چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 1 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۹    
در حالی که نخست وزیر عراق در آستانه پیروزی نهایی بر داعش و چند ماه قبل از انتخابات، از برنامه خود در مبارزه با فساد سخن گفت، برخی از احتمال ائتلاف جریان صدر با او در انتخابات آتی خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۹    
صادق زیباکلام می گوید داعش محصول عدم توسعه سیاسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از وقوع آتش سوزی در جنگلهای منطقه حفاظت شده لوه و تداوم آن خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۳    
یک کارشناس آموزشی گفت: پذیرش داوطلبان بدون آزمون در 85 درصد رشته های دانشگاهی در حل معضل کنکور موثر نبود و با حذف سازمان سنجش نیز مسئله کنکور در ایران حل نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۳    
حضرت سکینه (س) دختر امام حسین (ع) است که در واقعه عاشورا حضور داشت و سپس همراه با کاروان اسرا به شام برده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۴    
بر اساس اعلام قبلی بانک مرکزی، دستورالعمل بستن حساب های راکد در بانک ها از امروز اجرایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۲    
تفاوت بین شعارها و ادعای دولت در تقویت بخش خصوصی موضوعی است که در گفت وگو با دکتر حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ایران طرح کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۷    
ویزای تمام اعضای تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۳    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و استاد ارتباطات معتقد است تعرفه های جدیدی که برای اینترنت از سوی وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است، غیرمعقول، گران و مصداق بارز تضییع حقوق کاربران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۹    
جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره آسیا پاسیفیک به مرحوم کیارستمی اهدا خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
طرف فرانسوی اصرار دارد که حریری در سمت خود باقی بماند و ممکن است اصلاحاتی در جهت تقویت موقعیت وی در داخل نظام لبنان به عمل آید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۵    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازوکار افزایش قیمت نان از روز گذشته به اجرا در آمده، اما به دلیل اینکه ابلاغ دستورالعمل این افزایش ممکن است زمان بر باشد، اجرای مرحله نهایی آن به هفته آینده موکول شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۶    
معاون اول رئیس جمهوری در سفر به بولیوی و شرکت در چهارمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز مواضع ایران را در حوزه گاز بیان می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲    
با پایان یافتن مهلت حضور فیلم ها در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، در مجموع 137 اثر فرم تقاضا را تحویل دبیرخانه دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۹    
برنامه رویای خاک این جمعه با موضوع سینمای دفاع مقدس و چهل سالگی انقلاب اسلامی روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۰    
آیت الله مجتهدی در شرح این حدیث می گویند: پیامبر خدا (ص) فرمودند:به یهود و نصارا اگر ناچار شدید سلام کنید، به یهودِ امت من سلام نکنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم هنوز خاتمه پیدا نکرده، گفت: ماجراهای جدیدی در راه است که لازمه مقابله با آن تقویت همکاری های امنیتی میان ایران و روسیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۰    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که رابطه اش با هواداران این تیم هم شکرآب شده، با بحران جدیدی مواجه شده که هویت او را زیر سوال برده و ممکن است برایش دردسرساز شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۷    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: شاید ایران تنها کشوری باشد که محله یهودی ها درست در مرکز و قلب شهر قرار دارد به همین دلیل است که مطالعات مربوط به ادیان در ایران می تواند دریچه جدیدی را در تعامل بین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۷    
استقلالی ها در آخرین جلسه تمرینی خود تمامی راه های گلزنی را مرور کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۸    
ناپدری جنایتکار که پس از آزار اهورا، پسربچه سه ساله او را به قتل رسانده بود هشتم آذرماه محاکمه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۲    
زلزله ای با قدرت 4 ریشتر شهرستان مهران از توابع استان ایلام را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۲    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی، افزایش عرضه دام نسبت به تقاضا، بعد از ایام صفر را دلیل اصلی کاهش هزار تومانی قیمت گوشت در بازار اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۹    
خرمالو شمالی درجه یک، در میادین میوه و تره بار با قیمت 2 هزار و 400 تومان و دستچین با قیمت 2 هزار و 700 تومان بفروش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۱    
