جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 9 خرداد 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 خرداد 1397 جام نیوز 2 خرداد 1397 جام نیوز 3 خرداد 1397 جام نیوز 4 خرداد 1397 جام نیوز 5 خرداد 1397 جام نیوز 6 خرداد 1397 جام نیوز 7 خرداد 1397 جام نیوز 8 خرداد 1397 جام نیوز 9 خرداد 1397 جام نیوز 10 خرداد 1397 جام نیوز 11 خرداد 1397 جام نیوز 12 خرداد 1397 جام نیوز 13 خرداد 1397 جام نیوز 14 خرداد 1397 جام نیوز 15 خرداد 1397 جام نیوز 16 خرداد 1397 جام نیوز 17 خرداد 1397 جام نیوز 18 خرداد 1397 جام نیوز 19 خرداد 1397 جام نیوز 20 خرداد 1397 جام نیوز 21 خرداد 1397 جام نیوز 22 خرداد 1397 جام نیوز 23 خرداد 1397 جام نیوز 24 خرداد 1397 جام نیوز 25 خرداد 1397 جام نیوز 26 خرداد 1397 جام نیوز 27 خرداد 1397 جام نیوز 28 خرداد 1397 جام نیوز 29 خرداد 1397 جام نیوز 30 خرداد 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۳۵    
پرونده جنایت تکان دهنده مرد شیشه ای که همسر و دو فرزند دو ساله و 20 روزه اش را در خانه کشته و اجساد آنها را در کمد دیواری جاساز کرده بود روی میز قضات دادگاه کیفری یک استان تهران قرارگرفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۴    
راکب موتورسیکلت بر اثر تصادف با خودروی باری خاور جان باخت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۴    
آتش نشانان مادر و دو پسربچه را که میان دود و آتش محبوس بودند، نجات دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۹    
مجدالدین معلمی مجری دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب با انتشار تصویری از هدیه که مقام معظم رهبر به او دادند، صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۴    
استفاده حداکثری برخی دفاتر مشاور املاک از شرایط فعلی که بازار مسکن تا حدودی به رونق رسیده، فریاد اعتراض خریداران و فروشندگان را درآورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۸    
وینگر ایرانی تیم آلکمار در فصلی شگفت انگیز موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند شده تا اکنون گمانه زنی در خصوص آینده او افزایش یابد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۲    
محققان در بررسی های جدید خود دریافته اند که استفاده ی روزانه از 10 عدد گردو می تواند اثرات چشمگیر و مفیدی در سلامتی انسان داشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۷    
عادت های روزمره مخربی مانند مصرف الکل یا دخانیات هستند که عمر را کوتاه تر می کنند و در مقابل اقدامی نیز وجود دارند که موجب افزایش عمر می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۶    
مصدومیت محمد صلاح از ناحیه شانه در جریان بازی فینال لیگ قهرمانان، بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکایی ها در زمان پذیرش برجام طرح هایی مانند نیتروزئوس علیه ما دنبال می کردند و این نشان دهنده این است که تهدیدات به سمت سایبری رفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۱    
محققان کشورموفق شدندباسنتزعلف های هرز،سلولزهایی را بدست آوردند که درکپسوله کردن نانوداروها برای دارورسانی هدفمندبه بافت های سرطانی وریزپوشانی ترکیبات مفیدخوراکی کاربرددارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۱    
محققان برای نخستین بار با استفاده از پرینتر سه بعدی و سلول های بنیادین، قرنیه چشم انسان را چاپ کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۴    
ایران هم می تواند هواپیما تولید کند و آنقدر خطا و آزمون کند، آنقدر بیفتد و سقوط کند تا بتواند هواپیمایی تولید کند که قابل صادرات هم باشد. افتاد هم افتاد...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سفر هفته آینده خود به آلمان، فرانسه و انگلیس اشاره کرد و مدعی شد که این رژیم به مقابله با حضور ایران در نقاط مختلف سوریه ادامه می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۳    
مدیران باشگاه پرسپولیس مهلت تمدید قرارداد را برای برخی بازیکنان این تیم محدودتر از گذشته کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۸    
یک نخ هم گذاشتم روی لب او و روشن کردم. همین که خواست به آن پک بزند، سیگار را از لبش کشیدم. دوست داشتم اذیت کنم. دلم برایش نمی سوخت.در عالم جوانی فکر میکردم تا جایی که می شود باید زجرش بدهم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۸    
استاد حسین انصاریان مفسر، مترجم و پژوهشگر علوم و معارف قرآن کریم در تازه ترین جلسه اخلاق خود در حسینیه همدانی ها در ماه مبارک رمضان به موضوع شناخت حق، راه رسیدن به سعادت اشاره کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۳    
مطابق انتظار بیشترین بخش از این مصاحبه مربوط به انتقادهای رحمتی از منصوریان می شد. به هر حال علیمنصور او را از استقلال کنار گذاشت و رحمتی حق دارد ناراحت باشد،
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید علیه حضور نظامی ایران در سوریه در هر جایی که از خاک این کشور باشد، دست به اقدام خواهد زد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۷    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدید دیگری را علیه اشخاص و تشکل های ایرانی اعمال کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۳    
محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس جدا خواهند شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۱    
گلر شماره یک تیم ملی بعد از دریافت گل اول، موقعیت مسلمی را مهار کرد که اگر تبدیل به گل می شد ممکن بود بازی را قبل از دقیقه10 دوبرصفر به سود ترکیه کند و ایران را در مسیر یک باخت پرگل تاریخی قرار بدهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۱    
محسن چاوشی به شایعه ای که درباره ممنوع الفعالیت شدنش در فضای مجازی منتشر شده بود، واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۱    
هر سال نیمه رمضان شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) شاعران در بیت رهبری وعده دیدار دارند. گرد استاد شعرشان یعنی مقام معظم رهبری جمع می شوند تا از شعر بگویند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۱    
یک نفر از 24 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی خط می خورد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۱    
روز چهاردهم خردادماه، نام بازیکن خط خورده از لیست تیم ملی اعلام خواهد شد تا لیست 23 نفره و نهایی تیم ملی ایران به فیفا ارایه شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۴۰    
وزارت بهداشت جوابیه ای را در خصوص مطلبی با عنوان مهاجرت بیماران اس ام ای به خارج از کشور به دلیل نبود دارو منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۳۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد بر اساس آمار حاصل از سرشماری سراسری سال 1395، به ازای هر 87 هزار و 780 ایرانی یک بیمارستان و برای هر 508 نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۳۰    
4 نفر از عوامل اصلی تیراندازی و قتل 2 جوان در مشهد دستگیر شدند. در خودروی مقتولین پژو 405 نیز اسلحه وینچستر یافت شده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۱:۴۳    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز خبری شوک کننده درباره هافبک تاثیرگذار تیمشان شنیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۱:۳۳    
لیستی از 10 بازیکن خوش تیپ حاضر در جام جهانی 2018 روسیه منتشر شده است که در این میان نام یک ایرانی درمیان گزینه ها دیده می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۵    
خرید جدید تیم پرسپولیس پستی را منتشر کرد که با واکنش سیامک نعمتی همراه بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۵    
رژیم صهیونیستی روز (چهارشنبه) با ساخت 2070 واحد مسکونی صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری اشغالی موافقت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۵    
رژیم صهیونیستی از ترس حملات موشکی مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین در اطراف غزه سامانه های گنبد آهنین بیشتری در این شهرکها مستقر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۵    
رژیم صهیونیستی که تا صبح (چهارشنبه) از اعلام صریح دستیابی به آتش بس با گروه های فلسطینی سرباز می زد بالاخره از آتش بس غیرعلنی و بدون واسطه گری ها سخن به میان آورد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۵    
کمیساریای عالی انتخابات عراق از لغو نتایج بیش از 1000 حوزه انتخاباتی در داخل و خارج این کشور خبر داده و کمیته هایی را برای تحقیقات جهت بازخواست افرادی که کوتاهی کرده اند، تشکیل داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۰    
دختربچه ای 10 ساله در اسکاتلند برای فرار از آزار یک راهبه، خود را از پنجره به بیرون پرت کرد و جان باخت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۵    
آرکادی بابچنکو که دیروز اعلام شده بود در حادثه تیراندازی در کی یف کشته شده، در جمع خبرنگاران حاضر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۵    
ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره ) برای فرار از حذف و توجیه شکست های مستمر گروهک تحت فرمانش ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۰    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به اظهارات فرستاده آمریکا در منطقه علیه این جنبش را در راستای توجیه جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۰    
منابع خبری اسرائیلی از گفتگوی تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا در خصوص جنوب سوریه خبر می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۵    
تازه ترین اخبار حاکی است که 'مایک پمپئو' وزیر خارجه آمریکا از واشنگتن راهی نیویورک می شود تا با 'کیم یونگ چول' معاون رهبر کره شمالی دیدار و گفت و گو کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۴    
خداداد عزیزی امشب در شبکه نسیم مهمان برنامه رامبد جوان است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۴    
پس از بازی تیم های ایران و ترکیه،کارشناسان به نکته ای اشاره کردند که جالب بود؛ تیم ملی مقابل ترکیه به هیچ وجه وارد فاز تدافعی نشد و سبک بازی ایران جسورانه تر شده بود...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۸    
فصل هجدهم با انبوه مشکلات و بحران های احتمالی در انتظار پرسپولیس است و این در شرایطی است که هر روز اخبار متناقضی از وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به گوش می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۳    
