سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۳۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 15 اردیبهشت 1396 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 تیر 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 2 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 3 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 4 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 5 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 6 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 7 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 9 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 10 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 11 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 12 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 13 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 14 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 15 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 16 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 17 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 18 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 19 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 20 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 21 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 22 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 23 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 24 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 25 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 26 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 27 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 28 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
آقای گل، بهترین عنوان بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ فوتبال است که هر مهاجمی در پی کسب آن است اما این عنوان در 16 دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
نداشتن شناسنامه سبب شده است تا عده ای از شهروندان از خدمات عمومی و حقوقی محروم بمانند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
امروزه با افزایش بی رویه جمعیت شهر تهران و گسترش ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی، همچنین تخریب و مرمت ساختمان ها، میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در حال افزایش است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۶    
مسابقه تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، میزبان قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه تبریز گفت: دو قطبی سازی در بین کاندیداها موجب خوشحالی دشمن است و صلاح نیست حرف های تفرقه افکن در این دوران از زبان کاندیداها و ستادهای آنها زده شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه مراغه گفت : 29 اردیبهشت مردم ایران با حضور حداکثری پای صندوق های رای موجب شادی دوستان و یاس دشمنان می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۱    
شهردار تبریز در دیدار با روسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان، با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای ایجاد شور انتخاباتی و بسترسازی تبلیغات شکیل و منسجم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: در صورتی که برگزاری انتخابات شوراها بصورت الکترونیکی صحیح انجام شود، شورای نگهبان نیز برای انتخابات بعدی به انتخابات الکترونیکی اطمینان پیدا می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: اگر انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شود، اصولگرایان پیروز میدان هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۱    
مشاور استاندار و رئیس سابق شورای شهر اردبیل گفت: برجام روحانی با هنرمندی تمام و قهرمانانه تیم مذاکره کننده، ملت ایران را از پرتگاه سقوط به سمت عزت روزافزون نجات داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۵    
نماینده سابق مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از کاندیداهای ریاست جمهوری با دروغ و تزویر سعی می کنند تا افکار عمومی را مخدوش کنند اما مردم به فریبکاری و دغل آنها آگاه هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اردبیل میزبان جنگل نوردی نجاتگران هلال احمر که از تمام استا ن های کشور در این استان حضور دارند می باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس پلیس راهور ناجا می گوید برای فرماندار ملایر و بخشدار جوکار از توابع استان همدان که چندی پیش با مامور پلیس راه برخورد ناشایستی داشتند، پرونده تشکیل شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: برخلاف باور رایج موجود در بین مردم مصرف مواد غذایی ترش مانند لواشک تاثیری در چربی سوزی و لاغری افراد ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۱    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: امروز همه دیدند که آقای جهانگیری انشاء می خواند و از نوشته هایی که برای او از قبل تنظیم شده بود، استفاده می کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
برای تقسیط بدهی تلفن های تخلیه سلب امتیازی صرفا باید مالک تلفن همراه به همراه کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
طرح از حسین کشتکار!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
وزیر نفت معتقد است طی چهار سال وزارت خود مشغول آواربرداری بوده است، او دوره ساله مدنظر خود را دوره خرابی صنعت نفت نفت نامیده است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
ظاهراً آنچه در روزهای اخیر در دستور کار حامیان دولت قرار گرفته و وزرای دولت یازدهم نیز در مسافرت های انتخاباتی خود دنبال کرده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی مدعی شده است که دو سال قبل از رسوایی فیش های نجومی در دولت یازدهم، موضوع را به وزارت اقتصاد اطلاع داده بود اما...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
