پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۴۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 12 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۱    
تفکری در دولت مدل اقتصاد کینزی را مناسب جمهوری اسلامی می داند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۷    
مراسم جشن بزرگ ولادت، همزمان با ولادت خاتم الانبیاء (ص) و امام صادق (ع) در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۸    
وقتی از مرز اعتدال و استاندارد عبور کند، مصرف داروها نه تنها شفادهنده نیست، بلکه خودش به یک عامل مهم بیماری زا تبدیل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۵:۴۸    
وحید جلیلی: وفاداران به انقلاب نسبت به دستاوردها به روز رسانی کنند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۴    
استاد پناهیان: مهمترین مقدمات فرج، اصلاح بی حجابی نیست، بلکه اصلاح سیاستمداران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵    
در حالی که کمتر از دو ماه از آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باقی نمانده، 94 فیلم برای حضور در این دوره ثبت نام کرده اند و تقریبا کارگردان های حاضر در جشنواره مشخص شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
در صورت عدم کنترل هزینه های دولت، منابع مورد نیاز باید از طریق افزایش مالیاتها، افزایش قیمت حاملهای انرژی، افزایش نرخ ارز و یا افزایش بدهی های دولت تأمین شود که آثار تبعی آن مانند آثار تورمی
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۵    
فیلم سینمایی گمیچی به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا درسومین دوره جشنواره فیلم آل لایتز هند به نمایش در می آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: رویکرد مردم نسبت به سپرده گذاری در بانک ها در حال تغییر است و اقبال به سپرده گذاری در بانک های قرض الحسنه مبین حرکت بازار مالی به سمت استفاده از تسهیلات سرمایه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۳    
بگذارید داستان ایدز را با یک حقیقت آغاز کنیم: هرکسی ممکن است به بیماری ایدز (HIV) مبتلا شود. این بیماری فقط یک دستور کار برای خودش تعریف کرده و آن هم این است که هر چه بیشتر شیوع یابد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سومین بار در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مصرف هر گونه نوشیدنی گازدار که منجر به ایجاد نفخ شود، خود راهی برای افزایش چربی شکمی است. به طوری که افرادی که روزانه دو یا چند لیوان نوشابه گازدار می نوشند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۷    
داریوش اسدزاده صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از سریال سمندون و ترس بچه های دهه شصت از شخصیت سمندون در این سریال به روز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۱    
مناظره بین حمید رسایی نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و اکبر اعلمی نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس یک شنبه شب با حضور دانشجویان در سالن همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان با موضوع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۹    
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 همزمان با آغاز ثبت نام در این آزمون از روز پنجشنبه 16 آذر ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۹    
تصویری زیبا از منطقه کویری در یزد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۷    
حضور ستاره های سینمای ایران در آمریکا و شهر لس آنجلس برای افتتاحیه اکران "خانه کاغذی" را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۴    
جرد کوشنر مشاور و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی درباره مناقشه خاورمیانه اعلام کرد: ما معتقدیم که صلح قابل دسترسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۹    
ابراهیمی در ادامه توضیحات خود افزود: استان گلستان فقط موظف به آماده سازی محل مسابقات و اسکان و مابقی شرایط مسابقه بوده است و در موارد امنیتی و فنی مسابقات و اعضای تیم های شرکت کننده تصمیم گیرنده نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۹    
در حالی قیمت طلا در آغازین ساعات معاملات در بازارهای جهانی رو به کاهش است که تصویب طرح مالیاتی در سنا موجب تقویت ارزش دلار شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۶    
"با نگاهی گذرا به وضعیت موجود جوامع غربی می توان دریافت که رفتارهای صورت گرفته با مسلمانان در غرب، مبتنی بر باورهای کلیشه ای است که در برنامه های رسانه ای غربی قابل مشاهده است."
