یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 10 مرداد 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 30 دی 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 مرداد 1396 کرج رسا 2 مرداد 1396 کرج رسا 3 مرداد 1396 کرج رسا 4 مرداد 1396 کرج رسا 5 مرداد 1396 کرج رسا 6 مرداد 1396 کرج رسا 7 مرداد 1396 کرج رسا 8 مرداد 1396 کرج رسا 9 مرداد 1396 کرج رسا 10 مرداد 1396 کرج رسا 11 مرداد 1396 کرج رسا 12 مرداد 1396 کرج رسا 13 مرداد 1396 کرج رسا 14 مرداد 1396 کرج رسا 15 مرداد 1396 کرج رسا 16 مرداد 1396 کرج رسا 17 مرداد 1396 کرج رسا 18 مرداد 1396 کرج رسا 19 مرداد 1396 کرج رسا 20 مرداد 1396 کرج رسا 21 مرداد 1396 کرج رسا 22 مرداد 1396 کرج رسا 23 مرداد 1396 کرج رسا 24 مرداد 1396 کرج رسا 25 مرداد 1396 کرج رسا 26 مرداد 1396 کرج رسا 27 مرداد 1396 کرج رسا 28 مرداد 1396 کرج رسا 29 مرداد 1396 کرج رسا 30 مرداد 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۴۸    
معمولاً کامپیوترهای قدرتمند قابل حملی که از حقیقیت مجازی پشتیبانی کرده و به صورت کوله پشتی روی دوش کاربر قرار می گیرند، برای گیمرهایی طراحی و تولید می شوند که می خواهند بدون محدودیت سیم و کابل ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۸    
چرا سیستم یک اداره مثل اداره بیمه باید مختل باشد؟ چرا نمی شود از اداره های مختلف بیمه کارِ یک بیمه شونده را پیگیری کرد و انجام داد؟ اگر در زمان سفرِ داخلی یا ماموریت ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۶    
ناو هواپیمابر “یو.اس.اس. جرالد آر. فورد” آمریکا usa برای اولین بار یک جنگنده را با استفاده از منجنیق الکترومغناطیسی به هوا پرتاب کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۱    
زغال اخته در پیشگیری از ابتلا به سرطان معده نقش دارد، کاهنده چربی و فشارخون است و با خوردن آن چربی های HDL افزایش و LDL کاهش پیدا می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۱    
سامسونگ درصدد است تا در آینده ای نزدیک از فبلت پرچمدار خود از سری گلکسی نوت رونمایی کند. در این مدت شایعات و رندرهای متعددی از این محصول منتشر شده و حتی دعوتنامه های مربوط به رویداد رونمایی از نوت 8 ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۶    
یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه حکما دَلک یا ماساژ را جایگزین ورزش می دانند، گفت: ماساژ به انواع مختلف زبر و خشن, ماساژ سنگین و قدرتی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۱    
این خبر قطعا نمی تواند زمانی که هنوز پرسش های بسیاری در خصوص صحت انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایالات متحده مطرح است، اعتماد مردم به زیرساخت سیستم رای گیری در این کشور را برانگیزد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۶    
همه انسان ها به طور طبیعی در برخی مواقع دچار اضطراب می شوند که این مساله عادی است اما اضطراب مزمن می تواند حتی زندگی فرد را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۶    
محققان در ایالات متحده اظهار کردند: نانوذرات زردچوبه برای مبارزه با سرطان در کودکان هم موثر هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان تحت پوشش این صندوق بدون نوبت خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۸    
ناخن های زرد اغلب با عفونت قارچی و همچنین عملکرد نادرست کبد پیوند خورده اند. اگر ناخن ها زرد و شکننده یا ضعیف هستند، این شرایط می تواند نشان دهنده ابتلا به بیماری هایی مانند سوریازیس، دیابت ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۸    
پیش از رونمایی در نمایشگاه ماشینی فرانکفورت، بورگوارد تصویری از کانسپت جدید خود را منتشر کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۸    
10مرداد (اول آگوست) که بنام روز جهانی تغذیه با شیر مادر نامگذاری شده، در کشورهای مختلف جهان گرامی داشته می شود. هدف از این نامگذاری تشویق مادران به تغذیه فرزندان خود از این نعمت الهی است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۸    
دویدن یکی از بهترین ورزش ها برای حفظ سلامت بدن است و می تواند منجر به تقویت استخوان ها و جلوگیری از بروز یکی از خطرناکترین بیماری ها در خانم ها در دوران میانسالی و سالمندی شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۳    
در این مطلب به ویژگیها و مزاج افرادی که چاق و دارای پوستی سفید و نرم هستند، پرداخته شده و تدابیر ضروری که این افراد باید رعایت کنند، توضیح داده شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۸    
مبحث خودروهای کار در حیطه محصولات سبک یا سنگین، حوزه ای گسترده است که اگر خواسته باشیم بازار آنها را دقیق بررسی کنیم، زوایای پیدا و پنهان زیادی پیش روی ما قرار می گیرد. اما به موضوع، ساده نگاه کنیم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۷    
جوان مشهدی برای خودکشی شیوه جالبی را انتخاب کرد؛ خوردن 5 کیلو خیار با پوست!
