پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۰۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 27 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
دانه کنجد علاوه بر آنکه در آشپزی مورداستفاده قرار می گیرد، به دلیل خواص متعدد تغذیه ای و دارویی در طب سنتی هم کاربرد دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
یکی از ستاره های آینده دار فوتبال آلمان، جان خود را برای جنگیدن در راستای اهداف گروه تروریستی داعش از دست داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۵    
خبر خوب این است که بیماری کبد چرب اغلب قابل درمان است و کبد می تواند از طریق ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی بار دیگر سلامت کامل خود را باز یابد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۵    
یک شرکت فرانسوی که در زمینه تولید دارو فعالیت دارد اخیرا از برنامه خود برای آزمایش یک روش درمانی تازه روی افرادی خبر داده که به صورت مادرزادی نابینا هستند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۵    
تولید کننده نیمه رسانای تایوان که به اختصار TSMC خوانده می شود یکی از صدها شرکتی است که به واسطه همکاری اش با اپل و تولید قطعه برای آن رشد خوبی را در ده سال گذشته تجربه کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۰    
چشم ها نقش مهمی در سلامت انسان بازی می کنند و اقدامات بسیاری وجود دارد که با کمک آن ها می توان سلامت این عضو مهم و حساس را تضمین کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۰    
کمپانی مایکروسافت اخیرا پتنتی را برای یک واسط کاربری جدید ثبت کرده که اجازه کار با اپلیکشین ها را از طریق ذهن فراهم می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۰    
بلندی قد، ایده آل افراد زیادی است. آنچنان که برخی حتی بعد از توقف رشد استخوان ها به تلاش های خود ادامه می دهند تا به زور هم که شده حتی یک سانت به قد خود اضافه کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
کره شمالی ماشینی ملی خود را با نام نای نارا به بازار این کشور عرضه کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
همانطور که می دانید زمستان امسال، مسابقات المپیک زمستانی در پیونگ چانگ برگزار خواهد شد و از آنجایی که این مسابقات یکی از بزرگترین رویداد های ورزشی-رسانه ای سال بوده و در کره جنوبی برگزار می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
Battlefront 2 پدیده غریبی است؛ برای مخاطبان دیرین سرشار از انگیزش های نوستالژی و احساسات شعف برانگیز است و برای تازه واردان هم از حیث جلوه های بصری و جلال و جبروت کم نمی گذارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۵    
مرسدس بنز با دعوت از آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه مشهور هالیوودی تلاش کرد جذابیت دوچندانی به مرازهر رونمایی از نسل جدید شاسی بلند جی کلاس بدهد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۵    
همان طور که همه ما می دانیم، گوشی های پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ در آینده ای نزدیک به صورت رزهری معرفی خواهند شد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۵    
آنها دل هواداران را شکستند. سر بزنگاه تیمشان را ترک کردند و به جایی رفتند که نباید پایشان به آنجا باز می شد، بله آنها سر از تیم رقیب درآوردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
مهاجم اهل کره شمالی تیم پروجیا ایتالیا آینده ای بسیار درخشان در فوتبال دارد اما...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
نمایی کرد، ولی به نظر می رسد این کمپانی بهترین تلفن های هوشمند پرچمدار خود را برای رونمایی در آینده نگه داشته ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: خبر حضور محمد انصاری و علیرضا بیرانوند در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس سو تفاهم بوده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۰    
کن راسک یک کانادایی است که در فاصله سال های 1971 تا 1973 به همراه خانواده در ایران زندگی کرده و عکس های بسیاری گرفته است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۵    
علیرضا قره خانی گفت: داستان اصلی میتینگ شیطان، درباره شخصیتی به نام حبیب است که بعد از اتفاقات ترور مجلس برای دفاع از حرم به سوریه می رود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است گسترش فولاد به سختی می بازد چون می خواهد پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل مشکی پوشان را اثبات کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۵    
وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور پیشین می گوید موکلش در تمام اتهامات مطرح شده در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، محکوم و دادگاه در هر عنوان اتهامی، اشد مجازات را در نظر گرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۰    
در ویدئوی زیر که توسط دوربین مدار بسته در محدوده محمدشهر کرج ضبط شده است؛ عصر روز 25 دی ماه، شخصی همزمان با نزدیک شدن قطار، گویا قصد عبور از ریل را داشت که ضمن برخورد شدید با قطار، جان باخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۵    
استاندار البرز با تاکید بر اینکه کوتاهی و کم کاری برخی بانک ها در زمینه اشتغال زایی به هیچ عنوان قابل قبول نیست ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۰    
رییس بسیج رسانه استان البرز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر و روز ملی بسیج رسانه به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی البرز، آخرین اقدامات انجام شده در زمینه احداث کمربندی اشتهارد- نجم آباد – آبیک با هدف ایجاد ارتباط بین دو شهرک صنعتی اشتهارد و نظرآباد را تشریح کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۵    
فردی که اقدام به قتل دوست خود کرده و به قصاص محکوم شده بود، سحرگاه امروز چهارشنبه به خاطر فرزند7 ساله اش با گذشت اولیای دم، نجات یافت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: با سیاست های انبساطی دولت دوازدهم و کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد، افزایش قیمت مسکن قابل پیش بینی بود اما رشد قیمت شدید نیست بلکه تحرکی برای ادامه ی حیات است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰    
یک اقتصاددان می گوید دولت باید از حذف دهک های بی نیاز به یارانه ابایی نداشته باشد، اکنون شرایطی است که می تواند هشت دهک درآمدی را از یارانه حذف کند و در عوض به دو دهک نیازمند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۵    
فرماده نیروی انتظامی توضیحاتی در مورد حواشی پیش آمده درباره حوادث اخیر ارائه و اعلام کرد: تمامی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
به گزارش کرج رسا، رتیل ، عقرب، هزارپا و حالا بوکسوری به نام آنتونی جاشوا.... جوزف پارکر آماده است تا همه اینها را به صورت خام خام بخورد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی 43 هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۵    
رییس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: اکنون جاده کرج – چالوس و طالقان در این استان به دلیل بارش برف لغزنده بوده که می طلبد رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۵    
لحظاتی پیش یکدستگاه خودروی سمند تاکسی در جاده چالوس به علت لغزندگی این مسیر، واژگون شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۵    
بیش از 20 دوره آموزشی طرح هور برای مرتکبین جرایم #امنیت_اخلاقی استان البرز برگزار گردید.