پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۵:۲۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 26 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
یک دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: افرادی که دچار سردرد، سردرد میگرنی, یبوست و مشکلات معده هستند, بیشترین سود را از “گلقند” می برند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
متخصص طب ایرانی ضمن تشریح انواع مختلف یبوست راه های طبیعی و سنتی درمان این بیماری را تشریح کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
حتما متوجه شده اید که نحوه عطسه کردن شما زمانی که در خانه حضور دارید با زمانی که بیرون از منزل به سر می برید (برای مثال در جلسه ای که با مدیرتان دارید یا در زمان صرف شام با دوستتان) کاملا متفاوت است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۵    
اثرات منفی شکر فقط در خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی خلاصه نشده است. مغز شما نیز به طور مستقیم تحت این تاثیرات مخرب قرار دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۰    
به گفته محققان، خوردن صبحانه سرشار از فیبر حاوی جو دوسر و میوه و سبزیجات کافی در طول روز می تواند از تحلیل استخوان ها پیشگیری نماید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۵    
یک اورولوژیست گفت: عفونت کلیه به دو نوع حاد، ناگهانی و مزمن تقسیم می شود که تب بالای 39 درجه، لرز شدید و درد پهلو سه علامت عفونت کلیه هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۵    
پوسیدگی دندان، حاصل فعالیت باکتری ها روی مواد قندی است که در نتیجه تولید اسید می کند. اسید باعث تخریب بافت آلی و معدنی دندان می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
شناگر ایران در رقابت های المپیک سیدنی که اکنون مقیم استرالیاست روز گذشته دچار یک سانحه رانندگی شدید شد. متاسفانه دراین سانحه رانندگی همسرش درگذشت و خود مبرز نیز به کما رفته.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
اهل فن سر این که متاکریتیک، یکی از معتبرترین مراجع نقد و بررسی و تجمیع آنهاست، وفاق نظر دارند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
در حالی که روز گذشته اخباری مبنی بر منتفی شدن حضور فرنوش شیخی در تیم شارلوای بلژیک منتشر شد امروز خبر رسید که فدراسیون والیبال این کشور با حضور محجبه این بانوی والیبالیست ایرانی در لیگ این کشور ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۵    
نظرات و باورهای متفاوتی درباره مصرف شیر وجود دارد که همواره محل نزاع بود ه اند . در این نوشتار قصد داریم با دلایل علمی به رد، اصلاح یا تایید چنین باورهایی بپردازیم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۰    
پژوهشگران با معرفی یک تکنیک ساده نشان دادند که چگونه می توان بدون استرس در حداقل زمان و حداکثر کیفیت به خواب رفت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
در جدید ترین رنکینگ بهترین تیم های جهان جایگاه پرسپولیس تغییری نکرد اما استقلال 4 پله سقوط کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
در سال های اخیر هوش مصنوعی به چندان سطحی رسیده که توانایی های ذهنی انسان را به چالش کشیده و در آخرین مورد نیز در درک مطلب از انسان پیشی گرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۵    
پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای در خصوص شگرد جدید کلاهبرداری از طریق انتقال کارت به کارت هشدار داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۰    
فضای فوتبال بی پول و بی برنامه بانوان ایران با درگذشت یک دروازه بان جوان غم انگیزتر هم شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۰    
شکایات و نگرانی های کاربران در مورد کاهش عملکرد و سرعت آیفون های قدیمی، باعث شده است بسیاری در مورد سرعت و عملکرد آیپدهای قدیمی هم نگران شوند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود، جدول تعرفه های جدید اینترنت را اصلاح کرد؛ برمبنای این اصلاحات صورت گرفته، کف تعرفه ماهانه اینترنت ارزان تر از قبل شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
یک شرکت خودرو machineساز چینی نه چندان مشهور با عرضه نمونه مفهومی یک خودرو machineی برقی با امکانات منحصر به فرد در نمایشگاه بین المللی خودرو machineی دیترویت مورد توجه قرار گرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۰    
حضور ماشینی مزدا RX-7 ساخت سال 1978 میلادی در خیابان های تهران.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
گوشی HTC U11 EYEs پس از ماه ها درز شایعات معرفی شد. اچ تی سی یو 11 آیز به دوربین دوگانه سلفی، باتری قدرتمند و مشخصات میان رده مجهز خواهد بود. در ادامه با قیمت و سایر قابلیت های این گوشی آشنا شوید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
موتور این لامبورگینی هوراکان به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است ضمن اینکه برخی قطعات داخلی موتور نیز تقویت شده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ایی را در خصوص درگیری لفظی روز دوشنبه مربی تیم ملی فوتبال و کارمند این فدراسیون صادر کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
