پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۳:۲۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 2 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
گسل اشتهارد صبح امروز برای چندین بار لرزید. براساس اطلاعات منتشر شده این زمین لرزه در مرز استان های البرز و قزوین بوده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۴    
سرویس تماس صوتی بر بستر وای فای یا وای فای کالینگ (WiFi Calling) برای اولین بار در ایران و به صورت رسمی و تجاری برای مشترکان همراه اول راه اندازی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۴    
هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) گوشی میان رده ای است که ویژگی های بی نظیری مانند 4 دوربین و صفحه نمایش FullView را در اختیار کاربران قرار می دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۲    
بنچمارک سونی H8266 از طریق وب سایت GeekBench منتشر شد. به نظر می رسد امسال چندین گوشی از سوی سونی با تراشه اسنپدراگون 845 روانه بازار می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۲    
بدافزارهای زیادی برای آلوده کردن گوشی اندرویدی و فقط به منظور سرقت داده ها طراحی شده اند اما فعالیت بدافزار Loapi می تواند باعث آسیب فیزیکی و حتی انفجار گوشی شود !
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۲    
چربی های دور شکم به سختی آب می شوند اما برای کاهش آنها باید برنامه های مشخصی را انجام داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۲    
یک متخصص طب ایرانی با توضیح خواص یک ادویه گفت: این ماده غذایی برای درمان سوء هاضمه، درد و نفخ معده اثرگذار خواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۷    
اپلیکیشن Haven که توسط ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا طراحی شده، گوشی شما را به یک سیستم ضد جاسوسی تبدیل می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۷    
زمان معرفی وان پلاس 6 (One Plus 6) توسط منابع چینی لو رفت. نسل جدید قاتل پرچمداران علاوه بر سخت افزار قدرتمند، با اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای عرضه می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۷    
خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲    
رئیس جمهور روسیه در لیگ شبانه هاکی روی یخ در میدان سرخ مسکو بازی کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲    
هایپرهیدروزیس چیزی فراتر از یک شرایط جسمانی است و احساس خجالتی که از این شرایط در فرد شکل می گیرد می تواند راهنمای وی در برنامه های خود باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲    
سابقه ترنس سکسوالیسم یا همان تغییر جنسیت به قرن ها قبل برمی گردد، ولی در دو دهه اخیر در تمام جوامع ازجمله جامعه ما پررنگ تر شده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲    
روز به روز بر شمار خودروها افزوده شده و به دنبال آن گاز ناشی سوختن انرژی های فسیلی سبب پدیده آلودگی هوا می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۷    
بر اساس تحقیقات محققان گرم کردن برخی مواد غذایی در مایکروویو خطرآفرین است و به سلامت بدن آسیب می رساند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آغاز تحویل پلاک تاریخی به وسایل نقلیه تاریخی و عضویت نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کمیسیون های FIA خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۲    
یک متخصص طب سنتی گفت: دم نوش نعناع مقوی و نشاط آور بوده و خون غلیظ را رقیق می کند همچنین خوردن دم نوش نعناع برای رفع درد سینه و پهلو مفید است, نعناع تقویت کننده دهانه معده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۷    
شرکت هواپیماسازی میگ، سریعترین جنگنده رهگیر جهان را طراحی کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به سخن سخیف وزیر خارجه بحرین درباره کشورمان گفت: کوچک تر و حقیرتر از آن هستید که درباره ایران کهن و سرفراز سخن بگویید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۲    
مدتی است که در برخی محافل غیررسمی صحبت از خرید و فروش برده های جنسی با نام لولیتا است. لولیتا ها دخترانی هستند که پس از ربوده شدن توسط افراد ناشناس ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۲    
حنانه یکی از دو جان باخته زلزله چهارشنبه است. او همراه با خانواده اش در کردان کرج هنگام خارج شدن از ساختمان به طرز عجیبی دچار حمله عصبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۲    
شرکت خودروسازی هوندا امکان استفاده از باتری های جامد در خودروهای برقی را بررسی می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۲    
دبیر علمی بیست و یکمین کنگره بین المللی طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران عنوان کرد: نشستن چهار زانو و دو زانو خطر ابتلا به ساییدگی مفصل زانو را به همراه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۷    
