چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۵۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 2 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۵:۵۷    
در شرایطی که گروه تروریستی داعش در سوریه قدرت خود را از دست داده و روسیه قصد دارد نیروهای نظامی خود را کاهش دهد، مقامات امریکایی می گویند که نیروهای این کشور در دوره پساداعش هم در سوریه باقی می مانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۵:۴۸    
هدف و شگرد توتال این است که با تأخیر انداختن 10 ساله توسعه فاز 11 پارس جنوبی، قطری ها از این مخازن مشترک بیشترین بهره را ببرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس ستاد اقامه نماز در همایش همه واقف باشیم گفت: باید نظر واقف تأمین شود، وقف حتما نباید مالی باشد. وقف به هر صورتی نشان دهنده ایمان و سخاوت واقف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۷    
کوآتموک بلانکو بازیکن پرآوازه تیم ملی فوتبال مکزیک دو سال پیش و در 42 سالگی کفش هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۱    
عکسی از علیرضا حقیقی را در کنار سگش مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 از روز چهارشنبه اول آذر 96 آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا 7 آذرماه ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهور سودان در دیدار با رئیس جمهور روسیه بر موضع مشترک این کشور و مسکو در قبال سوریه تأکید کرد؛ وی در ادامه مداخلات آمریکا را علت تنش های منطقه دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی پس از 10 روز عازم مناطق زلزله زده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۴    
پس از وقوع زلزله زدگان کرمانشاه در تلگرام شایعه شد که فرح پهلوی 10 میلیاردی به زلزله زدگان کمک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۲    
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ارسال کمک به منطقه البوکمال سوریه را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۳    
نمایندگان پارلمان تونس بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه ایران و حزب الله لبنان را به شدت محکوم کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۸    
بررسی های علوم میان رشته ای در باستان شناسی محوطه میراث جهانی پاسارگاد یکی از بزرگترین طرح های در دست اجرای سازمان میراث فرهنگی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۷    
پارس جنوبی و پرسپولیس شنبه در جم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که نمی توانیم قیمومت زلزله زدگان را در بازسازی و اسکان موقت بر عهده بگیریم، گفت: برای تک تک واحدهای مسکن مهر آسیب دیده در زلزله پرونده تشکیل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۵    
رییس جمهور آمریکا، دختر و دامادش، ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، را از کاخ سفید اخراج کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۰    
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با اعلام افزایش 20 درصدی قیمت کاغذ در بازار به خاطر متوقف شدن ثبت سفارش واردات این کالا، نسبت به افزایش قیمت کتاب ابراز نگرانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۷    
مرکز اطلاع رسانی الاعلام الحربی از آزادسازی 4500 کیلومتر مربع در عراق در نخستین روز عملیات پاکسازی صحرای مشترک میان شهرهای صلاح الدین ، موصل و الانبار تا مرزهای سوریه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۱    
اصلاح طلبان درباره وقایع سوریه همواره با مخالفت هایی که بوی تعمد می دهند در جهت تخریب راهبرد ایران در سوریه و تقویت سیاست های غرب در این کشور حرکت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۵    
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت:طلاب در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درس و بحث را رها کرده اند تا به مردم زلزله زده در این منطقه یاری رسانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۰    
تحلیلگران اعلام کردند سکوت یک روزه رسانه های وابسته به گروه تروریستی داعش بی سابقه بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۴    
منابع مطلع در عربستان می گویند، مقاطعه کاران امنیتی خصوصی آمریکایی در حال "بازجویی" از شاهزاده ها و میلیاردرهای بازداشتی در سرکوب ضد فساد ریاض هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۴    
روسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی گرد هم آمدند تا با مذاکره سه جانبه بتوانند بر سر راهکارهای موثر در برقراری صلح و امنیت در سوریه به توافق برسند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۵    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا با تشکیل گروهک تروریستی داعش و اشغال کشورهای سوریه و عراق تلاش کرد تا نقشه خاورمیانه جدید را اجرا کند ، اما با نابودی داعش تمام توطئه های آنها نقش بر آب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۵    
یک نشریه آمریکایی عملیات مخفی اسرائیل در خاک سوریه و اطلاعاتی که ترامپ از آن در اختیار روس ها قرار داده است را افشا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۶    
وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت سازندگی گفت: از حدود 10 سال گذشته تا کنون معیار های سنجش آمار اشتغال نیز با تغییر مسئولان تغییر کرده است تا جایی که اخیر یکی از مسئولان گفته بود که هر کسی هفته ای یک ساعت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۲    
