جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 15 مرداد 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 30 دی 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 مرداد 1396 کرج رسا 2 مرداد 1396 کرج رسا 3 مرداد 1396 کرج رسا 4 مرداد 1396 کرج رسا 5 مرداد 1396 کرج رسا 6 مرداد 1396 کرج رسا 7 مرداد 1396 کرج رسا 8 مرداد 1396 کرج رسا 9 مرداد 1396 کرج رسا 10 مرداد 1396 کرج رسا 11 مرداد 1396 کرج رسا 12 مرداد 1396 کرج رسا 13 مرداد 1396 کرج رسا 14 مرداد 1396 کرج رسا 15 مرداد 1396 کرج رسا 16 مرداد 1396 کرج رسا 17 مرداد 1396 کرج رسا 18 مرداد 1396 کرج رسا 19 مرداد 1396 کرج رسا 20 مرداد 1396 کرج رسا 21 مرداد 1396 کرج رسا 22 مرداد 1396 کرج رسا 23 مرداد 1396 کرج رسا 24 مرداد 1396 کرج رسا 25 مرداد 1396 کرج رسا 26 مرداد 1396 کرج رسا 27 مرداد 1396 کرج رسا 28 مرداد 1396 کرج رسا 29 مرداد 1396 کرج رسا 30 مرداد 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۳    
محققان دریافتند که آب مصرفی در چای و قهوه به دلیل اینکه در منبع آب هواپیما که اغلب استریل نمی شود نگهداری می شود حاوی انواع باکتری است و باید از آب بطری استفاده کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۴۳    
دو دانشمند در اقدامی جالب، با استفاده از چاپگر سه بعدی یک سنگ کلیه تهیه و آن را برای آزمایشی علمی به دنیای والت دیسنی بردند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۹    
درست است برخی از مارها خیلی عظیم الجثه و وحشتناک هستند اما آن ها نیز شگفتی های بسیار زیادی دارند. اینگونه مارها گاها شکاری چندین برابر قطر بدنشان را می بلعند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۴    
در این گزارش با یک ورزش مخصوص زمان رانندگی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن می توانید شکم خود را کوچک کنید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۹    
امروزه ابتلا به زانو درد حتی در میان جوانان نیز دیده می شود؛ در ادامه سؤال یکی از بیماران در این باره و پاسخ آن بر اساس دستورالعملهای طب سنتی را خواهید خواند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۴    
طب امروزی تأکید به خوردن فراوان شیر دارد مخصوصاً در افراد پیر با پوکی استخوان و آرتروز، از طرفی افراد مسن عمدتاً از سردی مفاصل و سایر اعضا رنج می برند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۴    
دبیر علمی شانزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران با اشاره به اینکه اکثر مواقع اختلالات خواب و بیداری بدون دارو درمانی و از طریق تغییر الگوی تغذیه ای رفع می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
فرنگی کار وزن 84 کیلوگرم تیم جوانان ایران با قبول شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
علت بی خوابی های شبانه شما ممکن است با هورمون ها در ارتباط باشد. خستگی آدرنال، یک مشکل تیروئیدی، یا یک اختلال هورمون متابولیک مانند قند خون بالا می تواند موجبات ناراحتی و خستگی شما را فراهم کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
افراد مبتلا به اضافه وزن گاهی اوقات با وجود به کار بردن روش ها و رژیم های غذایی مختلف به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نمی کنند اما چه دلایلی مانع از کاهش وزن می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۶    
محمدعلی فلاحتی نژاد قهرمان سال 2003 وزنه برداری جهان که ماه گذشته به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری بود، پس از چند روز به بخش منتقل شد اما به دلیل وخامت حالش دوباره به ICU منتقل شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۱    
نماینده وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بر گردن آویخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۶    
رئیس بیمارستان شریعتی گفت: عمل جراحی چاقی کاهش وزن زیادی را به همراه دارد اما لازم به ذکر است انجام این عمل به این معنا نیست که شما دیگر چاق نمی شوید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۶    
طریقه خواندن نماز آیات؛ مطابق با فتوای رهبرانقلاب / هنگام ماه گرفتگی خواندن نماز آیات واجب است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۱    
مدیر عامل اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: در حال حاضر قیمت تخم مرغ با اجرای طرح تنظیم بازار و عرضه مستقیم این کالا روند تعادلی به خود گرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۱    
هنرپیشه های ما صرفا ملعبه هستند اصلا تصمیم گیرنده نیستند.تصمیمات را آدم های فاسد دیگری می گیرند. امیدوار مدیرانی پیدا بشوند دل سوز باشند و تصمیم بگیرند که سر و سامانی به این وضعیت خراب بدهند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۱    
سریع ترین مرد تاریخ در آخرین مسابقه جهانی خود موفق نشد مدال طلا بگیرد. اما او هرگز در شمایل یک ناکام از دنیای دوومیدانی خداحافظی نکرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۱    
تصاویری از ماشین های لوکس را که می توان با مبلغ نجومی قرارداد نیمار به پاری سن ژرمن خرید را مشاهده می کنید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۱    
همکاری دو برند نام آشنا در دنیای سرعت و خودرو machine به خلق یکی از دیدنی ترین خودروهای چند سال اخیر منجر شده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۶    
محققان با تغییراتی ساده در تابلوهای راهنمایی و رانندگی نشان دادند که می توان ماشینهای خودران را به راحتی گیج کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۶    
سردار آزمون دیگر ستاره درخشان فصل گذشته نیست. برای دیدن سردار آزمون حقیقی چقدر دیگر باید صبر کنیم؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر تداوم تشکیل جلسات کمیسیون ها، گفت: دوره شورای چهارم تا 12 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۱    
استفاده جوهرقند توسط برخی نانوایی های فردیس و لزوم جمع آوری سگ های بی صاحب دو موضع مهمی است که در نشست سلامت و امنیت غذایی مطرح شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۱    
مسئول محیط زیست شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: جمع آوری پنج هزار قلاده سگ بی صاحب در کرج و فردیس در دستور کار شهرداری کرج است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۶    
