پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۲۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 9 آذر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 آذر 1396 جهان نیوز 2 آذر 1396 جهان نیوز 3 آذر 1396 جهان نیوز 4 آذر 1396 جهان نیوز 5 آذر 1396 جهان نیوز 6 آذر 1396 جهان نیوز 7 آذر 1396 جهان نیوز 8 آذر 1396 جهان نیوز 9 آذر 1396 جهان نیوز 10 آذر 1396 جهان نیوز 11 آذر 1396 جهان نیوز 12 آذر 1396 جهان نیوز 13 آذر 1396 جهان نیوز 14 آذر 1396 جهان نیوز 15 آذر 1396 جهان نیوز 16 آذر 1396 جهان نیوز 17 آذر 1396 جهان نیوز 18 آذر 1396 جهان نیوز 19 آذر 1396 جهان نیوز 20 آذر 1396 جهان نیوز 21 آذر 1396 جهان نیوز 22 آذر 1396 جهان نیوز 23 آذر 1396 جهان نیوز 24 آذر 1396 جهان نیوز 25 آذر 1396 جهان نیوز 26 آذر 1396 جهان نیوز 27 آذر 1396 جهان نیوز 28 آذر 1396 جهان نیوز 29 آذر 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۶    
کانادا همیشه مأمن امنی برای خانواده خاوری بود. بچه ها خیلی زود راهی سرزمین های سرد شمالی شدند تا تحصیلات شان را در دانشگاه های درجه یک این کشور آغاز کنند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۶    
نیلوفر امینی فر مجری برنامه خانواده می گوید چهار-پنج سال پیش به خاطر انتشار ناخواسته تصاویر شخصی اش به مدت یک سال ممنوع الکار بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۳    
عربستان سعودی در راستای بحران آفرینی و جنجال آفرینی دست به اقدام نسنجیده و کودکانه ای زد که جهان بسیار زود نسبت به آن واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه زلزله سفره ای نیست که برای میوه چینی سیاسی بعضی ها پهن شده باشد، گفت: متأسفانه عده ای روزهای اول این کار را کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۵    
رهبر کاتولیک های جهان در اظهارنظری دیرهنگام از جامعه بین الملل خواست به وضعیت مسلمانان روهینگیا رسیدگی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۳    
احمدی نژاد به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در مسجد ملاصالح شهر بانه سخنرانی خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۸    
استرس یک واکنش ذهنی و جسمی طبیعی نسبت به تجربیات زندگی است. هر کسی گهگاه دچار استرس می شود. مسئولیت های کاری، مشکلات خانوادگی، تشخیص یک بیماری، جنگ و یا مرگ یک عزیز می تواند برانگیزاننده ی استرس باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
مرحوم حبیب الله چایچیان، پیش از این در مصاحبه ای کوتاه به ماجرای سرودن شعر آمدم ای شاه پناهم بده اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مواجهه با شایعه برکناری وزیر متبوعش، بدون آنکه حاضر شود این شایعه را تکذیب کند، گفت که تیلرسون کارش را دوست دارد و خود رئیس کارکنان کاخ سفید گفته که این شایعه نادرست است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۱    
مهدی فخیم زاده در اینستاگرام خود نوشت: ایام انتخابات رفته بودیم از آقای روحانی حمایت و برایشان تبلیغ کنیم، الان پشیمانم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۲    
پس از روی کار آمدن خاندان علی اف در آذربایجان و گرایشات شدید این خاندان به غرب و نظام سکولار،سیاستمداران صهیونیستی-آمریکایی توجه ویژه و مخصوصی به این کشور در راستای اجرای سیاست های خود داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حکومت ظاهری داعش به اعماق تاریخ پیوسته شده است، اما عده ای به دنبال زنده نگه داشتن تفکر آنان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۰    
ناو هواپیمابر تئودور روزولت برای آنچه موسسه نیروی دریایی آمریکا پیوستن به عملیات ضدداعش دانسته، وارد آب های خلیج فارس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۱    
مرحوم چایچیان با تشویق مادرش، به سرودن اشعار در مدح و مرثیه ائمه(ع) پرداخت. وی پس از سفر به کربلا فقط به سرودن مدح های آل علی(ع) پرداخت، و آثار دیگرش را در آتش افکند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۹    
به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس بین المللی گفت وگوهای مدیترانه در رم دیدار کردم و درخصوص ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۹    
حبیب الله چایچیان از شاعران آئینی و مرثیه سرای اهل بیت (علیهم السلام) درگذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۳    
کاخ سفید در واکنش به خبر احتمال برکناری تیلرسون از وزارت خارجه آمریکا اعلاام کرد که در این برهه اعلامیه ای در مورد جابجایی نفرات وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۸    
نمایندگان پارلمان اروپا به ممنوعیت فروش سلاح به عربستان سعودی رای دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۷    
عباس آقایی به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۴    
بدترین قرعه برای تیم ملی فرانسه از نگاه بلیچر ریپورت؛ با حضور تیم ملی ایران تحت عنوان گروه مرگ برای خروس ها
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۰    
تولیت حرم امام خمینی گفت: بر اساس سندی که در حال حاضر وجود دارد یک قاضی برای امام احضاریه می فرستد و مورد اتهامی این بود که وقتی صدام به خرمشهر حمله کرد امام به ما گفتند در شهر بمانید و شهر را خالی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۷    
در لبیک به ندای علما، مردم بحرین در بسیاری از مناطق این کشور از لحظاتی پیش در حمایت از آیت الله عیسی قاسم به خیابانها آمده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۷    