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۱    
اولین کنفرانس آموزش زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه کمبریج به پاس پنجاه سال تلاش مستمر در داستان نویسی و نقش ممتاز در توسعه زبان و ادبیات فارسی تقدیرنامه ویژه این کنفرانس را به استاد 'هوشنگ مرادی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش در صدر هیئتی برای شرکت در نشست وزرای امور خارجه پنج کشور ساحلی خزر عازم مسکو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین گفت: از سال 1382 تا سال 1387 روند بازرسی ادواری خودروهای گازسوز در حال انجام بود، اما از ابتدای سال 88 به دلیل تغییر مسئولیت های سازمانی این فعالیت انجام نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۲    
سرمربی تیم ملی ایران امیدوار است با اتحاد بتوانند در جام جهانی 2018 به موفقیت برسند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد که هیچ واحدی از دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۳    
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ما وقتی در مسابقات جام جهانی شرکت می کنیم باید خودمان را برای بازی های سخت و دشوار نیز آماده کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: دولت در اجرای سیاست های کلی اصل 44 موفق نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۶    
تفاهمنامه همکاریهای علمی مشترک در حوزه علوم و فناوریهای شناختی میان ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و سازمان حمایت و ارزیابی تحصیلات تکمیلی جمهوری فدرال برزیل امضاء شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۳    
با مصرف مواد ناسالم و غیرمغذی نه تنها انرژی لازم از خوردن صبحانه را به دست نمی آورید، بلکه به سلامت بدن خود نیز آسیب می رسانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به ایراد اتهامی جدید به اتباع کشورش بخاطر همکار اقتصادی با ایرانی ها گفته که این کارها هم مانند تلاش قضات طرفدار گولن برای زمین زدن دولت ترکیه است و آنکارا در برابر این باج ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۴    
میلاد زکی پور از قرعه ای که برای تیم ملی مشخص شده بود نه راضی بود نه ناراضی. او هم مانند دیگر بازیکنانی که در این مدت به اردوی تیم ملی دعوت شدند با امیدواری به قرعه کشی نگاه می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۴۵    
دیروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان با اشاره به...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۹    
شکاف میان اصلاح طلبان با حسن روحانی عمیق تر شده و حالا بیش از هر زمان دیگر قابل مشاهده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۹    
با وجود دستگاه های متعدد در حوزه کنترل و ساماندهی آسیب های اجتماعی با ز هم شاهد گسترش دامنه آسیب زایی معضلات اجتماعی هستیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۹    
زلزله است دیگر، مرد و زن و نان آور و سرپرست خانوار برایش فرقی نمی کند. اصلاً حواسش نیست این خانه ای را که می لرزاند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۶    
بعد از اقرار مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ به ارتباط با روسیه بنگاه های شرط بندی گزارش دادند که...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۶    
پیشمرگه ها گروهی از رزمندگان بومی کرد بودند که به ابتکار بزرگمردی چون محمد بروجردی در معرکه کردستان ورود کردند و با آشنایی خوبی که به کوهستان های غرب کشور داشتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۰    
درست آذر ماه سال گذشته بود که در همایش روز جهانی ایدز، پیام بان کی مون دبیر کل وقت سازمان ملل توسط گری لوئیس، هماهنگ کننده برنامه سازمان ملل در ایران به مناسبت این روز قرائت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۲۷    
امسال بزرگداشت 16 آذر (روز دانشجو) با هفته وحدت جهان اسلام تقارنی مبارک یافته است و روز دانشجو نیز پیام آور وحدت علمی بین حوزه و دانشگاه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۲۱    
تکرار اتهامات دروغ علیه دستگاه ها و شخصیت های محترم مذهبی توسط یک عضو فراکسیون امید، این سئوال را به ذهن متبادر می کند که این عنصر انتحاری تا کی قرار است به رفتارهای خود ادامه دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۲۱    
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید می گوید اعتدال یک گفتمان نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۱۸    
علی مطهری می گوید دولت نباید این قدر روی برجام تبلیغات می کرد که ما شاهکار کردیم .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۱۵    
یگان موشکی یمن همان طور که وعده داده بود به پایتخت تمام کشورهای شرکت کننده در تجاوز به یمن حمله کند، دیروز با شلیک موشک کروز به تاسیسات اتمی براکه در ابوظبی به یکی دیگر از تهدیداتش عمل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۱۲    
دیروز یگان موشکی انصارالله یمن با شلیک یک موشک کروز، نیروگاه اتمی براکه در امارات را مورد هدف قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۱۲    
گفت: شلیک موشک انصارالله به ابوظبی، بدجوری اعصاب حاکمان این کشور فسقلی را به هم ریخته و سرمایه گذاران خارجی را به وحشت انداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۰۹    
