سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 19 اردیبهشت 1396 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 تیر 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 2 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 3 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 4 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 5 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 6 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 7 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 9 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 10 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 11 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 12 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 13 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 14 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 15 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 16 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 17 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 18 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 19 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 20 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 21 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 22 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 23 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 24 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 25 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 26 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 27 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 28 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رونق صادرات در استان مرکزی، سال گذشته 20 شرکت دانش بنیان در این استان راه اندازی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
2 هزارو 599 ایثارگر در این استان مرکزی برای تامین مسکن با مشکل مواجه هستند که از این تعداد 222 ایثارگر به علت مشکلات عدیده در اولویت قرار دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
اسحاق جهانگیری در سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیداها باید برنامه اعلام کنند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
حالا که کاندیداهای ریاست جمهوری برای جمع آوری رای مردم از هر دری حرف می زنند و هر کار شدنی و نشدنی را در شعارهای خودشان می گنجانند، خوب است نیم نگاهی هم به معلولان کشور داشته باشند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۱    
شهردار شهرکرد از اختصاص 100 نقطه در سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۵    
آموزش و پرورش سند ننگین 2030 سازمان یونسکو که برخلاف منافع کشور است را قبول کرده است از این رو از وزیر آموزش و پرورش درخواست می کنیم خودش استعفا دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
اکوسیستم کارآفرینی یکی از دغدغه های کمیسیون آموزش می باشد و تلاش می کنیم که استان اصفهان به عنوانشتاب دهنده این موضوع در کشور شناخته شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
پروبیوتیک ها باکتری هایی مفید هستند که فواید متعدد از بهبود شرایط روده تا پوستی روشن تر را ارائه می کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
جستجو برای یافتن ناپدیدشدگان سیل اخیر در روستای سید محمد بخش منج ادامه می یابد و این روستا به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیل جابجا می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
وقتی درد دریاچه ارومیه به حدی رسید که مسئولان متوجه شدند اگر به فکر درمان آن نباشند باید فاتحه این دریاچه زیبا را بخوانند، راه های چاره متفاوتی را پیشنهاد دادند. از جمله تهیه و اجرای نقشه کاداستر ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از الحاق باغ موزه قصر به این سازمان خبر داد. به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۲    
مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بدهی دولت به شهرداری در حوزه بافت فرسوده بالغ بر 632میلیاردتومان است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۶    
باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص منع جدی تصویب سند 2030 فرهنگسرای گلستان درنظر دارد نشست نقد و بررسی این سند را در هفتاد و دومین برنامه نغمه عشاق و پنجمین نشست روز روشنایی با حضور دکتر سیدحسین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
