پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۶May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 30 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۸    
پژوهشگران و محققان چینی در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند که کافئین و تی نین در چای موجب افزایش مهارت های خلاقانه و شناختی فرد می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۳    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دستور ورود مشروبات الکلی را به این کشور صادر کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: استان البرز از حساسیت هایی برخوردار است که مخالف اجرایی شدن طرح تعطیلی پنج شنبه ها در استان البرز هستیم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۸    
دادستان تهران از دستگیری 5 متهم ارزی خبر داد و گفت: تعدد وظایف پلیس اقتضا می کند همکاری لازم با این نهاد به عمل آید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۸    
شهردار کرج با اشاره به جاذبه های دیدنی استان البرزگفت: با اتخاذ برنامه های ویژه و اجرای طرح های عمرانی، چرخ صنعت گردشگری را در کرج به حرکت درمی آوریم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۸    
یکی از ایجنت های رسمی فوتبال انگلیس و اروپا تراژدی بزرگی را رقم زد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۸    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با آرامش غذا خوردن، عاملی است برای جلوگیری از افزایش دریافت انرژی و اگر سریع غذا بخورید بیشتر چاق می شوید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۸    
نتایج مطالعات جدید نشان داده که مصرف غذاهای فست فودی حالتی شبیه عفونت باکتریایی در بدن ایجاد می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
خونریزی به واسطه رابطه جنسی در خانم ها می تواند بسیار آزاردهنده باشد که البته علت های مختلفی دارد؛ در حالی که هر نوع خونریزی پس از مقاربت را باید جدی گرفت و دنبال علت آن بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
ورزشکار مشهور اکنون اعتراف می کند که تصمیم احمقانه او مبنی بر خودکشی باعث مرگش نشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
خیلی ها معتقدند نوزادان را نباید به خوابیدن در سکوت مطلق عادت داد؛ چرا که با شنیدن هر صدای نه چندان بلند نیز از خواب می پرند و بیتابی می کنند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
در مغازه ایستاده بودم که دخترکی با پدرش وارد شد. در یخچال را باز کرد و شیر پاکتی را از یخچال برداشت، اما چند لحظه بعد با مخالفت پدر برای خرید آن روبه رو شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
تیم ملی هندبال مردان ایران با برتری برابر تیم ژاپن به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۸    
برندگان جایزه باربد جشنواره موسیقی فجر در بخش های پاپ، کلاسیک، تلفیقی باکلام، تلفیقی بی کلام، ایرانی دستگاهی بی کلام، ایرانی دستگاهی با کلام، ایرانی معاصر بی کلام، ایرانی معاصر باکلام معرفی شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۳    
دولت آلمان تصمیم گرفت صادرات اسلحه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی را به دلیل مشارکت در جنگ علیه مردم یمن، متوقف کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۳    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: نخواهیم گذاشت قیمت ها در شب عید مورد نگرانی مردم شود و به اندازه کافی کالای مورد نیاز خریداری شده و موجود است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۳    
نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: 110 هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب تهاتر برای فعالیت بیشتر پیمانکاران و طلبکاران از دولت توسط مجلس اختصاص یافته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۸    
سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه با اعلام جزئیات توزیع سبد جدید کالا گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می شود و مشمولان می توانند کالاهای خود را خریداری کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۳    
حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی 2018 مشخص شده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۳    
سریال سایمدانگ با بازی بازیگر نقش یانگوم و با دوبله مینو غزنوی و منوچهر والی زاده از 5 بهمن ماه پخش خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۳    
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی پنجشنبه ها در استان البرز ضروری است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۸    
شهرداری کرج با اعلام آغاز اجرای طرح زوج وفرد از فردا یکشنبه در این کلانشهر ، محدوده اجرای آن را مشخص کرد. این طرح از فردا یکشنبه یکم بهمن ماه آغاز و تا روز 29 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳    
معاون اول رییس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان البرز، ظهر شنبه واحد تولیدی زیست دارو دانش را به بهره برداری رساند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
معاون اول رییس جمهوری که برای افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی به استان البرز سفر کرده است، دقایقی پیش به همراه استاندار البرز با حضور در منزل شهیدان کرم یار در روستای ولیان شهرستان ساوجبلاغ ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که با توجه به بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های این استان از جمله جاده کرج – چالوس و طالقان الزامی است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
بارها نسبت به استعمال قلیان و مضرات آن هشدار داده شده و چند اشتباه رایج درباره آن وجود دارد؛ یکی از آنها کاهش سموم موجود در دود قلیان با عبور از آب است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
مقامات چینی اظهار کرده اند نفتکش غرق شده سانچی ممکن است در حال انتشار سوخت بانکر سنگین و همچنین نفت سبک در شرق سواحل چین باشد و بهترین راه چاره بیرون کشیدن این کشتی است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
به مناسبت سالگرد شهدای آتش نشان و هفتم شهدای سانچی / طراح: زینب سادات حسینی
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
مدیرراهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که بر اثر قیچی کردن یک دستگاه تریلر در آزادراه کرج – قزوین ترافیک سنگین در این آزاد راه ایجاد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد که افزایش دما و آلاینده ها از دوشنبه در این استان پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۸    
کرج، شهری که از حدود 4 دهه پیش تاکنون به واسطه مهاجرت ها بر وسعت و تراکم جمعیت آن افزوده شده دراین سال ها ، علاوه برضعف زیر ساخت های حمل و نقل شهری ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
بر اساس لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، شرایط بازنشستگی کارمندان دولت تغییر خواهد کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
10 خط مدرن تولیدی فرآورده های غذایی حجیم شده روز شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری در شهرک صنعتی نظرآباد به بهره برداری رسید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اعلام کرد تا پایان امسال طرح احیای 186 هکتار از باغ تاریخی سیب مهرشهر کرج به اتمام می رسد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی البرز گفت: اعضای باند سارقان منزل با 45 فقره سرقت در این استان دستگیر شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از روند اجرای پژوه تکمیل آزادراه همت – کرج گفت: باید برای تامین منابع مالی ابتکارات جدیدی انجام دهیم و امیدوارم که بتوانیم برای طرح های بزرگراه های اطراف تهران منابع را ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۰    
با اضافه شدن هشت استاندارد اجباری جدید برای موتورسیکلت ها، اسامی مربوط به 25 استاندارد این مدل از وسایل نقلیه اعلام شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
ماجرای ناپدید شدن مرموز چهار عضو خانواده ای در ملارد، با کشف جسد سه نفر از آنها در حاشیه رودخانه کرج در جاده چالوس وارد مرحله تازه ای شد. سرنوشت دختر چهار ساله خانواده در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۰    
ساختمان 15 طبقه پلاسکو، یادگار به جا مانده سال های دورپایتخت، حالا دیگر بوی خاطره می دهد؛ داغی است کهنه که خاطره اش تا مدت ها در ذهن همه می ماند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۵    
معاون اول رییس جمهوری صبح شنبه که برای افتتاح چند پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی به استان البرز سفر کرده است، در بدو ورود، با حضور در محل احداث ادامه پروژه همت از روند پیشرفت این پروژه ملی بازدید کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۵    
مدیرراهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که براثر بارش برف تردد در جاده کرج – چالوس و جاده طالقان با کندی صورت می گیرد.