پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 29 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۲    
آقازادگی در ادبیات اجتماعی ما با واژگانی، چون ویژه خواری، رانت اطلاعاتی مترادف شده است. اصطلاحی که پیش از این به کسانی اطلاق می شد که علاوه بر انتساب به بزرگان از خصوصیاتی، چون ساده زیستی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۹    
در چند روز گذشته خبرهای ضدونقیضی درباره کنسرت موسیقی محسن یگانه در آمریکا، در برخی شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۲    
دبیر کل اتاق بازرگانی ایران خواستار واگذاری مدیریت سهام عدالت به بخش خصوصی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۰    
سازمان دامپزشکی کشور به انتشار عرضه گوشت ارگانیک و مجوز فروش آن واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۳    
در جلسه مشترک مدیران راه آهن آذربایجان ایران با مدیران مسافری راه آهن جمهوری آذربایجان، مقرر شد تا از اواسط دی ماه امسال، قطار نخجوان مشهد دوباره راه اندازی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
یک زن 67 ساله اسکاتلندی که با بوکشیدن، بیماری پارکینسون شوهرش را 6 سال قبل از شروع نشانه های آن تشخیص داده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۱    
مستند گیلن باره با حضور وزیر سابق اطلاعات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه امیرکبیر اکران می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۲    
محمدجواد نیک روش به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۶    
جسمت میان ما بود و جانت در ملکوتِ مهتاب ها و حتماً مانده بودی که هر کس دلش برای متوسلیان، همت، شهبازی و چیت سازیان و 800 هم رزم شهیدت تنگ شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
شهید مطهری می گفت من در دانشگاه حاضر می شوم با یک منبر (تریبون) و هر شخص دیگری هم که می خواهد منبر دیگری داشته باشد و مباحثه کنیم، ما پاسخگو خواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۰    
وزیر سابق اطلاعات با طرح این سوال که اگر تحریم هستیم و نمی توانیم کارخانه های تعطیل شده را احیا کنیم پس سرمایه ورودی ماشین های آخرین مدل که در چهار سال اخیر وارد کشور شده است از کجا می آید؟ خاطرنشان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۹    
در حالی که اخیراً بودجه مخصوص موسسه نشر آثار امام خمینی به ویژه سایت جماران مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
در حالی درآمد دولت از محل مالیات بر واردات خودرو در هفت ماه سال جاری 19 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده بود که گزارش بانک مرکزی در این زمینه نشان می دهد پیش بینی درآمد مالیاتی دولت از این محل محقق ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۸    
این روزها بحث افزایش قیمت بنزین داغ شده است. موافقان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل عوامل مختلفی را برای این کار ذکر می کنند. یکی از عوامل پایین آوردن سود قاچاق بنزین است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی شهادت جانباز علی خوش لفظ پیام تسلیتی صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۳    
بیانیه خبری ای اف سی به معنای پایان تلاش های ایران برای میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
تولیت آستان قدس رضوی طی پیامی شهادت جانباز علی خوش لفظ را تبریک و تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۱    
اینکه آقای احمدی نژاد آمده و برای قوه قضاییه ضرب الاجل تعیین کرده است به نظر من باعث خواهد شد قوه قضاییه پرونده احمدی نژاد را رسانه ای بکند و بعد از آن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
سوئیس دارایی های بلوکه شده حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر را آزاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
کشف 3 کیلو شیشه از دور پاهای یک مسافر توسط ماموران گمرک !