سرکنسولی جمهوری اسلامی در نخجوان و نمایندگی سفارت ایران و هیات همراه با احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه دیدار و گفتگو کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به نام نویسی 2 هزار و 707 نفر برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان، گفت: صلاحیت 2 هزار و 551 نفر از این تعداد احراز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم زاهدان به اظهارات روحانی درباره دیوارکشی بین زن و مرد واکنش نشان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت فعالانه خواهد داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: برای جلوگیری از خام فروشی و افزایش اشتغال باید در صنایع معدنی استان سرمایه گذاری شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
فرمانده لشکر عاشورا از راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این لشکر خبر داد و گفت: لشکر عاشورا علاوه بر مجموعه بسیج سازندگی قرارگاه آبادانی و پیشرفت را در جهت محرومیت زدایی تاسیس کرده است .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مقامات استانی و محلی چهار هزار خانوار روستایی نیشابور از نعمت گاز طبیعی بهره مند شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
براساس ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری استان آذربایجان غربی در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
قضاوت و انتخاب مردم باید با در نظر گرفتن مجموع معیارها و شاخص ها انجام شود تا شاهد انتخاب رییس جمهوری اصلح باشیم
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
ورود گردشگران خارجی از بین یکصد کشور جهان به استان اصفهان از ازمرز 900 هزار نفر گذشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های قانونی برای تامین مواد مصرفی کمپ های ترک اعتیاد و مرکز ماده 16 از قبیل خوراک، پوشاک، سیگار، ملافه، پتو و غیره تاکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با اشاره به انتظاراتی که از ستاد ملی تبریز 2018 مطرح می شود گفت: سیاست گذاری ها و وظایف کلی تبریز 2018، در مصوبه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به مردم صادقانه بگویید که برجام نوزاد ناقص الخلقه است، فراتر از برجام تعهد دادیم و در برابر نقض عهد طرف مقابل رو دست خوردیم؛ می گویند ما روابط خوبی با دنیا داریم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دولت کارآمد یعنی دولت ساده زیست و با اخلاص که مصالح ملی را به مصالح فردی ترجیح می دهند اگر چنین افرادی انتخاب شوند ما شاهد پیشرفت کشور در تمام زمینه ها خواهیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
شهردار تبریز از افتتاح موزه بازار و مشاغل تبریز در آستانه میلاد مسعود امام عصر (عج) خبر داد و گفت: این موزه به عنوان یکی از تمهیدات اصلی گردشگری تبریز، در آستانه نیمه شعبان، تقدیم شهروندان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه مهدیشهر به زودی صاحب بازارچه دائمی صنایع دستی می شود، گفت: کار تکمیل بازارچه دائمی صنایع دستی مهدیشهر آغاز شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
شهردار تبریز اظهار داشت: عِرق ملی باعث شده تا هماهنگی در استان بر سر اجرای هر چه بهتر این رویداد ایجاد شود، چنان که شعارِ هر شهروند، یک میزبان به عنوان یک باور توسعه محور ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سمنان گفت : این انجمن در سال 95 ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
دبیر کانون های فرهنگی ،هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالیت 500 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اردبیل سازماندهی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان گفت: 45 خانه جوان در راستای توسعه ورزش به ویژه در بین جوانان در سراسر کشورافتتاح شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:استان اردبیل به خاطر وجود سالن های استاندارد و مجزا هم اکنون آماده میزبانی از مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با تجهیز سالنهای ورزشی میزبانی از مسابقات بین المللی ورزشی سبب معرفی استان در سطح جهان و توسعه اردبیل می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
نادر شفیع خدایی درگفتگو با خبرنگار ما در بوشهر، از افزایش جریانات شمالی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
حمایت جهانگیری از دختر وزیر آموزش و پرورش در مناظره های ریاست جمهوری عذر بدتر از گناه بود
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۵    
