جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 27 آذر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 2 آذر 1398 جام نیوز 3 آذر 1398 جام نیوز 4 آذر 1398 جام نیوز 5 آذر 1398 جام نیوز 6 آذر 1398 جام نیوز 7 آذر 1398 جام نیوز 8 آذر 1398 جام نیوز 9 آذر 1398 جام نیوز 10 آذر 1398 جام نیوز 11 آذر 1398 جام نیوز 12 آذر 1398 جام نیوز 13 آذر 1398 جام نیوز 14 آذر 1398 جام نیوز 15 آذر 1398 جام نیوز 16 آذر 1398 جام نیوز 17 آذر 1398 جام نیوز 18 آذر 1398 جام نیوز 19 آذر 1398 جام نیوز 20 آذر 1398 جام نیوز 21 آذر 1398 جام نیوز 22 آذر 1398 جام نیوز 23 آذر 1398 جام نیوز 24 آذر 1398 جام نیوز 25 آذر 1398 جام نیوز 26 آذر 1398 جام نیوز 27 آذر 1398 جام نیوز 28 آذر 1398 جام نیوز 29 آذر 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه شان و منزلت سپاه را فراتر از تمایل به احزاب و جریان های سیاسی و عدم ورود به مصادیق را بسیار مهم توصیف و تصریح کرد: برای حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم تلاش می کنیم ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۶    
با وجود این که مرکز آمار خود را تنها مرجع اعلام نرخ تورم و رشد اقتصادی دانسته و تاکید شورای عالی آمار نیز بر این است، 9 ماه از سال می گذرد و خبری از اعلام نرخ رشد اقتصادی در فصول امسال نیست ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به افزایش تولید در صنایع غذایی طی هشت ماهه اول امسال، تصریح کرد: بحث جاسازی قرص در کیک ها هم که نمی خواهم کامل به آن وارد شوم به همین دلیل است ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۵    
منابع تبصره 14 لایحه بودجه از حدود 140 هزار میلیارد تومان به 250 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و به این ترتیب خود این تبصره به تنهایی تبدیل به یک بودجه مجزا شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۵    
تولید 53 قطعه از قطعات خودرو با همکاری صنایع دفاع آغاز شده و حدود 16 قطعه به مرحله نمونه سازی و تولید انبوه رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، در 4 شهر جدید و 10 شهرستان استان تهران از ساعت 10 صبح شنبه 30 آذر آغاز می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۰    
فربد زاوه کارشناس حوزه خودرو درباره آینده قیمت خودروهای وارداتی اظهار داشت: خودروهای وارداتی با توجه به ممنوعیت واردات حتی با افزایش عمر خودرو کاهش قیمت نخواهند داشت و با توجه به میزان تورم ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۰    
در شرایطی که معاملات ملک در تهران نسبت به ماه قبل تقریبا سه برابر شده به دلیل عرضه مازاد و رقابت سازندگان برای فروش، تغییر محسوسی در قیمت ها دیده نمی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۴    
طبق پیش نویس آیین نامه وزارت رفاه یارانه معیشتی و 45500 تومانی 2 دهک معادل 16 میلیون نفر حذف می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۹    
گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط فروش روز شنبه 30 آذر ماه خود، طرح فروش اقساطی 2 محصول خود را از ساعت 11 صبح آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند در این شرایط فروش دو خودروی پژو 405 مدل GLX و همچنین ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۴    
میزان بارندگی های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه) تا 26 آذرماه به 84 میلی متر رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۹    
در حالیکه در لایحه بودجه مالیات بردرآمد کارمندان بخش خصوصی، حدود 30 درصد رشد کرده است به نظر می ر سد، برای تحقق این درامد مالیاتی در سال بعد بایستی حداقل حقوق کارگران نیز به همین میزان رشد کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۹    
بانک مرکزی که پیش از این به دفعات از غیرفعال شدن رمز ایستا در تراکنش های بدون کارت از اول دی صحبت به میان آورده بود، امروز با صدور اطلاعیه ای، از اجرای مرحله ای این طرح در بانک ها خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز ارتش همه نیاز ها و محصولات مورد نیاز خود را داخلی می سازد و تولید می کند و به مردم اطمینان می دهیم که امنیت کشور و ملت در آسمان، دریا و زمین کاملا تأمین است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۱    
گابریل کالدرون دوباره با علی علیپور ارتباط گرمی برقرار کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۲    
بانک مرکزی در جلسه هیات دولت گزارشی از رشد اقتصاد غیرنفتی کشور در شش ماهه اول سال 1398 به هیات وزیران ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۲    
بوژیدار رادوشوویچ به خاطر نجابت و تعصبش چهره محبوبی بین هواداران پرسپولیس است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۲    