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۷    
سردار آزمون ملی پوش گلستانی فوتبال ایران از حمایت های نماینده ولی فقیه در گلستان در واگذاری مدیریت مجموعه اسبدوانی به استان گلستان تقدیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۹    
خانواده شهید علی خوش لفظ از خاطره دیدار راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد گفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
همان طور که چندان هم دور از انتظار نیست، آمریکا میزبان بیشترین تعداد کاربران ارز دیجیتال و بالاترین حجم معاملات بیت کوین در جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
انقلابیون یمن در جنگ نابرابر به خوبی دریافته اند، تنها راه مقابله با حملات وحشیانه ائتلاف سعودی، شلیک موشک به قلب کشورهای عضو ائتلاف سعودی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹    
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اعلام کرد:پارک تخصصی کشاورزی برای توسعه بخش خصوصی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی احداث می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۰    
آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف آبادی از دوستان صمیمی و قدیمی آیت الله حاج شیخ حسینعلی منتظری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۲    
پدیده پیچیده ای بنام داعش در سالهای اخیر، علاوه بر عراق و سوریه و سایر مناطق، کشور افغانستان را نیز مورد عنایت قرار داده.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۹    
یگان موشکی انصارالله یمن روز سه شنبه مصادف با هزارمین روز آغاز تجاوز عربستان سعودی به یمن کاخ یمامه ریاض را هدف یک فروند موشک بالستیک قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم تغییر نگاه به فرهنگ کار گفت: پاشیدن پول منهای فرهنگ کار و ارزش نهادن به آن، تأثیری در اشتغال و رشد اقتصادی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۴    
رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: ما به جای این که خودرو وارد کنیم، خودروساز را باید وارد کشور کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۹    
رازترین شب سال در راه است و بسیاری از ایرانیان دور یک سفره جمع می شوند تا شادیهای خود را در کنار هم قسمت و غمها را برای ساعتی فراموش کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۶    
یک مقام مسوول گفت: کنون متوسط قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 6 هزار و 300 تومان معادل شانه ای 13 هزار و 500 و دانه ای 430 تومان است و در صورت ادامه روند آنفولانزا حاد پرندگان قیمت بالاتر خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۷    
تیم فوتبال المپیاکوس با گلزنی مهاجم ایرانی خود در جام حذفی به پیروزی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عزیزی خادم می تواند به مجمع فدراسیون به خاطر انتخابات هیات رئیسه شکایت کند، برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۵    
مطبوعات حامی و منتقد دولت هیچ کدام ادعای دولت درباره تأثیر مثبت حذف یارانه ها بر ایجاد اشتغال را باور ندارند و برعکس معتقدند این کار به افزایش بیکاری منجر خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۹    
وزیر نفت در جمع خانواده شهدا قول بومی گزینی استخدام های وزارت نفت را داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۴    
حال که ابتکار معاونت محیط زیست را به مقصد معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ترک گفته است، جانشین وی همان روش مدیریتی را البته با صراحت لهجه بیشتری در پیش گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی مسئولان به جای پاسخگویی درباره قاچاق کالا، طلبکار شده اند گفت: به باور برخی کارشناسان میزان قاچاق کالا فراتر از رقم اعلامی ستاد مبارزه با قاچاق کالاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۷    
پیکر شهید علی خوش لفظ فردا پنج شنبه از مقابل حوزه هنری تهران تشییع و سپس به همدان منتقل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۴    
مشکل اساسی مدیریت کشور ما کمبود قدرت تصمیم گیری است که ناشی از ملاحظه کاری ها و رودربایستی ها و تلاش برای جلب رضایت همگان و کم توجهی به اصل تقدم مصلحت جامعه بر منفعت فرد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۱    
پایگاه خبری عربی21 گزارش داد که نیروهای امنیتی سعودی، جنازه محمد الجیرانی قاضی اداره اوقاف و میراث شهر القطیف که اواخر سال گذشته مقابل خانه اش در شرق این کشور، ربوده شده بود، پیدا کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۰:۳۰    
رئیس مرکز زلزله نگاری کشو گفت: تا کنون بیش از 6 پس لرزه با مقیاس 2.1 ریشتر دریافت کرده ایم و بررسی ها همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۶    
رئیس مرکز زلزله نگاری کشو گفت: تا کنون بیش از 6 پس لرزه با مقیاس 2.1 ریشتر دریافت کرده ایم و بررسی ها همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۷    
سند مربوطه، در اختیار مقامات فلسطینی قرار گرفته و اسراییلی ها هم علیرغم آگاهی از وجود چنین سندی، هیچ گاه خواستار آن از ترکیه ای ها نشده اند چرا که با این عمل، رسما تایید می کردند که اشغالگر هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: براساس تصمیمی که در هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی گرفته شده همه نمایندگان مجلس و مدیران و کلیه مسئولان کشور و قضات نباید ریالی به حقوقشان اضافه شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور گفت: نیازهای بهداشتی مردم باید بدون محدودیت و با سهولت در اختیار و دسترس آنها باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۰    
