پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۳:۱۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 10 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۵    
محدودیت دسترسی به دو شبکه گردهماییی تلگرام و اینستاگرام روی موبایل موقتی اعلام شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۰    
تصاویر قاب محافظ اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Sony Xperia XA2 Ultra) از طریق منابع چینی لو رفت. به نظر می رسد گوشی جدید سونی با طراحی متفاوت در راه است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۵    
متخصص طب ایرانی با بیان اینکه نعناع از خواص بسیار زیادی برخوردار است درخصوص خواص عجیب این گیاه توضیح داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۰    
فهرست پرفروش ترین ماشینهای اروپا و ایالات متحده در سال 2017 میلادی منتشر شد و در اروپا فولکس واگن گلف و در ایالات متحده تویوتا راو4 مقام نخست ایی لیست را کسب کردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۰    
اگر عادت دارید که هنگام درس خواندن حتما دهان تان بجنبد و یک خوراکی برای پیشگیری از کاهش تمرکزتان مصرف کنید، خوردن گردو را به شما توصیه می کنیم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
بوی بد دهان نشانه ای از یک مشکل اساسی مانند بهداشت دهان و دندان، رژیم غذایی ضعیف، بیماری لثه، پوسیدگی دندان یا سایر بیماری های جدی تر مانند بیماری های کبدی یا دیابت است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
زانو یکی از مفاصلی است که احتمال آسیب دیدن آن در بین ورزشکاران زیاد است. ورزشکارانی که مشکل زانو دارند باید موارد خاصی را به هنگام ورزش رعایت کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۰    
ماشینهای عضلانی ساخت امریکا، علاقه مندان خاص خود دارد و هنوز هم در نمونه های مدرن تولید می شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
مصرف گوشت گاو و گوساله عامل مرگ های ناگهانی به سبب انسداد و صعود بخار غلیظ به سوی قلب و مغز است همچنین مصرف این گوشت باعث بواسیر و واریس می شود
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: کسانی که پوست آکنه ای دارند، باید از صابون های اسیدی استفاده کنند زیرا استفاده از این نوع صابون، تا حدودی به درمانشان کمک می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۰    
یک متخصص طب سنتی ضمن ارایه توضیحاتی درباره چگونگی استفاده از مواد غذایی در گروه های سنی مختلف، تاکید کرد که بلافاصله پس از صرف غذا نباید خوابید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
بررسی ها نشان می دهد، خوردن زغال اخته برای افراد مبتلا به سرطان رحم در طول رادیوتراپی ضروری است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
یک متخصص طب سنتی گفت: افراد با تقویت مغز، قلب، کبد و کلیه ها باید اثر های نامطلوب ناشی از ذرات آلاینده موجود در هوا را به حداقل برسانند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۰    
صنعت خودرو در کشور
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۵    
حجت الله دهخدایی دبیر فدراسیون چوگان در زمان ریاست ایلخانی زاده، بدون برگزاری رقابت انتخاباتی، رییس فدراسیون چوگان شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۵    
در سال های اخیر هوآوی از موبایل های پی 8، پی 9 و پی 10 رونمایی کرده و در حالی که این بار انتظار معرفی پی 11 را داشتیم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰    
جوانگرایی در تیم ملی والیبال بانوان شامل حال بازیکنانی شد که حتی 28 ساله هم نشده بودند اما به هر حال مهسا صابری با 26 سال سن جز آن دسته از بازیکنانی بود که در پروسه جوانگرایی عجیب تیم ملی بانوان جای ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰    
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۵    
محققان دانشگاه پنسیلوانیا در مطالعه خود دریافتند کودکانی که ماهی مصرف می کنند باهوش تر می شوند و همچنین از خواب بهتری برخوردار هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۵    
تیم های وست برومویچ و آرسنال در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ جزیره به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۵    
متاسفانه در روزهای اخیر مانند فصول سرد سال های گذشته، آلودگی به سرب در هوای برخی کلانشهرهای کشور وضعیت خطرناکی پیدا کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۵    
شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، ضمن ابقای سرمربیان تیم های امید، جوانان و نوجوانان، رسول خادم را به عنوان مسئول امور فنی تیم ملی بزرگسالان انتخاب کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۵    
بسیاری از افراد سیگاری بارها تصمیم به ترک سیگار می گیرند و هر بار بعد از گذشت مدتی باز هم احساس نیاز به مصرف سیگار پیدا می کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۰    
وزیر امور خارجه انگلیس در حساب توئیتر خود اعلام کرد که نگران اتفاقات ایران است و اعتراض مسالمت آمیز را حق شهروندان ایرانی خواند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۵    
تجمعاتی که از روز پنجشنبه در مشهد، پایتخت مخالفان دولت، آغاز شد، مثل خیلی از مسائل دیگر، وقتی به تهران رسید، جدی تر شد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰    