پرسپولیس این هفته ها روند بهتری پیدا کرده و حتی شانس کسب عنوان قهرمانی نیم فصل را هم دارد. با این وجود برخی واقعیت های جاری در تیم کالدرون که جالب توجه هم هستند، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۲    
برای هزارمین بار می نویسیم؛ الان که شما این مطلب را می خوانید، نمی دانیم استراماچونی آمده، نیامده، می آید، نمی آید، در راه است یا نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۳۲    
نگو آقای تاج، بگذار خودمان حدس بزنیم و از هیجانش لذت ببریم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۲۲    
در حالی که شایعات بسیار زیادی در مورد تداوم حضور بوژیدار رادوشوویچ در ترکیب اصلی پرسپولیس به گوش می رسد، باخبر شدیم در دیدار با پارس جنوبی جم علیرضا بیرانوند گلر فیکس سرخ ها خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۱۱    
تصویری از علی علیپور در یکی از آیتم های تمرینی سرخپوشان را می بینید. نحوه دنبال کردن حرکت او توسط سایر بازیکنان هم در نوع خودش جالب است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۰۱    
پرسپولیس امسال به اندازه کافی جاسوس در رختکن دارد؛ آنقدر که دقیقا از همان هفته اول تا همین امروز ترکیب ثابت تیم یکی، دو روز قبل از همه مسابقات به دست رسانه ها رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۰۱    
دبیر شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا پروپاگاندای تو خالی است گفت: جمهوری اسلامی ایران تسلیم پذیر و انزوا پذیر نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۶:۳۱    
مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا گفت با مقام های هند درباره ایران رایزنی کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۱:۴۶    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در میان استقبال هواداران این تیم وارد هتل محل اقامت خود شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از خطوط تولید و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو گروه خودروسازی سایپا گفت: خطوط تولید سایپا به صورت پویا مشغول فعالیت است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۸    
افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار برابر پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم لیگ برتر و استقبال هواداران بوشهری از سرخپوشان صحبت کرد...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۸    
صدر اعظم آلمان در سخنرانی در مجلس این کشور مخالفت خود با تحریم های فراسرزمینی آمریکا علیه ایران و پروژه گازی عظیم روسیه با آلمان را بیان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۳    
رسانه های آمریکا گزارش دادند که برخی اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده از دولت واشنگتن خواستار فراهم شدن امکان دسترسی آسیب پذیرترین شهروندان ایران به داروهای حیاتی شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۸    
در نزدیکی شهر آسوان در جنوب مصر ، پانل های خورشیدی یک منطقه بسیار بزرگ را در یک منطقه بیابانی پوشانده اند به طوری که می توان به وضوح از فضا دید ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۳    
امید عالیشاه هافبک پرسپولیس که طی هفته های اخیر در لیست 18 نفره این تیم جایی نداشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد....
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۲    
سرمربی استقلال می گوید در حال مذاکره است تا بتواند کارش را با این باشگاه از سر بگیرد....
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۷    
مدیر سازمان ضدایرانی موسوم به اتحاد علیه ایران هسته ای: عوامل ما در کنفرانس های اقتصادی ایران حضور داشته و اطلاعات شرکت کنندگان را برای ما می فرستند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۷    
اعضای تیم فوتبال استقلال فردا در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی خواهند رفت و بر این اساس از هواداران خواستند که تیم خود را حمایت کنند...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۷    
این روزها ترامپ از یک سو با خطر استیضاح مواجه است و از سوی دیگر دستور ارجاع سه پرونده مالی - مالیاتی ترامپ، از دادگاه های استیناف به دیوان عالی آمریکا صادر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۶    
"بوسیدن پیشانی آقای رئیسی شرک نیست؛ وقتی انسان عدالت را می بیند، باید سر خم کند ...به نظر من ثواب هم دارد."
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۶    
کشور قطر امروز چهارشنبه روز ملی خود را جشن گرفته است و مراسم مختلفی از جمله رژه نیروهای مسلح برگزار شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل سابق استقلال می گوید که در چند سال اخیر ژنرال های فوتبالی را کنار و از گروهبان ها استفاده کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۶    
"جمهوری اسلامی خدمات زیادی به اهل سنت داشته است و این موضوع غیر قابل انکار است..."