صبح امروز یگان موشکی یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی این کشور تأسیسات اتمی براکه در شهر ابوظبی امارات را هدف موشک کروز قرار داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۴    
فریدالدین حداد عادل در صفحه توییتر خود خبر داد: پنج شنبه، 9 آذرماه 96 خداوند سومین فرزند را به حاج آقا مجتبی عزیز عطا کرد و همه خیلی خوشحال شدیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۹    
مؤسس حزب ندای ایرانیان گفت: جزو تفکری هستم که قائل است در دوران اصلاحات اشتباهاتی داشتیم که نتیجه آن سال 84 پدید آمد و کشور با آسیب های فراوانی مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۰    
یه قانونی هست میگه ؛ هر چه بیشتر کمتر روحانی رو نقد کنی کمتر بیشتر بهت توهین میشه روحانی: رئیس جمهور را بیشتر نقد کنید چراکه هزینه آن کمتر است. فحشه دیگه کنتور نمیندازه که ... ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۷    
گالوپ گفته ایرانیها عصبانی ترین مردم جهان هستند.راست میگه اینکه سالی 1300 #کودک تو آمریکا بر اثر تیراندازی کشته میشن،نشانگر روحیه لطیف،ظریف،فرهیخته و اهل منطق آمریکایی هاست
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۱    
من اگر جای انصارالله یمن بودم اسم اون موشکی رو که قرار بود به سمت امارات شلیک بشه میذاشتم: کیهان 1 شلیک موشک انصارالله یمن به پایگاه هسته ای ابوظبی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۸    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اظهاراتی مشابه صحبت های محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در مورد ایران مطرح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۲    
خانم جهانگیر نماینده سازمان به اصطلاح حقوق بشر در دفاع از کارکنان بی بی سی فارسی- که توسط ایران ممنوع المعامله شده اند- می گوید کانال این رسانه حدود یک میلیون عضو دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۶    
دبیر شورای نگهبان تأکید کرد که نظارت این شورا استصوابی است و کسانی که مخالف آنند افرادی هستند که خود رد صلاحیت شده اند و به همین دلیل از قانون ایراد می گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
روزنامه های اصلاح طلب که اکنون به منتقد اقتصادی دولت تبدیل شده اند، همان جماعتی هستند که در طول رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال جاری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
تبرئه سران فتنه از سوی اصلاح طلبان در حالی است که در ماجرای خیانت نابخشودنی فتنه 88، سران فتنه با دامن زدن به دروغ تقلب در انتخابات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۱    
به گزارش جهان نیوز ؛ روزنامه دنیای اقتصاد در یادداشتی با عنوان گزارش به صدا و سیما درخصوص گزارش 100 روزه رئیس جمهور نوشت: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۹    
روزنامه های اصلاح طلب در روزهای اخیر در رفتاری وقیحانه با تقلا برای تبرئه رژیم کودک کش صهیونیستی، مدعی هستند که به دلیل اینکه این غده سرطانی را به رسمیت نمی شناسیم، بازنده هستیم!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۷    
تکذیبیه هایی که برای آن منتشر می شود را پوشش نمی دهند. بر همین اساس، صادقی 3 روز پس از انتشار توئیت خود که در آن مرجع تقلید شیعیان را به ارتباط با مدّلل متهم کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۱    
قوه قضائیه همچون قوای مجریه و مقننه دارای ضعف هایی هست و قطعاً عدالت خواهی حکم می کند که با نظارت دقیق در صدد تقویت عملکردهای مثبت آن و مهار ناراستی ها برآییم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۹    
در جلسه اخیر شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شرکتهای واگذار شده کنترلی و رقابتی توسط سازمان خصوصی سازی ارائه و ضرورت انعکاس نکات برجسته آن مورد تاکید قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:قطعا انصارالله، ریاض و پایتخت کشورهای عربی را که یمن را بمباران می کنند، موشک باران خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۰    
هیات انتخاب جشنواره فجر 36 مشخص شد، نام پوران درخشنده هم در این میان دیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل مؤسسه تحقیق و توسعه خانه عمران با تأکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی در بالا بردن کیفیت ساخت و ساز موفق عمل نکرده است،گفت: عمر مفید ساختمان ها در ایران پایین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تاکید کرد: برای خرید هر نوع طلایی لازم است فاکتور خرید از سوی واحد صنفی مربوطه ارائه شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۹    
فرمانده معظم کل قوا فرمودند: امروز نیرو های مسلح به بهترین نیروی انسانی احتیاج دارند تا بتوانند آسیب ناپذیری ملت را در مقابل دشمنی ها حفظ کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۴    
گوشه ای از زندگی نامه شهید رضایی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۱    
پانادیچ، مربی پرسپولیس بخاطر عدم تمکین از دستورات داوری، درگیری فیزیکی با نماینده فدراسیون و تحریک تماشاگران به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۸    
معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و حال حاضر، مسئولیت خدمت در این نیرو را برای همه سنگین کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان اکنون پست های زیادی را در کشور اشغال کرده اند و بسیاری از ناکارآمدی ها به نقش منفی آنها در دولت برمی گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس ستاد اقامه نماز با بیان خاطره ای از نماز خواندن عبرت آموز یک دختر 11 ساله، از کم توجهی وزارت ارشاد نسبت به نماز انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۳    
