پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۸:۳۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 17 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۰    
کاربران اینترنت در ایران با موضوع فیلترشکن آشنایی دیرینه دارند چرا که برای دسترسی به بسیاری از سایت های علمی و معتبر دنیا احتیاج به چنین ابزارهایی است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۵    
سردرد شدید یا بروز حمله های میگرن می تواند سبب ایجاد وفقه در کسب موفقیت در زندگی افراد شود به همین دلیل یادگیری روش های سریع درمان و کنترل آن ضروری است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۵    
تصویری کمتر دیده شده از مرحوم هاشمی رفسنجانی در کنار مادر شان در آستانه سالگرد درگذشت آیت الله در فضای مجازی منتشر شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۵    
جوش های سرسیاه با نام علمی کومدون که کابوس بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان هستند، در اثر تجمع سبوم زیاد در منافذ پوست ایجاد می شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۰    
یک متخصص طب فیزیکی گفت: مطالعه طولانی مدت و بیش از یک ساعت می تواند به عضلات کمر و گردن آسیب برساند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۶    
نتایج پژوهشی که توسط محققان ایرانی نشان می دهد که گیاه دارویی نسترن که به گل بسیار زیبایش شناخته می شود، می تواند برای درمان آسیب های کبدی در بیماران دیابتی مورد استفاده قرار گیرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۶    
رسانه های استرالیایی در تازه ترین اظهار نظر خود گزارش دادند که دانیله ارزانی ستاره تیم فوتبال ملبورن سیتی پدیده خیره کننده در فوتبال جهان خواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۱    
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در اینستاگرام خود به بیان جزئیاتی از ماجرای پست دولتی نابغه 10 ساله پرداخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۵    
بر اثر برخورد دو کشتی در آب های ساحل شرقی چین که شب گذشته رخ داد، در مجموع 32 نفر از خدمه کشتی شامل 30 ایرانی و دو بنگلادشی ناپدید شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۵    
مسئول خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری کهریزک گفت: یک دختر جوان 27 ساله ظهر امروز یکشنبه در یک منزل مسکونی در کهریزک بدلایل نامعلوم خود را حلق آویز کرد و به زندگی خود پایان داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۰    
برای درمان بسیاری از مشکلات مانند اضافه وزن، دیابت، بی خوابی سالمندان، کهیر، خستگی، افسردگی و ... در طب سنتی توصیه های آمده است که بسیار کارگشاست؛ با ما همراه باشید...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۰    
مسئولان یک تیم انگلیسی پاداشی عجیب برای بازیکن خود در نظر گرفته اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۵    
در تیم گران ترین بازیکنان دنیای فوتبال نامی از مسی و رونالدو نیست.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
ال جی از آخرین تلویزیون اولد خود در CES 2018 رونمایی کرده که با سایزی 65 اینچی 4K، قابل رول شدن است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
نشانه های جدی که می توانند به معنای آسیب دیدگی غضروف یا رباط باشند شامل احساس درد هنگام تلاش برای حرکت مفصل، تنش عضلانی و تورم می شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۵    
متخصص کلیه و مجاری ادراری با اشاره به علل وجود خون در ادرار گفت: وجود خون در ادرار با قرمزی ادرار کاملا متفاوت است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به زودی محصول جایگزین پراید رونمایی خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۰    
رئیس سیا مدعی است که سازمان تحت امرش دخالتی در اغتشاشات اخیر ایران نداشته و علت به راه افتادن تخریب گران در خیابان ها، صرفاً اقتصادی بوده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: جریان های اخیر در کشور را باید به درستی تبیین و تحلیل کرد، این جریان در ابتدا از مطالبه بحق مردم شروع شد و این حق نیز شرعاً و قانوناً حق مردم است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف 16 برند خرمای غیراستاندارد از واحدهای صنفی شهر تهران خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
باز هم 17 دی ماه و باز هم تختی. باز هم مرور به آرشیو های تختی و دنبال خبر برای این که تختی چرا مرد؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۵    
جپاروف بر اساس حکم کمیته انضباطی یک ماهی با استقلال نخواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۰    
تخمین زده می شود که نزدیک به یک چهارم تا یک سوم جمعیت عمومی به نوعی از درد در ناحیه گردن شاکی باشند. فاکتورهای محیطی و شخصی متعددی در بروز این شکایت دخالت دارند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۵    
حتما توجه کرده اید برخی افراد ناخودآگاه همیشه به یک طرف خم می شوند. به طوری که یکی از شانه ها یا کتف هایشان بالاتر از دیگری قرار می گیرد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۵    
با رأی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دو بازیکن خاطی سرخ پوشان با جرایم نقدی به صورت قطعی و تعلیقی روبه رو شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۰    
یکی از بهترین لپ تاپ هایی که به بازار عرضه شده را می توان Dell XPS 13 دانست که هر سال به امکانات آن افزوده می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۵    
رهبر کره شمالی در سخنرانی خود برای مردم کشورش اعلام کرد که باید شرایط لازم جهت عادی سازی روابط بین دو کره فراهم شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۰    
یک عضو ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه دولت و مجموعه نظام به دنبال فیلترینگ کامل تلگرام نیستند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزرای اطلاعات، کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، جانشین فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و رییس سازمان صداوسیما ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۰    
معاون رییس جمهور از احتمال کاهش نرخ عوارض خروج از کشور نسبت به مبلغ قبلی که 220 هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر در نظر گرفته شده بود حذف خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۰    
معاون اشتغال وزیر کار از آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی در سامانه کارا خبر داد و گفت: همه کارآفرینان و سرمایه گذاران روستایی از فردا می توانند برای معرفی طرح های خود در سامانه کارا ثبت نام ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که تعدادی از مفقودین حادثه برخورد 2 کشتی ایرانی و چینی نجات یافته اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۵    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی البرز اعلام کرد که طرح توسعه حریم گرمدره و شهرک صنعتی بهارستان در این استان به تصویب رسید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۰    
این دستورالعمل جامع معافیت تحصیلی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به تمام مدارس پسرانه دوره های اول و دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور از جمله در البرز ابلاغ شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که در 2 روز آینده کاهش دما و یخبندان صبحگاهی و بازگشت آلاینده ها را در استان شاهد خواهیم بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: 200 هکتار زمین برای احداث نیروگاه های خورشیدی در این استان پیش بینی شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
استاندار البرز با نگرانی از کمبود فضای آموزشی در استان گفت: با توجه به ضعف در زیر ساخت های آموزشی باید مصوبات سفر رئیس جمهوری دراین بخش با سرعت بیشتری اجرایی شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه اکنون بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده و غیرمقاوم در این استان وجود دارد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
شورای شهر کرج لایحه خرید 14 دستگاه اتوبوس تندرو به مبلغ 16 میلیارد تومان را تصویب کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان در حکمی استاندار البرز را به عنوان رییس شورای ورزش همگانی این استان منصوب کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۵    
طرح سوال از شهردار کرج با 9 امضا در شورای شهر کرج قرائت شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: یکی از کارمندان بانک خصوصی در کرج اقدام به برداشت 14 میلیارد تومان از حساب مشتری و خرید طلا و ارز با آن کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: عرضه انواع ساندویج گرم ، سرد و خوراکی های غیر مجاز در پایگاه های تغذیه سالم ‘ بوفه ها ‘ در مدارس این استان ممنوع است. ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۹    
برخورد دو کشتی در سواحل شرقی منجر به مفقود شدن همه سرنشینان آن که اکثرا ایرانی بودند، شد.