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۰    
"اگر آل سعود دغدغه اسلام داشت، به جای اتحادیه عرب ، اتحادیه مسلمان ها را تشکیل می داد. آل سعود نه تنها ترویج دهنده ناسیونالیسم عربی است..."
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۰    
جمهوری اسلامی ایران سیاست خود را بر مبنای همسایگی خوب قرار داده و سعی کرده تا حد امکان دور از دخالت در کشورهای منطقه به آنها کمک کند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۵    
سعید مظفری زاده گفت: بازی معروف پرسپولیس و سپاهان و آن گل معروف سپهر حیدری و قهرمانی پرسپولیس... راستش به اعتقاد خودم آن بازی بهترین قضاوتم در تاریخ داوری ام بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۵    
رای کمیته استیناف در خصوص محمد بلبلی صادر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به دعوت نشدنش به جلسات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در اصل نباید این کار صورت بگیرد اما وقتی دعوت نکنند و بروم که راه نمی دهند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۵    
سیده حمیده زرآبادی گفت: فکر نمی کنم مجلس آینده به اصولگرایان تندرو تعلق داشته باشد. همه چیز به این بستگی دارد که تا اسفندماه شرایط کشور چگونه رقم بخورد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۰    
این تجمع و اجلاس برخلاف پروپاگاندای تو خالی آمریکا برای منزوی سازی ایران شکل گرفته و این اجتماع نشان می دهد ایران تسلیم پذیر و انزوا پذیر نیست، ایران در حوزه منطقه ای فعال و تأثیرگذار است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات پشت پرده رختکن پرسپولیس شاید به کالدرون فشار بیاورد و او را مجبور کند تا بار دیگر از علیرضا بیرانوند استفاده کند!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۵    
دو بازیکن استقلال در جریان تمرین امروز دچار مصدومیت شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باز هم قلم قرمز بر روی نام هافبک تیم خود کشید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۹    
سرپرست باشگاه استقلال می گوید به دنبال راه جدیدی برای پرداخت مطالبات استراماچونی است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۴    
ساعت و محل برگزاری دو مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 99-98 اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۴    
14 آبان ماه سال گذشته بود که علی پیر حسینلو، مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، افزایش بارش باران در پاییز سال 97 و به تبع آن سالم تر بودن هوا نسبت به گذشته را به پای مدیریت اصلاح طلبانه ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۳    
رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگویی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۸    
گابریل کالدرون قصد دارد با همان ترکیب چند هفته اخیر به مصاف پارس جنوبی جم برود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۸    
یک رسانه ژاپنی درباره محتوای احتمالی مذاکرات سران ایران و ژاپن در توکیو گمانه زنی هایی منتشر کرد است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۳    
سرمربی سابق پرسپولیس مربیگری در این باشگاه را سخت تر از مربیگری در منچستر یوناتید دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۳    
رئیس بنیاد باران از رد صلاحیت خود توسط هیئت های اجرایی استان تهران خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۳    
سرپرست باشگاه استقلال میهمان تمرین امروز استقلالی ها بود....
