پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۳:۴۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 5 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۵    
حسگر اثر انگشت درون صفحه ای و تولید گوشی هایی با نمایشگر منعطف، از مورد انتظارترین نوآوری های گوشی های آینده هستند. اما این ایده ها چه زمانی عملی می شوند؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۵    
به نظر می رسد همراه با معرفی گوشی های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، کاربران باید در انتظار شارژر بی سیم جدید سامسونگ با قابلیت های متنوع باشند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۵    
پژوهشگران شرکت کالیفرنیایی محاسبات ریگِتی بتازگی موفق شدند با استفاده از تراشه های کوانتومی، محاسبات الگوریتمی خوشه بندی انجام دهند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۵    
داشتن طول عمر بالا همراه با سلامتی یکی از آرزو های دیرینه بشر است و امروز دانش پزشکی سبک زندگی سالم و راه های رسیدن به طول عمر بلند را به افراد نشان می دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۵    
سره نا ویلیامز برترین تنیسور تاریخ تنیس بانوان چهار ماه پیش مادر شد و دخترش را در آغوش کشید. او حالا دخترش را به مادربزرگش می سپارد تا به ابوظبی برود و در رقابت های نمایشی بازی کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۰    
چه می شد اگر می توانستیم بدون اینترنت، به تمام ایمیل های خود دسترسی داشته باشیم؟ خیلی خوب می شد، اینطور نیست؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۵    
بیت کوین (Bitcoin) یا اصولاً مفهوم جدیدی تحت عنوان ارز رمزپایه (Cryptocurrency) منتقدینی جدی و نامدار در میان فعالان حوزه بانکی و تجارت دارد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۰    
واقعیت این است که زمین لرزه یک رخداد طبیعی است و روزانه هزاران زمین لرزه در عمق زمین اتفاق می افتد اما زمین لرزه های بزرگ کمتر پیش می آیند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۵    
بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبا در نامه به نماینده مردم رشت در واکنش به اظهارات وی درباره افزایش حقوق نمایندگان اعلام کرد: پاسخگوی عملکرد خود باشید تا مشخص شود پول بیت المال برای شما هدر نرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۰    
اگر این روزها از تغییر تعرفه های جدید اینترنت ثابت می شنوید و نمی دانید مفهوم مصرف منصفانه با وجود نامحدود بودن اینترنت دقیقا چه معنی ای دارد، این مقاله راهنما را بخوانید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۰    
یک متخصص تغذیه با اشاره انواع پروتیین در تخم هندوانه، خواص اعجاب انگیز این ماده مغذی را تشریح کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
تقریبا همه ی بازی های مستقل عرضه شده روی سوییچ، بهتر از هر کنسول دیگری به فروش رسیده اند. شگفتی اصلی موفقیتی است که بازی های مستقل روی این کنسول به دست آورده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
تظاهرات پوستی بیماری های داخلی اهمیت فراوانی دارد و گاه تنها یک نشانه می تواند کلید تشخیص درست و رسیدن به ریشه بیماری باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
نمایشگرهای Flip سامسونگ از نوع مانیتورهای تجاری و اداری این شرکت هستند که مخصوص اتاق جلسات سازمان ها طراحی شده است. در ادامه با این نمایشگرها آشنا می شویم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
جراح و متخصص گوش، حلق و بینی گفت: آلرژی از عمده ترین دلایل عطسه است؛ اگر جلوی عطسه کردن گرفته شود، فشار به ناحیه های گوش، حلق، بینی و چشم وارد می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
گوشی هوشمند اوپو ای 83 (Oppo A83) با 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه صفحه نمایش 5٫7 اینچی و دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی رونمایی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
دانه های کنجد؛ همان دانه های ریز روغنی شکل که روی برخی شیرینی ها و محصولات نانوایی می بینید و یا در تهیه ی مرغ کنجدی از آن استفاده می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
بعضی از مردم غذای اضافی را بلافاصله جمع می کنند و عده ای دیگر صبر می کنند غذا به دمای محیط برسد. فکر می کنید کدام روش درست است؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