در حالی که تعداد زیادی از متولدان دهه 60 و 70 هنوز بیکار هستند و شغلی ندارند و نان خور پدر و مادر خود هستند، به دلیل مشکلات اقتصادی متولدان دهه 80 کم کم سر از بازار کار درمی آورند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
حسن روحانی در اظهارات انتخاباتی خود مدعی شد حجم قاچاق در دولتش از 25میلیارد دلار به نصف کاهش یافت...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۵    
حجت الله ایوبی اخیراً به عنوان مسئول ستاد هنرمندان حسن روحانی طوری به این قشر وعده داده که گویی طی چهار سال گذشته دولت در دست افراد دیگری بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۵    
روز گذشته دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با همان سبک و سیاق جلسه اول برگزار شد. همزمان با برگزاری مناظره دوم، روابط عمومی سیما اعلام کرد که اولین مناظره ریاست جمهوری 60 درصد بیننده داشته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
میلاد عرفان پور نخستین کتاب خود را با عنوان از شرم برادرم در قالب رباعی، به سال 1385 منتشر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
کتاب مطالعه نظری بایسته ها، الزامات و شاخص های رسانه طراز اسلامی از سوی خبرگزاری شبستان منتشر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
در جریان مناظره دوم ریاست جمهوری، حجت الاسلام روحانی از پخش نشدن دعای معروف ربنا با صدای محمدرضا شجریان انتقاد کرد و آن را متوجه رقبای خود دانست ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
در حالی که دو فیلم تیک آف و نقطه کور به تازگی نمایش خود را آغاز کرده اند، آخرین وضعیت گیشه سینماها از سوی پخش کنندگان فیلم ها اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید از سی امین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه باید محل معرفی کتاب باشد؛ نه فروشگاهی برای فروش کتاب ها و توجه به مسائل مالی که توسط ناشران انجام می گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
قالیباف: همه ما اموالمان را هفته آینده اعلام کنیم تا معلوم شود چکاره ایم / جهانگیری: دختر مظلوم وزیر دولت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۷    
صدور مجوز لباس اسلامی بانوان بسکتبالیست خبری خوشحال کننده برای بسکتبال و ورزش ایران است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
تیم ملی فوتسال ساحلی ایران با برتری مقابل سوئیس به جمع چهار تیم برتر رقابت های جام جهانی باهاما صعود کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
شگفتی سازی موناکو ادامه پیدا نکرد و یوونتوس با برتری دو بر صفر در خانه موناکو در بازی دوم دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یک قدمی فینال این رقابت ها رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
امیدهای والیبال ایران با پیروزی سه بر صفر مقابل چین به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا در اردبیل راه یافتند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
تلاش های چند ساله ایران برای تأیید پوشش بانوان بسکتبال کشورمان و سایر کشورهای مسلمان سرانجام به نتیجه رسید و فدراسیون جهانی با این پوشش و حضور بانوان محجبه ایران در میادین بین المللی موافقت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
پرونده شانزدهمین دوره رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال ایران پنج شنبه با برگزاری همه بازی ها بسته شد. آن هم در حالی که قهرمان این دوره از رقابت ها چند هفته قبل مشخص شده بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
در جریان آخرین نشست آستانه با ایجاد چهار منطقه امن در نواحی شمالی و مرکزی سوریه توافق شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
لیگ برتر فوتبال امسال نسبت به دوره های گذشته از نظر فنی رشد محسوسی داشت...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
یکی از معروف ترین عکس های فضای مجازی مربوط به کارت آزمون یکی از شهدای مدافع حرم است که به خاطر شرکت در آزمونی بزرگ تر و دشوارتر هیچ گاه سر جلسه کنکور حاضر نشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
از اول انقلاب همین طور بود. یک نفر خون می داد، یکی می نشست و دیگری هم استفاده اش را می برد. آن وقت ها خون شهدا را بزکی برای چهره هایشان قرار می دادند و اکنون هتک همین خون ها را مایه سوت و کف حضار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
معلوم نیست چرا هرکسی می خواهد هر کاری کند اولین سنگ خود را به سوی مدافعان حرم برمی دارد؟ مگر دیواری کوتاه تر از دیوار آنها نیافتید؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
به رغم رأی مثبت مردم انگلیس به جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، با این حال هنوز ابعاد و پیامدهای آن برای انگلیسی ها کاملاً روشن و مشخص نیست، لذا انتظار می رود که با ادامه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان که در میان مخالفانش به جلاد کابل و بین طرفدارانش به امیر جهاد معروف است، پس از سال ها زندگی پنهانی سرانجام هفته گذشته وارد کابل شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
محمود عباس مشهور به ابومازن، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، روز چهارشنبه سوم ماه می در واشنگتن با دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
حادثه غمناک معدن در گلستان اولین و آخرین حادثه از این دست نیست که به وقوع پیوست. در این حادثه تعدادی از خانواده ها سرپرست خود را از دست دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
کمتر از دو هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری، در حالی که رقابت های انتخاباتی با مناظره روز جمعه وارد مرحله ای جدید شد، تردید ناظران خارجی درباره پیروزی مجدد روحانی تشدید شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت در چهار راه جهان کودک خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
