پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۱:۴۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 18 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۲    
یک پژوهشگر نسخ خطی از جمله منابع بالقوه برای تولید آفت کش های جدید را استفاده از عصاره های گیاهی اعلام کرد که اثرات سو کمتری بر محیط زیست دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۸    
پس از اکران عمومی فیلم سینمایی اِنزوا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای تهران و شهرستان این بار نوبت به اکران های جنبی و دانشگاهی اِنزوا رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۱    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 20میلیون تومان در سطح بازار طی آذر ماه 96، آگهی فروش خورده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۱    
در گوشه ای از این شهر پرهیاهو عده ای به شغلی مشغولند که فردا و پس فردا، میزبان تک تک ما و شریک حزن و اشک بازماندگانمان می شوند تا پیکری را مهیای سفر به دیار باقی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۴    
رژیم غذایی سالم، نقش بسیار مهمی در مدیریت دیابت و کنترل قند خون دارد و برنامه ی غذایی فقط شامل وعد ه های اصلی نیست، بلکه میان وعده ها را نیز شامل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۴    
در حالی که مسئولان از وجود گوشت گیاهی کیلویی 7000 تومانی و چلوکباب 1000 تومانی در بازار خبر داده بودند، وزارت جهاد کشاورزی خبری از این مساله ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۱    
به محضی که برگشتم، اشاره می کردند به جنگنده میراژ ! همین که ضدهوایی را روشن کردند، یک موشک زد وسط آن. وقتی دود تمام شد 9 نفرشان که نمی شناختیم، همه تیکه پاره شده بودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۶    
خداوند در آیاتی از قرآن کریم در کنار پاداش های مؤمنان پرهیزگار، به موهبت هایی که در سایه ایمان عمیق و تقوا حاصل می شود، اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد فردا چهارشنبه 22 آذر پایان می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۴    
بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، ارزش قطعی سهام شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت در مقطع واگذاری 266 هزار و 363 میلیارد ریال است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
یکی از مجریان سابق شبکه خبری فاکس نیوز دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۸    
بازیگر پرسابقه هالیوودی، "کرک داگلاس" برنده جایزه یک عمر دستاورد هنری آژانس فیلم امریکایی(AFI) و مدال ملی هنر، 101 ساله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۴    
مردم در برخی از مناطق هندوستان گاهی برای امرار معاش از موش به عنوان غذا استفاده می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۱    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در موضوعاتی که منافع کل نظام بانکی مطرح است باید تمام بانکها همسو و همراه باشند گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۰    
در هفت ماهه نخست سال جاری تلفات غرق شدگی در کشور 14.2 درصد افزایش یافت. این آمار از 706 فوتی در هفت ماهه سال گذشته به 806 فوتی در هفت ماهه امسال رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۵    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی نفوذ که در مرحله پیش تولید قرار دارد، گفت: به زودی ساخت سازه اصلی سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۷    
شرکت های خودروسازی برای نسخه هایی مختلفی که به بازار عرضه می کنند گاهی در کنار نام مدل، علائم اختصاری نیز به کار می برند که خلاصه شده ی عبارات مختلفی و به نوعی شناسه آن نسخه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۸    
اصلاح طلبان درحالی مدیریت شهر تهران را بر عهده گرفته اند که عنوان می کنند برای تامین بودجه اداره پایتخت باید هزینه های این شهر را افزایش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۶    
نیروهای داوطلب مردمی عراق عملیات نظامی خود با هدف کنترل کامل بر مرزهای مشترک با سوریه را با موفقیت به پایان رساندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۱    
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۲    
در بیانیه جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت آمده است: با مطالعه تاریخ در خواهیم یافت که عمر حکومت هیچ کدام از مستکبرین دوام نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۹    
مدافع مراکشی رئال موفق شد برای تیمش گلزنی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۷    
وزیر امور خارجه بریتانیا صبح امروز (یکشنبه) با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۵    
برنامه ساعت 25 این هفته با حضور فرمان فتحعلیان که در آستانه برگزاری کنسرت خود پس از سه سال جدایی از صحنه اجرا، قرار دارد، به روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶    
تغییر در تعرفه های جدید اینترنت اولین وعده وزیر ارتباطات دولت دوازدهم بود که این هفته به مرحله نهایی رسید و بیشتر شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت آن را اجرایی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۰    
