شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 2 مهر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مهر 1397 جهان نیوز 2 مهر 1397 جهان نیوز 3 مهر 1397 جهان نیوز 4 مهر 1397 جهان نیوز 5 مهر 1397 جهان نیوز 6 مهر 1397 جهان نیوز 7 مهر 1397 جهان نیوز 8 مهر 1397 جهان نیوز 9 مهر 1397 جهان نیوز 10 مهر 1397 جهان نیوز 11 مهر 1397 جهان نیوز 12 مهر 1397 جهان نیوز 13 مهر 1397 جهان نیوز 14 مهر 1397 جهان نیوز 15 مهر 1397 جهان نیوز 16 مهر 1397 جهان نیوز 17 مهر 1397 جهان نیوز 18 مهر 1397 جهان نیوز 19 مهر 1397 جهان نیوز 20 مهر 1397 جهان نیوز 21 مهر 1397 جهان نیوز 22 مهر 1397 جهان نیوز 23 مهر 1397 جهان نیوز 24 مهر 1397 جهان نیوز 25 مهر 1397 جهان نیوز 26 مهر 1397 جهان نیوز 27 مهر 1397 جهان نیوز 28 مهر 1397 جهان نیوز 29 مهر 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 4 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت سمند ال ایکس در بازار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۶    
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (TF) که چهارمین لایحه مرتبط با کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) است، در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰    
مخارج خانوار در بخش های مختلف هزینه ای در شهریور امسال به نسبت دوره مشابه سال قبل بین 6.4 تا 33.1 درصد بیشتر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۳    
سالهاست ادعا می کنیم "بهترین تماشاگران دنیا را داریم" و نمی خواستیم باور کنیم با این فرضیه فقط در حال سرپوش گذاشتن روی زخم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۱    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف انواع پوشک بچه احتکار شده به ارزش بیش از 122 میلیارد ریال در بروجرد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۰    
در جریان معاملات بازار سرمایه، شاخص بورس با رشد بی سابقه 5993 واحدی، به رکورد 174 هزار و 618 واحدی دست یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۱    
با پایان یافتن تابستان و تعطیلات عاشورای حسینی موج جدید اجرای آثار نمایشی در تماشاخانه های شهر تهران آغاز به کار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال خروج از پایگاه هوایی اندورز در مریلند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۶    
پس از مدت ها سکوت در موضوع تراریخته ها خبری دوباره پای این محصولات پرابهام را به رسانه ها باز کرد؛ پنبه تراریخته سال آینده به زیرکشت می رود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۱    
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: پاره ای از پیکر من در خراسان دفن خواهد شد،هر گرفتاری که او را زیارت کند، خدا ناراحتی او را برطرف سازد، و هر گنهکاری که به زیارت او رود، خداوند گناه او را ببخشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۹    
به گزارش جهان نیوز ، قانون منع به کارگیری بازنشستگان به پروژه بزرگ در وزارتخانه ها و نهادهایی تبدیل شده که باید با تعدادی از نیروهای خود در اجرای این قانون خداحافظی کنند. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۴    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی زندگی از نو از پخش این سریال از هفته آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۵    
شایان مصلح امیدوار است تیم فعلی اش برنده دربی باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۵    
رئیس سازمان اوقاف مبنای جمهوری اسلامی را خون شهیدان عنوان کرد و گفت: آمریکایی ها پس از 40 سال هنوز هم رجزخوانی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۳    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی 50 انبار دپوی کالای احتکار شده به ارزش 750 میلیارد ریال در مدت یک ماه گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۸    
در تیم منتخب فیفا – فیف پرو 2018 نام دو فوق ستاره یوونتوس و بارسلونا هم دیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۹    
در طول تاریخ حکومت های ظالم، کربلا را پایگاهی علیه ظلم دیده اند؛ بنابراین همواره با زائران برخورد کرده اند اما این موانع هیچگاه تأثیر نداشت و شیعیان با تحمل خطرات به زیارت می رفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه بسته جبرانی برای 6 میلیون و 900 هزار حقوق بگیر، خبر داد و گفت: این بسته حمایتی بعد از بازگشت رئیس جمهور بررسی و پس از تصویب اجرایی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷    
یک کارشناس مسئول نظارت بر داروخانه ها و شرکتهای توزیع دارو گفت: امروزه کمبود ویتامینD میان اقشار مختلف جامعه شایع و فراگیر شده است و این امر دلایل مختلفی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷    
محققان در صدد هستند دارویی برای کاهش عوارض جانبی دیابت به تولید برسانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
یک منبع آگاه شایعه حضور گروه تروریستی در اطراف قزوین را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده در حال حاضر تفکر غالب در میان کشورهای اروپایی این است چنانچه ایران بتواند تا سال 2020 در برابر فشارهای آمریکا مقاومت کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۵    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای درخصوص حادثه تروریستی اهواز، از کشف هویت تیم پنج نفره تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۲    