پس ازمعرفی موبایل های اقتصادی موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس در سال گذشته، شرکت های موتورولا و لنوو قصد دارند که تلفن هوشمند جدیدی از خانواده ی موتو معرفی کنند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۵    
آرش تهرانی آرشیتکت استان البرز در لیست تأثیرگذارترین معماران خاورمیانه قرار گرفت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۵    
مشکلات مسکن مهر10 هزار و 444 واحدی ماهدشت کرج روز سه شنبه با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرماندار کرج، نمایندگان راه و شهرسازی، شهرداری و رییس شورای شهر ماهدشت ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۰    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با غیرت و رشادت شهید محسن حججی فراخوان تالیف متن درسی این شهید مدافع حرم برای انضمام آن به کتاب های ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۰    
آیین یادبود عبدالغنی ثامری سرملوان و محمد کاووسی تکاب افسر تدارکات و بهرام پوریانی از جانباختگان نفتکش سانچی در شهرستان های فردیس و کرج استان البرز برگزار شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: یک هزار و 906 واحد مسکونی در این استان در مراحل نهایی برای واگذاری است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
وزارت خارجه آمریکا به اتباعش درباره سفر به کره شمالی به دلیل خطر بالای بازداشت شان در این کشور هشدار داد و اعلام کرد: پیش از سفر، مقدمات لازم برای مراسم تدفین را آماده کرده و وصیت نامه خود را بنویسید!
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: اعلام تشکیل نیروی مرزی جدید آمریکا در سوریه، مداخله آشکار در امور داخلی این کشور و موجب تشدید بحران است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۱    
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که بارش پراکنده باران و برف طی 2 روز آینده در این استان پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۶    
کارشناس امور سهامداران بورس اوراق بهادار استان البرز گفت: 127 میلیون و 336 هزار و 302 سهم در هفته گذشته در این تالار داد و ستد شد که نسبت به مدت مشابه هفته ماقبل 23 درصد کاهش داشته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۱    
البرز، میزبان دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور’ جام ولایت’ شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۶    
نوید شمس نابغه نونهال پینگ پنگ استان البرز به رقابت های رنکینگ جهانی صعود کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که به مناسبت دهه فجر انشعاب آب و فاضلاب به صورت اقساطی به متقاضیان در این استان واگذار می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۶    
آتنا محمدی دروازه بان تیم منحل شده فوتبال بانوان ملوان به علت ایست قلبی درگذشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۷    
مشکل حاشیه نشینی یکی از مشکلاتی که امروز دامن گیر فردیس با جمعیتی نزدیک به 600 هزار نفری فردیس شده که عامل اصلی آن مهاجرت بی رویه مردم از نقاط دیگر کشور از سالیان گذشته و نبود نظارت کافی بر ساخت و ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۷    
زنجیره بلوک، بستری است که بیت کوین یا به عبارتی طلای دیجیتال بر پایه آن استخراج و مبادله می شود. اکنون دانشمندان در تلاشند تا زنجیره بلوک را به حوزه علوم و تحقیقات نیز تعمیم دهند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه رئیس جمهور برای پیگیری وضعیت حادثه سانچی به بیان توضیحاتی در مورد جزئیات این حادثه پرداخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۲    
عیدی و پاداش پایان سال، یکی از دغدغه های شیرینی است که بیشتر کارمندان و کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران این روزها دارند و هرچه به آخر سال نزدیک تر می شویم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۷    
فریدون آسرایی خواننده محبوب پاپ کشورمان در گفت و گویی خواندنی و متفاوت به پرسش های ما پاسخ داده است، از جمله شایعه سرطان گرفتنش و همچنین انتقادهای جدی به جشنواره موسیقی فجر.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۲    
زمرد جزو زیباترین سنگ های زینتی دنیا محسوب می شود که هر فردی با تماشای آن آرامش خاصی را تجربه می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۲    
گیلان، مازندران، اردبیل و سمنان چهار استانی هستند که شمار افراد چاق آنها بیشتر از سایر نقاط کشور است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۷    
پسر 19 ساله افغان به جرم آزار و اذیت دختر نوجوان در جوی آب به اعدام محکوم شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۲    
فرشاد پیوس همیشه یکی از کسانی بود که از مهدی طارمی حمایت می کرد، به او مشاوره می داد و... اما حالا از دست طارمی ناراحت است ...