استاندار لرستان جزئیات روز دوم جستجوی کوهنوردان مفقود شده اشترانکوه را عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی از آمادگی کمیسیون اقتصادی برای اصلاحات مورد نظر در قانون بیمه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۲    
مطالعات اخیر نشان می دهند که مصرف داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی، می تواند منجر به آسیب های جدی در کلیه، استخوان و قلب باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۰    
عملکرد مالی دولت در دوره مهر 92 تا شهریور 96 نشان می دهد، 882 هزار و 502 میلیارد تومان درآمد، سهم 703 هزار میلیارد تومانی هزینه جاری از کل اعتبارات، سهم 125 هزار میلیارد تومانی بودجه جاری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: شخصی که در شبکه های اجتماعی موبایلی به بهانه ازدواج از دختران جوان داخلی و خارجی اخاذی می کرد، دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
گوش دادن به خوانندگی زن که غالباً مشتمل بر مفسده است، جایز نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۱    
خوردن مرغ های کبابی خوشمزه گاهی به دردسرش نمی ارزد، مواد افزودنی و طعم دهنده هایی لذت بخش که با شیوه مناسبی پخته نمی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۸    
زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر شهدای مدافع حرم مبارزه نمی کردند ... ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان با اینها می جنگیدیم... همگان متوجه کار بزرگ رزمندگان و شهدای مدافع حرم شدند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۲    
نماگر بازار سهام هفته گذشته را با افت ناچیز 60 واحدی پشت سر گذاشت. تقابل شناسایی سود و تقاضای افراد ریسک پذیر دادوستد سهام گروه های فلزی-معدنی، پالایشی و خودرویی را پرتعداد کرده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۹    
رضا اسماعیلی شعری در اعتراض به اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی سروده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۶    
مدیر همایش تئاتر اربعین ضمن گلایه از عدم همکاری ستاد اربعین با این همایش از استقبال مردم عراق از نمایش های ایرانی اجرا شده در پیاده روی نجف تا کربلا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۰    
برای رسیدن به اهداف کاهش وزن و تناسب اندام باید ترکیبی از غذاهای سالم، دیورتیک و چربی سوز را وارد رژیم غذایی تان کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۲    
استاد فلسفه دانشگاه تهران با بیان اینکه معوقات بانکی حجم قابل توجهی دارند، گفت: یکی از اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از اسحاق جهانگیری درخواست کرد که حساب های بانکی دارای معوقه را چک کند اما به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۳    
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم (ISI - ESI) عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی به جمع دانشمندان یک درصد پراستناد در سطح بین الملی پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۳    
بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس دیروز به ایران آمد تا آنچنان که اعلام شد در کنار همه برنامه های این سفر، پیگیر آزادی نازنین زاغری و کمال فروغی باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۳    
رییس دیوان محاسبات کشور ساز و کار بررسی بودجه کل کشور تاکید کرد: با توجه به بررسی موارد قانونی اگر دولت ها تغییر کنند؛ پس از بررسی مدیران دولتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۸    
سیدرضا افتخاری بعد از جلسه مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مهدی رحمتی نیز اظهار نظر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۵    
روبین کازان با نمایش درخشان و یک گل و پاس گل ستاره ایرانی خود موفق به برتری مقابل خاباروفسک شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۳۵    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اشتباهات دولت اصلاحات را باید پذیرفت؛ من معتقدم که ما در دوران اصلاحات باکس های خالی و اشتباهاتی داشتیم، تندروی هایی کردیم که نتیجه اش سال 84 پدید آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۳۵    
وزیر امور خارجه انگلیس در حالی با ژست طلبکارانه موضوعاتی همچون پرونده زندانیان امنیتی دوتابعیتی، مسائل منطقه ای و مسئله برجام را در پوشه ای قرمز به ایران آورده است که اتفاقا باید درباره عملکرد دولت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۳۵    
وزیر امورخارجه بریتانیا، با پوشه قرمز رنگ خود به تهران آمده است. پوشه ای که نقش تاج ملکه انگلیس روی آن نقش بسته و مهم ترین دستور کار بوریس جانسون در تهران را مشخص می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۳۲    
40هزار میلیارد تومان در سال واردات انواع مواد غذایی به کشور است که در میان آن رقم واقعی کالاهای لوکس مثل مورد اخیر -هویج امریکایی- چندان مشخص نیست...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۳۲    
به گزارش جهان نیوز ؛ 1- قبل از ورود به موضوع اصلی، با توجه به اینکه عربستان بعداز فتنه گری در لبنان، با فتنه انگیزی ای که به واسطه خیانت علی عبدالله صالح به مردم یمن کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۳۲    
صادق زیباکلام می گوید دنیا از آرمان فلسطین عقب نشینی نمی کند .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۴:۳۲    