بازیگر سریال خانه سبز گفت: من دیگر آرزوی خاصی در عرصه بازیگری ندارم. همه نقشی را بازی کرده ام و در هر کاری که شما فکر کنید حضور داشته ام و در حال حاضر از بازیگری سیر شده ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۳۵    
سازمان ملل متحد خواستار گشودن بنادر یمن از سوی رژیم سعودی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۵۳    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران همایش بررسی اندیشه های فلسفی علامه محمدتقی جعفری که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود، صبح دیروز در محل این همایش در مصلای تبریز منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۵۳    
تقریباً سه هفته پس از استعفای ناگهانی سعد حریری به لبنان بازگشت و همانطور که انتظار می رفت استعفای خود را پس گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۵۳    
روزهایی که بر ما می گذرد، تداعی گر سالروز ارتحال عالم جلیل القدر، فقید سعید مرحوم حضرت آیت الله العظمی حاج میرزا محمدعلی شاه آبادی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۴۴    
در حالی که حجم نقدینگی کل اقتصاد ایران به مرز هزار و 400 هزار میلیارد تومان رسیده است، پایه پولی یا پول پرقدرتی که تقریباً اختیاردارش بانک مرکزی است حدود 200هزار میلیارد تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۴۴    
روزنامه همدلی با جملاتی تعجب برانگیز صفحه یک خود را پوشش داده بود که می توانست این سؤال را ایجاد کند که آیا این روزنامه واقعاً ایرانی است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۳۸    
امروز آن شجره طیبه و نهال غرس شده امام عزیزمان به درخت تناور و پرثمری تبدیل شده است که بوی شکوفه های طرب انگیز آن را می توان در آن سوی مرزها در سوریه و عراق استشمام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۳۲    
روز چهارشنبه شهر سوچی روسیه شاهد دو نشست مهم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۰۸    
رییس جمهور در دیدار ولادیمیر پوتین گفت: برجام یک توافق چند جانبه و بین المللی است و اجرای کامل و تحکیم آن از سوی طرفین ضروری و به نفع همگان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۰۸    
یک نسخه "معامله منطقه ای با امریکا" بود، که می خواست داعش را از طریق تفاهم با کسانی از بین ببرد که خود گفته بودند عمر داعش را حداقل 20 سال می دانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۵:۰۵    
معارضان سوری حاضر در نشست ریاض2 اعلام کرده اند که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه باید پیش از آغاز مرحله انتقالی از قدرت کنار رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۶    
رفاقت با کدو حلوایی بیش از آن چه فکر می کنید برایتان مفید خواهد بود. در این مطلب با خواص شگفت انگیز این میوه پرخاصیت آشنا می شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۳    
مدیر کل امور استان های جمعیت هلال احمر کشور گفت: 85 هزار تخته چادر میان زلزله زدگان استان کرمانشاه توزیع شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۴    
اصلاح طلبان با توهین به شعور مردم، شکست داعش با الگوی مقاومت را کم اهمیت جلوه داده و مدعی هستند که باید پرونده منطقه از سپاه قدس به وزارت خارجه تحویل داده شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۲    
وزیر راه گفت: پروژه های ساخته شده در شهر کرمانشاه مقاومتی مناسب داشت و حتی ترک نیز در آن ها مشاهده نشد، اما در سر پل ذهاب ابعاد تخریب بیشتر بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۶    
پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به نامه سردار قاسم سلیمانی ضمن تبریک صمیمانه این پیروزی، حاوی یک هشدار مهم بود که سعی خواهیم کرد به بررسی ابعاد آن بپردازیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۰    
فرماندار سردشت با اشاره به مین های باقیمانده از دوران دفاع مقدس در برخی از نقاط این شهرستان مرزی، گفت: ادریس محمدی ، جوان 27 سالە سردشتی روز گذشته (سه شنبه) براثر انفجار مین، پای خود را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۴    
بیست و سومین دوره از مسابقات فوتبال پیشکسوتان گرامیداشت مرحوم یونس شکوری با حضور تیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد. در همین راستا علی مطهری عکس زیر را در کانال تلگرامی اش منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۹    
به جرات می توانم بگویم در هر پروژه ای که کار کرده ام با تبعیض و آزار جنسی مواجه شده ام.حداقل 100 ماجرای این چنینی را پشت سر گذاشته ام. فکر می کنم خیلی از بازیگران زن مثل من به همین وضع دچار بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۶    
وزیر ارتباطات تاکید کرد: حکم انسداد این برنامه یک سال پیش توسط یکی از قضات مشهد صادر شده و دلیل آن هم سهامداران اسراییلی آن هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۰    
به نوشته وبگاه جروزالم آنلاین هند پیشتر تصمیم گرفته بود تا هشت هزار موشک ضد تانک اسپایک و صدها پرتابگر ساخت کارخانه رافائل را از اسرائیل خریداری کند اما با اشاره به تلاش جهت بهبود و تقویت برنامه های ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۸    
تصویر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی بر روی ماشین عروس زوج جوان تهران