لنت ترمز قسمت مهمی از سیستم ترمز است که با اصطکاکی که در چرخ بوجود می آورد سبب کاهش سرعت خودرو machine و توقف آن می گردد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۷    
شیرینی زندگی یک دختر قهرمان با ترشی فروشی تلخ شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۲    
بارسلونا به راحتی توانست رئال مادرید را در ال کلاسیکو رفت لالیگا شکست دهد و اختلافش را با سفیدپوشان به 14 امتیاز رساند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله با تاکید بر اینکه به دلیل تغییرات تنشی در دو سوی گسل “ماهدشت-جنوب کرج” افزایش احتمال رخداد زلزله در فاصله زمانی 2 تا 16 هفته آینده وجود دارد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۷    
شب گذشته (جمعه) نیوشا ضیغمی در برنامه دورهمی درباره حواشی مربوط به بادیگارد داشتنش توضیحاتی ارائه کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۲    
آب مارک دار 35 هزار تومانی در یکی از مجتمع های رفاهی اتوبان قم – تهران.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
شاهزاده های سعودی که مدتی است به دستور محمدبن سلمان در بازداشت بسر می برند اکنون با پیشنهاد پرداخت پول در ازای آزادی مواجه هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
تصاویر منتشر شده از رژه نظامی روز ملی قطر نشان می دهد که این کشور به زرادخانه ای از موشک های بالستیک ساخت چین مجهز شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
سفارت ایران در لاهه در بیانیه ای با بیان اینکه تبریک سال نو برای مقامات و شخصیت های هلندی فارغ از جنسیت آنها ارسال شده ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۲    
به دنبال برکناری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ ، عضو علی البدل وی پس از 2 ماه معرفی و تحلیف شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۲    
استاندار البرز گفت: بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان با استقرار شرکت های دانش بنیان می تواند زمینه های هر چه بیشتر توسعه البرز را فراهم کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۷    
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که یک زن 42 ساله به درون چاه فاضلاب سقوط کرده بود توسط نیروهای امدادی این سازمان از مرگ نجات یافت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند 7 نفره سارقان احشام در این استان دستگیر شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، وقوع زلزله (2/ 5 ریشتری در ملارد) چهارشنبه شب هفته گذشته را پیش قراول زلزله جدی تر در منطقه تهران و کرج ندانست.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که در شب یلدای امسال شاهد کاهش 25 درصدی مصرف دیتا در بین خانواده های ایرانی بودیم و این موضوع حاکی از آن است که مردم وقت بیشتری را برای گفت و گو با یکدیگر در ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۷    
کیک گل یک نوع شیرینی توهم زا است که در کانال های تلگرامی به فروش می رسد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۷    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در آزادراه کرج – قزوین راننده جان خود را از دست داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۲    
استاندار البرز با بیان اینکه موضوع مسافربری شدن فرودگاه پیام از طریق رسانه های اطلاع رسانی و به مطالبه مردمی تبدیل شده است، گفت: انتظار می رود با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این امر محقق شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت که با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، به ویژه در مناطق کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در راههای این استان از جمله جاده چالوس و طالقان الزامی است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۲    
از وینستون چرچیل تا مایکل جکسون و هریسون فورد و بسیاری دیگر از شخصیت های مهم جهان کلاه بورسالینو را بر سر می گذاشتند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۷    
ورزشکار البرزی، در ششمین دوره رقابت های ورزش های زورخانه ای آسیا قهرمان چرخ تیز آسیا شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۷    
دو دختر نوجوان از پنج پسر شرور به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه شکایت کردند. تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به قیمت های برآورد شده برای سوخت، حامل های انرژی و مالیات ها در لایحه بودجه سال 97، پیش بینی کرد سفرهای داخلی در سال آینده با گرانی نامتعارفی روبه رو شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۲    
به منظورپیش گیری و کاهش اثرات این گونه بلایا طی سالهای گذشته مراکز تحقیقاتی و امدادرسانی بسیاری در سراسر جهان شکل گرفته و با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات وهمچنین صرف هزینه های زیاد با آثار اینگونه ...