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۹    
خودروی تسلا مدل 3 کلید ندارد بلکه به موبایل کاربر متصل می شود و با نزدیک شدن او درها باز می شود. همچنین داشبورد در این خودرو نیز جای خود را به یک صفحه نمایش 15 اینچی داده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۹    
یک خانواده ایرلندی موفق شد رکورد پیرترین خانواده جهان را در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۴    
بانوان کاراته کا استان البرز در مسابقات سبک شوتوکان قهرمانی کشور صاحب 23 مدال رنگارنگ شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۹    
کریستیانو رونالدو روز گذشته یکی از جنجالی ترین روزهای زندگی خود را پشت سر گذاشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۳    
حضور خدام حرم امام رضا (ع) در بیمارستان شهید رجایی کرج / عکس: محمدمهدی کمالزاده
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۸    
حضور خدام حرم امام رضا (ع) در کمالشهر / عکس: محمدمهدی کمالزاده
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۸    
ملیکا ی 1٫5 ساله از برابر خانه شان در مشهد ربوده شد در حالی که در یکی از خیابان های اصفهان رها شده بود، توسط کلانتری 28 اصفهان پیدا شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۸    
بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در بوستان فاتح کرج / عکس: مهران شیرمحمدی
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۸    
فردیس شهری با نیم میلیون جمعیت حتی یک آرامستان ندارد و همین مسئله باعث شده سالانه صدها هزار سفر مازاد به شبکه راه های استان تحمیل می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۸    
کمیته مسابقات برنامه مرحله اول جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر فصل 97-96 را اعلام کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۸    
وزیر خارجه کشورمان و عادل جبیر، همتای عربستانی او در حاشیه اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در استانبول، با هم دیدار کردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۸    
فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد که امسال 270 میلیارد ریال برای احداث و تکمیل 137 پروژه عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۳    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو و با پراید در جاده کرج- چالوس 4 نفر مصدوم شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۸    
مصرف آب و برق در استان البرز در تابستان امسال شاهد رکوردهایی ناخوشایند است که در صورت مصرف بهینه و کاهش 10 درصدی آن نباید به ثبت می رسید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۳    
یکی از مدیران سازمان ملی استاندارد به اتهام ارتشا و فساد مالی بازداشت شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۸    
در فاصله چند روز تا برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور و تشکیل کابینه جدید به نظر می رسد نخستین وزیر دولت دوازدهم به طور رسمی معرفی شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۳    
پس از مرگ یک پیرزن متکدی، پلیس که برای تحقیقات به خانه اجاره ای او رفت با صحنه ای عجیب رو به رو شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۸    
یک مقام مسئول در دادسرای ویژه روحانیت گفت: پرونده دو مداح معروف به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۸    
آتش نشانان 30 نفر از ساکنان ساختمان 10 واحدی که میان دود غلیظ به خاطر آتش گرفتن دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و اپتیما در قسمت پارکینگ ساختمان گرفتار شده بودند را نجات دادند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۸    
نمایشگاه نقاشی آزمون نخست در خانه هنرمندان کرج افتتاح شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۸    
رییس شورای شهر کرج گفت: گدایی به حرفه ای برای برخی تبدیل شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درباره اعمال تحریم های جدید آمریکا باید شکایتی به شورا و کمیسیون مربوطه در این رابطه ارسال شود که این موضوع صورت گرفته است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان، 400 لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۳    
اینتل چندی پیش از پلتفرم X299 و پردازنده های نسل SkyLake-X و Kabylake-X رونمایی کرد. پردازنده های جدید بر اساس سوکت LGA2066 طراحی و بر همین اساس نیاز به مادربردهایی کاملا جدید دارند. ا
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۸    
در شرایطی که نیمار در آستانه پیوستن به تیم پاری سن ژرمن قرار دارد اختلافات او با مسی روز به روز عیان تر می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال سایپا در آزمون مقطع دکتری قبول شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
والیبال ایران پس از اخراج عادل غلامی از ملی والیبال دچار حاشیه های متعددی شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
بازیکن پیکان برای حضور در پرسپولیس و دریافت رضایتنامه مجبور به تهدید خودسوزی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
تیم ملی والیبال امید ایران با پیروزی برابر چین عنوان پنجم رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۴    
سرپرست فرمانداری کرج با انتقاد از عملکرد آبفای شهری شهرستان گفت: بنده شاهد بوده ام در حالی که آب شرب کمالشهر، پیشاهنگی و خرمدشت جیره بندی است اما در عظیمیه و مهرشهر، آب صرف پر کردن استخرها می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۶    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمراستان البرز گفت: 2 کوهنورد که درارتفاعات برغان در روستای سرهه شهرستان ساوجبلاغ گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۶    
انتظار می رود تا اپل از نسخه جدید سیستم عامل مربوط به ساعت های هوشمند خود در WWDC 2017 رونمایی کند. نسخه 4 این سیستم عامل بهبودهایی نسبت به نسخه های قبلی خواهد داشت ولی خبر دقیقی راجع به آن منتشر ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۵    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست البرز گفت که 2 فروشنده متخلف که اقدام به فروش غیرمجاز پرندگان وحشی در کرج کرده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۶    
گیم Endless Space 2 هیبتی در خور نامش دارد. از لایه های متعدد گیم پلی با منوهای اصلی و منشعب بسیار تشکیل شده که انگار با رجز، هماور می خواند و زیبایی محسورکننده آن ناهماورها را نیز به دام خود می کشد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
رقابت های والیبال قهرمانی آسیا امروز در شهر سورابای اندونزی به کار خود در حالی پایان می دهد که تیم های ژاپن و قزاقستان به مصاف یکدیگر می روند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۹    
سه دهه ریاست احمد ناطق نوری بر فدراسیون بوکس تمام شد.