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۲    
شبکه های خبری و اجتماعی آمریکا، ساعت رئیس جمهور روسیه را قیمت گذاری کردند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
فیلیپ هاموند، مسئولان انگلستان، درخواست درباره چگونگی پرداخت مالیات برای استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را داده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور فردا (پنج شنبه) به بولیوی سفر خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران پیش از خطبه های این هفته نمازجمعه تهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۴    
موضوع "امضای 10 قرارداد جدید نفتی در سال 96" به طور کل منتفی شده و تنها مذاکرات برای امضای دو یا سه قرارداد به صورت جدی در حال انجام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۸    
کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات سرد شمالی به کشور خبرداد و گفت:مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز با کاهش 9 درجه ای دما روبرو می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۵    
وزیر دفاع گفت: ما در منطقه ای هستیم که به دلیل شرایط و اهمیت آن هر روز با توطئه ای مواجه هستیم، داعش اولین آن نبود و آخرین آن هم نخواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۹    
در مذاکرات انجام شده بین مسئولان ایران و ارمنستان ، ایروان از پیشنهاد طرف ایرانی در خصوص حذف عوارض حمل و نقلی بین دو کشور جهت تسریع در تردد بار و مسافر بین استقبال کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۸    
نخست اینکه فرانسوی ها به ایران به عنوان یک بازار مصرف برای کالاهای خود می نگرند، قراردادهای کلانی که شرکت های پژو، رنو، ایرباس و ... با ایران منعقد کردند نشان دهنده این موضع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اساس شکل گیری داعش، سوء استفاده از نیروهای اسلام گرا و استفاده باطل از احساسات ضد استکباری بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۱    
نماینده مسیحیان ارمنی شمال و ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، موفقیت در نابودسزی دولت داعش را تبریک گفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۱    
به گزارش جهان نیوز ؛ ظریف در توئیتر خود نوشت: در نشست تاریخی سوچی با روحانی و سرلشگر باقری و همراهی همتایانمان از روسیه و ترکیه شرکت کردیم که هدف آن کمک به امنیت نهایی مردم سوریه و صلح پایدار است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۹    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار جزئیاتی از طرح روسیه برای سوریه اعلام کرد که طبق این طرح، بشار اسد قرار است در انتخابات آتی سوریه شرکت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۶    
به گزارش جهان نیوز ؛ علی علیزاده در توئیت خود نوشت: و از شهیدان ایرانی مظلومتر، شهدای فاطمیون افغانستانی بودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازی های لیگ دیدار های تدارکاتی مناسبی برای آماده شدن جهت حضور در جام باشگاه های جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت:هرگونه صید ماهی در سد علویان مراغه ممنوع بوده و در راستای برخورد با متخلفان ماموران موفق به کشف تور800 متری صید ماهی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۵    
در کابوس ها می دیدیم که دیوان گسسته مهار عبوس خون می خوردند و به کنیزی می بردند و بنیانهای تمدن و تاریخ ملت ها را ویران می کردند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۲    
برخی رسانه های ضدانقلاب امروز در یک خبر و تصویر کذب از ضرب و شتم یکی از اساتید دانشگاه تهران خبر دادند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس با رئیس جمهور روسیه با وی درباره جنگ سوریه و ادعایش مبنی بر حضور ایران در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۰    
دبیر شورای نگهبان در پی پیروزی غرور آفرین محور مقاومت و پایان داعش پیام تبریکی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۱    
وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات 6 فدراسیون در آذرماه را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۷    
رییس جمهور در دیدار با اردوغان، توسعه همکاری های بانکی ایران و ترکیه بویژه در زمینه تجارت با پول ملّی دو کشور را در گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی مورد اشاره قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۴    
دادستان کل مصر امروز (چهارشنبه) دستور به بازداشت موقت 29 تن به اتهام جاسوسی برای ترکیه جهت انجام بازجویی ها از آنها داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۱    
دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر حرکتش در بازی اخیر این تیم برابر آپوئل نیکوزیا ممکن است دو جلسه محروم شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۸    
معاون دبیرکل سازمان ملل با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۸    
حکم سرپرست باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۵    