برادر رئیس جمهور چند روز پیش به صورت پنهانی از پایان نامه جنجال برانگیز خود دفاع کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۹    
تیلرسون به العبادی و ملک سلمان پیشنهاد تشکیل تیم کاری متشکل از نمایندگان سه کشور عراق و عربستان و آمریکا با هدف تقویت ثبات در منطقه را داده و از عربستان خواسته است تا در ابعاد سیاسی و مالی حمایت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۴    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به دیدار صبح امروزش با سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دیداری که امروز داشتم خبر اعدام تعدادی از سران مفسدان اقتصادی در ملاء عام و در میدان آزادی به بنده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۵    
کاخ سفید تأکید کرده است که به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۵    
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به تظاهرات مردم غزه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۹    
رئیس جمهور در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا گفت: درمان نژادپرستی، بیگانه هراسی، خشونت و نفرت پراکنی را باید در گفتگو، مدارا و مردم سالاری جستجو نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تا روز 23 شهریور حدود 22.7 میلیارد غیرنفتی داشته ایم که این رقم باید به چرخه اقتصاد کشور بازگردد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۷    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امنیت مردم به هیچ عنوان قابل مجامله و تسامح نیست، به سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور داد که علل وقوع حادثه تروریستی در اهواز را بررسی کند و در عین حال تاکید کرد که این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۷    
برخی مسئولان بخش خصوصی که مدافعان سرسخت آزادسازی قیمت ارز و مخالف پیمان سپاری ارزی و فروش دلارهای صادرکنندگان با قیمت 4200 و سامانه نیما هستند، امروز با برخی دولتی ها جلسه داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۱    
میشل عون حزب الله را حامی لبنان دانست و تأکید کرد که برخی کشورهای خارجی با شکست نظامی از حزب الله در پی تسویه حساب سیاسی با این حزب هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۸    
روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تمایل دارید تحت هر شرایطی با ترامپ دیدار کنید؟، گفت: دیدار خود به تنهایی موضوعیت ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به رئیس دفتر رئیس جمهوری ضمن ابراز تاسف نسبت به اقدام اکبر ترکان اعلام کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۹    
تماشاگرانی که در دربی پایتخت مرتکب تخلف بشوند، از طریق دوربین ها شناسایی شده و با آنها برخورد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی شرکت ولوو گفته است به دلیل تحریم های آمریکا و عدم همکاری سیستم بانکی فعالیت خود در ایران را متوقف کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۳    
رسانه های خبری از استعفای معاون دادستان آمریکا خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح های انتظامی، دستگیری 78 سارق و کشف بیش از یک تن و 70 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهریور ماه سال جاری در محدوده این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و نماینده این کشور در سازمان ملل در نشست خبری مشترکی به تکرار مواضع خصمانه ضد ایران پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر قرار است خلیج فارس برای تجارت آبراهی امن باشد، باید برای همه باشد. این نه یک تهدید، بلکه یک حقیقت تاریخی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۱    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم توجه تولیدکنندگان نفت در نشست الجزایر به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا؛ از افول نقش عربستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس در اوپک خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و نماینده این کشور در سازمان ملل در نشست خبری مشترکی به تکرار مواضع خصمانه ضد ایران پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۱    
کاخ کرملین اعلام کرد، رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است، مسکو نیروی هوایی این رژیم را مسئول سرنگونی هواپیمای روس در سوریه می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۱    
مشاور امنیت ملی ترامپ می گوید تحویل سامانه پدافند موشکی اس-300 به ارتش سوریه باعث افزایش تنش ها در غرب آسیا می شود و این ایران بوده که باعث سقوط هواپیمای شناسایی روسیه در سوریه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک نفر از اخلالگران بازار ارز با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۱    
رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشویش اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب از مواردی بوده که از مصاحبه بنده استنباط کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۶    
وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات گوجه را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۳    
فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری بیش از 14 هزار و 300 قرص روانگردان کشف و ضبط شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات دیدار هیات رئیسه فراکسیون متبوعش را با رئیس مجلس درباره FATF تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی بانک بی پی فرانسه اعلام کرد این بانک نمی تواند همکاری اقتصادی ایران و شرکت های فرانسوی را حمایت کند زیرا اقدامات تنبیهی برای فعالیت های مرتبط با ایران در نظر گرفته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۴    
پنج تروریست در عملیات تروریستی دیروزهلاک شدند. پیش از این با توجه به اینکه جنازه این تروریست در میان پیکر شهدا بود، شناسایی نشده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور شب گذشته وارد نیویورک شده و امشب برنامه های مختلفی از سخنرانی در جمع نخبگان سیاسی خارجی آمریکا تا دیدار با برخی مقام ها در دستور کار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دو بسته معیشتی برای آحاد مردم و اقشار آسیب پذیر فراهم شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از طرح جدید نمایندگان برای حذف کنکور خبر داد و گفت: بر اساس این طرح مصوبه سال 95 مجلس اصلاح می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۹    
یکی از مدیران شرکت بازاریابی نفت عراق اعلام کرد این کشور به دنبال فرصت طلبی و تصاحب سهم ایران از بازار نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۳    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از انتشار اطلاعیه ای در سایت سکه ثامن از سوی دستگاه قضایی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۸    
امروز در استان های مرکزی، البرز، تهران، سمنان، قزوین، قم، اصفهان و یزد گردوخاک و وزش باد شدید دور از انتظار نیست همچنین فردا در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۲    
جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۲    
نزدیک به 20 حزب یمنی، حمله تروریستی روز 31 شهریور در اهواز را محکوم و ایادی آمریکا و عربستان را عامل اصلی این حمله اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۹    
حجت الاسلام پناهیان از خطبای تهران معتقد است: انسان سالم اگر رابطه اش با قدرت درست تنظیم شود موجب پاکی می شود. کسی که می گوید قدرت فساد می آورد، خودش آدم ضعیفی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۷    
فرزند رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام که اظهارات ساختارشکنانه متعددی از او منتشر شده، این بار در مصاحبه با یک خبرگزاری خارجی خواست تا حجاب و رابطه با آمریکا به همه پرسی گذاشته شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۷    
عضو شورای شهر تهران درباره شکایت قالیباف از وی اظهار داشت: در حال حاضر با کفالت آزاد هستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۴    
در حالیکه قرار است روز پنجشنبه هفته جاری سنا جلسه ای را در خصوص اتهام فساد اخلاقی نامزد مورد نظر ترامپ برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده برگزار کند وی با یک اتهام جدید مواجه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۱    
تلگرام اعلام کرده است تا یک هفته دیگر در پلتفرم iOS، نسخه جدید را جایگزین نسخه کنونی و نسخه قبلی را غیرفعال می کند؛ یعنی هیچ کلاینتی از تلگرام با هر عنوان و نامی در گوشی های (iOS) نمیتواند فعال باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۸    
به گزارش جهان نیوز ، صادق زیباکلام در گفت وگو با ایلنا، درباره تشکیل جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ درباره ایران و ضرورت حضور رئیس جمهور ایران در این نشست با بیان اینکه جریان های تندرو مخالف حضور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین انرژی ما در چند ماه گذشته صرف موضوع مبارزه با احتکار شده است و 668 پرونده با عنوان احتکار داشتیم که 100 هزار میلیارد ریال ارزش این پرونده ها بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
شاعر معروفی که در عالم مکاشفه به فرموده حضرت زهرا (س) ، برای سیدالشهدا(ع) به روضه خوانی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای سوری خود تاکید کرد که سامانه دفاع هوایی سوریه را تقویت می کند و موشک های ضد هوایی اس 300 را به این کشور تحویل می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۳    
وزیر آموزش وپرورش در مورد موضوعات مهم و روز آموزش وپرورش ازجمله بازگشایی مدارس، کتاب های درسی، استقرار پایه دوازدهم، لایحه رتبه بندی فرهنگیان و بیمه تکمیلی توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۰    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل هشدار داد، نیم میلیون کودک در طرابلس در معرض خطر مستقیم قرار دارند و بیش از 2.6 میلیون کودک در لیبی به کمک نیاز دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۴    
منابع مصری از دیدار عبدالفتاح السیسی با نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر دادند که چهارشنبه انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۴    
