پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۸    
عامل سه جنایت در محله گلابدره شمیران که به اتهام قتل فجیع اعضای خانواده بهترین دوستش، به سه بار اعدام محکوم شده بود، در زندان رجایی شهر پای چوبه دار می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۳    
مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فروپاشی خلافت خود خوانده داعش بیان کرد: علت پیروزی جبهه مقاومت در سنت های الهی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۲    
یک قایق چوبی سرگردان با هشت اسکلت در ساحل ژاپن مشاهده و توسط نیروهای امدادی برای احراز هویت سرنشینان آن به ساحل منتقل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۴    
اخیرا یک نقاشی آبرنگ از دروازه قدیمی شهر وین کشف شده است که گفته می شد یکی از آثار آبرنگ منسوب به هیتلر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از حضور در اقیانوس اطلس در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: حتماً از بنادر کشورهای دوست در امریکای جنوبی هم بازدید خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۱    
سئوال می کنند که چرا برخی از منتقدان جدی امروز آقای لاریجانی که آن روز از نمایندگان حامی دولت نهم بودند (از جمله بنده و دوستان دیگر) در سال اول مجلس هشتم به ریاست لاریجانی رای دادند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۴    
وضعیت سکه آنچنان در بازار آشفته و بی سر و سامان است که نه تنها موجب اعتراض مردم شده بلکه نمایندگان خانه ملت نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۱    
سرپرست جدید باشگاه اعلام کرده که برای جذب بازیکن، منتظر دریافت فهرست خرید برانکو است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۸    
به نظر می رسد جریان نئولیبرال داخلی با کتمان این حقایق و در خوش بینانه ترین حالت، با جهل نسبت به این واقعیت ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل همکاری های مشترک اقتصادی وزارت امور خارجه مجارستان از حمایت کامل اگزیم بانک این کشور برای تامین مالی و سرمایه گذاری در تولید مشترک اتوبوس های ایکاروس در ایران با مشارکت تولیدکنندگان توانمند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۳    
رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای گفت از سال آینده شعب فروشگاه های زنجیره ای ایران در سایر کشورها ایجاد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۳    
به گزارش جهان نیوز ، اولین گزارشگر ورزشی زن با حضور در محل مسابقات آسیایی کبدی (زو) به طور زنده این مسابقات را گزارش کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۹    
زندانی سابقه دار که از او به عنوان پدر مامور قلابی های ایران، سلطان جعل و سرقت یاد می شد، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۴    
داوود عابدی خبرنگار شبکه خبر در اینستاگرامش عکسی از یک شهید مدافع حرم منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۶    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته در استان تهران از هر 3 زن، یک نفر در معرض خشونت قرارگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۳    
در مراسم ازدواج ناصر محمدخانی خیلی از قدیمی های پرسپولیس و همبازیان او و حتی افرادی چون سعید شیرینی حضور داشتند اما خبری از علی پروین، مربی و همبازی قدیمی محمدخانی نبود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۰    
دزدان حرفه ای با استفاده از دستگاه کنترل ازراه دور، سیستم ایمنی فوق پیشرفته مرسدس بنز گرانقیمت را از کار انداختند و بدون هیچ دردسری آن را به سرقت بردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۲    
کارشناس رسمی دادگستری با اشاره به اینکه شرکتها به خاطر بدهی بانکی مثل دومینو درحال سقوط هستند و بانکها هیچ ریسکی را در مشارکت با مشتری نمی پذیرند گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
تیم عثمانلی اسپور با 2 پاس گل هافبک ایرانی خود در جام حذفی ترکیه به پیروزی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۶    
جبار المعموری از فرماندهان عالیرتبه بسیج مردمی عراق نسبت به برنامه آمریکا برای ترور سران حشد شعبی هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
شمار نظامیان آمریکایی مستقر در افغانستان همیشه در هاله ای از ابهام قرار داشته و بارها آمار مختلفی از شمار این نظامیان توسط وزارت دفاع آمریکا منتشر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۱    
طلعت بیک مصادیق اف در نشست تحلیل زمینه های حضور و فعالیت تروریسم تکفیری در آسیای مرکزی و افغانستان در دانشگاه فردوسی مشهد افزود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۱    
دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل می تواند راهی برای جلوگیری از چین و چروک های صورت، افزایش رطوبت موها و ترمیم سلول های آسیب دیده در سراسر بدن شما باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۸    
در کنار پرونده قطور برلوسکونی دراتهامات جنسی اش اکنون لبخند های یخ زده صورت پلاستیکی اش خبر ساز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۳    
وزیر خارجه پیشین ایران در مصاحبه با شبکه راشا تودی تاکید کرد راهبرد آمریکا در قبال برجام حفظ آن و در عین حال آسیب وارد کردن به مفاد این توافق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۸    
