یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 26 اردیبهشت 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 2 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 3 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 4 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 5 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 6 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 7 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 8 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 9 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 10 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 11 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 12 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 13 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 14 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 15 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 16 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 17 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 18 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 19 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 20 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 21 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 22 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 23 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 25 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 26 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 27 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 28 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 29 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 30 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از خودروسازی کشور در این کمیسیون تصویب شده است و به زودی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۱    
دست بانک فقط به ما می رسید و لذا همان ابتدا مدعی ملک شد. راه گریزی نبود. گفتیم قصد ما حمایت از تولید بوده و لازمست بانک به شرایط اقتصادی موجود توجه کند و در شکست تولید کننده شریک باشد که صدایمان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
در آستانه ی ورود به ماه مبارک رمضان صدوسی وسومین شماره از نشریه خط حزب الله با ویژه نامه ای از برجام با بازخوانی دوباره ی سند صیانت و بیانات رهبر انقلاب درباره ی مذاکرات هسته ای منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
واردات کالاهای آمریکایی به ایران در فروردین سال جاری به 2 هزار و 514 تن کالا به ارزش 7/5 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رییس کل گمرک با تشریح آخرین دستاوردهای گمرک در اجلاس روسای کل گمرکات کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت:گمرک ایران رتبه اول مبارزه با قاچاق مواد مخدر را در میان گمرکات جهان در اختیار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس، گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته، فقط فست فودی ها در ساعات روز به تعداد محدود، غذای سرد برای سفارش های بیرون بر آماده و ارائه می کنند .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل دفتر تنظیم بازار وزارت کشاورزی از تامین و توزیع خرما در بازار ماه رمضان پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین این محصول وجود ندارد و با همه استان های تولیدکننده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
آیت الله مرتضی تهرانی گفت: منظور از برکت این است که در این مقطع زمانی آن چه از نعم الهیه در این ماه به دست انسان می آید، چندین برابر آن نعمت هایی است که در ماه های دیگر به دست می آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۴    
جام جهانی فوتبال بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است که چشم جهانیان را به خود معطوف می کند، رقابتی که هر دوره ستاره هایی از قلب آن بیرون می آیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۴    
فیلم سینمایی"آن سوی ابر ها " برای اولین بار در ایران و در پردیس سینمایی اطلس، با حضور مجید مجیدی کارگردان این اثر سینمایی به صورت مردمی اکران شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
علی کریمی قبل از آنکه برای تسویه حساب نهایی به رشت برود و دوباره از بدقولی مالک سپیدرود شاکی شود، از اراک پیشنهاد داشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
روزه گرفتن علاوه بر مزایای نفسانی، تاثیرات مفید بسیاری روی جسم و سلامتی انسان نیز دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوال اینکه آیا خود را دو تابعیتی می دانید، گفت: من فقط یک پاسپورت ایرانی دارم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۱    
بیش از یک هفته از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته ای برجام و اعمال مجدد تحریم ها می گذرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس پلیس پایتخت از کاهش یک ساعته زمان اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه رمضان خبر داد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
چرا با وجود فراوانی در عرضه، گرانی داریم؟ رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به این سوال اعلام کرد که هیچ مشکلی از نظر عرضه کالا و خدمات در ماه رمضان وجود ندارد و گرانی به عوامل مختلفی از جمله افزایش نرخ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