قاچاقچیان بین المللی پس از ناکامی درجابجایی مواد مخدر با جاسازی در داخل میل باستانی، کله قند، پاشنه کفش و خرما این بار یک وسیله موسیقی را انتخاب کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۹    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد گیلان با اشاره به علائم ابتلا به بیماری التهاب روده گفت: عدم مصرف سبزیجات و میوه های تازه، زندگی ماشینی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۹    
چربی در بخش های مختلفی از بدن برای تامین انرژی ذخیره می شود. بخشی از کبد هم از چربی تشکیل شده اما بالا رفتن حجم چربی ذخیره شده در کبد نشانه بیماری کبد چرب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۵    
تازه ترین آمار منتشرشده کمیسیون اروپا نشان می دهد که پلیس انگلیس و ولز بیشترین آمار جرائم جنسی را در قیاس با کل کشورهای اروپایی به ثبت رسانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۲    
احمدمیدری معاون وزیرکار،تعاون و رفاه اجتماعی درباره علت کاهش رتبه ایران در کسب و کار جهانی می گوید: گاهی کاهش رتبه به این دلیل اتفاق می افتد که سرعت رشد سایر کشورها از ما بیشتر شده و بدان معنانیست که ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۶    
یکی از بچه هایی که نزدیک بود به من گفت که من از آن جا دیگر مطمئن شدم که کار خراب شده است ؛ ایشان فکر می کند آقا همه نظریه هایش درست نیست ، رک بگویم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خانواده زائر اربعین که به علت تصادف حافظه اش را از دست داده بود، پس از انتشار تصاویرش، به پلیس ایلام مراجعه و فرزند خود را پیدا کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۱    
رییس فراکسیون امید گفت: در تهران 4 نهاد مسوول در توسعه و پیشرفت هماهنگ هستند؛ شورای شهر، شورای امید است، شهردار و استان دار اصلاح طلب هستند و حقیقتا این یک فرصت طلایی برای ما است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۸    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از بکارگیری بی ضابطه نیروهای انسانی در برخی دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان، خاطرنشان کرد: در ادارات می بینیم که پسرخاله، دختر خاله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت هوشمندی دولت ها و ملت های منطقه در برابر توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان، بر توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران کابل تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۵    
بسیاری از مدارس استفاده دانش آموزان از تلفن های هوشمند را ممنوع اعلام کرده اند و عملا نمی توان دانش آموزان را گروه مورد نظر شواری عالی فضای مجازی و وزارت آموزش و پرورش دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۱    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه شهید در پیشگاه خدا منزلتی پیدا می کند که هیچ خوبی برتر از آن نیست گفت: بسیج در تمام نوسانات تعادل بخش و ثبات آفرین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۲    
مهمترین دیدار لاریجانی در حاشیه اجلاس ترکیه را شاید بتوان دیدارش با نخست وزیر ترکیه دانست که در آن پیرامون همکاری های سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه در حل و فصل بحران سوریه گفتگو و رایزنی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری انگلیسی رویترز در تحلیلی با توجه به عدم حمایت کشورهای عربی از تمایل عربستان سعودی برای تقابل جویی مستقیم با ایران نوشته اقدامات محمد بن سلمان علیه ایران ناکام مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه قیمت نان را به جای 15 درصد، 32 درصد افزایش دادند گفت: آنچه به مردم اطلاع رسانی می شود با آنچه در واقعیت اتفاق افتاده متفاوت است و ما انتظار داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۰    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دولتمردان باید قدر همدلی مردم در امدادرسانی به زلزله زدگان را بدانند،گفت: همه باید برای لبیک به امر مقام معظم رهبری و خواست مردم محلی در کمک رسانی و امداد تلاش کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۴    
سفارت آمریکا درباره مبادلات میان ایران و امارات و همچنین ورود تجهیزات اتمی از بنادر این کشور به نکاتی اشاره می کند که محل تأمل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه آژانس هیچ گونه نگرانی درخصوص بند T برجام ندارد، در عین حال خواستار شفافیت بیشتر عملکرد ایران درخصوص این بند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۹    
نماینده آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این نهاد باید هر ادعای جدید و معتبری در مورد فعالیت های اعلام نشده هسته ای در ایران را مورد بررسی قرار دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۹    
در شرایطی که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باید منتظر برگزاری انتخابات ریاست خود باشد، شاهد دو راهی دستگاه ورزش برای ادامه مسیر کنونی با مدیران فرسوده یا سپردان کار به جوانان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۷    
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسائل را در میدان عمل حل می کنیم نه پشت میز مذاکره،گفت: دشمن نشان داده است که زیر بار زبان منطق نمی رود، باید با مشت آهنین سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۴    
اباذری، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در همایش اکنون، ما و شریعتی گفت: به عقیده شریعتی، شیعه یعنی آزادی خواهی حسینی و عدالت خواهی علوی و هر کسی که در این راه می کوشد شیعه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۲    
مقتدی صدر رهبر حرکت صدر عراق طی گفتگو با یک شبکه تلویزیونی خصوصی اعلام کرد: "ایران از سفرم به عربستان سعودی در ماه جولای سال جاری که به دعوت مقامات رسمی این کشور انجام شد، ناراحت است".