در صورتی که متهم پس از احضار حاضر نشود و عذر موجهی برای حضور نداشتن ارائه نکند، قاضی می تواند متهم را جلب کند البته در صورتی که متهم عذر موجهی برای حضور نداشتن به دادگاه ارائه کند و موجه بودن عذر ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
زنده به گور شدن معدنچیان در معدن زمستان یورت شهرستان آزاد شهر انبوه مشکلات آنها را بر ملا کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
بحث حفظ و جلوگیری از تخریب محیط زیست از جمله وظایف اصلی دولت ها به حساب می آید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
اساساً ماه هیچ وقت پشت ابر نمانده و نخواهد هم ماند!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان مدعی شد سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا به عربستان نشان می دهد امریکا برای عربستان که همواره به دنبال تقویت امنیت و ثبات در منطقه و جهان است ، احترام قائل است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
گروه تروریستی داعش روز جمعه به مسلمانان مصر هشدار داد که به محل تجمع مسیحیان از جمله کلیساها، ساختمان های دولتی و ارتش و پلیس در این کشور نزدیک نشوند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از سوی مؤسسه Elabe که برای شبکه تلویزیونی BFM و روزنامه لو اکسپرس، مشخص کرد که امانوئل ماکرون ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
کارشان سخت ترین کاری است که در دنیا شناخته شده است و به سختی کشیدن عادت کرده اند؛ از سختی نان درآوردن با کاری طاقت فرسا در قعر زمین گرفته تا سختی شلاق خوردن بابت مطالبه حق و حقوقی که هیچ ربطی با ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس یکی از مهم ترین بانک های سرمایه گذاری امریکایی هشدار داده است که فعالیت بخش مالی انگلیس به خاطر خطرهایی که روند خروج از اتحادیه اروپا به همراه دارد، با کندی مواجه خواهد شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
در چارچوب اجرای تفاهم ایران، روسیه و ترکیه برای ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه در مذاکرات سوری- سوری در پایتخت قزاقستان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
نیویورک تایمز: حکمتیار عامل افزایش هرج و مرج خواهد بود
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
مردم نیویورک در نخستین بازگشت ترامپ به زادگاهش پس از ورود به کاخ سفید، با برپایی تجمعات اعتراض آمیز خواستار خروج فوری وی از این شهر شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در تهران با کمبود اتوبوس و واگن مترو مواجه هستیم که به زودی به بحران جدی در پایتخت بدل خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۶    
دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری با حضور حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سیدمصطفی میرسلیم، حجت الاسلام حسن روحانی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
یکی از محورهای حملات حسن روحانی و اصلاح طلبان به دولت های نهم و دهم ادعای پوپولیستی بودن آن دولت ها بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
در فرهنگ سیاسی کشور یک رویه نادرست تحت عناوینی نظیر کمک به قشر مرفه، اغماض نسبت به وضعیت قشر کم درآمد و توجیه تخلف و فسادهای اداری و اقتصادی شکل گرفته که می تواند سرمایه های اجتماعی کشور را تهدید و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
نویسنده: زینب عامری 1- جهانگیری در تمام مدت مناظره اول که روز جمعه هشتم اردیبهشت از سیما پخش شد در حال دفاع از بیانات و عملکرد آقای روحانی و دولت یازدهم بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
حسن سبحانی یادداشتی روی تلگرام خود قرارداده و نوشته است که سرمایه گذاران مولد زمینگر شده اند و هم اکنون ظلم مضاعف به دو گروه وارد می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
دولت یازدهم نه تنها در جذب سرمایه گذاری خارجی به دلیل بهبود فضای کسب و کار ناموفق بوده است، بلکه در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش مسکن نیز ناموفق بوده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
سیدمصطفی میرسلیم در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت همچنان به افزایش خام فروشی نفت افتخار می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۰    
حجت الاسلام حسن روحانی در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمانی که همه چیز شفاف شد آن وقت اطمینان و اعتماد و ساده زیستی هم حاصل خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
محمد باقر قالیباف در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: 4 سال برای شعار و حرف بس است!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
سرمربی ایران تیم والیبال ایران با بیان این که چینی ها 50 دفاع مستقیم در 3 بازی گذشته داشتند اما برابر ایران تنها 2 دفاع انجام دادند، گفت: کلید برد ما همین بود و ما آن را در اختیار داشتیم. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
تاریخ دیدار عقب افتاده رئال مادرید و سلتاویگو مشخص شد. این دو تیم که قرار بود در هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف هم بروند بازی شان به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد و به تعویق افتاد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در یک بازی تدارکاتی به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا، چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت تا اول خرداد به میزبانی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
دیدار نزدیک تمام ایرانی نوید شمس و محمدامین صمدی در فینال طرح هوپس آسیا را شمس برد.هیات تنیس روی میز تهران، در مرحله فینال طرح هوپس آسیا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
