پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۵۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 12 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۹    
مصرف فرآورده های غذایی باید بدون افراط و تفریط در خوردن صورت پذیرد زیرا هیچ خوراکی و میوه ای نمی تواند یک اثر غذایی یکسان برای همه افراد داشته باشد زیرا یک تغذیه می تواند برای افرادی سودمند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۹    
بیدار ماندن برای ساعت های طولانی درشب و بی توجهی به الگوی خواب منظم شبانه می تواند سبب بروز بیماری های مرگبار شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۰    
بر اساس رده بندی سایت گزت ریویو یک والیبالیست کوبایی در صدر پردرآمدترین بازیکنان دنیای والیبال قرار دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
متخصص طب ایرانی با اشاره به عوارض مصرف غیر منطقی دمنوش ها و گیاهان دارویی توصیه کرد: مصرف این گیاهان باید تحت نظر متخصص انجام شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
یک فوق تخصص ریه گفت: کاهش در عملکرد ریه های تنفسی و عفونت ریوی از جمله عوارض آلودگی هوا در کلانشهر هایی همچون تهران است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
ال جی رزهراً و بنا به ادعای خود از اولین صفحه نمایش 88 اینچی 8K رونمایی خواهد کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۵    
مطالعات نشان می دهد افراد راست دست به دلیل مسواک زدن موثرتر، از سلامت بهداشت دهان و دندان بهتری برخوردارند و به دلیل مهارت بالاتر در کار با دست، نرخ برخوردات رانندگی در مورد این افراد کمتر است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۵    
پیاز یک داروی خانگی است, از عصاره آبی این گیاه به همراه عسل شربتی تهیه می شود که مصرف یک قاشق غذاخوری آن سه بار در روز در پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آزهر و برونشیت مؤثر است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
یک سرطان شناس گفت: مصرف خودسرانه برخی از داروها می تواند یک فرد را مستعد ابتلا به کبد چرب کند بخصوص کورتون ها، استروئید ها، مُسکن ها(استامینوفن)، داروهای ضدتشنج ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
شب پیش تلگرام و اینستاگرام در اینترنت های ADSL کشور باز شده و بدون مشکل کار می کرد ؛ رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در اینترنت خانگی می تواند خبری خوش برای کاربران این اپلیکیشن و نوید بخش رفع مشکلات ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۵    
دردی تیر کشنده و آزاردهنده مهمان نواحی پایین و پشت بدن تان شده است که مسیری از نشیمنگاه تا روی ساق پا، زانو، لگن و ران را در بر می گیرد و پشت زانو و بعضی مواقع پشت ساق و مچ آن پا هم احساس می شود .
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۰    
فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه فروش بلیت های جام جهانی اطلاعیه ای صادر کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۰    
چند سال است با افزایش تعداد و تنوع گوشی های هوشمند و تقریبا همه گیر شدن این گوشی ها در جهان، فرهنگ استفاده از این گوشی ها به زهرت مصرف گرایی رفته است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۰    
چندی پیش گوشی جدید لنوو با نام K320t در وبسایت TENAA رویت شد و برخی مشخصات آن فاش شدند. امروز این کمپانی به طور رزهری گوشی جدید خود را معرفی و عرضه کرد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
همسر اسطوره فوتبال کشورمان درباره روند درمانی او توضیحاتی ارائه داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۵    
باغدار قائمشهری از یک درخت 15 نوع میوه متفاوت برداشت کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۰    
شنید ه ها حاکی از این است که سونی قصد دارد همه ی تلفن های همراه سال آینده خود را دوباره طراحی کند. این مطلب که هنوز تایید نشده ممکن است متوجه همه مدل های آینده این شرکت ژاپنی نباشد اما حداقل باید ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۰    
هر رانند ه ای به اهمیت تعویض مرتب روغن آگاه است. عموم راننده ها می دانند که با گرفتگی فیلتر هوا، انجام لنت ترمز و کشیدگی تزهره دینام چه کنند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس از تصویب سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیر دولتی در این کمیسیون خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۰    
فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد که مردم همیشه درصحنه این شهرستان فردا چهارشنبه در پاسخ برخی تحرکات عوامل بیگانه و اغتشاگران یکپارچه به صحنه می آید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب و کارها و کسانی که با ایجاد محدودیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متضرر شده اند، عذرخواهی کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش از کشته شدن 2 دانش آموز در ناآرامی های اخیر خبرداد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۵    
عامل به شهادت رساندن فرمانده پاسگاه پلیس در رودبار جنوب شناسایی و دستگیر شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران به ترامپ توصیه کرد که به جای هدر دادن وقتش در ارسال توئیت های بیهوده و توهین آمیز ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۵    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از تعیین وقت اجرای حکم این پرونده خبرداد و گفت: به ما اعلام شده که حکم پنج شنبه اجرا می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۰    
مردم استان البرز فردا چهارشنبه 13دی ماه با شرکت در راهپیمایی گسترده، پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام و فتنه کور آنها علیه ایران اسلامی خواهند داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه به دلیل برنامه ریزی دشمن برای سوء استفاده از تجمعات صنفی، تدابیر جدیدی اتخاذ شده ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۰    
ورزشکار البرزی نائب قهرمان کشتی پهلوانی آسیا به میزبانی کشور فیلیپین شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف 85 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۰    
عاملان آتش سوزی اتوبوس در ابتدای پل روحانی کرج شناسایی و دستگیر شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بی بی سی فارسی که بازوی رسانه ای وزارت خارجه انگلیس به شمار می رود با انتشار هدفمند اخبار آشوب های ایران سعی در بهره برداری سیاسی از این حوادث و جهت دهی به افکار عمومی را دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف البرز گفت: در اجرای طرح نظارت بر عرضه تخم مرغ در این استان پرونده 17واحد متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که وزش باد نسبتا شدید و بار برف و باران در ارتفاعات این استان طی امروز و فردا پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۰    
رییس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: باتوجه به بارش برف در جاده کرج – چالوس و شهرستان طالقان، همراه داشتن زنجیر چرخ در این مناطق الزامی است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که بارش برف در جاده کرج – چالوس و ارتفاعات طالقان سبب لغزندگی و کندی حرکت خودروها شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
یک مرکز تبادل ارزی دیجیتال کره جنوبی اعلام کرد پس از هک شدن برای بار دوم در طول یک سال، درحال ثبت ورشکستگی است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
مهران رجبی خود واقعی اش در فیلم ها و سریال هاست؛ همین طور بذله گو، شاداب، صمیمی و خنده رو. کافی است با او برای حتی چند دقیقه هم صحبت شوید، آن وقت است که در همان چند لحظه کوتاه همراهش می خندید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم از تجمیع دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته از سال آینده خبر داد و گفت: هیچ رشته ای از دوره کاردانی حذف نخواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
دولت اقلیم کردستان عراق با شروط بغداد برای آغاز مذاکره موافقت کرد. تحویل گذرگاه های مرزی مشترک با ایران و ترکیه به دولت فدرال از جمله این شروط است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی برخی جزئیات از دخالت های عربستان سعودی در حوادث اخیر ایران را بیان کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۰    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه نمی دهیم وضعیت ناامنی تهران تداوم پیدا کند، اظهار کرد: اگر وضعیت ناامنی تهران تداوم یابد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۵    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: آموزش و پرورش توانست در بین دستگاه های اجرایی این استان رتبه اول نماز را به خود اختصاص دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت که این استان در بخش سرانه های آموزشی محروم است که باید از طریق رسانه ها، خیرین و مسئولان صدای آن به گوش مسئولان ملی برسد تا چاره ای اساسی اندیشیده شود.