دست های ما به طور طبیعی در اوقات بیداری، دچار یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس هستند که انقباض و استراحت علت این لرزشِ بسیار خفیف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۱    
تشکل های اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای از نحوه برنامه ریزی مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور گلایه کرده و اعلام کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۳    
پایگاه تحلیلی میدل ایست آی نوشت که به نظر می رسد عربستان در حال درک شکست در برابر ایران در جنگ سرد خاورمیانه است و به همین دلیل تلاش می کند تا با بهبود روابط با شیعیان عراق با نفوذ ایران مقابله کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون هم قدری تعلل کرده است، اما پیگیر فهرست خواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۱    
اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای شرکت در تورنمنت اصفهان اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۴    
نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش، از پایان عملیات شماری از تفنگداران دریایی مستقر در سوریه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۱    
ظریف: نیاز است تفکر داعشی در همه جای جهان به لحاظ فرهنگی، ایدئولوژیک و سیاسی مورد تهاجم قرار گیرد و منابع مالی تروریست ها تحدید شده و از رسیدن منابع مالی و سلاح به آنها جلوگیری شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۸    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه نوشته است که ظرف چند آینده رکس تیلرسون برکنار شده و مایک پومپئو به عنوان وزیر خارجه جدید آمریکا معرفی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۸    
از هر چهار برنامه اندرویدی، سه برنامه به ابزار ردگیری و کنترل کاربران مجهز هستند و البته بیشتر مشتریان از این امر آگاه نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۱    
عطش دستیابی به قدرت و بی توجهی به مشکلات و دغدغه های مردم در اصلاح طلبان به حدی گسترش یافته است که تنها پس از 100 روز از آغاز به کار دولت دوازدهم؛ این جماعت به دنبال تبرئه خود از دولت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۵    
یک منبع فلسطینی از قدردانی خواهر حریری از مواضع سید حسن نصر الله در حمایت از برادرش در جریان استعفای اجباری اش خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۷    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نامه رئیس سازمان سیا به قاسم سلیمانی و بی توجهی وی به این نامه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۰    
نخست وزیری روسیه می گوید اگر پوتین بخواهد سال آینده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، از حمایت حزب حاکم برخوردار خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی نظارتی بر بانک های کشور ندارد گفت: نظارتی بر نرخ سود بانکی در کشور نیست و با این نوع نظارت نمی توان اقتصاد کشور را متحول کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۷    
دیدار سپاهان و استقلال خوزستان درهفته چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در قسمت زیرزمین ساختمان دانشکده خبر دود گرفتگی جزئی اتفاق افتاده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۰    
کره شمالی روز چهارشنبه (دیروز) گفت که نوع جدیدی از موشک های بالستیک قاره پیما که می تواند تمام خاک آمریکا را در بگیرد، آزمایش کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۴    
به گزارش جهان نیوز ، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: کتابی را در مقطع کارشناسی-که روانشناسی می خواندم-دیدم و خریدم و امروز که 24سال از آن زمان می گذرد چندبار دیگر آن را خوانده ام. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۱    
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: امروز کشور ایران یک کشور قدرتمند در غرب آسیا است و پیشرفت های زیادی در زمینه های علمی، پزشکی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه گفت هیچ تحریمی از ایران را نقض نکرده و کار درست را انجام داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برجام را آزمونی شکست خورده دانست و با طرح این سؤال که الان چرا دوباره دم از مذاکره می زنند، گفت: برجام 2 و 3 به این معناست که همان بلای عراق سر ما بیاید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۶    
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم گسترش فولاد مقابل سایپا آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۶    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از قطع شدن مچ دست کودک چهار ساله سنندجی بر اثر گیر کردن در چرخ گوشت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۳    
مدافع تیم فوتبال پیکان و دروازه بان تیم فوتبال استقلال تا این لحظه هنوز با یکدیگر روبرو نشدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۷    
به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم ، پیام حیدری داور دیدار تیم های پیکان و استقلال در جریان دیدار این دو تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۷    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 جمعه، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ همچنین محور مرزن آباد به سمت کرج نیز، از ساعت 17 الی 24 فردا به صورت یکطرفه خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۹    