فرشاد احمدزاده را می توان مهم ترین جداشده پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۳    
سالومه سیدنیا مجری شبکه من وتو در اقدامی تازه با انتشار یک عکس قدیمی از خودش در اینستاگرام به صحبت های حسام نواب صفوی واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۲    
ابراهیمی گفت: به نظرم ارنج کی روش بسیار بد بود ولی او می خواست بازیکنان را در جاهای مختلف تست کند که برای بازی تدارکاتی طبیعی است ولی در کل اشتباهات فردی بازیکنان ما زیاد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جای وریا بازیکنی نیست که دریبل نخورد و پرس کند!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۷    
وزیر کشور با بیان اینکه ایران تاثیرگذاری استراتژیکی در منطقه دارد، اظهار داشت: توازن منطقه ای بدون ایران امکان پذیر نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۷    
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه مجلس باید هر چه زودتر قانون حمایت از کودکان و نوجوانان را در صحن علنی بررسی کند، گفت: علاوه بر قانون ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۲    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه، عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه صدها میلیارد دلار اموال عمومی کشور از سوی عناصر رژیم سابق به یغما برده شده، گفت: ما از دفتر UNODC در تهران می خواهیم در این رابطه واردشود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۲    
مصطفی کیایی در خصوص مربی تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم حال کی روش با بازی های خوب بهتر شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۶    
هافبک پرسپولیس در بازگشت به این تیم امیدوار به فصلی درخشان در لیگ هجدهم است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۱    
استقلال در حالی چند روزی است که فعالیت رسمی خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده است که در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان این باشگاه قرارداد ندارند و تکلیف آنها برای فصل بعد مشخص نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۵    
کاپیتان پرسپولیس قصد دارد در بهترین فرصت به عدم حضورش در لیست کی روش واکنش دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۰    
نقل و انتقالات لیگ برتر ایران مثل همیشه پرخبر بوده و با حواشی زیادی همراه است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خواننده معروف کلمبیایی کنسرت خود در شهر تل آویو را لغو کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۰    
مهاجم فصل گذشته پرسپولیس تیم فصل آینده خودش را مشخص کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۰    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد افزودن غذاهای دریایی به رژیم غذایی می تواند به افزایش قوه باروری افراد کمک کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۵    
دبیرانجمن چاقی ایران گفت:کسانی که درماه رمضان روزه می گیرندوقصد دارنددرکناراین امرمعنوی یک کاهش وزن متناسب وبدون آسیب رساندن به سلامتشان را تجربه کنند،بی شک باید با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۵    
در پی جلسه مدیر برنامه های کامیابی نیا با سرپرست باشگاه پرسپولیس طرفین به نتایج خوبی رسیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰    
فرشاد احمدزاده به تیم لهستانی اسلاسک ورسلاو پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۵    
دروازه بان تیم استقلال خوزستان با عقد قرارداد رسمی به پیکان تهران پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۵    
دکتر حسن روحانی که انتخابات سال گذشته با حمایت همه جانبه سلبریتی ها همراه شد و به آنان تکیه ویژه ای نمود امروز خود را یک فرد تحریم شده در بین آنان می بیند که حتی دعوت وی برای افطار را هم قبول نمی ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۵    
افسردگی خندان،با نام Walking Depressionشناخته می شود.زمانی به وجودمی آید که فرد توانایی راه رفتن،صحبت کردن وخندیدن را دارد اما در عین حال خشنود نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۵    
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است گفت: درست است که مشکلاتی داریم اما باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۹    
کاپیتان پیشین استقلال از وعده هایی که مدیرعامل استقلال داد و انجام نشد، ناراحت است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۹    
پدوفیلی یعنی اختلال روانی که مشخصه آن فانتزی یا عمل واقعی درگیر شدن در فعالیت جنسی با کودکان است
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۴    
سرطان روده بزرگ یا همان سرطان کولون سومین عامل سرطانی مرگ و میر بین زنان است. این سرطان چهار نشانه دارد که اگر متوجه آن شوید، می توانید از ابتلا به آن پیشگیری کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۹    
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف کدو سبز از ابتلا به بیماری " ام.اس" جلوگیری می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل تیم استقلال تهران این روزها خیلی به حفظ جایگاهش امیدوار نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۴    
