شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 6 آذر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 2 آذر 1398 جام نیوز 3 آذر 1398 جام نیوز 4 آذر 1398 جام نیوز 5 آذر 1398 جام نیوز 6 آذر 1398 جام نیوز 7 آذر 1398 جام نیوز 8 آذر 1398 جام نیوز 9 آذر 1398 جام نیوز 10 آذر 1398 جام نیوز 11 آذر 1398 جام نیوز 12 آذر 1398 جام نیوز 13 آذر 1398 جام نیوز 14 آذر 1398 جام نیوز 15 آذر 1398 جام نیوز 16 آذر 1398 جام نیوز 17 آذر 1398 جام نیوز 18 آذر 1398 جام نیوز 19 آذر 1398 جام نیوز 20 آذر 1398 جام نیوز 21 آذر 1398 جام نیوز 22 آذر 1398 جام نیوز 23 آذر 1398 جام نیوز 24 آذر 1398 جام نیوز 25 آذر 1398 جام نیوز 26 آذر 1398 جام نیوز 27 آذر 1398 جام نیوز 28 آذر 1398 جام نیوز 29 آذر 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۷    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 20 ارز مانند یورو کاهش و قیمت 17 واحد پولی دیگر مانند پوند افزایش یافت؛ نرخ دلار و 9 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۰    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشوربا اشاره به اینکه بسیاری ازکارگران بسته حمایتی دریافت نکرده اندگفت:80درصد کارگران حداقل بگیر هستند چگونه بسته حمایتی دریافت نکرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۲    
مارک ویلموتس تمامی پل های حمایتی پشت سر خود را از دست داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۷    
پیشنهاد خارجی مهاجم نیمکت نشین استقلال تکذیب شده و احتمالا او در نیم فصل این تیم را ترک کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۸    
مهاجم مغضوب و مازندرانی سرخپوشان به خبرنگاران گفت نمی خواهد به آنها دروغ بگوید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۳    
این روزها برای کاپیتان متعصب تیم استقلال فرصتی فراهم شده تا ثابت کند انتقادات و اظهارات ابتدای فصل اشتباه بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۸    
جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو و آلیس کمپلو همسر آلوارو موراتا رابطه صمیمانه ای با همدیگر دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۱    
مرکز آمار ایران با انتشار شاخص قیمت مصرف کننده براساس دهک های هزینه ای آبان ماه اعلام کرد قدرت خرید همه دهک ها در ماه قبل کاهش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۴    
علیرضا بیرانوند در هفته های اخیر به شدت درگیر حواشی انتقالش به فوتبال اروپا بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۷    
سرمربی استقلال از شرایط مالی در این باشگاه ناراحت است و در صورتی که تا شنبه مطالباتش را دریافت نکند پس از کنفرانس بازی با سپاهان شاید استعفا دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۱    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به دنبال ایجاد سه تا پنج برند اصلی در صنعت لوازم خانگی کشور هستیم، گفت: خواسته اصلی ما از بانک مرکزی این است که در تامین سرمایه در گردش ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۵    
طی اعلام اپراتورهای موبایل از امروز اتصال به اینترنت 7 استان دیگر برقرار شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۴    
میر گفت: برای جلوگیری از تخم گذاری و ایجاد نسل ملخ ها، مبارزه به صورت ضربتی آغاز شده است تا بتوانیم وضعیت را بهتر کنترل کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۴    
یکی دو هفته قبل بود که با تزریق یک و نیم میلیارد به باشگاه نزدیک به 11 بازیکن استقلال درصدی از قراردادهای مالی خود را دریافت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۹    
افرادی که کد ملی سرپرست خانواررا به سامانه #6369* پیامک کرده اند و کد رهگیری دریافت کرده اند با مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir ،اعتراض خود را ثبت کند. مراحل به شرح زیر است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۹    
در آخر وقت کاری بازار خودرو در روز چهارشنبه بررسی بازار محصولات سایپا نشان می دهد قیمت پراید افزایش چند صد هزارتومانی یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۸    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از موافقت کمیته سه نفره سوخت با واریز 100 لیتر سهمیه مازاد به کارت های سوخت وانت بارهای کم مصرف و پر مصرف در 2 روز آینده خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۳    