افراد مبتلا به میگرن به برخی بوها، نور شدید و سر و صدا حساسیت دارند اما برخی موارد غیر عادی نیز ممکن است در بروز حملات این بیماری موثر باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فردا صبح (پنج شنبه) اسامی 600 کاروان حج با 8 گروه قیمتی اعلام می شود گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۱    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در روستا ها برخی بخشداری ها مردم را تهدید می کنند که اگر به روحانی رأی ندهید منابعی که باید بدهیم قطع می کنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
سید علیرضا یاسینی از خلبانان کارآزموده و ماهر دوران دفاع مقدس بود که سرگذشت زندگی او در کتاب کوچکی از سوی انتشارات روایت فتح روانه بازار شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
یک فصل دیگر از لیگ برتر فوتبال ایران هم با همه فراز و فرودهایی که داشت به پایان رسید و در این دوره نیز همچون گذشته تغییری در سطح فوتبال باشگاهی کشور و حرکت آن به سمت حرفه ای گری دیده نشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی پایان یافت که برخی حاشیه های کهنه و معضلات قدیمی فوتبال باشگاهی هنوز به قوت خود باقی است و البته برخی مشکلات جدید نیز به آنها اضافه شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
برای خبرنگاران حوزه دفاع مقدس بد نیست گاهی بدون هدف هم که شده سری به بهشت زهرا بزنند. به ویتامینی می ماند که خوردنش بدون تجویز پزشک نه تنها ضرر ندارد، بلکه پر از فایده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
لیگ شانزدهم در حالی به پایان رسید که نقاط مثبت و منفی زیادی داشت. چه از لحاظ فنی و چه اخلاقی. چه آنچه در داخل تیم ها و باشگاه ها و درون مستطیل سبز رخ داد و چه آنچه خارج از چمن مسابقات ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی 14 اردیبهشت پس از 30 هفته نفس گیر و جذاب و پر از اتفاقات ریز و درشت به ایستگاه پایانی رسید که روزهای داغی را برای اهالی فوتبال رقم زد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
یک روزنامه امریکایی درس هایی که واشنگتن و ترامپ می بایست از انتخابات ریاست جمهوری ایران بیاموزند گزارش کرد که برخلاف دیدگاه غرب ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
با گذشت یکصد روز از ریاست ترامپ در کاخ سفید و تجربه کردن فشارهای بی سابقه داخلی و خارجی...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
بغداد تحت فشار دولت امریکا، عملیات جدیدی را در مرز سوریه با عراق کلید زده است، عملیاتی که هدف اعلانی آن جلوگیری از نفوذ عناصر داعش به اطراف موصل است ولی هدف واقعی آن تعلیق عملیات آزادسازی تلعفر به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
بعد از سوریه، حالا به نظر می رسد که امریکا و روسیه برسر افغانستان نیز دچار کشمکش شده اند. این تحلیل سه هفته قبل نیوزویک بود وحالا مشاورین کاخ سفید پیشنهاد جدیدی را روی میز ترامپ گذاشته اند که افزایش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
مردی که 12 سال قبل با پرتاب تخته سنگ به قعر چاه، دوستش را به قتل رسانده و جسدش را همان جا دفن کرده بود، سه روز قبل پس از سرقت از مغازه ای در تهران راز جنایت را برملا کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
اگر کسی به عنوان متهم در دادگاه حضور یافت، دادگاه باید حداکثر پس از 24 ساعت اتهامش را به او تفهیم و سپس تکلیفش را معین کند که یا آزادی متهم به صورت بلاقید است یا صدور قرارهای تأمین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه اقدام بخشدار جوکار مجرمانه، غیرقانونی و توهین آمیز بوده است، گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 3هزار و 765 کیلو مواد مخدر و دستگیری هفت قاچاقچی مسلح در دو عملیات پلیسی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
زنی میانسال که 21 سال قبل نوزادش را به طور مرموزی در یکی از بیمارستان های تهران از دست داده بود، مدعی است که درگیر توطئه خانواده شوهر سابقش شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
مجرمی سابقه دار 9 سال قبل پس از ارتکاب قتل با هویت جعلی زندگی تازه ای را شروع کرد، اما وقتی در جریان خرید و فروش مواد بازداشت شد و مورد انگشت نگاری قرار گرفت، راز جنایتش هم برملا شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
دو جیب بر سابقه دار که مشغول خالی کردن جیب مسافران در ایستگاه تئاتر شهر بودند، در جریان تعقیب و گریز با پلیس به دام افتادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