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۷    
مسکو به درج دو فقره در بیانیه پایانی نشست معارضین سوری در ریاض اعتراض کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضرات آیات علوی گرگانی و سبحانی دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هزینه تولید نان در کشور باید کاهش یابد و به سمت تولید انبوه صنعتی برود که تحقق آن نیازمند کاهش مداخله دولت در موضوع گندم، آرد و نان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۴    
نشریه دیلی میرور انگلیس با انتشار گزارشی نوشت: مزدوران با استفاده از ضرب و شتم، شکنجه و ناسزا گفتن به صدها تن از شاهزادگان، تجار و وزرای اسبق عربستان سعودی، آنها را به اعتراف مجبور می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۱    
مسعوت اوزیل برای پیوستن به جمع آبی واناری ها درخواست دستمزد 19 میلیون یورویی از باشگاه بارسلونا دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۱    
یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد شاهزاده های بازداشت شده در عربستان توسط مأموران امنیتی وابسته به یک شرکت آمریکایی مورد شکنجه قرار گرفته و از پا آویزان شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۸    
مقامات آمریکا قصد ندارند پس از تار و مار شدن داعش نیروهای مسلح خود را از سوریه خارج کنند بلکه می خواهند حکومت جدیدی در شمال این کشور تاسیس نمایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۹    
بعد از نشست مرزبان با اعضای سیاه جامگان وی در محل تمرین مشکی پوشان حضور پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۶    
ناگفته هایی از حضور مستمر حاج قاسم سلیمانی در طول هفت سال جنگ سوریه و زخمی شدن ایشان در یکی از عملیات ها برای نخستین بار در رسانه ها بیان می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۴    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: توفیق داشتیم امروز به محضر رهبر انقلاب مشرف شویم و از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۸    
داعش تمام شد اما یادمان نمی رود و نباید یادمان برود که رسانه های در اختیار جبهه لیبرال غربی، در وطن ما کم نبوده است که از آب گل آلود داعش، برای طمع ورزی های خود ماهی گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۳    
پروردگارم را شاکرم این روزها شاهد واقعه بسیار مهمی در تاریخ تحولات نظامی جهان هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۷    
عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا فروشنده 54 درصد تسلیحات جهان است، گفت: برای حذف نظام سلطه امریکا بر کشورها باید دلار را از معادلات تجاری بین کشورها حذف کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۱    
نتایج مطالعات مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نشان می دهد، یک میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل جاده ای، در مجموع 4.36 فرصت شغلی در کل اقتصاد ایجاد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۸    
بهره مندی 50 هزار نفر از مردم 54 روستای سرخس از بخشودگی حق تقدیمی زمین های موقوفه ای که سال هاست به عنوان سرپناه یا برای کسب نان حلال از کشت و کار در اختیار آن هاست بیگمان کاری ماندگار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۵    
آخوندی نوشت: مسئولان بجای آنکه فرصت کنند به کمک زلزله زدگان بشتابند باید مرتب فضای رسانه ای رسمی و غیر رسمی و مجازی را کنترل کنند تامبادا مطلبی بر علیه آنان انتشار یابد و نیاز به پاسخ گویی داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۵    
وزیر خارجه کوبا با همتای خود از کره شمالی در هاوانا دیدار کرد و طرفین درخواست های "یک جانبه و خودسرانه" ایالات متحده را رد کرده و همزمان نسبت به تشدید تنش ها در شبه جزیره کرهابراز نگرانی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای در نشست شورای حکام آژانس تأکید کرد که تعهدات هسته ای ایران در قبال برجام در حال اجرا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۹    
اکبرپور می گوید: روند تیم رو به جلو است و استقلال در مدت کوتاهی پیشرفت خوبی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۹    
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که در نبرد نیروهای مشترک مسلح این کشور با تکفیری های داعش، 70 هزار تروریست کشته و 5 هزار نفر دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۰    
زلزله هفته گذشته کرمانشاه تاکنون 790 پس لرزه داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۷    
اگرچه دیپلمات های اروپا حداقلی از ادب را رعایت نمی کنند و با پوشش های توهین آمیز در مراسم دیپلماتیک در ایران شرکت می کنند ولی جای این سؤال باقی است که تشریفات وزارت خارجه دقیقا چه زحمتی می کشند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت:پیام های شبکه های مجازی مبنی بر واگذاری کودکان بی سرپرست زلزله زده صحت ندارد از این رو مردم مراقب کلاهبرداران باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۸    
وزیر رفاه گفت: 78 بنگاه بزرگ و تعداد زیادی بنگاه 2تا 3نفره براثر زلزله کرمانشاه آسیب دیده و 10 هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۲    
جانشین قرارگاه ثارالله خاطره ای جالب از پیش بینی 4 سال پیش رهبر انقلاب درباره سوریه را بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۶    
