پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۱:۳۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 23 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
شلغم یکی از بهترین تقویت کننده های قوای جنسی و جسمی است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۳    
پزشکان معتقدند بین علائم اضطراب در افراد مسن و سطح بالای پروتئین عامل بروز آلزایمر ارتباط وجود دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۳    
آیا بدنبال جایگزینی مناسب برای ضد عفونی کردن سطوح مختلف منزل یا محل کار هستید؟ سرکه، مایعی ارزان، غیررسمی و زیست تخریب پذیر است که از هزاران سال قبل به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۳    
یک متخصص طب ایرانی گفت: خوردن ژله، بستنی، تنقلات حاوی مواد نگهدارنده و رنگی, خوردن آب سرد در حالت ناشتا و تند غذا خوردن در کودکان موجب بروز “کبد چرب” در آنها می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۳    
یک کارشناس تغذیه در خصوص راه های جلوگیری از کاهش وزن و رژیم غذایی مناسب برای داشتن اندام مناسب توضیحاتی داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۸    
در این مطلب به 10 مواد غذایی اشاره می کنیم که برای حفظ سلامتی تان هرگز نباید بخورید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۸    
محققان آلمانی متوجه شده اند واکنش سیستم ایمنی بدن نسبت به فست فود، شبیه واکنش به عفونت هاست. همچنین حتی پس از تغییر رژیم غذایی بعضی از تاثیرات مخرب آن به طور کامل در بدن از بین نمی رود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۸    
سرگئی استورشاک معاون وزیر دارایی روسیه از خط خوردن 21٫5 میلیارد دلار بدهی بغداد به مسکو در مقابل دریافت امتیازات اقتصادی خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۸    
دپارتمان بین الملل فدراسیون از ارسال مدارک 4 تیم ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۳    
زمستان چیزهای زیادی برای لذت بردن دارد اما چیزی بدتر از سرماخوردگی هم در این فصل وجود ندارد! در این مطلب به شما می گوییم چگونه با سرماخوردگی مبارزه کنید، البته با تغذیه!
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۳    
مطالعه جدید نشان می دهد کودکانی که مادرشان در اوایل بارداری استامینوفن مصرف کرده است در معرض ریسک بالا تاخیر در به حرف آمدن قرار دارند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۸    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عوارض چاقی گفت: زنان چاق و دارای اضافه وزن احتمال ناباروری و دیابت و مزهرومیت بارداری در آنها بیشتر است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۷    
یک متخصص طب سنتی گفت: تمام دمنوش های موجود در بازار که برای کنترل قند خون به بیماران دیابتی توصیه می شوند مثل دمنوش زیره، گزنه یا شنبلیله یا عرقیجاتی نظیر عرق دارچین ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۷    
مجموعه برنامه کشتی ایرانی با موضوع مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان قهرمانی کشور برای دستیابی به بازوبند پهلوانی سال 96 ، شنبه 23 دی از ساعت 15:50، به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۷    
خوردن میوه مفید است و خواص بسیاری برای بدن دارد. مصرف میوه به کنترل فشارخون، کاهش خطر تشکیل سنگ کلیه و کاهش تحلیل رفتن و ضعف استخوان ها کمک می کند و همچنین برای حفاظت از بدن در برابر حمله قلبی و سکته ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۲    
یکی از مهم ترین نگرانی های آقایان، بیماری پروستات است؛ چراکه بسیاری از آنها براین باورند مشکل پروستات یعنی ابتلا به سرطان.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۲    
پس از آن رفت و آمد بیهوده به فوتبال ترکیه سجاد شهباززاده هرگز به آن بازیکن قبلی برای استقلال تبدیل نشد. او امید داشت در این فصل به همان ستاره دو فصل قبل تبدیل شود اما این رخداد نیفتاد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از اعلام شروط رییس جمهور کشورش برای ادامه اجرای برجام با طرح ادعاهایی علیه ایران ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۷    
مراحل آماده سازی ورزشگاه استمفورد بریج (ورزشگاه اختصاصی باشگاه چلسی) تدوین شده و به زودی به مرحله اجرا در می آید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۲    
فیلترینگ موقت تلگرام و برخی محدودیت هایی که به درخواست برخی نهادها در طی دو هفته گذشته اعمال شده بود، به دستور رئیس جمهور به طور کامل برداشته شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت که طرح ساماندهی صنف پوشاک و مقابله با تخلفات در این صنف در استان آغاز شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۲    
مسئول رسیدگی به وضعیت نفتکش سانچی با بیان اینکه نیروهای ایرانی ساعت 2:30 بامداد به محل حریق نفتکش خواهند رسید، اظهار کرد: احتمالا 80 درصد مسائل فردا روشن می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
تسهیلات گیرندگان تعاونی منحل شده فرشتگان برای پرداخت اقساط در مواردی با تخلف شعب کاسپین مواجه اند. بر خلاف بخشنامه اعلامی این موسسه مشتریان وادار به پرداخت جریمه تاخیر در فاصله ای که حذف شده بود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۲    