نام 43 معدنچی که در جریان حادثه انفجار معدن آزاد شهر ناپدید شده بودند، حالا در لیست افراد جان باخته ثبت شده است. امدادگران در هفتمین روز از حادثه، جسد هشت معدنچی دیگر را هم خارج کردند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرهای قابل تأملی از روستاهای کشور می رسد که می تواند یک تخلف ساماندهی شده انتخاباتی را گوشزد کند. گفته می شود در استان تهران از طرف دولت دستور داده شده که تیم های درمانی به مناطق محروم بروند به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
در هفته های اخیر، نشست خبری نوبخت، سخنگوی دولت تبدیل به محل اعلام مواضع انتخاباتی نوبخت و توضیح در مورد عملکرد دو کاندیداهای دولت در انتخابات و موضع گیری علیه کاندیداهای دیگر شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
این روزها و با کاندیداتوری تولیت آستان قدس رضوی در انتخابات ریاست جمهوری، برخی برای تخریب چهره حجت الاسلام رئیسی سخنانی نادرست در مورد معافیت مالیاتی آستان قدس رضوی می گویند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
نیمه شعبان در تقویم رسمی کشور به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) به عنوان روز جهانی مستضعفین نام گذاری شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
طرح از حسین کشتکار!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
مصطفی حریری، کارگردان مستند تله اسکرین که از سوی مرکز تخصصی فرهنگی بسیج تولید شده، می گوید در این مستند قصد داشته رویکرد های بی بی سی را در 76 سالی که مردم ایران با آن آَشنا هستند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
کتاب خاطرات ملاصالح قاری با حضور بسیاری از هنرمندان، بازیگران، کارگردانان در خانه هنرمندان رونمایی شد. انتشارات شهید کاظمی این اثر را به چاپ رسانده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
ثریا قاسمی روز گذشته در جریان مراسم رونمایی از پوستر فیلم ویلایی ها داوران جشنواره فیلم فجر در دوره سی و پنجم را از سخنان کنایه آمیز خود بی نصیب نگذاشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
امضای اسناد الزام آور بین المللی با مفادی که هم برای کشورمان بار حقوقی دارد و هم با فرهنگ ارزش ها و اسناد بالا دستی همخوانی ندارد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
الزام شرکت اولیا در جلسات آموزش حقوق شهروندی با شائبه قوی انتخاباتی در برخی مدارس پایتخت در آستانه انتخابات سبب نارضایتی عده ای از اولیای دانش آموزان را فراهم کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
در حالی که بیش از نیمی از جمعیت جوان کشور در آستانه ازدواج قرار دارند، متأسفانه به دلیل نبود شغل و سایر آسیب های اجتماعی بنا بر آمار از هر دو ازدواج یکی در شهرهای بزرگ به طلاق ختم می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
دولت یازدهم که آخرین روزهای خود را سپری می کند، اگرچه گیروگور زیاد دارد لیکن جز این نیست که در حوزه اقتصاد، از همه حوزه ها ضعیف تر ظاهر شده، اما...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
رسیدگی به نوجوانان، نونهالان و آنها که پایه های ورزش یک کشور را تشکیل می دهند، امری است کاملاً بدیهی...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
تیم امید والیبال کشورمان در حالی دیشب در فینال قهرمانی امیدهای آسیا در اردبیل به مصاف ژاپن رفت که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
در حالی که معلمان منتظر شنیدن خبرخوش وعده داده شده هستند اخبار وزارتخانه حول اختلاس صندوق، واردات دختر وزیر و واردات سند2030 می چرخد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
رحیم مخدومی، چهره شناخته شده و پرکار ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است؛ نویسنده ای که چه در کار نویسندگی و چه در برگزاری رخداد های فرهنگی مرتبط با ادبیات انقلاب اسلامی پیشرو بوده...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
دومین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا در ویسنته کالدرون مشخص می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
ظریف: هرگونه ماجراجویی محکوم به شکست است / احتمال اقدام نظامی امریکا و انگلیس از طریق مرز اردن علیه سوریه هر روز قوت بیشتری می گیرد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
روحانی که در تمام دوهفته گذشته وعده قالیباف برای ایجاد سالی یک میلیون شغل را فریبکاری و غیرممکن و خیال پردازانه می نامید حالا خود همین را وعده می دهد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
