این جمله بگوید برنامه موشکی و منطقه ای ایران نقض برجام است و اساسا پای بندی ایران به برجام را هم به همین دلیل تایید نکرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۵    
مولاوردی در مدتی که مسئولیت گرفته، چه اقداماتی کرده یا چه اظهاراتی داشته که توئیت های جعلی منتسب به او، حتی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز به اشتباه می اندازد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند افزایش توان و قدرت نیروهای مختلف سپاه را توقف ناپذیر دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۴    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۴    
به عنوان کسی که مستند قائم مقام را دیده ام و نسبت به مسائل مطروحه در آن از قبل هم اشراف نسبی داشته ام ،یک مساله را خوب درک می کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۴    
معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: رضا ضراب در دادگاه تحت فشار، تهدید و وعده های آمریکا شهادت داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از ادامه سیاست های غیر سازنده آمریکا در منطقه شبه جزیره کره اظهار تاسف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه و ویژه جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه اسلامی عراق، امیدواریم در آینده شاهد لغو روادید میان دو کشور باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۵    
در ادامه مسابقات جهانی سپک تاکرا که در شهر بانکوک پایتخت تایلند در جریان است، تیم ملی مردان ایران با اقتدار هند را شکست داد و مدال طلای بخش "رگو" را بر گردن آویخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۲    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برجام می گوید که اظهارات وی تا حدودی لفاظی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۴    
قدیمی ترین نقاره زن نقاره خانه حرم امام رضا (ع) ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۸    
یکی از وزیران رژیم صهیونیستی در شرایطی که این رژیم از هر گونه جنگ با حزب الله لبنان واهمه دارد، به رجزخوانی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۸    
باشگاه ایرانجوان بوشهر بابت مطالباتش از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه پس از پایان نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی اعلام کرد: به جهان نشان دادیم که قدس بی صاحب نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۱    
یک گور جمعی دیگر با بیش از 50 جسد که احتمالا متعلق به قربانیان داعش است، در شمال غرب موصل در استان نینوا کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۹    
مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس آتن با آرای هواداران فوتبال به عنوان سومین بازیکن برتر سوپر لیگ یونان انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۰    
دلیل نپیوستن مهاجم تیم فوتبال زیر 17 سال کشومان به گالاتاسرای فاش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۸    
دلار و سکه که روز گذشته اندکی کاهش یافته بودند در بازار امروز - چهارشنبه - سکه به روند کاهشی خودادامه دارد اما دلار به سمت افزایش قیمت حرکت کرد و رکود بالترین قیمت امسال را 4217 تومان بود شکست و به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، تلگرام هم اکنون به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرانتفاعی فعالیت می کند و از اوایل سال آینده شروع به پولی کردن برخی فعالیت های خود خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که روسیه از موضع ترکیه درخصوص فلسطین و قدس اشغالی آگاهی دارد اما با آن همسو نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ اردوی دانش آموزی در آموزش و پرورش اجباری نیست، گفت: حذف کنکور نیاز به استلزاماتی دارد و یکی از راهکارها این است که برگزاری امتحانات در آموزش و پرورش به سطحی برسد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۱    
با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دو تفاهم نامه گازی بین ایران و روسیه امضا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید برحمایت مجلس از تقویت و خودکفایی برنج گفت: در ماه های اخیر رفتار مقامات آمریکایی نسنجیده بوده که انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نمونه بارز آن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۱    
نشست صمیمی و هم اندیشی فرزندان سرداران شهید با دکتر سلطانی فر و دکتر ستاری معاون رییس جمهور به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲    
منابع بیمارستانی یمن از کشته شدن 30 نفر و زخمی شدن 90 نفر دیگر در حملات هوایی عربستان به زندان نظامی در صنعاء خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور شرایط حذف پسوند و پیشوند نام خانوادگی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۳    
قیمت سبد نفتی اوپک پس از توقف فعالیت یک خط لوله مهم صادرات نفت در جهان به 62.75 دلار در هر بشکه افزایش یافت که بالاترین رقم از ماه می 2015 به شمار می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۸    
کارشناسان همواره به دنبال پاسخ به این پرسش بودند که جنگجویان خارجی داعشی پس از سقوط این گروه، به کدام کشورها پناه برده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۶    
عزت الله ضرغامی در صفحه شخصی اش نوشت: ارتباط نزدیک، در محیط دانشجوئی، خیلی خوب است حتی اگر هم به سوت بلبلی ختم شود.