دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 30 مرداد 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 30 دی 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 مرداد 1396 کرج رسا 2 مرداد 1396 کرج رسا 3 مرداد 1396 کرج رسا 4 مرداد 1396 کرج رسا 5 مرداد 1396 کرج رسا 6 مرداد 1396 کرج رسا 7 مرداد 1396 کرج رسا 8 مرداد 1396 کرج رسا 9 مرداد 1396 کرج رسا 10 مرداد 1396 کرج رسا 11 مرداد 1396 کرج رسا 12 مرداد 1396 کرج رسا 13 مرداد 1396 کرج رسا 14 مرداد 1396 کرج رسا 15 مرداد 1396 کرج رسا 16 مرداد 1396 کرج رسا 17 مرداد 1396 کرج رسا 18 مرداد 1396 کرج رسا 19 مرداد 1396 کرج رسا 20 مرداد 1396 کرج رسا 21 مرداد 1396 کرج رسا 22 مرداد 1396 کرج رسا 23 مرداد 1396 کرج رسا 24 مرداد 1396 کرج رسا 25 مرداد 1396 کرج رسا 26 مرداد 1396 کرج رسا 27 مرداد 1396 کرج رسا 28 مرداد 1396 کرج رسا 29 مرداد 1396 کرج رسا 30 مرداد 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۸    
هفته گذشته در این صفحه درباره چند و چون موبایل پیمنت نوشتیم. این هفته درباره همین موضوع با وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات راجع به آخرین اقدامات صورت گرفته برای موبایل پیمنت به صورت اختصاصی صحبت ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۸    
به تازگی فایل های CAD آیفون 7 اس و 7 اس پلاس به دست آمده است که جزئیاتی در رابطه با طراحی گوشی های آیفون ارزان قیمت تر و جدید اپل ارائه می دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۸    
لینکدین در جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن موبایل خود، قابلیتی جدید برای ساخت و اشتراک گذاری ویدیو اضافه کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۸    
باز آلدرین، دومین انسانی که پس از نیل آرمسترانگ قدم به ماه گذاشته، اظهار کرده است که انسان باید تا 20 سال آینده به مریخ برود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۸    
سرشماری تابستانه حیات وحش در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی آغاز شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۸    
تیم والیبال زیر 19 سال ایران در مسابقات قهرمانی جهان از سد چین گذشت و سرگروه شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۳    
یک مسئول سازمان غذا و دارو به جزئیات مهمی درباره چگونگی خرید حبوبات و غلات پرداخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۸    
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از فروش لیزینگی خودروهای داخلی با قیمتی پایین تر از نرخ شرکت های لیزینگ، به بازنشستگان کشوری خبر داد. ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور روز سوم شهریور برگزار می شود گفت ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه ی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
فینالیست های 4 وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فرانسه مشخص شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
این روزها پروژه ای محرمانه در شرکت مرسدس بنز دنبال می شود که خروجی آن ابرخودرو machineیی به ارزش حداقل 2٫8 میلیون دلار خواهد بود و عجیب تر آنکه هیچ کس درباره مشخصات فنی این خودرو machine چیزی نمی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۸    
تیم ملی والیبال امید ایران در چهارمین دیدارش در قهرمانی جهان توانست 4 بر صفر ترکیه را از پیش رو بردارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
حسین نوری صاحب مدال برنز وزن 85 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فرانسه شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
اگرچه مصرف این دارو برای رفع برخی مشکلات گوارشی مفید و مؤثر است، اما مصرف بیش از اندازه تعیین شده آن، می تواند موجب بروز برخی مشکلات و بیماری ها شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
یک طراح برتر ماشینیی لوکس رونمایی کرده که موتور 12 سیلندر با 700 اسب بخار قدرت دارد. این ابر ماشین قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۱    
ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز از 18 تا 24 شهریور به مدت 7 روز در کرج برگزار خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۶    
این حادثه در اثر برخورد 3 دستگاه وانت نیسان و 206 و L90در شهرستان نور روبروی ایران کتان اتفاق افتاد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۱    
در این حادثه که در اثر برخورد خودروی پژو پارس و 405 در جاده آمل چمستان روستای سیدکلا رخ داد، راننده پژو 405 که آقای 26 ساله بود در دم جان باخت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۱    
سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن پیرمردی 80 ساله در استخر آبگرم خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۱    
در سی و هفتمین قسمت از فرمول یک ، مهدی صفایی قهرمان کیک بوکسینگ جهان به عنوان مهمان در این برنامه حاضر شد و با کوهسار بهرامی علاقه مند به حرفه محافظت شخصی و علی ضیاء پیرامون مسائل مربوط به این رشته ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۶    
اگر نمی توانید به باشگاه بروید و در منزل نیز انگیزه کافی برای ورزش ندارید، خبر خوب این است که برای داشتن تناسب اندام می توانید روی انجام برخی از کارهای منزل حساب کنید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۱    
فردیس – کرج رسا – مانور مقابله با شورش روز دوشنبه با حضور گروه یگان ویژه شهرستان فردیس و یگان حفاظت ندامتگاه در محل قرارگاه یگان حفاظت ندامتگاه فردیس برگزار شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۶    
مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: خبرنگاران وجدان های خفته را در جامعه بیدار می کنند و با تهیه خبر و گزارش موجب می شوند تا مشکلات جامعه از یاد نرود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۱    
محققان از تولید نمونه اولیه رحم مصنوعی برای نگهداری جنین گوسفند خبر داده اند، اختراعی که تکمیل آن تحول چشمگیری در شیوه نگهداری نوزادان نارس ایجاد می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۶    
