چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۴۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 16 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۰    
گوشی ال جی Tribute Dynasty با پردازنده هشت هسته ای و قیمتی پایین در آستانه نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. در ادامه امکانات و مشخصات این گوشی را بررسی می کنیم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۵    
عینک هوشمند Vuzix Blade پیش از آغاز نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. اصلی ترین ویژگی این عینک هوشمند، قدرت گرفتن از دستیار مجازی آمازون الکسا است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۰    
یک پزشک عمومی با بیان اینکه پدیده تاتو طی سال های اخیر تغییر ماهیت داده است در خصوص عوارض این پدیده توضیحاتی را ارائه کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۰    
چند هفته قبل طرح رجیستری به صورت رسمی آغاز به کار کرد و تا به این لحظه گوشی های برند اپل، گوگل، بلک بری و موتورولا را به صورت کامل در برگرفته است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۰    
این روزها بحث آلودگی هوا و وجود ذرات معلق همچنان مطرح است، اما نکته قابل توجه اخبار مرتبط با این معضل زیست محیطی است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۰    
دلیل اصلی رونالدو برای نارضایتی و شاید جدایی اش از رئال مادرید مشخص شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
حتی اگر شما واکسن هم زده باشید و با جدیت دست های خود را چندین بار در روز بشویید هیچ تضمینی وجود ندارد که شما دچار سرماخوردگی یا آنفلوآنزا نشوید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۵    
وقتی شکم تان خالی است باید مراقب باشید و یکسری از خوراکی ها را نخورید و یا یکسری از کارها را انجام ندهید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۰    
اخیرا یک فراری F12Tdf زردرنگ به حراج گذاشته شده است که لیست آپشن های آن به تنهایی 130 هزار دلار ارزش دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۵    
اخیرا تصویری شماتیک از گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) توسط منبعی ناشناس منتشر شده که طراحی این گوشی و برخی از اطلاعات فنی آن را افشا می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۵    
اگر کاربر اینستاگرام باشید، حتما می دانید که استوری های این شبکه همایشی محبوب از همان بدو تولد با یک محدودیت بزرگ رو به رو بودند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۰    
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی نارنگی را میوه ای اشتها آور دانست و اظهار کرد: این میوه برای افرادی که تمایل به افزایش وزن دارند، توصیه می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۵    
سبک زندگی لاکچری نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن همچنان اوج می گیرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۵    
کافور، ماده ی جامد مومی شکل شفاف یا سفیدی است که قابل اشتعال بوده و صمغ درخت کافور است. قرنهاست که از کافور در طب سنتی آسیا استفاده می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۴    
در حالیکه دیروز اینستاگرام روی اینترنت خانگی و یک اپراتور موبایل رفع فیلتر شده بود اکنون برای تمامی کاربران ثابت و همراه رفع فیلتر شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیر با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۴    
میکروفن تمام طلای مسجد الحرام رونمایی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۹    
همان طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، کمپانی فنلاندی HMD Global امروز به صورت رزهری از جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی برند نوکیا پرده برداری کرد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۹    
در فضای مجازی اخبار ضد و نقیض در رابطه با سرطان زایی روغن پالم مشاهده می شود، چندی پیش وزیر بهداشت درخصوص سرطان زایی این روغن اعلام کرد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۹    
لیست کی روش برای جام جهانی مشخص شد، لیستی که البته بسیار ناقص است و قرار نیست بازیکنان جدیدی در آینده به آن اضافه نشوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۹    
مغز، یکی از اندام های حیاتی است که غذای خاص خودش را می خواهد. اگر پروتئین، کربوهیدرات، آنتی اکسیدان ها و امگا 3 کافی مصرف نکنید، خیلی زود ممکن است حافظه تان را از دست بدهید و دچار مشکلات ادراکی بشوید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۹    
وزیر اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۹    