مدافع سپاهان مصدومیت جدی ندارد و می تواند در بازی مقابل استقلال بازی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۳    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله گفت: ضمن آنکه برخوردها با فساد، اختلاس و سواستفاده به صورت قاطعانه ادامه یابد، لازم است با سوءتدبیرها، بی توجهی ها و سوء مدیریت ها هم برخورد قانونی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۰    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال از عدم تحقق وعده های مدیرعامل باشگاه خود ناراحت هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۵    
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: باید در بازی های بعدی لیگ همه امتیازات را جمع کنیم و دوباره به صدر نزدیک شویم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۷:۱۲    
بازیکن جنجالی سرخ ها برای جدایی از پرسپولیس شرط ویژه ای را مطرح کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۵    
دولت آلمان با اشاره به اختلافات دولت این کشور با آمریکا در قبال ایران، سیاست موسوم به کارزار فشار حداکثری علیه ایران را رد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۹    
کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی از سایت های هسته ای آب سنگین و رآکتور خنداب اراک بازدید کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۹    
دموکرات ها دو گزینه در برابر ترامپ قرار داده اند: شرکت در جلسه استیضاح یا پایان دادن به شکایت از تحقیقات. ترامپ تحقیقات پیرامون استیضاح خود را جانبدارانه و ناعادلانه می داند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۴    
گفته می شد سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران از یک تیم متمول لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد، اما این موضوع تکذیب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۴    
از داخل کشورمان نیروهای نظامی داعش که در خانه ای در کشور عراق حضور داشتند مورد هدف قرار دادیم که این موضوع به خاطر دقت بسیار بالای موشک هاست و این موضوع با تأکید مقام معظم رهبری محقق شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۸    
نقل و انتقالات تابستانی 2019 به طور قطع با نیمار به یاد آورده خواهد شد. فوق ستاره برزیلی که تصمیم خود برای جدایی از پی اس جی را گرفته بود، قصد داشت به لالیگا برگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۳    
تحلیلگرسیاسی مقیم اروپا، دوقطبی سازی جدید در جامعه ایرانی را هشدار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۳    
هزینه های اولویت دار برای خانوارهای ایرانی در بخش خوراکی و غیرخوراکی که شامل گوشت و مسکن و سوخت می شود که در آبان ماه به ترتیب با رشد تورم 45.7، 21.5 و 39.2 درصد مواجه بوده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در چند روز گذشته حدود 2420میلیارد تومان برای تقویت معیشت مردم بین خانوارها توزیع کردیم گفت:به رغم تمام مضایق وفشارها کشور را با آرامش اداره می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۳    
به اعتقاد فعالان بازار افزایش قیمت بنزین باعث شد تا هفته گذشته خریدهای هیجانی در بازار اتفاق بیفتد اما این هفته بازار با ثبات قیمت بهتری نسبت به هفته گذشته مواجه است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۳    
شنیده ها از توافق یکی از گزینه های مدنظر مدیران پرسپولیس برای جانشینی کالدرون با یکی از تیم های عربی منطقه حکایت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی عصر امروز در راس یک هیئت بلندپایه برای شرکت در نشست مشترک عربستان و امارات وارد ابوظبی شد و در کاخ الوطن مورد استقبال محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
کشاورزان و دامداران معترض فرانسوی با تراکتورهای خود به خیابان های پاریس و لیون، پایتخت و دومین شهر بزرگ فرانسه آمدند تا این دو شهر را دچار ترافیک شدید کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
هرچند مجلسی ها دو روز پیش از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین توسط علی لاریجانی رئیس مجلس بدون قید زمان اجرا از این موضوع خبردار شدند، واکنش های نمایندگان پس از اجرای طرح مذکور ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۲    