ائتلاف آمریکایی اذعان کرده است که حداقل 800 غیرنظامی در حملات هوایی عراق و سوریه کشته شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۶    
وزیر نفت ایران با بیان اینکه شرکتهای آمریکایی، بزرگترین بازندگان تحریم ایران هستند، گفت: من درک نمی کنم چرا شرکتهای آمریکایی، نمی توانند در بزرگترین پروژه های نفتی دنیا در ایران، وارد شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: طی هشت ماهه امسال 28.5 میلیارد دلار صادرات کالای غیر نفتی به کشورهای هدف صورت گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۳    
کاپیتان سابق تیم فوتبال رم می گوید یکی از بزرگترین حسرت های دوران بازیگری اش بازی نکردن در کنار یک بازیکن خاص بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۷    
شهردار مسلمان لندن در واکنش به بازنشر ویدئوهای اسلام هراسانه در صفحه توئیتر رئیس جمهوری آمریکا، خواهان لغو سفر رسمی ترامپ به انگلیس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ترکیب تیم استقلال تهران برای دیدار مقابل پیکان مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۸    
یکی از اسرای داعش که با راهنمایی رزمندگان فاطمیون هدایت شد، حر لقب گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۲    
یک وانت نیسان آبی به شکلی جالب تزیین شده تا عروس و دامادی را به خانه بخت ببرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۲    
یک مقام پارلمانی روس گفت، همکاری آمریکا با روسیه در عرصه اقدامات در سوریه را نمی توان سازنده خواند، ضمن اینکه ادامه حضور نظامی آمریکا در سوریه نیز غیرقابل توجیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۹    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توطئه های زیادی برای ایجاد ناامنی در مراسم اربعین امسال صورت گرفته بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۰    
تلگرام حدود 40 میلیون کاربر ایرانی ثبت نامی دارد که حدود 20 تا 30 میلیون از این جامعه، فعال هستند و بر اساس گزارش های بین المللی که می گوید در پیک کاری یک سوم کاربران پلت فرم ها آنلاین هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۴    
بر اساس تحلیل آخرین نقشه هواشناسی، امروز تا ظهر پنجشنبه در غالب مناطق کشور، جو پایدار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۴    
میثم موسایی اقتصاددان :ما باید دستفروشی و گسترش آن را به عنوان واقعیت کشور بپذیریم و به جای ندیده گرفتن آنها و ایجاد مشکل برایشان، به فکر سر و سامان دادن به این وضعیت باشیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۱    
آخرین زیرساخت های گروه تروریستی تکفیری داعش در صحرای الجزیره واقع در غرب عراق، توسط رزمندگان بسیجی منهدم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۲    
فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری قرار است از 14 آذر ماه با اعمال سیاستهای سلبی از واردات گوشیهای موبایل قاچاق به کشور جلوگیری کند و در گام نخست به سمت تجهیزات تولیدی "اپل" برود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم سلیمانی سمبل مقاومت و ایستادگی است و هزاران جوان متفکر برای تشکیل جبهه مقاومت صف کشیدند تا با داعش به جنگ بروند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
در کشور ما درباره بعضی مفاهیم و رخدادها وفاق ملی وجود دارد و با اطمینان می توان گفت هشت سال دفاع مقدس مهم ترین آنهاست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۷    
از مهم ترین اتفاقات هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر ، رسیدن استقلال با شفر به یک تیم بالای جدولی مثل پیکان است. پیکانی که از دو هفته پیش،نوار پیروزی هایش قطع شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۷    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 16 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 378 هزار تومان فروخته شد و یک دلار آمریکا هم با 20 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، 4138 تومان قیمت گذاری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۷    
قاسمی گفت: تکرار بیش از حد و اندازه اتهام زنیهای مقامات آمریکایی علیه ایران نشان می دهد آنان از سر عمد و آگاهانه چشمان خود را بر روی واقعیت شکستهای داعش در عراق و سوریه بسته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۲    
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی طی گزارشی به آزمایش های موشکی کره شمالی پرداخته و تاریخ نخستین آزمایش این کشور را آگوست سال 1998 اعلام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
جذب بازیکنان مد نظر منچستریونایتد برای این باشگاه گران تمام خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "خالتور" به کارگردانی "آرش معیریان" برای چهارمین هفته متوالی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در رابطه با جزئیات ارائه پنل های خورشیدی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی توضیحاتی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۵    
مسکن اجتماعی طرحی است که با توجه به گذشت 9 ماه از ابلاغ آن هنوز خبری از تخصیص بودجه به این طرح برای تحقق هدف تامین سالیانه 100 هزار واحد مسکونی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تا شنبه 11 آذرماه فرصت دارند برای ثبت نام در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 اقدام کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۰    