افراطیون که حمله به ساختارهای نظام را صراحت می نامند ! در تیترهای دیروز خود رسماً تأیید کردند که روحانی از اعتدال ادعایی خارج شده است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
آزادی دوشنبه شب شاهد موفقیتی دیگر از پرسپولیس بود و هواداران این تیم بعد از جشن قهرمانی، این بار جشن صعود گرفتند، چراکه پرسپولیس برخلاف ذوب آهن که با شکست از رقابت های آسیایی حذف شد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
فروردین به پایان نرسیده بود که تصمیم گرفت به فوتبالش پایان دهد. مهاجم بلند قامت و لاغر اندامی که از ابومسلم مشهد به فوتبال معرفی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
خلق انسان حالات او را در برابر اعمال و رفتارش تنظیم می کند و انسان را به صورتی نسبتاً ایمن در جریان زندگی قرار می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
از خواب بیدار شده اید اما همچنان میل به خوابیدن در شما زبانه می کشد. انگار که یک چسب بزرگ می خواهد شما را دوباره به رختخواب بدوزد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
افسردگی چیست؟ چرا افراد دچار افسردگی می شوند؟ درمان آن چیست؟ و چقدر این اختلال روان شناختی می تواند مهم باشد؟ افسردگی یکی از مبتلابه ترین اختلالات روان شناختی است و افراد زیادی در معرض ابتلا به آن ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در میدان حساس بین المللی و منطقه ای هستیم که نشان دهنده توطئه ای در مقابل انقلاب است و گاهی نیز جریان های رسانه ای در این خصوص نشر پیدا می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
حجت الاسلام منتظری از ارجاع 236پرونده تخلف انتخاباتی به دادسرا خبر داد و گفت: از این تعداد 27 فقره از طریق وزارت کشور و مابقی از طریق ستادهای کاندیداهای انتخاباتی بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
تیم ملی امید والیبال کشورمان با پیروزی 3 بر صفر برابر ژاپن مقتدرانه قهرمان آسیا شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۶    
سیف از همان ابتدا و طرح سؤال هدفدار مشخص کرد که از اساس هدفش ارائه عملکرد بوده یا زدن رقیب!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 46 نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره تخلفات انتخاباتی را قرائت کرد. به گزارش تسنیم، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف عنوان کرد که وضعیت کشور قابل تداوم نیست و اوضاع اقتصادی، فقر و آسیب های اجتماعی ما را از آرمان های انقلاب دور کرده است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
اگر دولت، مردم و جوانان را به عنوان کلید حل مشکلات قبول داشت، قطعاً وضعیت کشور به اینجا نمی رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی طرح ها و پروژه ها را ماه ها پیش رونمایی کردند؛ این مسخره کردن مردم است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
به برخی، خوش خیالی دست ندهد چرا که ما با امریکا مبارزه می کنیم و در عین حال به قدرت داخلی مان ایمان داریم و در این راه با هیچ احدی تعارف نداریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
نظام جمهوری اسلامی ایران مبانی آن برگرفته از اسلام ناب است که امنیت را یکی از اهداف استقرار حاکمیت الله و صالحان می داند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
کمیسیون اصل 90 مجلس با دعوت وزیر آموزش و پرورش و مسئولان قضایی موضوع عضویت این وزیر در هیئت مدیره یک شرکت خصوصی را مورد بررسی قرار می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
دو پسر معتادی که متهم هستند پسر صاحبخانه را به خاطر اعتراض به کشیدن مواد به قتل رسانده اند، روز گذشته محاکمه شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
به رغم افتتاح نمایشی و تبلیغاتی راه آهن تهران- همدان از سوی رئیس جمهور که سرنوشتی مشابه راه آهن شیراز در دولت نهم یافت، این خط آهن تا دو ماه دیگر امکان بهره برداری ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
بعد از کنار گذاشتن تعدادی از مدیران دولتی ارشد گمرکات استان بوشهربه اتهام اختلاس و ارتشاء در اسفندماه سال 95 هنوز جایگزین آنها از سوی وزارت اقتصاد معرفی نشده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
ما باید قبل از جذب سرمایه خارجی ابتدا به فکر جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور باشیم ، اگر موانع و مشکلاتی در زمینه جذب سرمایه خارجی داشتیم حتماً لوایح مورد نظر را به مجلس می دهیم که سرمایه را جذب ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز حجم قاچاق کالا و ارز را طی سال های 92 تا 95 به ترتیب 25، 8/19، 15و 5/12 میلیارد دلار اعلام کرده است