شاید شنیده باشید که معده در صورت پرخوری مداوم و انباشت مواد غذایی در آن می ترکد. اما آیا بروز چنین شرایطی امکان پذیر است؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
سامسونگ در حال کار روی ساخت نسخه جدیدی از گوشی رده پایین خود با نام گلکسی جی 2 2018 است. در هفته های گذشته شایعاتی راجع به این گوشی و مشخصات احتمالی آن منتشر شد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
درحالیکه فشارخون بالا می تواند خطرناک باشد، اُفت فشارخون هم می تواند مضر باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
تیم فوتبال شارلوا با درخشش ستاره ایرانی خود در زمین وارگم به بردی پرگل دست یافت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون توانسته بیش از 126 عملیات هواپیماربایی را کشف و خنثی کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
برخورد نیسان حامل نفت با پژو 206 در تونل شماره 5 #جاده_چالوس باعث مصدومیت شدید را راننده پژو و پخش شدن نفت در کف تونل شد. عکس: امیرحسین سیف الهی
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۰    
سرپرست انتظامی علی آباد از انهدام باند حفاری غیر مجاز و کشف اشیاء عتیقه مربوط به هزاره قبل از میلاد در علی آباد کتول خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز اعلام کرد که هتل دیزین به عنوان اولین هتل 4 ستاره این استان شناخته شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت که دوربین های ثبت تخلف و سرعت در 53 نقطه اصلی شهر کرج نصب و فعالیت آن آغاز شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۵    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج اعلام کرد که طرح ترافیکی زوج وفرد خودروها از اول بهمن ماه امسال در این کلانشهر اجرا می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۰    
معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: با توجه به لزوم آمادگی ،ساخت سوله های بحران و زلزله توسط این شهرداری در حال انجام است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۵    
نمی دانستم رهبری که قرار است ملاقات کنم، مدیر برنامۀ گروگان گیری داعش است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی دولت گفت: قیمت تخم مرغ در 4 ماهه اوّل سال تقلیل داشته اما از مرداد با کاهش تولید داخل، قدرت صادرات را از دست دادیم؛ زیرا برای حفظ سلامت مردم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۵    
فرماندار اشتهارد با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران این شهرستان در پی وقوع زلزله، گفت: مکان اسکان موقت جانمایی شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۵    
زوجی برای کارت عروسی خود طرحی متفاوت را انتخاب کرده و برای میهمانان خود ارسال کردند تا از آنان برای شرکت در مراسم ازدواجشان دعوت کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۵    
فیلمی از لحظه وقوع زلزله 5/2 ریشتری 29 آذر تهران و صدای وحشتناک ناشی از آن را در این خبر مشاهده می کنید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس گفت: یک هزار و 225 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی مشکوک و فاسد طی یک ماه گذشته در این شهرستان ضبط شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۴    
خیلی غم انگیز است فوتبالیستی که قبلا خانه، اتومبیل، ویلا وحساب بانکی پر از پول داشت اکنون به یک آواره خانه به دوش تبدیل شده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۴    
پزشکی در مطب خود با نصب تابلویی ضمن دلجویی از هموطنان بی بضاعت نوشته؛ نگران ویزیت نباش. عکس: سحر شیری
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۴    
حجت الاسلام جلیل محبی، روحانیون نام آشنای کشورمان در توییتر خود نوشت؛
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۹    
اکثر ما هتل ها را به عنوان استراحتگاه هایی لوکس و مجهز می شناسیم که امکانات رفاهی قابل توجهی در آنجا وجود دارد. در این مطلب، به معرفی 5 هتل معروف دنیا پرداخته ایم که مورد علاقه افراد ثروتمند است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۹    
رییس مجلس ملی پاکستان، ایران را مهم ترین دوست و شریک راهبردی پاکستان خواند و گفت: دو کشور، دوستان و دشمنان مشترک و اهداف مشترکی در صحنه بین الملل دارند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۴    
ساعت 05:22:41 صبح امروز زلزله ای به بزرگی بزرگی 3.2 شهرستان اشتهارد در جنوب استان البرز را لرزاند.