شب گذشته زنگنه با مسئولان شرکت نفت OMV اتریش در هتل کمپنسکی پشت درب های بسته ملاقات کردند. آنها از محتوای جلسه به خبرنگاران چیزی نگفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور برای شرکت در نشست شورای نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای عازم روسیه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۷    
کاخ سفید از اقدام رئیس جمهور آمریکا برای بازنشر تصاویر ویدئویی ضد اسلامی در صفحه توئیترش دفاع کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۷    
یک مقام دولت آمریکا از گفت وگوهای دولت این کشور با عربستان برای انتقال فناوری حساس هسته ای خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۴    
نخست وزیر انگلیس عصر روز گذشته (چهارشنبه) در حالی وارد ریاض شد که حامل "پیام جدی" برای عربستان در خصوص یمن بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر هشدار داد: مخدر دستمال مرطوب بین 20 تا 80 برابر حشیش قوی تر است به همین علت اثرات و توهم زایی که ایجاد می کند، در مدت کوتاه تری افراد را به سمت مرگ می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۱    
کارشناس فوتبال کشورمان با نگاهی فانتزی که به قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه دارد، علاقه مند است که شاگردان کی روش با برزیل و انگلیس هم گروه شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۸    
رئیس پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی گفت: در بین ساختمان های مراکز دولتی و نهادهای مختلف، ساختمان های مدارس بهترین وضعیت را از لحاظ ایمنی در برابر زلزله در کشور دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۸    
رئیس جمهوری روسیه به یکی از کارکنان راه آهن این کشور گفت: با کمال میل سوار قطار ویژه جام جهانی 2018 همراه هواداران فوتبال خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۰    
بدلکار سینمای ایران گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم "24 ساعته باز است" به کارگردانی "پاتریک رینولدز" را ثبت کرده ام و برای انجام بدلکاری عازم صربستان شده ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۸    
هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵    
وزیر خارجه روسیه از اینکه رویکرد دولت فعلی آمریکا نسبت به گذشته تفاوت چندانی نکرده است، ابراز تاسف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۹    
آنجلیا جولی شد مسکن مهر و ده ها هزار زلزله زده داغدار هم یک میلیون مسلمان! در ادامه جمعی هنرمند و ورزشکار و خواننده و... برای تایید و تکمیل فرمایشات جناب جهانگیری بسیج یا اجاره شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، زمان برگزاری این نمایشگاه و مهمانان ویژه آن را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۶    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره قرآن و علوم انسانی که در تاریخ یک خرداد 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در قم منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۳    
محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در حاشیه برنامه کتابگردی امروز پنجشنبه 2 آذر گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۳    
عضو هیئت انتظامی بانک ها از شیوه جدید بانک ها برای پرداخت سودهای بالای 15 درصد خبر داد و گفت: این تخلف در شورای پول و اعتبار بررسی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که نماینده های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا نه در ایران به میدان خواهند رفت و نه در قطر.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۷    
داستان انسان و دیروز و امروزش از جمله مباحثی است که امامان معصوم ع در باره ان سخنهای فراوانی را بیان کرده اند در اینجا سخن گوهر باری در باره حسرت امروز و دیروز انسان از مولا علی ع را تقدیم کاربران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۴    
عامل جنایت محله گلابدره درحالی که اشک می ریخت گفت: من مجرم بودم و در این هم شکی نیست.اما امیدوارم بعد ازاعدام من با خانواده ام کاری نداشته باشند. حرفی نزنند، کنایه نزنند و در نهایت من را حلال کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۸    
چند روز پیش انتشار عکسی از پیدا شدن حجم قابل توجهی گردو در محله نارمک اظهارنظرهای بسیاری را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که مهمترین آنها ترس از ازدحام موش ها در تهران بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۵    
فردا (جمعه) قرعه کشی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان برگزار می شود برخی از 32 تیم حاضر در این مسابقات، به دنبال بخت و اقبال اند و برخی دیگر، بی هیچ هراسی، منتظر شناختن حریفان خود هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۵    
افشاگر اسرار درونی آل سعود از انتقال پسر پادشاه سابق عربستان از هتلی که در آن تحت بازداشت بود به بخش قلب بیمارستان نظامی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۲    
تیم پانیونیوس در غیاب ملی پوش ایرانی خود در بازی جام حذفی یونان به میدان می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۹    
مقام های آمریکایی در گفت وگو با یک رسانه این کشور مدعی شده اند دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ ، خرید مواد هسته ای از ایران توسط واشنگتن را متوقف کرده است.
  • ۱