ذره بینی در خصوص ورود بی رویه کالا های چینی، مشابه صنایع دستی به بازار اصفهان، یادآور شد: صنایع دستی در اصفهان به دلیل واردات بی رویه رو به نابودی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۳    
عربستان می خواست استعفای حریری را بدل به قطع روابط همه جهان با دولت لبنان به منظور فشار به حزب الله بکند، اما حالا آنچه اتفاق افتاده التماس حریری برای بازگشت به جامعه سیاسی لبنان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۳    
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مقام های آمریکایی در مصاحبه با یک شبکه خبری محلی در این کشور، از تصمیم واشنگتن برای ادامه ابقای نیروهای نظامی آمریکایی در خاک سوریه پس از شکست داعش خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۲    
یک نشریه لبنانی فاش کرد که روسای جمهور فرانسه و مصر پیش از بازگشت سعد حریری به بیروت در قبرس با یکدیگر دیدار و گفت وگو داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۶    
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان، تیم ملی فوتبال ایران با 2 پله صعود نسبت به دوره قبل در جایگاه سی ودوم جهان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۰    
نشریه نیوزویک فاش کرد رئیس جمهور آمریکا، اختیارات جارد کوشنر ، داماد و مشاور خود را محدود کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۷    
با تولد فرزند بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند به تاخیر افتاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۵    
درحالیکه کاخ سفید اعلام کرده بود دونالد ترامپ یک روز پرمشغله با دیدار های رسمی فراوان را در پیش رو دارد، دقایقی بعد او در زمین گلفش دیده شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۲    
فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: وحدت اولویت اصلی کار نیروی انتظامی است و با همه دستگاه ها وحدت خواهیم داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۲    
استقامتی مقدّس است که بر مبنای قوانین و دستورات الهی انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۶    
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، عملکرد بسیار خوبی در پیروزی 7-1 این تیم مقابل سلتیک داشت، ولی پس از بازی، خوشحالی او از این عملکرد سریعا محو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۳    
مهرداد میناوند ابراز امیدواری کرد تا مسئولان فدراسیون فوتبال جواب سوالاتی که علی کریمی مطرح کرده را با شفافیت بدهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۰    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران از قصد خود برای خداحافظی از تیم ملی تا یک سال آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۳    
سرمربی تیم ملی کرواسی از همگروهی تیمش با ایران در جام بیست ویکم استقبال می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۳    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: معتقدم با توجه به آسیب های که حبس و زندان بر روی خانواده ها دارد باید مجازات ها را جایگزین حبس کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۴    
مهاجم سوئدی منچستر یونایتد با حضور در دیدار برابر بازل به یک رکورد خاص در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز پیکر دنیای اسلام به شدت زخم خورده است و دشمنان اسلام توانسته اند با ایجاد جنگ و اختلاف، دنیای اسلام را فشل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
جایگاه اصلی مدیریت و برنامه ریزی نرم افزار ویز در سرزمین های اشغالی است و این مکان یاب آنلاین توسط یکی از سری ترین واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی ساخته و پرداخته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
فرمانده سپاه تهران گفت: آمریکایی ها به دنبال این هستند که بگویند ما هم بودیم در صورتی که خودشان داعش را ایجاد کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۲    
مالک باشگاه نفت تهران، گفت: کریمی و وکیلش قصد گمراهی دستگاه قضایی را داشتند و ما از هر دو نفر آ نها شکایت کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۶    
وزیر دفاع در پیامی پایان سیطره شجره خبیثه داعش را به فرمانده معظم کل قوا تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۰    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز پیکر دنیای اسلام به شدت زخم خورده است و دشمنان اسلام توانسته اند با ایجاد جنگ و اختلاف، دنیای اسلام را فشل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۵    
به نظر می رسد اتحادیه عرب فاکتور تک تک اتهامات خود علیه ایران و حزب الله را روی میز سعودی و صهیونیسم قرار داده تا حق الزحمه مناسبی را بابت آنها دریافت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۲    
گردهمایی روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در سوچی به مثابه پاسخی قاطع به توطئه چینی علیه منطقه و اعلام بیانیه پایان جنگ در سوریه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در مرحله اول شبکه تلویزیونی تعاملی را طراحی می کنیم و در حال تولید برنامه های آن هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۹    
امام جمعه اهل سنت شهرستان هیرمند گفت: شرارت با تکیه بر خوی حیوانی از وظایف تعریف شده داعش توسط حامیان اصلیش یعنی آمریکا و اسرائیل بود که خوشبختانه در نهایت به لطف خداوند متعال و یاری رزمندگان اسلام ...
  • ۱