دانشمندان در یک تحقیق کشف کردند افرادی که گروه خونی A دارند بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به اسهال خونی و باکتری ای کولای هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۹    
برانکو ایوانکوویچ برای فرشاد احمدزاده در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۴    
حریف بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان قصد دارد یک مدافع ایرانی جذب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۹    
یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در قسمت حیاط یک منزل مسکونی از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۹    
خودروی L90 پس از تصادف شدید با خودروی پژو 206 در فضای سبز بزرگراه واژگون شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
به تازگی 14 نماینده مجلس شورای اسلامی که اکثراً از نمایندگان کُرد هستند، در تذکر کتبی به وزیر ورزش خواستار توضیحاتی درباره علت خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
دروازه بان استقلال خوزستان به پیکان پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
آگاهی والدین از مهارت های زندگی و نحوه تربیت فرزندان، موجب ارتقای سطح آگاهی افراد خانواده شده و به نوعی باعث نزدیکی فرزندان به والدین می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
دستگیری مردی که با جعل عنوان پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی در منطقه شهرری کرده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
خودروی سواری پژو پارس در خط کندروی بزرگراه آزادگان با جداول کانال آب برخورد کرد و به حالت نیمه واژگون در جوی آب قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۹    
در سال 94 استان هرمزگان با 2 درصد کمترین میزان ولادت چندقلویی را به خود اختصاص داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۹    
آتش نشانان با اقدام سریع خود در آتش سوزی یک کارگاه تولیدی کفش توانستند دو نفر از کارگران کفاش را که در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند، نجات دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۴    
ممکن است انتقال مدافع راست پرسپولیس به باشگاه دیناموزاگرب کرواسی منتفی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۴    
رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه سرا در واکنشی بی سابقه به حادثه در دبیرستان پسرانه اعتراض کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۹    
محمد صلاح ستاره تیم ملی مصر که ازناحیه کتف مصدوم شده بود، سه هفته دور از میادین خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۴    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید رابطه خوبی بین او و کارلوس کی روش برقرار است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۸    
محسن مسلمان از خالکوبی جدید خود رونمایی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۳    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، لیلا اوتادی دلیل انصراف خود از یک فیلم را توضیح داد و از افطاری رئیس جمهور گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۳    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی را در هفته منتهی به چهارم خرداد ماه اعلام کرد که طی آن قیمت 8 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش نشان می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۳    
تلاش های ایران برای فراهم شدن زمینه دور زدن تحریم های واشنگتن و واکنش مثبت بسیاری از کشورهای جهان به این تلاش ها، مسئولان آمریکایی را آشفته کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما افت سرعت نداشته ایم، اما شاهد کاهش کیفیت بودیم که امیدواریم به زودی برطرف شود؛ افت کیفیت اینترنت حق الناس است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۳    
شایعه مخالف بودن جمهوری اسلامی با هرگونه شادی مردم و از جمله برگزاری کنسرت ها، از جمله شایعاتی است که همواره با توجه به برخی اتفاقات در این حوزه، رواج داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۳    
معاون فرهنگی قوه قضاییه توضیحاتی درباره دسترسی به تلگرام از طریق هاتگرام و تلگرام طلایی ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۸    
رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان تهران دستور داد در اسرع وقت نسبت به رسیدگی قانونی به پرونده مربوط به حادثه تکان دهنده یکی از مدارس غرب تهران اقدام کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۸    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه تأکید کرد، واشنگتن با خارج شدن توافق هسته ای ایران (برجام) به دنبال تقابلی تمام عیار با تهران است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۸    
مقدار مصرف نیتریت سدیم در سوسیس و کالباس گوشت و مرغ یکسان است و تفاوت چشمگیری نسبت به یکدیگر ندارند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۴    
در خانه یکی از بازیکنان خارجی مطرح لیگ برتر ایران، قلیان رویت شده است.
  • ۱