آیا دولت و مجلس می توانند وابستگی بودجه به نفت را در سال آینده کاهش دهند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۴:۰۲    
عادی سازی توهین به مقدسات و تغییر نظام ارزشی جامعه هر روز در فضای مجازی شیوه جدیدی به خود می گیرد و برخی هم دانسته یا ندانسته بر تنور این هنجارشکنی می دمند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۳:۰۲    
تلاش های هماهنگ و هدفمند در سطح ارکان مختلف حاکمیت امریکا جهت تشدید فشارهای بین المللی به ایران در قالب بسته های جدید تحریمی این بار به بهانه غیرمستند حمایت ایران از انصارالله یمن همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۲:۰۲    
گرچه کوشش بسیاری در سالیان اخیر صورت گرفته است تا نشان دهد مسئله ولایت وجه افتراق میان تشیع و اهل سنت است اما...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید یک اف 22 آمریکایی برای جنگنده های روسیه در آسمان سوریه مزاحمت ایجاد کرده ولی با رسیدن یک جنگنده پیشرفته سوخو 35، خلبان آمریکایی فرار را بر قرار ترجیح داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۶    
مقالی که پیش روی شماست، درصدد بازخوانی فصلی از تعامل آیت الله حسینعلی منتظری با قوه قضائیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
بازار معاملاتی و آزاد دلار شاهد افزایش 10 درصدی قیمت دلار در چهار ماه گذشته بوده است و این افزایش 10 درصدی منجر به نگرانی بعضی از کارشناسان اقتصادی در کشور شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی مدعی شد که محمد بن سلمان به محمود عباس برای پذیرش انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس 100 میلیون دلار پرداخت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۱    
آمدنیوز که در دروغگویی به شهرت جهانی دست یافته است، فرمانده سپاه قدس را متهم به دروغگویی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۲    
در حالی وزیر خارجه انگلیس به تهران سفر کرده است، با توجه به سیاست های خبیث آلود این روباه پیر، باید ملاحظاتی را در نظر گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس بعد از تصویب برجام، اقدام جدی برای همکاری اقتصادی انجام نداده و حتی مشکل بانکی سفارت ایران در لندن نیز حل نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۱    
رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هتک حرکت عاشورای 88 را محکوم می کنیم، گفت: آن هتک حرمت های 88 توطئه بود و مبنای ما صحبت های رهبری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۶    
مناظره با موضوع قائم مقامی آیت الله منتظری توسط بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور قدیری ابیانه و زیباکلام برگزار شد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۴    
معاون وزیر خارجه روسیه به ادعای آمریکا درباره نقض پیمان نیرو های هسته ای میان برد پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۹    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با طرح این پرسش که چه کسانی سود 200درصدی واردات خودرو را به دست آورده اند، گفت: مگر چه اتفاقاتی در بازار افتاده که با افزایش واردات شاهد رشد قیمت ها هستیم؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۳    
یک ملوان هندی توسط بالگرد نیروی دریایی راتش نجات یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۳    
باشگاه پرسپولیس در پرونده آنتونی گولچ در هر شرایطی بازنده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۳    
ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد دیدار فردای تیمش برابر ویارئال صحبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۷    
یک هفته نامه آلمانی تصمیم بحث برانگیز ترامپ درباره قدس را عامل شعله ور شدن مجدد آتش اختلاف و جدایی در اتحادیه اروپا دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب امروز از تدوین نقشه راهی درباره قدس برای پاسخ به تصمیم رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه مهدی رحمتی در لیست مازاد استقلال نیست، گفت: ما از بازی در کشور بی طرف با تیم های عربستانی ضرر کردیم و امسال زیر بار حرف زور نمی رویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۰    
یک عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس با تشریح آخرین پیگیری های این کمیته برای محصورین گفت: در مورد آقای کروبی شرایط با یک سال یا شش ماه قبل تفاوت پیدا کرده و می توانند برای ملاقات اسامی خود را ارائه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۱    
دکتر صادق زیباکلام، چنانکه از نوشته ها و گفته هایش برمی آید، همیشه منتظر باخت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات گوناگون است و اخیراً هم برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۹    
ظهور این جریان در دولت گذشته شدت بیشتری گرفت. طبیعی هم بود. دولت مستقر ظاهرمذهبی داشت. زنجانی می گفت من "بسیجی اقتصادی" هستم. خاوری هم شهرتش به حضور در "راه پیمائی 9 دی" بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۶    
تصمیم ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس بعنوان "پایتخت رژیم صهیونیستی" تبعات و پیامدهای مختلفی در مورد وضعیت فلسطین و اسرائیل و جهان خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۰    
سیاوش اکبرپور به عنوان دستیار رضا عنایتی در تیم سیاه جامگان انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۱    