تقابل دیشب تیم های پاری سن ژرمن و رئال مادرید با حاشیه ای عجیب همراه بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار از عرضه 50 هزار تن برنج وارداتی، 30 هزار تن روغن خام، 5 هزار تن گوشت گوساله منجمد شده و 30 هزار تن شکر از محل ذخایر و عرضه در شبکه توزیع خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۷    
اپراتور ایرانسل اعلام کرده با توجه به اختلال ایجاد شده در روزهای گذشته، مدت استفاده از بسته های اینترنت مشترکان را تمدید کرد و یک گیگابایت اینترنت هدیه ارائه می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۷    
رسانه ای که به رغم ضرردهی، همچنان از سوی یک دولت خارجی تامین مالی می شوند، مستقل و آزاد نیست و حتما در راستای منافع تامین کننده مالی خود عمل می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۲    
بانک مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد بانک ها در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های بدون حضور کارت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده و برای این کار به هیچ عنوان نیاز به ارائه اطلاعات کارت بانکی ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۷    
عبدالمهدی همچنین از آغاز تشکیل نیروهای حفاظت از قانون خبر داد و گفت که تجهیزات ویژه در اختیار این نیروها قرار داد شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از سوی دولت گفت: اگر رهبری به ماجرا ورود نمی کرد هیچ چیزی از کشور باقی نمی ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۷    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی معیارهای شناسایی مشمولان و حذف شدگان از فهرست سبد معیشتی خانوار را اعلام کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۲    
نرخ تورم کل کشور در آبان ماه 1398 برابر 41,1 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 40.7 درصد برای دهک اول تا 42.7 درصد برای دهک دهم نوسان دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۲    
سرمربی سابق تیم استقلال خوزستان گفت: بعد از دو سه هفته که شاید استقلالی ها ناراحت بودند، نتایج نشان می دهد که استراماچونی سرمربی باتوان، پرتلاش و بادانشی است که می تواند به فوتبال ما کمک کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۶    
در حالی که 3 هفته از زمان ارائه گزارش عملکرد و بودجه شرکتهای دولتی به مجلس می گذرد، سازمان برنامه همچنان اقدامی برای انتشار رسمی این اسناد نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۶    
یک رسانه آمریکایی به نقش احتمالی یک میلیاردر آمریکایی در بازداشت فعالان بازداشت شده محیط زیست در ایران پرداخته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۱    
محمد انصاری در این فصل هنوز نتوانسته کیفیت خود را نشان دهد اما با این وجود همچنان مورد اعتماد کالدرون قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۵    
شامگاه سه شنبه مسیرهای منتهی به کاخ ریاست جمهوری بعبدا شاهد برخوردهایی بین حامیان حزب نوپا السبعه و حامیان جریان آزاد ملی وابسته به میشل عون بود
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۰    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این که در تیم پرسپولیس، مشکلات داخلی یا گروه بندی وجود داشته باشد، یک توهم است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۰    
لژیونر ملی پوش فوتسال ایران می گوید به دلیل در اختیار نداشتن پاسپورتش فعلا نمی تواند به ایران بیاید و حضورش در تورنمنت مشهد قطعی نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵    
داور بین المللی فوتبال ایران در رده دوازدهم برترین داوران سال جهان و صدر آسیا قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۹    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دعوت مدیرعامل این باشگاه به کمیته انضباطی جای سوال دارد و تاکنون هیچ توضیحی در مورد علت این کار داده نشده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۹    
سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران از دوران حضورش در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران یاد کرد و گل قهرمانی سپهر حیدری را معجزه ای در فوتبال دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۹    
هافبک استقلال شرایط مبهمی برای حضور در بازی با سپاهان دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۸    
آنگونه که سرمربی استقلال می گوید وضعیت کاری او بزودی مشخص خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