احتمال دارد یکی از بزرگترین نقل وانتقالات فوتبال باشگاهی ایران در تابستان امسال صورت بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از حمله دو پلنگ به گله گوسفندان در یکی از روستاهای این شهرستان و تلف شدن 400 راس دام خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۱    
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز برای نخستین بار در حدود چهار سال اخیر به بالای 75 دلار برای هر بشکه رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
احادیث منتخب فضیلت ماه مبارک رمضان را در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۲    
اول شدن لیست منتسب به مقتدی صدر در انتخابات پارلمانی عراق وی را به صدر اخبار کشاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مصادف با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شما می توانید اعمال اولین شب و روز از این ماه عزیز را در این گزارش بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۲    
شبکه افق برنامه های تلویزیونی، مستند و ترکیبی مختلفی را برای روزه داران در نظر گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
مدیر کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از ممنوعیت واردات مکمل های تولید امریکا به ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اقدامات تاسیساتی و روشنایی قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شده و تا چند ماه آینده تمام می شود، همچنین منطقه دو نیز تا نیمه سال 99 به بهره برداری می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۶    
سرپرست دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه با اشاره به اینکه توزیع سبد غذایی تا هفته آینده انجام می شود، گفت: نیازمندان مرحله به مرحله شناسایی می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۶    
همزمان با هفته میراث فرهنگی، نخستین تالار موزه مجازی فرش های تاریخی هنری ایران بر روی سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بارگذاری می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۶    
شرکت توتال اعلام کرد با احیای تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران امکان ادامه حضور در پروژه توسعه میدان گازی پارس جنوبی را نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور بر ضرورت اصلاح قوانین، ساختار و تقویت عملکرد ها در حوزه قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و گفت: مناطق آزاد دریچه بزرگ ورود و قاچاق کالا شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تصویب اساسنامه جدید این تشکل خبر داد و گفت: قرار بر این است تا فعالیت های جامعه روحانیت مبارز فراتر از تهران باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
در حالی که بازی پرسپولیس و الجزیره تا دقیقه 89 با تساوی یک- یک دنبال می شد، ناگهان سیدجلال حسینی از گرد راه رسید و توپ برگشتی مدافع اماراتی را با ضربه ای دقیق تبدیل به گل برتری سرخپوشان کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۵    
مدت هاست رابطه برانکو و مسلمان شکرآب شده و هرقدر هم که دو طرف این موضوع را تکذیب کنند ولی از رفتار هر دو طرف کاملاً می توان این موضوع را برداشت کرد که مشکلی میان آنها هست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۵    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های سیما پخش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
پژوهشگران گروه مهندسی کنترل دانشگاه تربیت مدرس طی تحقیقی با هدف تشخیص حملات سایبری در شبکه های صنعتی، موفق به طراحی کنترل مقاوم امن با پیاده سازی در فرآیند چهار مخزن شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 18 سال از ارتکاب قتل در شهرستان تاکستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
شورهای اسلامی باید یکپارچه علیه تحرکات ضد بشری آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
دهقان فداکار زنجانی، دیروز جان صد ها مسافر قطار تبریز - تهران را نجات داد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
پس از کش و قوس های فراوان تکلیف امیر قلعه نویی و سپاهان برای فصل بعد مشخص شد و طرفین برای همکاری به توافق رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بعضاً در یک نظارت اسم 300 مهندس قرار دارد، معلوم است که در این فرآیند امضافروشی دارد فریاد می کشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
همه ما در زندگی روزمره مان حالت ترش کردن یا سوزش سردل را تجربه کرده ایم و بسیاری نیز به راحتی از کنار آن گذشته ایم و با یک لیوان آب، شیر یا شربت آلومینیوم ام. جی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
یک خلبان چینی در ارتفاع 10 هزار متری سطح زمین و در حالی که شیشه جلو کابین خلبان کاملاً از جا در آمده بود توانست هواپیما را به سلامت به زمین بنشاند و همه مسافران را نجات دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهوری مصر به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: بهتر است در خصوص مسائل فوتبالی، دلال های عزیز نظر بدهند چرا که آنها خیلی بیشتر از ما، فوتبال را می فهمند و قطعا صاحب نظرتر خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۲    
آنچه شواهد و قرائن یاد شده را از احتمال به قطعیت نزدیک می کند یک خبر به کلی سرّی است که از سرویس اطلاعاتی و امنیتی یکی از کشورهای عربی منطقه درز کرده و به گونه ای در اختیار کیهان قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۲    
رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، اقدامی خصمانه است که مقدسات امت اسلامی را هدف قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: اینجانب به این نتیجه رسیدم که در پاسخ به آقای روحانی فقط باید گفت سلام و این مطابق دستورالعمل قرآن کریم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
طبق آخرین نظرسنجی که عصر امروز از سوی یکی از معتبرترین مراکز پیمایش انتخاباتی انجام شده، آرای حجت الاسلام رئیسی رشد چشمیگری داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری امکانی را فراهم کرده تا افرادی که امکان حضور در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب را ندارند، بتوانند دیدگاه های خود را به ایشان منتقل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۵    
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان بر ترویج فرهنگ اهدای عضو در کشور تاکید کرد و گفت:چنانچه فردی کارت اهدای عضو نداشته باشد، 38 درصد امکان اهدای اعضایش وجود دارد،اما وقتی این کارت را دریافت کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری، از وی خواست تا دوحه به بحران با دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پایان دهد تا ایران از شرایط موجود بهره نبرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۹    
امیرسرلشکر عبدالرحیم موسوی در بازدید از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس افزود: نیروی دریایی ارتش در ساخت و عملیاتی کردن شناور ها پیشرفت خوب و قابل توجهی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
این ماه اهمیت خاصی نسبت به دیگر ماه های سال دارد و تنها ماهی است که نام آن در قرآن کریم آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۷    
بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در ارتباط با جریمه شدن توتال در صورت خروج از ایران و فاز 11 پارس جنوبی گفت: مقوله ای بنام جریمه مطرح نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر بر خلع سلاح هسته ای کره شمالی تاکید و درباره دیدار با کیم جونگ اون ابراز تردید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۸    
وزارت اطلاعات در پی انتشار گزارش منتشر شده در برخی رسانه ها با عنوان متن گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها در نامه ای به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نکاتی را درباره این گزارش قید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی موضوع حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه در قالب طرحی خبر داد و هدف از این امر را تامین امنیت روانی زنان اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نمایش های تبلیغاتی خود علیه ایران قطعاتی از یک پهپاد ادعایی را نمایش داد و مدعی شد که این قطعات مربوط به یک پهپاد ایرانی است که پس از ورود به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
سفیر فرانسه در روسیه می گوید ماکرون معتقد است که برنامه موشکی و اقدامات منطقه ای ایران باید به برجام افزوده شود ولی در عین حال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
روزه داران تهرانی پس از نماز جمعه این هفته تظاهراتی در محکومیت انتقال سفارتخانه اسراییل به بیت المقدس برگزار خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با متهم کردن ایران به ایجاد پایگاه در سوریه، گفت اگر ایران این فعالیت ها را متوقف نکند، باید با تبعات آن مواجه شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
"کاسبان تحریم" واژه ای بود که بارها برای حمله به منتقدان برجام استفاده شد؛ دیروز سخنگوی دولت تلویحاً تأیید کرد که فرزندان مسئولان دولت روحانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۴    
کارشناسان تربیتی می گویند؛ تربیت کار بلند مدتی است باید محبت مادرانه و پدرانه برایش وقت بگذارید و بدانید جایی به ثمر خواهد نشست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۵    
اتفاقات یک روز گذشته ثابت کرد که باید منتظر مذاکراتی سخت و نفس گیر بین کره شمالی و آمریکا در آینده نزدیک بود البته اگر صورت بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن اقدام غیرقانونی و گستاخانه دولت جنایتکار آمریکا در انتقال سفارتخانه شیطان بزرگ به شهر قبله اول مسلمین و همچنین جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام می کند از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۷    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی فیلمی از اظهارات فرماندهان سابق موساد درباره عملیات های این سازمان و نقشه های آنها برای ترور شخصیت هایی نظیر امام خمینی (ره) و خالد مشعل منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
شرکت توتال فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: در صورتی که از آمریکا معافیت تحریمی خاص دریافت نکنیم، قادر به ادامه کار در پروژه پارس جنوبی نخواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۸    
رسانه های عراقی از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه "حصیوه" از توابع شهرستان الطارمیه در شمال بغداد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس شورای اروپا با بیان اینکه ترامپ اروپا را از توهم خارج کرده، گفت اروپایی ها باید آماده باشند که خود به صورت مستقل درباره موضوعات مختلف اقدام کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
در نخستین جلسه اعضای اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل وزارت کشور بر حمایت از کالا و تولید ایرانی و مبارزه سیستمی با قاچاق تاکید شد و موادی از آئین نامه مبارزاتی قاچاق کالا به تصویب اعضای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
