پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۱:۳۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 11 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۹    
تصاویری از گوشی سونی اکسپریا XA2 اولترا منتشر شده است که هیچ تحولی در طراحی سونی نشان نمی دهند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۵    
شرکت ماشینسازی مرسدس بنز آلمان سرگرم تست مدل جدید کلاس A به عنوان نخستین محصول خود در سال جدید میلادی است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۵    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۰    
دو تراشه قدرتمند مدیاتک هلیو پی 70 و هلیو پی 40 در سال جدید میلادی در اختیار سازندگان قرار می گیرند. این چیپ ها با پردازنده هشت هسته ای تولید خواهند شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
آیا وای فای شما دچار مشکل می شود؟ توصیه ها و فوت و فن هایی که ارائه می دهیم، در حل این مشکلات به شما کمک خواهد کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
حتما تاکنون درباره فعل و انفعالات برخی داروها با بعضی از غذاها چیزهایی شنیده اید مثلا اینکه نباید آب گریپ فروت را به همراه داروهای کلسترول یا بلافاصله پس از آن مصرف کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۵    
با اجرای برنامه های کاهش آلودگی هوا در اروپا، چین و هند روند افزایش تقاضا برای ماشینهای الکتریکی و هیبرید به سرعت رو به افزایش است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۵    
یک طراح و هنرمند صنعتی، طرحی مفهومی با نام ابرخودرو machineی لامبورگینی آپیس منتشر کرده که مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
5 سانتی، 8 سانتی، 10 سانتی و...، برخی خانم ها هر چه ارتفاع پاشنه کفش هایشان بیشتر باشد و بتوانند با آن راه بروند، بیشتر به خود می بالند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
سامسونگ در بیانه ای رزهری، از بررسی مشکل باتری گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و عدم شارژ آن خبر داد. اما آیا راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۰    
با وجود اینکه بین عادات رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم رابطه ای نزدیک وجود دارد، اما همچنان بسیاری از مردم برای درمان بسیاری از مسائل مانند فشار خون بالا به دارو های شیمیایی تکیه می کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۰    
رونوشت گرفتن از صدا و اصوات افراد اطرافمان در زمانی که به سرعت احتیاج به نوشتن صحبت های آن ها داریم یکی از مشکلاتی است که هر از گاهی با آن مواجه می شویم. مخصوصا اگر وکیل یا روزنامه نگار باشید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
سایت msn فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال 2017 را منتشر کرد، فهرستی که با یک رویداد غیرمنتظره روبرو است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۰    
برخی از صداهای بدن طبیعی اند، اما برخی دیگر در صورت ادامه دار بودن از حالت عادی خارج شده و ممکن است علامت بروز مشکلی در سلامتی باشند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۰    
بسیاری از افراد زمانی که پا به سن می گذارند، دردهای زیادی به سراغ شان می آید و وقتی کمی راه می روند، زانو درد حسابی اذیت شان می کند و به احتمال زیاد می گویند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۰    
هفته قبل در مورد بزرگی تیروئید مطالبی نوشتم. گاهی اطرافیان بیمار متوجه بزرگی و تورم در جلوی گردن می شوند و بیمار با مراجعه به پزشک در صدد بررسی این مشکل برمی آید ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی تاکید کرد: همه باید بدانیم که نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ کس نیست.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ثبت قرارداد تیم سایپا با آرمان رمضانی بازیکن اکسین البرز خلاف قانون بوده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید یکی از مهم ترین اخبار ورزشی سال 2018 خواهد بود. این ستاره پرتغالی مدت هاست برنامه ریزی کرده تا به کار خود در کهکشانی های مادریدی پایان بدهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
اغلب متخصصان و کارشناسان علوم غذایی رخداد نظر دارند که صبحانه از مهم ترین وعده های غذایی است که در صورت حذف یا بی کیفیت بودن ترکیبات آن می تواند بر سلامت افراد، اثرات نامطلوب بگذارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
اسامی داورانی که قرار است در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال سوت بزنند، اعلام شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۰    
یک دختر سرطانی که تنها ساعاتی به پایان زندگی اش باقی مانده بود با ازدواج با مرد مورد علاقه اش به مهمترین آرزوی زندگی اش دست یافت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری عاملان هتک حرمت پرچم کشورمان خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری تعدادی از لیدرهای آشوب گران در کرج خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد لیدر شناسایی شده و در روزهای آینده بازداشت می شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی توهین آمیز ملت ایران را گرسنه غذا توصیف کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۱۵    
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای در واکنش به حوادث اخیر ایران ضمن محکوم کردن این اغتشاشات، دخالت خارجی در ایران را غیر قابل قبول خواند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: بر اثر ریزش پل در حال احداث بر روی کارگران در جاده کرج – چالوس یک نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۰    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتی نوشت: شایعه هایی که در خصوص قطع دائمی شبکه های اجتماعی مطرح می شود صحت ندارد و به نظر می رسد هدف آنها ایجاد نارضایتی های اجتماعی و بدبینی عمومی است .
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۵    
بر اساس اعلام سازمان حمایت؛ بخشنامه اخذ آبونمان از قبوض مشترکان گاز طبیعی ابطال و مبالغ اخذ شده از زمان ابلاغ رای دیوان به حساب بستانکاری مشترکان مسترد می گردد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۵    
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ایران در حساب توییتر خود خبر از صحبت های جدید رییس جمهور در خصوص حوادث اخیر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۰    
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام که طی 2 روز آینده دمای هوای این استان کاهش 3 تا 7 درجه ای دارد و در ارتفاعات نیز بارش برف و باران پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۵    
دکتر محمد حسن برهانی فر با حکم رئیس دانشگاه آزاد کشور به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج منصوب شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
کاربران فضای مجازی با تغییراتی در حساب کاربری خود در توئیتر همبستگی خود را با مردم و اعتراض خود را به آشوب گران و تخریبگران اموال عمومی اعلام کرده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: ایستگاه سنجش کیفی هوای این شهرستان پس از رفع نقص فنی دوباره فعال شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید با صدور بیانیه ای از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام استقبال از پیشنهادهای جدید برای بهرمندی افراد بیشتر از کسرخدمت های ایثارگری، رزمندگی و آزادگی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
کارشناسان شرکت HVMN ، فعال در تولید نوشیدنی های متنوع، برای اولین بار با معرفی یک نوشیدنی جدید اعلام کردند که با مصرف آن توانایی سوخت وساز بدن بسیار افزایش یافته و دیگر نیازی نیست که مردم در ایامی ...