وزیر خارجه عربستان گفت: به محض تشکیل کشور فلسطین، کشورهای عربی اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس میز عملیات ویژه سیا در اربیل عراق با رئیس دفتر پسر صدام و همچنین نماینده ای از عربستان، بارزانی ها و منافقین این اتفاقات را برنامه ریزی کردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۴    
براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 97، قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی سال آینده گران نمی شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۴    
زلزله 5.1 ریشتری لحظاتی قبل سرپل ذهاب واقع در استان کرمانشاه را لرزاند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ابتدای بهمن ماه سال جاری در هسته مرکزی این کلانشهر اجرا می شود، گفت: نظارت بر این طرح با سیستم های هوشمند و مکانیزه صورت می گیرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان البرز با بیان اینکه در تابستان امسال فقط 3 منطقه کمالشهر، مهرشهر و نظرآباد با تنش آب مواجه بودند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۹    
رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با اشاره به اینکه هم اکنون 6 هزار انشعاب غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده است، ادامه داد: حفاری چاه های غیر مجاز باعث افت آب های زیرزمینی شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۴    
سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان البرز اعلام کرد که گاز شهری برخی مشترکان بخشی از گوهردشت کرج فردا یکشنبه 17 دی ماه جاری قطع می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۴    
مسابقات موتور کراس جام 9 دی بعد از ظهر امروز جمعه در کرج برگزار شد . / خبرگزاری مهر
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی البرز از افتتاح نمایشگاه دائمی استان در 14 بهمن ماه خبر داد و گفت: علاوه بر این در دهه فجر از سایت تجارت الکترونیک استان البرز نیز رونمایی خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۹    
مدیر رسانه ای تیم فوتبال اکسین البرز گفت که هافبک گل گهرسیرجان با عقد قراردادی به تیم فوتبال اکسین البرز پیوست.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۹    
فرآورده های گوشتی غیراستاندارد دهکده پروتئین توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران توقیف و از این واحد صنفی متخلف به دادگاه شکایت شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۹    
دادستان نظرآباد گفت: دیوان عدالت اداری با صدور دستور موقتی وجاهت قانونی امیر یزدی شهردار نظرآباد را تایید کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۴    
پلیس فتا کرمان گفت: لینک های پیامکی ناشناس، بدافزار بوده و گوشی ها را هک می کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: با وجود اینکه در سال آبی قرار داریم، تاکنون میزان ذخیره سد کرج (امیرکبیر) به 59 درصد و سد طالقان به 60 درصد رسیده که امید است در زمستان امسال با بارش برف ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۴    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران از آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه طی تجمعات اخیر خبر داد و گفت: کمیته ای برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران تشکیل شده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۴    
محمد بن سلمان بعد از شلیک موشک بالستیک انصارالله به سمت منطقه نجران در راس نشست شورای امور سیاسی و امنیتی در ریاض تشکیل جلسه داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۹    
با گوش دادن به قصه ها، افسانه ها و خرافات محلی قدیمی و رفتن به مکان های وهم آور و ترسناک می توانید سفری سرشار از هیجان را نیز تجربه کنید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۴    
مرد بدهکار که با همدستی همسر و خواهرزنش، زنان را در پوشش مسافر سوار کرده و با تهدید حسابشان را خالی می کردند، دستگیر شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۴    
ظریف در توئیتر خود، نشست شورای امنیت درباره آشوب های ایران را یک افتضاح احمقانه دیگر از دولت ترامپ توصیف کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۴    
پرونده قتل جوان ایرانی در تایلند با کشف سرنخ جدیدی از ماجرا وارد مرحله ای تازه شد. بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق از پرستار ایرانی بیمارستان را به عنوان تنها شاهد پرونده صادر کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
رئیس هیات تکواندو شهرستان فردیس گفت: نخستین دوره لیگ کشوری هان مادانگ آقایان (شکستن اجسام سخت به وسیله دست و پا) یادواره مرحوم سید یوسف موسوی دیروز جمعه در این شهرستان برگزار شد.