سکوت پسر مسافر در مقابل آزار و اذیت شیطانی دختر جوان، او را به دردسر انداخت. تحقیقات برای یافتن راننده شیطان صفت ادامه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۲    
مرد خیانتکار برای فاش نشدن ارتباط پنهانی اش، دختر جوان را کشت و جسدش را دفن کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
یک منبع امنیتی عراقی از بازداشت یکی از سرکرده های خطرناک داعش در جنوب این کشور خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
فرمانده چینی اطفای حریق نفتکش ایرانی در شانگهای در پاسخ به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از کشتی چینی، این کار را به موافقت دولت چین منوط کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
نیمکت نشینی تمام نشد، رویای بازگشت به دروازه استقلال عملی نشد. تنها کاری که می توان کرد این است که به همه نشان بدهد از این شرایط چندان ناراحت نیست و حتی می تواند بخندد و خوشحال باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۲    
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به استیجاری بودن ساختمان ادارات این شهرستان گفت: ایجاد شهرک اداری در فردیس ضروری است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۷    
عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: 18 هزار بنای غیر مجاز در کرج دارای حکم قضایی برای تخریب هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۸    
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که طی 2 روز آینده در این استان بارش برف و باران خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال 97 از اول بهمن خبر داد و گفت: این آزمون هشتم تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۳    
به دنبال پیدا شدن جعبه سیاه نفتکش ایرانی سانحه دیده در آب های چین و لزوم بررسی هر چه سریع تر اطلاعات ثبت شده در آن ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۸    
حداقل عیدی کارگران یک میلیون و 850هزار تومان و حداکثر عیدی 2میلیون و 780 هزار تومان برای سال 97 است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۳    
حامیان ترامپ تلاش می کنند به هر نحو ممکن زنانی که دونالد را متهم به فساد اخلاقی کرده اند، ساکت کنند اما پرونده ای جدید از ماجراجویی های رئیس جمهور آمریکا فاش شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: نمایندگان با افزایش قیمت ها در بودجه 97 مخالف و در حال پیگیری آن هستند زیراکه با افزایش نرخ حامل های انرژی تورم نیز بالا می رود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۸    
مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز اعلام کرد که گاز شهری ساکنان دهقان ویلای کرج فردا یکشنبه قطع می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۸    
استاندار البرز با اشاره به اینکه در موضوع اشتغال اتفاقات خوبی در استان اتفاق افتاده است، گفت: با تلاش صورت گرفته از سهم 33 هزار نفره تعریف شده برای استان 26 هزار نفر محقق شد به گونه ای که این رقم را ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۸    
با توجه به روکش جدید آسفالت اجرا شده در محور روستایی کندور و با عنایت به کوهستانی، برفگیر و مه گیر بودن این مسیر، نقاط حادثه خیز این محور ایمن سازی و آشکار سازی مناسب شده است؟؟؟؟
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۴    
ماده مخدر NPS معروف به دستمال
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۹    
این ورزشکار دارای قهرمانی چندین دوره مسابقات آسیایی و جهانی در رشته کیک بوکسینگ و ام ام ای و اهل استان البرز است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۴    
افرادی که خود و یا مجموعه تحت نظرشان را واجد شرایط برای اخذ برترین ها می دانند و یا تمایل به مشارکت در غرفه های این نمایشگاه هستند می توانند با مراجعه به وب سایت این مراسم به آدرس ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به سامانه استعلام و شکایت در خصوص دریافت مجوز ایجاد کسب و کار در 8 استان کشور ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۵    
موضوع کلاهبرداری های تلفنی مدتی است که شایع شده است؛ به طوری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در آخرین نشست خبری خود به آن اشاره و نسبت به آن هشدار داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰    
زنان سرپرست خانواده بانوانی هستند که به دلایلی مانند طلاق، فوت و یا بیماری همسر به تنهایی سرپرستی از فرزندان خود را بر عهده گرفته و تلاش شان این است تا کمبود سایه پدر در خانه را پر کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۵    
اوضاع کاملا برعکس شده است. بیشتر از آن که مراکز کاریابی به دنبال پیدا کردن شغلی برای مردم باشند، این مردم هستند که چراغ این مراکز را روشن نگه داشته و به قول معروف برای کارکنان این مراکز ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۵    
وزارت امور خارجه در خصوص تمدید تحریم های برجام و برخی تحریم های جدید توسط دولت آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۰    
تیم امداد و نجات چین برای جستجوی دریانوردان گرفتار و مفقود شده وارد نفتکش سانچی شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۵    
مطالعه ی دقیق تذکرها و نطق ها و حتی سوال مطرح شده در شورا نشان دهنده ی رفتار کاملا حرفه ای و قانونمند شورای اسلامی شهر می باشد که بدور هرگونه زد و بند و مسیرهای نامتعارف و خلاف قانون و عرف در حال ...