بیست و یکم مرداد 1391، ورزقان آذربایجان شرقی لرزید. گروه وسیعی از سینماگران در کنار هم قرار گرفتند و در ورودی سینما آزادی تهران، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۹    
منابع آگاه خبر دادند فرزند پادشاه فقید عربستان که در پاریس به سر می برد به فرانسه پناهنده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۶    
شلغم ماده غذایی مخصوص فصول سرد است که خواص زیادی، چون درمان کم خونی فقر آهن و پیگیری از بروز انواع سکته ها دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۳    
گزارش ها حکایت از آن دارد که کره شمالی یک فروند موشک بالستیک شلیک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۳    
آیت الله مجتهدی در تفسیر این حدیث می گویند: امام علی (ع) به کمیل بن زیاد فرمودندکه ای کمیل، آن کسانی که مال و ثروت ذخیره می کنند، مرده اند و حال آنکه زنده هم هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۷    
در طی زمان، به دلیل انتخاب غذاهای ناسالم و شیوه نادرست زندگی، ممکن است رگها و شریانهای قلب مسدود شده و این مساله به بیماریهای جدی قلبی و فشارخون بالا منجرخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۸    
شب گذشته، دو تن از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل از فاصله نزدیک هدف شلیک دو شکارچی قرار گرفته و به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۸    
رئیس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) گفت: دومین دوره این جایزه به محمدامین شکرالهی از ایران با اثر مربوط به رپتور کد و ارول گلنبی از ترکیه با اثری در زمینه مدلسازی شبکه های اطلاعات و فناوری اعطا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۵    
تصویر میتی کومان واقعی را ببینید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۹    
ساختمان های بلند در کره شمالی را ببینید که ثابت می کنند، رهبر این کشور به آن ها علاقه زیادی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۴    
دردناک ترین وضعیت برای یک قدرت شیطانی و زورگوی سلطه گر، آن است که ابزار نظامی و زورگویی اش، ناکارآمد و بی اثر گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۳    
سربازان قبیله ناواهوی امریکا به دلیل زبان خاص بومی خود نقش تعیین کننده ای در جنگ جهانی دوم و به خصوص در جبهه جنگ علیه نیروهای ژاپنی داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۴۳    
محمد تقی فاضل میبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته که روحانی انگیزه های خود را از دست داده است و...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۴۳    
دولت در حالی برای آزادسازی اقلام کالایی خیز برداشته است که از معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت و بهداشت باید خواهش کرد گزارش در مورد گرانی موادغذایی در ایران به رغم کیفیت بسیار پایین ارائه دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۴۰    
سفارت خانه های غربی همراه با برخی از مسئولان فرهنگی(!) هرازگاهی در جهت سیاست های خاص خود علیه ایران یک هفته فیلم برگزار می کنند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۳۴    
چگونگی هزینه شدن این مبالغ، پرسش هایی را درباره کمک های مالی مردم به زلزله زدگان کرمانشاه که در اختیار سلبریتی ها قرار گرفته را نیز ایجاد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۲۵    
فضاسازی امروز روزنامه های زنجیره ای یادآور عملیات روانی 4 سال قبل آنها برای تشویق مردم به گذشتن از حقوق خود به امید برداشته شدن تحریم ها است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۲۲    
واقعیت این است که مشی لیبرالی مسئولین در سال های گذشته به شدت دلسوزان را نگران کرده است، خوی اشرافیگری آنها سبب شده تا درد قشر مستضعف را نفهمند و همواره خود را طلبکار ملت بدانند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۹    
با گذشت حدود 3 ماه از عرضه برنج تولید داخل به بازار مصرف به نظر می رسد ، قیمت برنج در بازار مازندران به ثبات نسبی رسیده و با قیمت های اوایل شهریورماه تفاوتی ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۷    
دکتر روحانی از گردآوری مجموعه خدمات 100 روز اوّل دولت دوازدهم در یک کتاب خبر داد و تصریح کرد: این کتاب در سایت دولت قرار دارد و مردم می توانند آن را ملاحظه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۹    
پیکر و محل دفن چهار تن دیگر از شهدای فاجعه منا در عربستان مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۷    
گال گادوت به عنوان یک بازیگر مشهور اسرائیلی در سینمای جهان شناخته شده است، اما جالب است بدانید که امروز برای نخستین بار مشخص شده است که این بازیگر در واقع نقش اصلی اش جاسوسی برای موساد بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۵    
وقتی ادعای اکثریت داشتند؛ حالا چراغ به دست باید اعضای فراکسیون امید را در سراسر بهارستان پیدا کرد! بدتر از همه اما یأس و نومیدی بزرگی بود که برای جامعه ی آرای اصلاح طلبان به ارمغان آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۴    