عضو هیات رئیسه اتحادیه طلافروشان، اظهار کرد: امروز قیمت طلای جهانی با کاهش مواجه شده و بر همین اساس قیمت طلا در بازار نیز کاهش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۸    
بر اساس این نتایج، ائتلاف های السائرون ، النصر ، الفتح و دولت قانون ، در صدر قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۷    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام زائران خانه خدا از 27 تیرماه، گفت: باید برخی محدودیت ها و دغدغه های این سفر از سوی مدیران بیان شود تا زائران نیز در این رابطه به همراهی بپردازند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت بیش از 4 هزار روحانی مستقر در مناطق محروم کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۸    
متن گزارش کامل کمیسیون اصل 90 درباره مطالبات غیرجاری بانک ها منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
رهبر جریان صدر عراق و رئیس ائتلاف سائرون ،هرگونه دخالت نماینده آمریکا در امور عراق را تقبیح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت برخی خودروهای داخلی گفت: افزایش بیش از 9/6 درصدی قیمت خودروهای داخلی مجاز نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: امسال برخلاف سال های گذشته، قیمت مرغ در روزهای اخیر به شدت کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده ای در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن امروز در تهران با حضور نماینده امیرقلعه نویی تشکیل جلسه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
سردار رحیمی در خصوص احضار عوامل تبلیغ فیلم به وقت شام که در پاساژ کوروش باعث ترساندن عده ای از شهروندان شده بودند اعلام کرد: این افراد پس از احضار با اخذ تعهد آزاد شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم خمینی شهر گفت:باید همانطور که آقای روحانی به متخصصین خود در امر دیپلماسی می نازد و یکی از وزرای برند دولتش را وزیر امور خارجه می داند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: از یک قرارداد نباید دو بار ضرر کرد، بنابراین باید به شرایط قبل از برجام بازگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
مریم که دوم اردیبهشت امسال در تبریز قربانی اسید پاشی شده بود، تحت پیشرفته ترین عمل های جراحی و پیوند سلولی پوست قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
نتانیاهو یکی از اهداف اصلی سفر خود به مسکو را درباره فعالیت های ایران در سوریه عنوان کرده است. پس از این سفر کاخ کرملین اعلام کرد که سامانه دفاع موشکی اس-300 را به دمشق تحویل نخواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ضمن تشریح وضعیت بازار مکمل ها در کشور، از ممنوعیت ورود مکمل های تغذیه ای آمریکایی به کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
دومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت در حالی برگزار شد که نشانه های امیدوارکننده ای برجای گذاشت؛ دورنمایی روشن در مسیر نیل به اهداف این جایزه ملی و نقش آن در توسعه کشورمان. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دور شدن جامعه از آسیب های اجتماعی و خطرات ناشی از آن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی بااشاره به موضوع برجام گفت: بعید می دانم از مذاکره با اروپایی ها چیزی دربیاید. امیدواریم به نتیجه برسیم ولی تا چه زمانی باید منتظر باشیم؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور گفت:امروز آمریکا به عنوان ناقض عهد و متخلف از مقررات بین المللی باید مورد فشار قرار بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
در جنگ سه ساله یمن با وجود تمام خسارت هایی که به مردم این کشور وارد شده است، اما عربستان بازنده نبرد است. در واقع، سلاح های پیشرفته عربستان نتوانسته است پیروزی چشمگیری برای این کشور رقم بزند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
حسین امیر عبداللهیان با انتشار پستی در صفحه توییتر خود برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی ⁧عراق را تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
مقامات مسکو و دهلی به دنبال راهی برای دور زدن تحریم های آمریکا هستند که خریداران تسلیحات نظامی روسیه را نشانه گرفته و هند بشدت نگران سرنوشت قراردادهای نظامی خود با طرف روسی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
باشگاه های صنعتی ظاهرا باز هم با پول فراوان ورودی زودهنگام به بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران انجام داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
پیکر زنده یاد قاسم افشار از مقابل منزلش به سمت بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
ساکنین تل آویو با حمل پلاکاردهایی علیه سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی، در اعتراض به کشتار مردم غزه توسط نظامیان صهیونیست، تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
شما وقتی قرائت رسمی دارید محدودیت های خاص خودتان را هم دارید. قرائت رسمی در کشور خود ما هم وجود دارد مثلا شما روزنامه ایران را ببینید، خبرگزاری ایرنا را ببینید که برای دولت است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در بخش هایی از کشور احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۸    
رئیس هیئت مذاکره کنندگان معارض سوریه با اذعان با اشتباهات خود درباره به دست گیری سلاح در برابر دولت قانونی این کشور، بر لزوم راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه تأکید کرد.