شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۵۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 25 دی 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 دی 1396 کرج رسا 2 دی 1396 کرج رسا 3 دی 1396 کرج رسا 4 دی 1396 کرج رسا 5 دی 1396 کرج رسا 6 دی 1396 کرج رسا 7 دی 1396 کرج رسا 8 دی 1396 کرج رسا 9 دی 1396 کرج رسا 10 دی 1396 کرج رسا 11 دی 1396 کرج رسا 12 دی 1396 کرج رسا 13 دی 1396 کرج رسا 14 دی 1396 کرج رسا 15 دی 1396 کرج رسا 16 دی 1396 کرج رسا 17 دی 1396 کرج رسا 18 دی 1396 کرج رسا 19 دی 1396 کرج رسا 20 دی 1396 کرج رسا 21 دی 1396 کرج رسا 22 دی 1396 کرج رسا 23 دی 1396 کرج رسا 24 دی 1396 کرج رسا 25 دی 1396 کرج رسا 26 دی 1396 کرج رسا 27 دی 1396 کرج رسا 28 دی 1396 کرج رسا 29 دی 1396 کرج رسا 30 دی 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
بر اساس اعلام معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، سومین مرحله اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل از هفته آینده با عنوان انتقال مالکیت و برای گوشی های دست دوم آغاز می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۵    
به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، صرف منظم آجیل منافع زیادی برای شما دارد، کنترل کننده کلسترول است و می تواند فواید زیادی برای قلب تان داشته باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۰    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: براثر برخورد 2دستگاه خودروی سوناتا و پراید درجاده کرج -چالوس 4 نفر مصدوم شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
اولین گوشی هوشمند 5G زد تی ای (ZTE)، به گفته این شرکت در اوایل سال 2019 رونمایی خواهد شد. به احتمال قوی زد تی ای اولین شرکتی خواهد بود که گوشی هوشمند با پشتیبانی شبکه 5G عرضه کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
ید ماده ای است که در طبیعت به میزان بسیار کمی یافت می شود. این ماده حیاتی در ساخت هورمون های تیروئید نقش اساسی ایفا می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
این طور که به نظر می رسد بیش از آنچه که انتظار داشتیم به عرضه سری بعدی از گوشی های زنفون نزدیک شده ایم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
بنا به تحقیقات مختلف، تغییرات در ظاهر، بافت و ضخامت موها می تواند نشانه ای از مشکلات نهفته سلامتی باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی از دستیار صوتی الکسا آمازون پشتیبانی می کنند. سیستم عامل WebOS در تلویزیون های هوشمند ال جی با استفاده از هوش مصنوعی الکسا، قابلیت تطبیق پذیری بیشتری پیدا کرده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
نتایج مطالعه ای که توسط پژوهشگران دانشگاه آلاباما طی یک بازه زمانی سه ساله انجام شد، نشان داد افرادی که دو بار در روز از دهانشویه استفاده می کردند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
همانند داخل دهان، دیواره داخلی کلیه ها و مثانه حساس هستند. سنگ می تواند بافت داخلی این اندام ها را خراش دهد که به خونریزی منجر شده و این خون در ادرار نمایان می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
افرادی هستند که با آمدن فصل سرما، دردسرهایشان شروع می شود و چندان دل خوشی از فصل سرما ندارند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۰    
زنی 48 ساله به نام Seeta اهل هند، 12 هفته پیش از موعد مقرر زایمان کرد و نوزادش در حالتی به دنیا آمد که شرایط لازم را برای ادامه حیات نداشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
یائسگی مردان یا آندروپوز به تغییرات هورمونی مرتبط با سن گفته می شود. این عارضه شامل مجموعه علائمی است که به علت افت ترشح تستسترون در مردان بالای 50 سال بروز می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که یکی از سه برند سامسونگ، ال جی یا هواوی، مشمول بعدی طرح رجیستری خواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
حدود 800 هزار نفر از جمعیت 80 میلیونی کشور مبتلا به صرع هستند که نزدیک به 30 درصدشان به درمان های دارویی جواب نمی دهند و به عمل جراحی نیاز دارند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۰    
بیشتر افراد دلیل خستگی بیش از حد و یا طولانی مدت را کار و یا یک روز پر مشغله می دانند. اما خستگی دائمی می تواند دلایل مختلف دیگری داشته باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
یک متخصص تغذیه گفت: خوردن ژله و پاستیل هیچ تاثیری بر استحکام استخوان ها ندارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۰    
یک متخصص اورولوژی گفت: تقریبا بعد از ده سال از ابتلا به بیماری دیابت، اختلالات جنسی در مردان، ظاهر می شود که درمان و تشخیص آن نسبتا مشکل است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی در چهار استان بزرگ کشور در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
تارنمای روزنامه نیویورک تایمز نوشت: تمام ارتش، افسران و نیروهای آمریکایی به صورت مسکوت در حال آماده سازی برای جنگ احتمالی هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
ظاهراً این گوشی هوشمند جدید مجهز به صفحه نمایشی 5٫5 اینچی با وضوح تصویری 1080p بوده و چیپ پردازشی به کار رفته در آن نیز از نوع اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشی خواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال ایران می گوید وقتی پای پرچم ایران در میان است، ایجاد اتحاد ملی هم موضوعی کاملا قابل پیش بینی است چرا که در جام جهانی پای اعتبار یک کشور در میان است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۲    
برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش با حضور رامین احمدی طباطبایی، رئیس جدید فدراسیون بسکتبال به موضوع برنامه های او برای بهبود وضعیت بسکتبال کشور اختصاص داشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۷    
جدایی یحیی گل محمدی از تیم تراکتورسازی تبریز قطعی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۷    
خبرهای داغ نیمه اول سال 2018 به کمپانی های سامسونگ و ال جی تعلق دارد، چرا که این دو کمپانی کره ای طی سه ماه آینده از گوشی های پرچمدار خود با نام های گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 رونمایی می کنند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۷    