وزیر رفاه با اشاره به اینکه ردیف خاصی برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان در بودجه 97 در نظر گرفته می شود گفت: با تأسیس صندوقی سهام های سودآوربه بازنشستگان پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۱    
نیروی انتظامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن ، متعهد و توانمند با مدرک تحصیلی دیپلم درمقطع درجه داری ثبت نام می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 150 اورژانس اجتماعی در شهرستان کشور بالای 50 هزار نفر جمعیت راه اندازی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۲    
با تلاش و پیگیری وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری و سفارت کشورمان در آنکارا، تعدادی از اتباع ایرانی زندانی در ترکیه به کشورمان انتقال پیدا کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۶    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به بودجه سال آینده از تداوم اختصاص وام 10 میلیونی ازدواج به جوانان در سال آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۳    
سردار گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: در عملیات دستگیری شرور مسلح در منزلش واقع در یکی از محلات شهرستان سروستان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۰    
سرفصل جدیدی از گردشگری در مازندران با عنوان 'گردشگری زمستانی ' برای دیدن جاذبه های این استان بویژه نقاط کوهستانی در فصول سرد کلید خورده که به علت عدم آگاهی به فنون و آموزش لازم برای این منظور برای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۴    
نشنال جئوگرافیک، عکس روز خود را به تصویری از غار یخی در زیر یخچال طبیعی واتناجوکول در ایسلند اختصاص دد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۶    
فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف اشیای عتیقه با قدمت بیش از 1400 سال و دستگیری یک نفر قاچاقچی اشیا عتیقه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۶    
وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون بسکتبال را معرفی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۴    
پنتاگون از رهگیری یک فروند هواپیمای گشت دریایی P-8 Poseidon خود توسط جنگنده سوخوی 30 روسیه در روز شنبه برفراز دریای سیاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۱    
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه ی شهدای سنی و شیعی روحانی استان آذربایجان غربی حضور یافت و سخنرانی نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۴    
رییس جمهور در حکمی آقایان دکتر رضا مکنون، دکتر محمدرضا تابش، دکتر مجید عباسپور و دکتر فرهاد دبیری را به عنوان عضو شورایعالی حفاظت محیط زیست، منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۱    
می بیند ساکنان مسکن مهر از در به دری مستاجری راحت شده و به آرامش و آسایشی رسیده اند، اما چون از ویلای دراندشت لواسانات - از آن بالای بالا- به مردم نگاه می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۹    
معاون اول حسن روحانی که درست یک روز بعد از زلزله کرمانشاه شایعه درباره مسکن مهر سرپل ذهاب را به راه انداخت و مردم را نگران کرد آیا نمی خواهد به خاطر ارائه اطلاعات نادرست به مردم از عذرخواهی کند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۶    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، در گفتگو با روزنامه کروات وچرنی لیست، در مورد دوران حضورش در جمع قرمزهای تهران و برنامه اش برای آینده گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۳    
وعده پیشین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر پیروزی در بازی دیپلماتیک مقابل عربستان به حقیقت نپیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۰    
سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس آمادگی پاکسازی شهر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۰    
دکتر علی عسکری با اشاره به نقش رسانه ملی در همگرایی جهان اسلام گفت: صدا و سیما برای تقویت این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۷    
حق شناس گفت: مسئله تفکیک هزینه های اداره شهر تهران از هزینه های اداره پایتخت جمهوری اسلامی ایران، چالشی است که در سال های اخیر بیشتر مطرح شده و باعث تحمیل هزینه های سنگین و غیر قابل تحمل به عموم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۷    
امکان دارد در ارتکاب جرایم عمدی، علاوه بر مجرم عوامل دیگری نیز حضور داشته باشند؛ حضوری که در روند بروز جرم تأثیرگذار است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۴    
یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور در تازه ترین دستاوردهای امنیتی خود شهرک القوریه در محور المیادین- البوکمال در شهر دیرالزور را آزاد کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۴    
هر چند جرد کوشنر در جدیدترین اظهار نظر موضوع اخراج از کاخ سفید را رد کرده اما شواهد امر حکایت از جریانی دیگر دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۱    
مجتبی جباری چندی پیش از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد اما این شکایت با توجه به ناقص بودن درخواست این بازیکن به نتیجه نرسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۱    
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۸    