فردیس – کرج رسا – سرپرست فرمانداری فردیس از نصب دوربین های هوشمند ترافیکی در این شهرستان به منظور کنترل ترافیک و کاهش تخلفات رانندگی خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۶    
پورشه در حال انجام آخرین کارها روی کاین 2018 است اما به نظر می رسد ارائه نسخه های دیزلی این شاسی بلند با تأخیر مواجه می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۱    
هرچند مصرف زیاد نمک، یکی از دلایل اصلی بیماری هایی مانند پرفشاری خون است، اما نشان داده شده، نمک علاوه بر این مشکل، حالت های ناخوشایندی برای فرد ایجاد می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۶    
افزایش بی رویه سرطان ، موجب نگرانی بسیاری از مردم شده و همه روزه، مراجعان زیادی درصدد یافتن راه هایی برای پیشگیری از این بیماری ترسناک هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی پرسپولیس برابر الاهلی، برای اولین بار در آسیا از چهار کمک داور بهره خواهد گرفت که دو نفر آنها کنار دروازه ها مستقر خواهند شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۶    
سال هاست که بازار سدان های نیمه لوکس ایران در تسخیر کره ای ها قرار گرفته و به غیر از برخی برند های ژاپنی (مثل تویوتا) کسی نتوانسته مزاحمتی برای محصولات این کشور بوجود آورد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۱    
کرج – کرج رسا – نماینده ولی فقیه در استان البرز بر لزوم ورود حوزه علمیه استان به مسئله فعالیت فرقه ها تأکید کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
فردیس – کرج رسا – مدیر شهرداری منطقه سه کرج با اشاره به استقرار نمایشگاه های اتومبیل در جاده ملارد، گفت: این وضعیت به کورتر شدن گره های ترافیکی می انجامد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۶    
سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد و فرانسه در خصوص نحوه واکنش رئیس جمهور به دستگیری حسین فریدون توضیحاتی ارائه کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۱    
ساوجبلاغ – کرج رسا – فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به مشکل کمبود آب در مناطقی از این شهرستان گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر آبان ماه 96 رئیس جمهوری به اجرای طرح های آبرسانی این شهرستان اختصاص ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۶    
کرج – کرج رسا – فردی که برای دستیابی به منافع اقتصادی بیشتر اقدام به خشکاندن 6 اصله درخت کهن چنار کرده بود به کاشت 600 اصله نهال در کرج محکوم شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۱    
الاهلی قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط خوبی قرار ندارد و چند بازیکن اصلی خود را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۶    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دیوارکشی ترکیه در مرزهای مشترک با ایران واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره سفر اخیرش به این کشور ارائه کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۱    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرستان ملارد خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۱    
پس از گران شدن محصولات سایپا و پارس خودرو شرکت زامیاد نیز محصولات خود را گران کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۶    
بیشترین علت شکایت از بی اشتهایی کودکان درک ناصحیح والدین از میزان نیازهای تغذیه ای و شرایط غذایی کودک است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۶    
کرج – کرج رسا – سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به انتخاب نشدن شهردار کرج، گفت: گزینه سرپرستی نیز می تواند یکی از گزینه ها باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۱    
سوریه – کرج رسا – جنگنده های روسیه صدها داعشی را نزدیک دیرالزور از پا درآوردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۶    
البرز – کرج رسا – فرمانده پلیس راه البرز گفت که با توجه به ماه پایانی فصل تابستان، اوج گرفتن سفرهای تابستانی و ایجاد ترافیک سنگین به ویژه در راه های این استان ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۶    
کرج – کرج رسا – ناپدری و مادری که متهم به قتل فاطمه کوچولوی یک ونیم ساله هستند، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر پای میز محاکمه ایستادند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۶    
کرج – کرج رسا – دانش آموزان تبعه خارجی در شرایط تحصیلی برابر با دانش آموزان ایرانی که با قاطعیت می توان از آن به عنوان عدالت آموزشی یاد کرد در مدارس کشورمان مشغول تحصیل هستند و سهم استان البرز 23 ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۱    
کرج – کرج رسا – فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان، سارقان حرفه ای منزل ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۶    
مقام معظم رهبری در پاسخ به برخی پرسش های مطرح شده از ایشان، نظر خود را بیان کردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۱    
کرج – کرج رسا – شهردار کرج علیرغم تمام بحث ها و جلسات منتخبین دوره پنجم شوراها هنوز انتخاب نشده و این در حالی است که روند پیش رو انتخاب گزینه “سرپرست” برای شهرداری مرکز استان البرز را منتفی نمی کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۲    
مرازهر وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، امشب (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه برگزار شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۲    
تیم ملی بسکتبال ایران که همه حریفان آسیایی خود را شکست داده بود؛ در دیدار فینال کاپ آسیا برابر تیم استرالیای مدعی مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی کاپ آسیا رسید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۷    
ورزشی – کرج رسا – صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز سی ام مرداد ماه را اینجا ببینید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۷    
قاتل آتنا اصلانی دختربچه 7 ساله اهل پارس آباد مغان که توسط مردی 40 ساله به قتل رسید، روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل محاکمه می شود.