ویرایش چهارم نظام رتبه بندی دانشگاه ها بر پایه استناد گوگل اسکالر در جولای 2017 (تیرماه 1396)، نشان می دهد که 159 دانشگاه ایرانی در فهرست 5000 موسسه برتر این نظام رتبه بندی جای گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۵    
کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران با ارسال پیامی خطاب به سردار قاسم سلیمانی پیروزی بر داعش و نابودی تشکیلات سیاسی این جریان انحرافی را تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۹    
قالیباف در پیام اینستاگرامی خود نابودی گروهک تروریستی داعش را به رهبر انقلاب، ملت بزرگ ایران و سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حل معادلات منطقه ای و جهانی بدون حضور ایران ممکن نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۹    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه زمین لرزه در سرپل ذهاب 11 ثانیه طول کشیده است گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۳    
تورم نقطه به نقطه در کل کشور، مناطق شهری و روستایی، به ترتیب 9.6، 9.5 و 10 درصد بوده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 0.9 واحد درصد افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۳    
سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در این سفر با مراجع عظام تقلید دیدار و گزارشی از اقدامات بسیجیان را ارائه خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۰    
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی آزادسازی بوکمال و نابودی کامل گروهک تروریستی تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت بزرگ ایران و ملت شریف عراق و سوریه تبریک گفت .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور کشورمان و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در حاشیه نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه با هم دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
مردم همه خوب می دانند چه کسی حقیقتا با آنهاست و برا ی شان دل می سوزاند و چه کسی برای شان فیلم بازی می کند و ادای مردمداری را درمی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۸    
برنامه از آسمان جمعه 3 آذرماه به زندگی شهید محمدحسین محمدخانی پرداخته است که از وی به عمارِ حاج قاسم یاد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۵    
علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امروز به کار خود در این باشگاه پایان داد تا بعد از دو و نیم فصل و در میان کامنت های مثبت هواداران صندلی خود را ترک کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۲    
سعد الحریری نخست وزیر لبنان که بامداد امروز (چهارشنبه) وارد لبنان شد، در جمع هواداران خود در برابر منزلش حاضر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹    
رضا شاهرودی معتقد است که بیرانوند می توانست با انتشار متن بهتری حمایت هواداران را در کنار خود داشته باشد تا در صورت جدایی هم خاطره خوبی از او به یادگار بماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹    
گوشه ای از زندگی نامه شهیدمحمد باقر پور رشید از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۵    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: باند جعل عنوان وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری منهدم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
دبیرکل جمعیت رهپویان با تأکید بر اینکه پیروزی محور مقاومت در منطقه نتیجه شکل گیری بسیج در منطقه است، گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
روسای جمهور ایران و روسیه در سوچی دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور گفت: امروز استعفایم را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کردم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
متهم گفت: شهروز زمانیکه در خانه حضور داشت چندین بار کوکائین مصرف کرد و حالش بسیار بد شده بود، در زمان درگیری نیز حال مناسبی نداشت و نفس نفس می زد، من و دوستم او را نکشتیم و او خودش سرش به زمین خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۷    
مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین با اتخاذ تصمیمی غیرمنتظره روی زخم ناکامی ایتالیایی ها در صعود به جام جهانی 2018 روسیه نمک پاشیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۷    
علیرضا بیرانوند با انتشار پستی از علی اکبر طاهری بابت عملکردش در پرسپولیس تشکر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 70متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی آبان ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۸    
بازتاب گسترده شناسایی و کشف 1128 کانتینر کالای قاچاق در روزهای اخیر باعث شد، رئیس کل گمرک و وزیر اقتصاد با نامه نگاری های جداگانه به رئیس جمهور ماجرا و اقدامات انجام شده را تشریح کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۵    
برخی از نظامیانی که رئیس جمهوری آمریکا را در سفر 12 روزه به آسیا همراهی می کردند به اتهام سوء رفتار و عیاشی تحت بازجویی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه سردار سلیمانی که نوید پایان سیطره داعش را داده بود، فرمودند: متلاشی شدن داعش خدمت بزرگی به جهان اسلام و همه ملت ها و بشریت است.