احمد توکلی از استعفای دسته جمعی اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات مؤسسه اعتباری ثامن الحجج خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۵    
چکی که باشگاه استقلال بابت جذب داریوش شجاعیان از باشگاه گسترش فولاد پیش از فصل به این باشگاه تبریزی داده بود هنوز پاس نشده است و به همین دلیل شائبه های زیادی در این باره به وجود آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۵    
فرشاد بختیاری زاده گفت: قبلاً هم گفته ام کارلوس کی روش اصلاً به فوتبال ایران نگاه نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی لایحه استخدام شهرداری ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۹    
گوشه ای از زندگی نامه شهیدباقری از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مجلس رژیم صهیونیستی طرحی را تایید کرد که بر اساس آن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این این رژیم از پیگرد قانونی به اتهام رشوه خواری و فساد مالی معاف می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۳    
محکومیت دو سال حبس تعزیری سه خواننده متهم به سرقت ادبی، به یک سال حبس تعزیری تقلیل یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه های امنیتی ما نظر واحد و قاطعی ندادند که از اینها (اطلاعات موجود در نرم افزارهای خارجی) دشمن چه سوء استفاده ای می تواند بکند و اصلا می تواند سوء استفاده بکند یا خیر.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۰    
عقبایی گفت: پیش بینی حداکثر رشد قیمت مسکن تا انتهای امسال از منظر کارشناسان سقف تورم بود ولی این اتفاق خیلی زودتر به وقوع پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۰    
کلانشهر تهران با بیش از 15 میلیون جمعیت پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر کشوره که تو دل خودش مکان های تاریخی و دیدنی زیادی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۰    
تیم های عربستانی در صورتی که نخواهند برای بازی با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیایند یا باید به شرق آسیا بروند و یا از مسابقات کنار بکشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس نظرسنجی های متعدد دو معضل ترافیک و آلودگی هوا در راس همه مشکلات قرار دارد و از بحران به مشکل امنیتی تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۸    
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در اواخر تمرین امروز با مصدومیت مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری اسپوتنیک ویدئویی از نحوه ذخیره سازی نفت سرقت شده از پالایشگاه های عراق به وسیله تروریست های داعش منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه بر این باور است که گفتگوی وی با رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۲    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه گفت: تاکنون توطئه های آمریکا و دشمنان به دلیل هوشیاری ملت های منطقه ناکام مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۹    
وزارت ورزش و جوانان به دلیل جلسات برخی پرسپولیسی ها با حسین هدایتی، سرپرست این باشگاه را مشمول دریافت تذکر دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دری اصفهانی از جلساتی که شرکت می کرده و هیئت 5 + 1 بوده، به صورت مخفیانه گزارش تهیه کرده و ضبط کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۶    
فابیو کاناوارو معتقد است که مسئولین فوتبال ایتالیا باید خودخواه باشند و بازیکنان ایتالیایی را به خارجی ها ترجیح دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۶    
گزارش های غیر رسمی حکایت دارد که عربستان یک هتل دیگر را در منطقه الشرقیه به زندانی برای مسئولان سابق و شاهزادگان بازداشتی این کشور تبدیل کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۳    
پاپ فرانسیس در اظهاراتی بدون اشاره به اوضاع وخیم مسلمانان روهینگیا از دولت میانمار خواسته است تا به حقوق بشر احترام بگذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۳    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال گفت: در آن شرایط بهترین تصمیم ممکن این بود که کشتی گیر ما مقابل حریف روس بازنده شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۰    
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز یکشنبه پنج آذر ماه در محل خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و تا روز 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۷    
اسکای اسپرتس معتقد است به خاطر کریس رونالدو و این که همه توپ ها به او ختم می شود رئال مادرید ناکام است و دغدغه اصلی این تیم گلزنی او شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۷    
چهار سوق بزرگ بازار تهران با همکاری پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه آخن آلمان مرمت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۴    
مسئول نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها خطاب به دانشجویان و اساتید قرآنی اظهار داشت: همه شما در دانشگاه ها و فضاهای آموزشی کشور یک مشعل هدایت قرآنی هستید تا آنهایی که شهد شیرین قرآن را هنوز نچشیده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۱    
جایزه مصطفی(ص) پرارزش ترین جایزه علمی در دنیای اسلام و یکی از ارزشمندترین جوایز علمی دنیاست.