بررسی روند جذب جونیور براندائو و مصاحبه های سرمربی پرسپولیس نشان می دهد این بازیکن برزیلی بی کیفیت با اصرار و تضمین گابریل کالدرون جذب شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۸    
سرمربی سابق پرسپولیس در حالی ادعا کرده از سفیر ایران در کرواسی برای حل مشکلش درخواست کمک کرده که رفتارهایی متناقض را به نمایش می گذارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مارسلو در جریان دیدار برابر پاری سن ژرمن با نیمار مکالمۀ خصوصی را ترتیب داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۱    
یک رسانه عربی زبان مدعی شد که لیگ فوتبال ایران در رده بندی جدید AFC یک پله سقوط خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۱    
توپ طلای فرانس فوتبال که دوشنبه شب آینده اهدا خواهد شد، در دست ساخت است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۶    
باشگاه استقلال تهران پس ازبازی مقابل نساجی مازندران، اطلاعیه ای را در خصوص انتخاب داور مسابقه با سپاهان صادر و نسبت به این انتخاب اعتراض خودش را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۴    
علی پروین بار دیگر مخالفت خود را با حضور مربیان خارجی در ایران اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۸    
شیخ دیاباته در دیدار برابر نساجی نشان داد که به خوبی فنون بازی در لیگ برتر را یاد گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۷    
در راستای برنامه بانک مرکزی برای مدیریت نقدینگی، دستورالعمل گواهی اعتبار مولد پیشنهاد و در شورای پول و اعتبارتصویب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۷    
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات پرو پییچ تا روز شنبه به حساب این بازیکن واریز خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۲    
رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از بسیجیان با اشاره به حوادث اخیر فرمودند: توطئه بسیار خطرناکی توسط مردم نابود شد. لازم میدانم تکریم و تعظیم خود را به ملت بزرگ ایران تقدیم کنم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۲    
روزنامه رای الیوم به نقل از منابع آگاه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دلایل احتمالی سفر غیرمنتظره ولی عهد سعودی به ابوظبی را برشمرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۲    
وزیر حمل و نقل، زیرساخت و مسکن و شهرسازی کنیا از شرکت های توانمند سرمایه گذار در بخش ساختمان ایران جهت مشارکت در پروژه انبوه سازی مسکن در کنیا دعوت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۰    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران گفت که میزان خسارت وارد شده به کسب وکارهای مجازی در هفته گذشته به اندازه حقوق 100 هزار نفر تخمین زده شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۰    
پلیس آمریکا اعلام کرد که مردی به دو نفر در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی در شهر ونکوور در ایالت واشنگتن آمریکا شلیک کرده و پس از اینکه پلیس او را تعقیب کرد، ماشینش را متوقف و به سر خودش شلیک کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۶    
تصویری که از گل دوم سپاهان در دیدار جام حذفی روز گذشته برابر پیکان برجای مانده است، حسابی جنجال ساز شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۶    
پس از آنکه ترامپ اظهار داشت که واشنگتن به انعقاد توافق تجاری با پکن نزدیک شده و موجب شد تا تقاضا برای دارایی پرریسک افزایش یابد، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۱    
با اضافه شدن حمایت معیشتی به پرداخت های نقدی، دولت در هر ماه بیش از 28 هزار میلیارد تومان واریز نقدی دارد که تقریبا 10 روز یکبار انجام می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۶    
پرسپولیس تهران روز گذشته در وضعیتی تلخ به مصاف نفت آبادان رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی طرح معیشت از فعال شدن سامانه ثبت اعتراض خبر داد و گفت: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را بخواند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۶    
به دنبال انتشار یک گزارش صنعتی که نشان می دهد ذخایر نفت خام آمریکا افزایشی ناگهانی داشته است قیمت نفت روز چهارشنبه کاهش داشت ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۱    
جزئیات تازه ای از دلایل و توجیهات دولت برای گران کردن بنزین و نحوه شناسایی 24میلیون نفر ثروتمند برای حذف یارانه معیشتی در یک گزارش دولتی اعلام شد.
  • ۱