به گزارش جهان نیوز ؛ طلبه ی کرمانی درباره درگشت آیت الله حائری شیرازی در اینستاگرام نوشت: مدتی همسایه ی این مرد ... بودم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۸    
استاندار تهران گفت: طرح جمع آوری 12 هزار معتاد متجاهر در استان تهران با جدیت آغاز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه از قوانین عدول کرده و در مجلس آن را پیگیری خواهیم کرد افزود: ظرفیت مجلس در اختیار کمک به اجرای آن چیزی است که دغدغه مردم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۰    
در بحث مالیات نهادهای انقلاب برخلاف بسیاری از جو سازی ها، این نهادها مانند بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به گفته عالی ترین مقام مالیاتی کشور از جمله بهترین مودّیان مالیاتی به شمار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید: اجازه نمی دهد هیچ مشکلی از جمله کسر 6 امتیاز به خاطر مطالبات گابریل ، این باشگاه را تهدید کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر خارجه امارات درباره یکی از فرماندهان امپراطوری عثمانی اعلام کرد: حد خودتان را بدانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۵    
یک مسئول ارشد در سازمان دیدبان حقوق بشر اعلام کرد که وقت آن رسیده تا محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع عربستان به دلیل جنایت هایی که در یمن مرتکب شده، مجازات و در سطح بین المللی تحریم شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوستانه ای به مصاف پرو می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
به خاطر شکایت یک بازیکن برزیلی شش امتیاز از استقلال اهواز کسر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
وزارت خارجه فلسطین از دستور آماده باش دیپلماتیک به سفارتخانه ها و نمایندگی های دیپلماتیک خود برای دفاع از قدس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۱    
معاون وزیر خارجه روسیه با تأکید بر بی اثر بودن تحریم های غرب علیه کره شمالی، گفت که دوره تحریم ها سپری شده و نمی توان با اینگونه اقدامات پیونگ یانگ را پای میز مذاکرات آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۱    
محرومیت ورزشکاران روسیه از حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ به قوت خود باقی ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۶    
وزارت دارایی عربستان از پیش بینی کسری بودجه 52 میلیارد دلاری عربستان در سال آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۰    
با برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور صنعت نفت آبادان حریف استقلال در این مرحله از مسابقات شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۱    
فرماندار قشم گفت: این شهرستان با توجه به نزدیکی و زیرساخت های موجود می تواند گزینه ای مناسب در مبحث پشتیبانی از جام جهانی 2022 قطر به ویژه در مبحث برگزاری اردو برای تیم های ملی سایر کشورها باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۹    
با توجه به استقبال هنرمندان، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی چهل چراغ تا 30 دیماه تمدید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۶    
استقلال با برتری سه گله مقابل ایران جوان بوشهر به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۳    
رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت جانباز عزیز آقای علی خوش لفظ پیامی را تسلیت گفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون بودجه و محاسبات گفت: در بودجه 97 منابع درآمدی شفاف نیست، یکی از این موارد عدم شفافیت، باز نکردن جعبه سیاه درآمدهای هدفمندی یارانه هاست که باید کاملا روشن شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
نماینده تهران در مجلس درباره طرح آی کیو بالای خانواده هاشمی رفسنجانی توسط حسین مرعشی گفت: همه خانواده های ایران پر از آی کیو و ژن خوب هستند؛ بی عدالتی موجب تفاوت سرگذشت ها می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۴    
همزمان با خروج وزرای حزب جنبش تغییر (گوران) از کابینه کردستان عراق، یوسف محمدصادق رئیس پارلمان این منطقه نیز از سمت خود استعفا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۱    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن چندین نفر از شبه نظامیان سعودی در حمله موشکی یمن به منطقه فرضه نهم در شرق استان صنعاء خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۸    
یک شرکت هواپیماسازی تصویری از پهپادی بزرگ منتشر کرده که برای سوخت رسانی به جنگنده ها در آسمان طراحی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۳    
حماس ساخت یک کنیسه در زیر دیوار ندبه را جنایتی دیگر علیه فلسطین و مقدسات آن توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۳    
استقلالی ها در دیداری که فشار زیادی تحمل نکردند توانستند با شکست ایرانجوان بوشهر راهی نیمه نهایی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۷    
دادستان تهران امروز به همراه معاونان دادسرا و قضات ناظر بر زندان ها، با 1500 زندانی در اوین ملاقات کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۴    