ملی پوش پینگ پنگ ایران در محله یک شانزدهم تور تنیس روی میز کرواسی برابر نماینده آلمان شکست خورد. به گزارش ایسنا ، در مرحله یک شانزدهم نهایی تور جهانی تنیس روی میز کروواسی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
تیم بسکتبال شهرداری اراک در پنجمین دیدار مرحله پلی آف با شیمیدر برنده بود و به نیمه نهایی لیگ راه یافت. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۶    
مصطفی میرسلیم در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به روحانی گفت: در دوره شما شاهد اختلاس ها و حقوق های نجومی هستیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۵    
محمدباقر قالیباف در دومین مناظره انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استفاده ابزاری از نام اهالی موسیقی و فرهنگ درست نیست، بگویید چه کاری برای فرهنگ کردید؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
حجت الاسلام حسن روحانی در دومین مناظره کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای برهم زدن برجام شهرهای زیرزمینی را نشان دادند و روی موشک ها شعار نوشتند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
اسحاق جهانگیری در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری جواب سوالی که از او پرسیده شد را از روی کاغذ خواند!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره انتخاباتی هنگام قرعه کشی با برداشتن دو کاغذ و نگاه کردن به آن ها، کاغذ دیگری را انتخاب کرد!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
سید مصطفی میرسلیم در دومین مناظره کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی تفلیسی ها زن ایرانی را لخت می کنند می خواهید چه کار کنید؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به جمع چهار تیم برتر جهان را تبریک گفت. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
فیفا محرومیت مهاجم تیم ملی آرژانتینی را لغود کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، کمیته استیناف فیفا روز جمعه (امروز) درخواست فرجام خواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین مبنی بر لغو محرومیت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
سرمربی اتلتیکومادرید در نشست خبری پیش از بازی با ایبار خواسته اش از مهاجم رئال مادرید را تکذیب کرد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
تیم ملی والیبال امیدهای ایران برابر چین پیروز شد. به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال امیدهای ایران در دومین بازی خود در یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا در اردبیل به مصاف چین رفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
معاون وزیر ورزش و جوانان از اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار به ورزش کشور در برنامه ششم توسعه با حمایت تمام قد نمایندگان مجلس خبر داد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
ابرانسان های خوزستانی، رکورد جدید کشیدن خودرو با دندان را باز هم به نام خود در کشور به ثبت رساندند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
مهاجم رئال مادرید از طریق ویدیو پخش زنده پاسخ منتقدانش را به نحو جالبی دارد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو دوباره پاسخ منتقدانش را داد ولی این بار با عملکردش جواب آن ها را نداد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرار بود هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ اقتصاد؛ مردم عزیز آیا چرخ اقتصاد می چرخد؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
جامعه شناس فرهنگی بر این باور است که هیچ مشکل فرهنگی برای ورود خانواده ها به ورزشگاه ها وجود ندارد و حفظ کرامت زنان و خانواده نه تنها در ورزشگاه ها بلکه در همه جا باید حفظ شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان فردا (شنبه) در تورنمنت چهارجانبه روسیه به مصاف اسپانیا خواهد رفت. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا حرکت جدیدی در توسعه کشتی پهلوانی در دنیا بود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
اسحاق جهانگیری در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این دولت در همه زمینه ها موفق بود!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
آقای گل لیگ فوتسال بعد از پیوستن به تاسیسات دریایی گفت که از پنج سال پیش به دنبال همکاری با شمسایی بوده است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
سرمربی پیشین ذوب آهن معتقد است بازیکنان جوان بسیاری در لیگ شانزدهم حضور داشتند که می توانند در فصل آینده باعث پررونق تر شدن مسابقات شوند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
وضعیت هافبک جوان استقلال و کاپیتان تیم ملی جوانان برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یا همراهی تیم ملی در جام جهانی جوانان در هاله ای از ابهام است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
حجت الاسلام حسن روحانی در دومین مناظره کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام تحریم های هسته ای برداشته شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
هافبک جوان و خوش تکنیک ایرانی تیم لوکوموتیو زاگرب کرواسی بعد از حدود یک فصل حضور در این کشور اروپای شرقی از شرایط زندگی و فوتبالش در این کشور صحبت کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
بازیکنان رم از طرف افراد ناشانسی به مرگ تهدید شدند. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شب گذشته (پنج شنبه) در یکی از مهم ترین و تاریخی ترین مکان های رم تصویری عجیب دیده شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۶    
فوتبال باشگاهی ایران در رده هشتم قاره کهن قرار گرفت. به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (جمعه) آخرین رده بندی لیگ های آسیایی را اعلام کرد که بر اساس آن ایران در رده هشتم این قاره قرار ...
  • ۱