براساس نتایج یک نظرسنجی، دوم سوم لاتین تبارهای آمریکا طرفدار اوباما هستند و در مقابل تنها کمتر از یک سوم ترامپ را قبول دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۱    
بن بست سیاسی در لبنان هیچ افق روشنی پیش روی خود نمی بیند، چرا که کشورهای غربی و رژیم های منطقه ای تمایلی برای تشکیل دولت در شرایط کنونی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۱    
گفته می شود که رئیس جمهور افغانستان قصد سفر به نیویورک و دیدار با ترامپ را داشته اما رئیس جمهور آمریکا حاضر به این ملاقات نشده است و برخی ابهام ها درباره چگونگی حمایت واشنگتن از غنی در انتخابات آینده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
کارکنان همه مراکز تحت اداره آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) در نوار غزه اعتصاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
یک مجله آمریکایی در دو گزارش هشدار داد، پایان داعش به معنای پایان کار آن در کل سوریه و عراق نیست و داعش در سوریه با ایجاد ائتلافی با القاعده منتظر خروج نیروهای آمریکایی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
حدود 120 رهبر و مقام عالی رتبه جهان در هفته جاری برای نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گردهم می آیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
یکی از تفاوت های عمده سرمربیان پرسپولیس و استقلال در این است که برانکو ایوانکوویچ بر خلاف وینفرد شفر هرگز بابت مهره هایی که از دست داد گلایه نداشت و افسوس نخورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۹    
الکساندر نوری به عنوان سرمربی جدید باشگاه اینگلشتات آلمان انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۹    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از تدوین و نهایی شدن برنامه پنج ساله این سازمان خبر داد و گفت: در عین حال اقداماتی چون رتبه بندی کارکنان اورژانس، ارائه آموزش های فوریت های پزشکی به اقشار مختلف مردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۳    
معاون درمان وزیر بهداشت در رابطه با کمبود برخی تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از کند شدن روند فرونشست زمین در تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا از استقبال تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر تمجید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۷    
پیشکسوت فوتبال کشورمان توضیحاتی را در خصوص دیدارش با اسطوره فوتبال برزیل و یکی از مطرح ترین بازیکنان دنیا ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۷    
پس از رسانه ای شدن خبر استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از سمت خود و منتفی شدن موضوع استیضاح وی، بزودی تکلیف 3 وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، اقتصاد و دارایی و صنعت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۴    
استعفای وزیر صنعت معدن تجارت و همچنین بهم ریختگی خبری که در این حوزه دیده می شود سئوالات و گمانه زنی های خاصی را به وجود می آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۴    
مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: همه مسئولان باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۴    
رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از تغییر روند سهمیه استخدامی برای معلولان از سال جاری خبر داد و گفت: معلولان در صورت دریافت نمره قبولی در آزمون ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
مستند سفیر منا روایتی از زندگی شهید رکن آبادی و چگونگی رخداد فاجعه منا، دوشنبه دوم مهرماه از شبکه افق پخش خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۸    
پیگیری موضوع FATF از سوی ارگان دولت چیزی جز پاشیدن نمک بر زخم خانواده های شهدای تروریستی اهواز نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۸    
در تصویر زیر بی تابی پدر طاها شهید 4 ساله حادثه تروریستی در مراسم تشییع فرزندش را می بینید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۵    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت های اخیر مهدی تاج اطلاعیه ای را صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۵    
برای خرید موتور طرح ویو مدل 95 با کارکرد 29 هزار کیلومتر به سرمایه 5 میلیون و 300 هزار تومانی نیاز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
در راستای برگزاری کمیته برنامه پنج ساله سوم ، جلسه هم اندیشی پهنه زیست شبانه در منطقه 3 برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش با محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت: قطعا جواب قاطعی به تروریست ها خواهیم داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
نایب رئیس مجلس با انتقاد از اینکه در شرایط بحرانی ایجاد شده برخی باز هم دست از ولخرجی بی ربط بر نمی دارند، گفت: ما باید در این شرایط نیاز های اساسی را ببینیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۹    
وزیر نفت گفت: به دلیل حساسیت بالای عرضه نفت در بورس، قرار شد این عرضه به طور آزمایشی و محدود، و تسویه آن 20 درصد ریالی و 80 درصد ارزی انجام شود.