“خشونت گران از مردم نیستند”، “حساب آشوبگران از پیگیری مطالبات معیشتی مردم جداست”، “دشمنان انقلاب اغتشاشات را خط دهی می کنند” و... این جملات تنها بخشی از نظرات برخی تحلیل گران سیاسی و امنیتی کشور است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۵    
رییس جمهور با تشریح توطئه های بدخواهان علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران همواره به خوبی شرایط حساس کشور، منطقه و جهان را درک کرده و بر مبنای مصالح ملی خود تصمیم می گیرند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۵۵    
ساعتی پیش زمین لرزه ی خفیفی به بزرگی 1.6 ریشتر در #طالقان رخ داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خودروساز لوکس آلمان به دنبال احیای یکی از مدل های افسانه ای گذشته خود رفت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۱۰    
سعید علی حسینی دارنده مدال نقره مسابقات جهانی وزنه برداری ایالات متحده آمریکا زانوی مصدومش را به تیغ جراحان سپسرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۰    
دسترسی به تلگرام و اینستاگرام توسط کاربران اینترنتی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول دچار اختلال شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۵    
در هفتاد و دو سالگی محکم و استوار گام بر می دارد و ابایی ندارد که در هوای آلوده و سنگین این روزها که حتی در باغ موقوفات افشار نیز سینه را می آزارد و نور خورشید را کم رمق می کند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۵    
دادستان تهران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی در پی برگزاری تجمعات اخیر خبر داد و گفت: در مصاحبه با این زندانیان ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۰    
معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولت با تمام اقتدار مقابل متعرضان به مال و اموال عمومی مردم ایستادگی می کند، درباره اختلال در اینستاگرام و تلگرام، گفت که در زمان بروز اختلالی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۵    
یک مقام دولت سابق آمریکا در یادداشتی در نیویورک تایمز از دونالد ترامپ خواست که در مورد اغتشاشات اخیر ایران سکوت کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۵    
رسانه های انگلیسی از باج 60 میلیون دلاری عربستان به شاهزاده هری و همسرش برای گذراندن ماه عسل در این کشور با وجود شرایط بد اقتصادی آن و کمبود بودجه بی سابقه خبر دادند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخم گذار استان البرز با تاکید بر اینکه قیمت تخم مرغ به تعادل می رسد، گفت: توزیع تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار 12 هزار و 600 تومان از فردا دوشنبه در استان آغاز می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۵    
استاندار البرز روز یکشنبه با حضور در منزل ملیس آبرام گلپاشین آزاده مسیحی، ضمن دیدار با وی و خانواده اش و تبریک سال نو میلادی،برای جامعه مسیحیان مقیم استان البرز آرزوی سالی پر برکت کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز اعلام کرد که مهد کودک ها، پیش دبستان ها و مدارس ابتدایی استان البرز به جز شهرستان طالقان فردا دوشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر مسئولین پای حرفهای مردم بنشینند ونهادهایی مانند فرمانداری ها با ارائه مجوزهایی اعتراضات مردمی را هدایت کنند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۰    
پنج شنبه گذشته در جریان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال احمد ضیایی 43 رای کسب کرد و رییس جدید فدراسیون والیبال شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۰    
براساس عرف رایج در تمام کشورهای دنیا ماشینسازان محصولات خود را در سه ماه پایانی تقویم با مدل سال آینده بفروش می رسانند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۰    
اواخر خرداد ماه بود که برای اولین بار بحث حضور علیرضا بیرانوند در فنرباغچه مطرح شد و اینکه باشگاه سرشناس ترکیه ای به دنبال گلر ملی پوش پرسپولیس است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
در روزهای اخیر در برخی رسانه های صهیونیستی به طرحی اشاره شده که توسط کاخ سفید و رژیم صهیونیستی با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۰    
گروه های هدف برای دریافت یارانه در سال 97
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حساب مردم از معاندین نظام جدا است، گفت: باید با اخلاگران برخورد قانونی شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
اخباری که در مورد آسیب به پرونده های مردم مطرح شده نیز کذب است و به اطلاع همه مردم استان می رسانیم کلیه پرونده ها بر اساس روند شکل گرفته به صورت الکترونیکی ثبت می شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۰    
استاندار البرز گفت: مطالبات مردم باید در چارچوب قانون و نظم مطرح شود و نباید با تعرض به بخش های عمومی مطالبه گری داشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۰    
پرونده مرد میانسال که به خاطر حضور همسرش در تلگرام او را با ضربه های چاقو کشته بود، به دادگاه کیفری تهران ارسال شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۰    
جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی و دوست گروهک تروریستی منافقین در توئیتی نوشت واشنگتن در کنار معترضان ایرانی ایستاده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
مرد جوان با همدستی دوست افغانش، دختر 11 ساله همسایه را به بهانه خوردن کباب به خانه اش کشاند و او را در دام شیطانی خود گرفتار کرد.