طبق آخرین شاخص دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست، استان تهران طی ساعات گذشته آلوده ترین کیفیت هوا را در میان مراکز استانها داشته و مردم این منطقه در شرایط ناسالم برای همه افراد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
شهردار تهران، گفت: در حال حاضر 13 درصد سفرهای شهری توسط مترو و حدود 16 درصد توسط اتوبوسرانی و مابقی توسط خودروهای شخصی، تاکسی و سیستم های حمل و نقل همانند تاکسی انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
هدف قرار گفتن کاخ الیمامه در ریاض به معنای آن است که معادلات نبرد یمن دچار تغییراتی شده و ارتش یمن نیز به نظر می رسد که برد موشک های خود را حتی بیشتر از 2000 کیلومتر ارتقا داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران خبری که به نقل از او مبنی بر تعطیلی روز پنجشنبه ادارات تهران در یکی از رسانه ها منتشر شده را نادرست اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۹    
تعدادی از ستارگان که در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کردند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۴    
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق آذرماه بازنشستگان، عصر امروز (29 آذر) پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۴    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در آستانه شب یلدا را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۸    
سلمان علی الفرج، جوان شیعه عربستانی که از سال 2012 تا کنون تحت تعقیب نیروهای سعودی بود، روز گذشته در عوامیه به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۵    
هافبک استقلال در ثبت اولین گل فصل خود بدشانس است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۵    
آقای روحانی برخلاف تمام وعده هایی که در حوزه شفافیت داده اما یکی از غیر شفاف ترین دولت های پس از انقلاب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای از ارائه کارت اعتباری خرید تولیدات ایرانی عرضه شده در فروشگاه زنجیره ای به معلمان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۲    
هزاران فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برای محکوم کردن طرفداری آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: تعداد سالهایی که بقایی به حبس محکوم شده است را محاسبه نکرده ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
بروز نقص فنی در سامانه رادار مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد، صبح امروز موجب ایجاد تأخیراتی در پروازها شد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
پلیس راه راهور ناجا محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 29 آذر تا شنبه 2 دی ماه را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
سعه صدر به معنای داشتن روح بزرگ است که همچون لاستیک تراکتور از امواج رد شود و تاب بر ندارد در حالی که افراد عادی مثل لاستیک دوچرخه، با اولین موج تاب بر می دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
محمد باقر قالیباف، شهردار سابق تهران به عیادت رضا مقدسی از مدیران رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۷    
حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در مورد ذکر " لا حول و لا قوه الا بالله " در متن این خبر آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۴    
نصوح از ماده "نصح" است. نصح یعنی خیرخواهی خالصانه. ناصح را که ناصح می گویند به اعتبار این است که خیرخواه، خالصانه و مخلصانه ورود می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۱    
پدیدار با بیان اینکه بنزین سیاسی ترین کالای اقتصادی ایران است گفت: افزایش 50 درصدی قیمت بنزین خارج از توان مردم است و در ماه های ابتدایی به افزایش 20 درصد کالاهای اساسی در کوتاه مدت منجر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۱    
علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری به مناسبت شهادت علی خوش لفظ راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد شعری سروده و آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۵    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: شناسایی، کنترل و صحت سنجی بیت کوین و پول های رمزی امکان پذیر است اما اعلام مشروعیت استفاده از این نوع ارز با بانک مرکزی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تکمیل 6 هزار واحد صنعتی نیمه تمام در سال 96 در دستور کار است،گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۲    
این روزها تعدادی از نوکیسه ها برای خودنمایی دست به خریدهای عجیب و غریب مانند هویج 90 هزار تومانی و گوشت 900 هزار تومانی می زنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۶    
روح بلند فقیه عالیقدر و سالک الی الله، حضرت آیت الله حائری شیرازی (قدس سره) به ملکوت اعلی پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: حق الزحمه و معوقات تمامی داوران و ناظران مسابقات فوتبال تا پایان فصل 96-95 امشب پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۷    
یک هفته نامه آلمانی اقدام موشکی یمن در ریاض را عاملی که نشان دهنده ناتوانی عربستان در پیگیری سیاست های این کشور در یمن و چیزی که مایه سرافکندگی آل سعود است، ارزیابی کرد.