شهید عبدالخالق حسینی می گفت: این راهی است که خودم انتخاب کرده ام، آنقدر می روم تا شهادت قسمتم شود .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
امارات عربی متحده، شلیک موشک یمنی ها به سوی این کشور را ادعا خواند و آن را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
ارتباطی قوی بین نوشیدن آب و حفظ سلامت مغز وجود دارد چون مغز شما بیشترین نیاز به انرژی را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
تیم ملی فوتبال مراکش به دنبال مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه و همگروهی با ایران در اندیشه لغو بازی دوستانه با آرژانتین و جایگزین کردن حریف آسیایی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
امام جمعۀ موقت تهران گفت: حاج آقا رضا همدانی از الگوهای آیت الله بهجت در زهد و تقوا بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۷    
میزان صادرات نفت ایران به بازارهای اروپایی در ماه نوامبر (آبان-آذر) به 40 درصد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۴    
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۱    
مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که در کودکی بین تیم های ایتالیایی نسبت به اینتر علاقه بیشتری داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: از آقای روحانی و وزیر کار خواهش می کنم بگویند آماری که درباره اشتغال جوانان ارائه می دهند را به صورت جزئی تر بیان کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۸    
راز مرد شکاک که همسر باردار و فرزند هفت ساله اش را قربانی سوءظن خود کرده بود، با بررسی تلفن همراهش فاش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مرحله عملیاتی طرح رجیستری موبایل از روز 3شنبه هفته جاری آغاز می شود به خریداران گوشی آیفون توصیه کرد که هنگام خرید، از داشتن کدفعالسازی اطمینان حاصل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۲    
سهام قطعی تخصیص یافته به طرح توزیع سهام عدالت در 49 شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت دارای قیمت قطعی واگذاری، به مشمولین طرح و مابقی سهام به دولت تعلق می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد درباره معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یا انتقال سفارت آمریکا به این شهر هشدار داده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر تلاش برخی برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان، گفت: جوانان نباید گرفتار اختلاف های مذهبی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی دونالد ترامپ را یک شیطان هسته ای نامید که برای به راه افتادن جنگ اتمی التماس می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۳    
هیتلر نخواست بریتانیا را تسخیر کند و این امر سبب شد تا انگلیسی ها پیروزی را، به حساب خود واریز کنند و از شکست حقیرانه در دانکرک، به عنوان پیروزی تاریخی بزرگی یاد کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان ما از صدام گرفته تا داعش و بن سلمان، بهترین سند و گواه برآنند که موشک های ایران برای جنگ ساخته نشده، بلکه دلیل صلح طلبی و امنیت سازی جمهوری اسلامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۴    
یکی از قدیمی ترین محصولات زراعی موجود در این کره ی خاکی که بیش از 6000 سال است انسان ها از آن استفاده می کنند، خرما است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۱    
تا همین دیروز نیک وی آ چیچ ته ذهنم بود؛ معلول استرالیایی که بدون دست و پا به دنیا آمد و چند سالی است به عنوان سخنران انگیزشی به سراسر دنیا سفر می کند و در جمع دانشجویان، کارآفرینان، مدیران و.. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۸    
در یمن چنین شایع است که محمد بن سلمان مامور مخفی ایران است. به این سبب که هر آنچه را که در طول سه سال گذشته انجام داده است، بیشتر به نفع ایرانیان – تا به زیان آنها – تمام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۸    
عربستان سعودی با پوشش هوایی که برای علی عبدالله صالح ایجاد کرد، نیمه شب یکشنبه چند منطقه تحت کنترل حوثی ها را بمباران نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۵    
سید محمد حسینی گفت: باید فرهنگی در کشور ایجاد شود که نحوه مصرف بودجه مطالبه شود تا مسئولان پاسخگو باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۵    
جمیعت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای بر ضرورت پایان دادن به ظلم و ستم ضد آیت الله قاسم تاکید و اعلام کرد که وی باید با آزادی کامل از حق خود مبنی بر درمان برخوردار گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر اینکه پشتیبانی های غرب از داعش ادامه خواهد داشت، از نجات 300 فرمانده داعشی توسط آمریکا در بوکمال خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۹    
آرش میراسماعیلی با انتقاد از روی کار بودن مدیران سیاسی و نظامی در ورزش گفت: برخی آقایان دست به هر کاری می زنند تا من در جودو نباشم اما لطف خدا شامل حالم می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام محسن قرائتی در مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز در وزارت ارشاد گفت: تمام هستی برای بشر است، بشر برای عبادت است و قله عبادت نماز است.