کره شمالی بار دیگر ترامپ را خرفت و اقدام وی علیه قدس را بی شرمانه توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در تقویم جدید تعطیلات رسمی کشور، به احتمال زیاد 5 روز از روز های تعطیل فعلی از تقویم تعطیلات کشور حذف خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۶    
روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع نزدیک به انصار الله مدعی شده است که جسد علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن امروز در صنعاء به خاک سپرده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۶    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: طبق قانون تجارت، شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت تا پایان اسفند 1396 برای وصول سود سهام مهلت دارند؛ بنابراین هیچگونه تأخیری در پرداخت سود سهام مشمولین صورت نگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۳    
تیم فوتبال روبین کازان در دیدار مقابل خاباروفسک با درخشش مهاجم ایرانی به پیروزی دست یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۰    
حاجی بابایی گفت: هنوز حقوق های نجومی در کشور وجود دارد و مدیرانی هستند که بعد از این هیاهوها که درباره حقوق های نجومی بپاشد هنوز دریافتی ها و حقوق های نجومی دارند و با خیال این پول ها می گیرند و کسی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۲    
با سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران، خصومت ها و نقشه های شوم انگلیسی ها علیه ایران بار دیگر در ذهن ها زنده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۲    
در حالی قرار بود تعدادی از پروژه های مسکن مهر کیسیون پرند 2 سال پیش تحویل شود که شرکت عمران پرند خطاب به متقاضیان اعلام کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۰    
حمیدرضا عراقی گفت: مطابق با حکم دیوان عدالت اداری موظف هستیم که نحوه و فرمول دریافت آبونمان را اصلاح کنیم به طوری که شرایط دریافت آبونمان به پیش از آغاز قانون هدفمندی یارانه ها باز می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۲    
مدیر کل دفتر محصولات علوفه ای معاونت امور زراعت جهاد کشاورزی با بیان این که در حال حاضر قیمت عرضه هر کیلو هندوانه در میادین میوه و تره بار 800 تا 850 تومان است گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۷    
یک فروند پهپاد ارتش هند آنطور که وزارت دفاع این کشور اعلام کرده، به دلیل نقص فنی در خاک چین سقوط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۴    
به نظر می رسد این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به نگاه های حاج قاسم به مسائل فرهنگی نیازمندیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۵    
بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که باید برای ساماندهی آن ها تمهیدات لازم اندیشیده شود. باید بتوانیم حرکت کالا را از گمرک تا عرضه نهایی رصد کنیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۶    
صدها سینماگر در جریان جشنواره فیلم دبی با امضای بیانیه ای، اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که عراق و سوریه نیاز به کمک ایران داشته باشند، در این کشورها حضور خواهیم داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه 70 تا 80 میلیارد نخ سیگار در کشور دود می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۲    
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به حضور معاونان اقتصادی و دستیاران و مشاوران رئیس جمهور اختیارات آقای جهانگیری عملاً کم شده و این موضوع تحلیل برانگیز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در جمع هواداران خود در ایالت فلوریدا اعتراف کرد که امنیت شهر شیکاگو از افغانستان کمتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه، رژیم اسرائیل را اشغالگر و استعمارگر خواند و گفت که تصمیم رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناخت قدس به عنوان پایتخت این رژیم اشتباه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۰    
الازهر مصر در واکنش به تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس اشغالی، کمپین تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را راه اندازی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۷    
سرلشکر محمدعلی جعفری با تاکید به اینکه هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی تخریب مسجد الاقصی است، گفت: به فضل الهی قدس مدفن رژیم صهیونیستی خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر خارجه انگلیس حجم مبادلات و همکاری های اقتصادی دو کشور بعد از برجام را رضایت بخش ندانست و رفتار آمریکا در قبال برجام را فاجعه ای تمام عیار خواند و جانسون هم گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۵    
اگرچه گزارش بانک مرکزی از شعب بانکی، اجرای نرخ سود مصوب را روایت می کند؛ اما رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید که بانکها نرخ سود را دور می زنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۲    
مسئولان باشگاه سپاهان تصمیم دارند حراست از دروازه تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل دوم لیگ برتر را به سنگربان سایپا بسپارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام غضنفرآبادی گفت: خاوری به 30 سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.