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۸    
وزیر کشور از تایید صلاحیت بیش از 91 درصد داوطلبان انتخابات از سوی هیاتهای اجرایی انتخابات خبر داد که بر این اساس صلاحیت حدود 9 درصد از داوطلبان انتخابات از سوی هیات های اجرایی احراز نشده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۸    
ویدیویی از صحنه بازداشت شبانه یک نوجوان فلسطینی در فضای مجازی منتشر شده که لبخندی تحقیرآمیز در پاسخ به اقدامات وحشیانه سربازان اسرائیلی بر لب دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۳    
به نظر می رسد حضور مهاجم ساحل عاجی سابق منچسترسیتی و سوانسی در پرسپولیس منتفی شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۳    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: بعضا اظهارنظرهایی که در خصوص پرونده موکلم از سوی برخی از رجل سیاسی صورت می گیرد؛ در حالی است که از محتویات صدهزار صفحه ای این پرونده شاید یک برگ را هم مطالعه نکرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۲    
مراسم معارفه سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در محل تمرین این تیم برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۸    
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه پیوستن به تیم نفت مسجدسلیمان قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۳    
به نظر می رسد مشکل آندره آ استراماچونی و باشگاه استقلال در حال حل شدن است و این سرمربی ایتالیایی تا بازگشت به ایران فاصله چندانی ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۸    
رئیس هیئت مدیره استقلال شب گذشته در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۳    
سرمربی ایتالیایی استقلال از رم دستور کنار گذاشتن یک بازیکن از تمرینات آبی پوشان را صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۷    
سایت باشگاه استقلال به انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان عضو هیئت مدیره آبی ها هیچ واکنشی نشان نداد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۲    
"دروغ بزرگ" و "روایت جزئیات داستان" یکی از تکنیک های عملیات روانی است که رسانه های بیگانه از آن در اخبار و تحلیل های خود برای اثرگذاری بیشتر بر ذهن مخاطب بهره می برند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه بدهی های سنگینی دارد که هر روز به آن اضافه می شود و از هواداران می خواهیم که در فراخوانی که دادیم شرکت کرده و پرسپولیس را تنها نگذارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۷    
هنگام برگزاری نشست شب گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش اتفاق عجیبی رخ داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۲    
علی فتح الله زاده تاکید کرد: در حال حاضر فقط عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هستم و باید ببینم برای باشگاه بزرگ و محبوب استقلال، چه کاری می توانم انجام دهم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۲    
مهدی طارمی بار دیگر از تیم حریف پنالتی گرفت تا به واسطه همین صحنه جنجالی مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۶    
پشت پرده استقلال چه خبر است، اتفاقات پی در پی می آیند......
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۶    
هواداران استقلال بار دیگر دست به اعتراض زدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰    
معترضان آمریکایی که خواستار استیضاح رئیس جمهوری این کشور هستند در نیویورک دست به تظاهرات زدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰    
مشکل سیاستمداران لبنانیِ همسو با واشنگتن و ریاض آن است که با چشم بستن بر منافع ملی، بیش از آنکه در راستای برآورده نمودن مطالبات مردمی تلاش کنند، در زمین بیگانه بازی می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰    
یک جامعه شناس با یادآوری اینکه لحظات اعتراضات دارد به هم نزدیک تر می شود، گفت:مسئولین باید خیلی مواظب باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۵    
اعتصاب و تظاهرات گسترده در فرانسه در حالی وارد روز چهاردهمین روز خود می شود که درگیری میان پلیس ضد شورش و معترضان به دستگیری 27 نفر منجر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش جالبی را به جدایی گابریل کالدرون نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۵    
سنای آمریکا در تائید اقدام یک هفته پیش مجلس نمایندگان این کشور، پروژه نورد استریم 2 را که برای تامین گاز قاره اروپا از مبداء روسیه حیاتی است مورد تحریم قرار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۰    
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام، گفت، کشورش آماده پاسخ دادن به شلیک احتمالی موشک دور برد از سوی کره شمالی است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از توزیع بیش از 4000 کارت سوخت جدید با سهمیه 600 لیتر میان رانندگان تاکسی ون خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۵    
با گذشت 15 هفته از لیگ به راحتی می توان عملکرد پرسپولیس در 5 هفته سوم لیگ را ارزیابی کرد....
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۵    
پیش نویس آیین نامه نحوه شناسایی خانوارها، برای دریافت یارانه نقدی دوم منتشر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۰    
برخی شهرها در آمریکا برای جذب مهاجران بیشتر در حال ارائه تسهیلات ویژه ای هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد افزایش به 1476 دلار و 84 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۰    
بانک مسکن اعلام کرد: سود وام 1000 میلیارد تومانی که قرار است به شرکت عمران شهر جدید پردیس برای تکمیل عملیات زیربنایی فاز 11 (کوزو) 18 درصد است نه 24 درصد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۵    
بانک مرکزی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی به نقل از دکتر همتی رئیس کل را تکذیب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۹    
براساس جدول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز مراتب ردصلاحیت به داوطلبان انتخابات مجلس توسط فرمانداران ابلاغ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۴    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: تروریسم، افراط گرایی و حضور زیان بار قدرتهای خارجی، اصلی ترین تهدیدات منطقه است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 21 سنت معادل 0.32 درصد کاهش به 65 دلار و 32 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
با توجه به پاسخ قاطعی که آقای شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در دیدار ظاهرا میانجیگرانه اش به تهران دریافت کرد و با دلسردی بازگشت، این پرسش مطرح می شود که دکتر روحانی ...
  • ۱