به گزارش کرج رسا از خبرآنلاین، قلب این ماشین را موتوری 6 سیلندر با حجم 3٫0 لیتر تشکیل می دهد که به دو توربوشارژر مجهز شده و 435 اسب بخار (320 کیلووات) قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور تولید می کند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۲    
دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم فوتبال خونه به خونه بابل با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۲    
سال گذشته میلادی شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه طراحی و عرضه انواع گجت در دنیا بودیم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۲    
آغازی ورود هر فناوری به بازار ممکن است افراد کمی بتوانند از آن استفاده کنند، اما بعد از گذشت زمانی مشخص با افزایش رقابت در بازار ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۷    
ماهی بادکنکی خاردار، خطرناکترین ماهی جهان که سم ناشی از آن می تواند جان 30نفر را بگیرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۲    
مجتبی جباری وقتی متوجه شد قراردادش به صورت یک طرفه فسخ شده تنها جایی که می توانست در آن با هواداران درد و دل کند اینستاگرام بود. او در اینستاگرام خود مواردی را در اینباره توضیح داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۷    
دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی 4٫3 ریشتر حوالی فیروزکوه در استان تهران را لرزاند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۷    
وزیر خارجه سعودی در ادامه مواضع خصمانه خود ضد ایران، خشم خود را از برجام نشان داد و از نقش ایران در سوریه انتقاد کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۲    
مدیر فروش ایرباس پیش بینی کرد تحویل ده ها هواپیمای این شرکت هواپیماسازی به ایران دیرتر از موعد مقرر انجام شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۷    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تشریح جزئیات پرداخت وام 15 میلیونی ازدواج از سال آینده، از پرداخت وام به بیش از یک میلیون زوج جوان در سال 96 خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۷    
طرح: نفتکش سانچی /
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با حضور و پیگیری های استاندار البرز در چند ماه اخیر، روند ساخت و تکمیل بیمارستان 260 تخت خوابی کرج سرعت پیدا کرده و اکنون حدود 7 میلیارد تومان به این امر تخصیص پیدا کرده ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۲    
یکی از اعضای گروه چتربازان ارتش در ماهدشت کرج در تمرین چتر بازی به علت بازنشدن چترش با زمین برخورد و جانش را از دست داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۷    
مدیر برق شهرستان فردیس با اشاره به ضرورت توسعه شبکه ها گفت: مشترکان حدود 110 میلیارد ریال به اداره برق این شهرستان بدهکار هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۲    
استاندار البرز گفت که پیگیری کمربند شمالی کرج، قطار شهری و ادامه پروژه شهید همت از برنامه های اولویت دار است و با توجه به تاثیرات این پروژه ها در سطح استان و کشور جدیت بیشتری در پیگیری ها خواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۲    
یک جوان از منتسبین به فرقه ضاله بهاییت ، با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، پس از تلقین شهادتین توسط آیت الله حسینی همدانی، به دین اسلام و مکتب شیعه اثنی عشری گروید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۷    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف محموله 5 میلیارد ریالی لامپ ال ای دی قاچاق توسط ماموران پلیس خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۳    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با مواد مخدر به کمک سگ های مواد یاب موفق به کشف نوع جدید شامپو تریاک شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد که وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما طی 2 روز آینده در این استان پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۳    
دیگر انگار نام ماه دی را باید بگذاریم ماه داغ که هر چه داغ است در دی بر دل مان می نشیند؛ بم، پلاسکو، سانچی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اعلام کرد که عملیات کاشت هشت هزار اصله نهال در باغ تاریخی سیب کرج آغاز شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۸    
تاکسی لندن، بعد از نیویورک، مشهورترین تاکسی دنیا است و حالا نسل تازه ای از این ماشین به خیابان های پایتخت آمده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۸    
تیم فوتبال بارسلونا در هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا در زمین رئال سوسیه داد به بردی شیرین دست یافت تا به ناکامی های سال های اخیر در زمین گربه سیاه همیشگی خود پایان دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳    
موضوع جان باختن 30 خدمه ایرانی نفت کش سانچی بخش اعظم مطالب و صفحات یک روزنامه های کشور در روز دوشنبه را به خود اختصاص داده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۸    
یک مردم شناس گفت: چینی ها در سانحه ای که برای نفتکش ایران اتفاق افتاد، نه خودشان وارد عمل شدند و نه اجازه دادند کشور دیگری وارد عمل شوند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح جزئیات ثبت نام آزمون سراسری 97 اشاره کرد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از اول بهمن آغاز و تا هشتم این ماه ادامه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۸    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: همانطور که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفته است سال آینده طرح ترافیک جدید اجرا نمی شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم دهه مبارک فجر در این استان تاکید کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۸    
عکسی از سرملوان نفتکش سانچی، اهل شهرستان فردیس که در حادثه انفجار و آتش سوزی نفتکش سانچی در دریای شرق چین جان باخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۸    
اداره کل دادگستری استان البرز در همایش تخصصی دیدبان پیشگیری (سامانه سجام) موفق به کسب جایگاه نخست شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۸    
واژگونی پژو 405 در جاده چالوس محدوده درده باعثت مصدومیت سرنشینان آن شد.