رئیس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به روند رو به رشد کشتی استان، از شکست تیم کشتی قزوین مقابل البرز خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۱    
تیم تروریستی ضد انقلاب که با هدف خرابکاری و اقدامات تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی آذربایجان غربی منهدم شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۶    
تیم ایران برای نخستین بار قهرمان رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۱    
تعظیم و احترام متقابل روسای کارخانه های خودروسازی تویوتا و مزدا در یک نشست خبری.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۱    
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای مدت زمان دو سال تعیین شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۱    
کادیلاک اسکالید لوکس ترین SUV ساخت ایالات متحده است. ماشینیی بسیار بزرگ که دارای بهترین ویژگی های لوکسی است که می توان خریداری کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۱    
چندی پیش، کارگردان بازی اساسین کرید اوریجین، در مصاحبه ای با وب سایت معتبر گیم اینفورمر جزئیات جدیدی از ابعاد جهان این عنوان مورد انتظار منتشر کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۶    
تیم ملی والیبال بانوان ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی مانیل پایتخت فیلیپین شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۶    
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 مرداد ماه 1396 را به خدمت سربازی فراخواند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۶    
رئیس مرکز انتظام ناجا با اشاره به اصلاح آیین نامه موسسات حفاظتی و مراقبتی از تعیین تکلیف مسئله مجوز حمل سلاح خبر داد و گفت: سه گروه “بسیجیانی که زیر نظر سپاه آموزش دقیق و کامل دیده اند” ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۶    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه گرمای هوا تا پایان هفته در غالب نقاط کشور باقی می ماند، گفت: با نفوذ موج بارشی جدید در اواخر هفته ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۶    
در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه 4 تن از سربازان کشته و 8 تن دیگر مجروح شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۱    
نفر سوم کنکور هنر گفت: قبل از کنکور سراسری هنر که در آزمون های آزمایشی کشوری شرکت می کردم اکثرا رتبه تک رقمی را به دست می آوردم و این رتبه در کنکور برای من دور از ذهن نبوده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۶    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که رسیدگی به پرونده متهمان باند بین المللی مواد مخدر در کرج به پایان رسیده و احکام مربوطه به زودی صادر خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۶    
سازمان لیگ فوتسال برنامه هفته های هفتم، هشتم و نهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور را اعلام کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۶    
نقشه بزرگراه شهید همدانی / با استفاده از این بزرگراه تازه تاسیس از حجم ترافیک اتوبان تهران کرج کاسته خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۰    
جزئیات طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال 1396 و 1397 اعلام شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۰    
جابجایی حمید چیت چیان از طبقه دوازدهم ساختمان شیشه ای وزارت نیرو قطعی شده تا بار دیگر حبیب الله بیطرف به صندلی وزارت نیرو تکیه بزند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار و 603 وسیله نقلیه متخلف در این استان توقیف شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل کتابخانه های استان البرز گفت که در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال شاهد حضور 14 هزار و 511 نفر البرزی ها بودیم که نسبت به سال قبل رشد 232 درصدی داشته و در نهایت از 33 نفر تقدیر شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: امسال باحمایت خیرین و بهزیستی 390 زوج جوان ونیازمند در این استان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰    
مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: کارشناسان استاندارد در اجرای طرح طاها در حال بازرسی از وسایل شهربازی های استان هستند و وسایل غیر ایمن را جمع آوری می کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۰    
روزنامه “میدل ایست آی” مدعی شد که سفر اخیر مقتدی صدر به عربستان در حال نتیجه دادن است و مقتدی صدر به حامیان خود دستور داده تا تمامی شعارهای ضد عربستانی را از خیابان های عراق بردارند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۵    
نوزاد عجول مازنی در راه بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه در داخل آمبولانس با کمک کارشناسان فوریتهای پزشکی و انجام مشاوره های لازم پزشکی با مرکز ارتباطات متولد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
4 مصدوم در دو پرواز جداگانه بالگرد اورژانس مازندران به مراکز درمانی منتقل شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵    
انفجار معدن در دیزین کلای نور با یک کشته و یک مصدوم داشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۵    
اگر چشم هایتان را ببندید، اگر این دو برادر آذری زبان را زیر سقف این مغازه و بین میوه های خوش آب و رنگ تابستانی نبینید، اگر آنها را در جایی غیر از اینجا تصور کنید ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۰    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: طی بازرسی های انجام شده با همکاری نیروی انتظامی از کارگاه های تولیدی زیورآلات طلا و نقره، یک کارگاه تولید انواع زیورآلات تقلبی در فردیس کشف و ضبط شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۵    
چند هفته بعد از حواشی ایجاد شده برای موسسات اعتباری ثامن و مهر اقتصاد رئیس کل بانک مرکزی به مردم اطمینان داد که این موسسات هیچ مشکلی ندارند و بناست با موسسه کوثر تجمیع شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۵    
هنوز مشکلات بسیاری برای رواج و عمومی سازی خودروهای برقی وجود دارد که باید برطرف شوند. اما شاید بزرگ ترین مشکل این باشد که صاحبان این خودروها باید خودروهایشان را کجا شارژ کنند و مدت زمان شارژ مجدد ...