پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 25 دی 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 دی 1397 روزنامه کسب و کار 2 دی 1397 روزنامه کسب و کار 3 دی 1397 روزنامه کسب و کار 4 دی 1397 روزنامه کسب و کار 5 دی 1397 روزنامه کسب و کار 6 دی 1397 روزنامه کسب و کار 7 دی 1397 روزنامه کسب و کار 8 دی 1397 روزنامه کسب و کار 9 دی 1397 روزنامه کسب و کار 10 دی 1397 روزنامه کسب و کار 11 دی 1397 روزنامه کسب و کار 12 دی 1397 روزنامه کسب و کار 13 دی 1397 روزنامه کسب و کار 14 دی 1397 روزنامه کسب و کار 15 دی 1397 روزنامه کسب و کار 16 دی 1397 روزنامه کسب و کار 17 دی 1397 روزنامه کسب و کار 18 دی 1397 روزنامه کسب و کار 19 دی 1397 روزنامه کسب و کار 20 دی 1397 روزنامه کسب و کار 21 دی 1397 روزنامه کسب و کار 22 دی 1397 روزنامه کسب و کار 23 دی 1397 روزنامه کسب و کار 24 دی 1397 روزنامه کسب و کار 25 دی 1397 روزنامه کسب و کار 26 دی 1397 روزنامه کسب و کار 27 دی 1397 روزنامه کسب و کار 28 دی 1397 روزنامه کسب و کار 29 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۲    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: زائران می توانند با ثبت کد ملی در سامانه رضوان دعوتنامه میهمانسرای حضرت امام رضا (ع) را دریافت کرده و از غذای متبرک آن استفاده کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۳    
به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت نایک منتشر شده که نشان می دهد که این شرکت به زودی از کفش های مجهز به بند خودکار خود رونمایی خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۶    
رئیس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی جهاد دانشگاهی از افزایش 20 درصدی ظرفیت آسیای گلوله ای سه چمبره شرکت آلومینیای جاجرم با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۵    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر این هفته با حضور معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این بانک برگزارمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف سه پرونده سرقت و کلاه برداری که متهمان این پرونده ها به بهانه ازدواج موقت زمینه وقوع جرم را فراهم کرده بودند خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۴:۰۲    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: حذف صفرها از پول ملی نوعی سرگرم کردن افکار عمومی و سرپوش گذاشتن روی سیاست گذاری های اشتباه گذشته و حال کشور است و باید به جای این کار، سرمایه بانک ها را افزایش داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۷    
سخنگوی قوه قضاییه درباره رییس بعدی دستگاه قضا گفت: هنوز تا جایی که خبر دارم به صورت قطعی کسی مشخص نشده است و طبیعتا وقتی رییس قوه قضاییه تعیین شد همه در جریان قرار می گیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت تعاونی عشایری مازندران ادعا کرد: در فروش سبوس به دامداران این استان رانت وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۷    
رهبر حزب حرکت ملی ترکیه در واکنش به تهدید اقتصادی رئیس جمهوری آمریکا علیه کشورش، گفت: اگر آنها دلار دارند، ما هم ایمان و مردم خودمان را داریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۵    
نشست فرماندهان نظامی ناتو در پایخت بلژیک آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمهوری کرواسی به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان به آنکارا سفر می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۰    
رسانه های محلی نیجریه از کشته شدن 10 تن در حمله گروه تروریستی بوکوحرام به روستایی در ایالت بورنو در شمال شرق این کشور خبر دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۷    
قانون گذاران انگلیسی طرح ترزا می برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا را پس از ساعت ها بحث و گفت وگو رد کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۷    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که تلاش های تدریجی رژیم صهیونیستی در زمینه زدودن هویت اسلامی مسجد مبارک الاقصی عواقب و تبعات وخیمی در بر خواهد داشت و این رژیم به خاطر زیر پا گذاشتن حرمت این مسجد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۷    
وزیر کشور هماهنگی بین دستگاه ها را بسیار مهم دانست و گفت: استانداران محور قدرت و انسجام در استان هستند و هیچ ملاحظه ای به جز منفعت مردم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۷    
تیم ملی امید ایران در نخستین بازی از تورنمنت چهارجانبه قطر، برابر تاجیکستان قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه بعد از حذف زود هنگام از جام ملت های آسیا از هواداران فوتبال کشورش عذرخواهی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه بعد از حذف زود هنگام از جام ملت های آسیا به انتقاد از سرمربی سابق تیمش پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۷    
نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید ایرانی تحت عنوان بسم الله در مسکو با سخنرانی مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از دلیل اصلی پیروزی استرالیا برابر این تیم سخن به میان آورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: به طور کلی اگرچه پرتاب ماهواره پیام ناموفق بوده اما به لحاظ فنی و تکنولوژیک می توان گفت پرتاب کننده (ماهواره بر و موشکی که ماهواره را حمل کرده) چیزی حدود 90 درصد به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۰    
عین الله قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال با عمر سک مدیرکل کومیاک (کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی سازمان همکاری اسلامی) دیدار و گفت و گو کرد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با کسوت رسول دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۶    
سیف الاسلام قذافی عنوان داشت که روسیه از تلاش های صلح که با هدف برقراری مجدد امنیت و ثبات در لیبی صورت می گیرد، حمایت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۲    
نگرانی از تفرقه، فضای تنش آلود ،عملکردهای خارج از مصوبه و بدون نظر اعضا و دست های پشت پرده حاکمیتی بر تصمیمات هیات مدیره اتحادیه ناشران از جمله دلایل طرح شده نامزدهای انصرافی از چهاردهمین دوره ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۲    
مدیر عامل موسسه خانه کتاب وزارت ارشاد با اشاره به فعالیت های مختلف مهدی حجوانی ، وی را نماد تعقل و اعتدال توصیف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۹    
زمین لرزه 4.1 ریشتری در مقیاس امواج درونی "سومار" در استان کرمانشاه را لرزاند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تشریح شرایط پذیرش دانشجو برای بهمن ماه 97 بر مبنای پذیرش براساس سوابق تحصیلی گفت: متقاضیان از 29 دی ماه تا 10 بهمن فرصت دارند برای ورود در این موسسات اقدام کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۹    
بنابر حکم سرپرست سازمان سینمایی، ادغام وظایف موسسه رسانه های تصویری با دیگر موسسات سازمان سینمایی در دستور کار مدیرعامل این موسسه قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۴    
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از طراحی اطلس سرمایه گذاری ناحیه نوآوری شریف خبر داد و گفت: این اطلس هفته آخر اردیبهشت ماه سال 98 رونمایی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۱    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای از آغاز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم 98-97 این دانشگاه خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۷    
مشاور رئیس جمهور گفت: رویکرد دولت در بحث تحریم ها، رویکردی کاملاً صادقانه و در عین حال واقع بینانه است؛ یعنی نمی گوییم تحریم هیچ ضربه یا مشکلی برای کشور ایجاد نکرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۷    
اداره کل حقوقی قوه قضائیه با صدور نظریه ای مشورتی به استعلام یک مرجع قضایی درخصوص چگونگی حل و فصل اختلاف از طریق داوری و در صورت عدم حل آن، از طریق مراجع قضایی پاسخ داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۱    
حجت الله مهدیان ریاست هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همراهی عضو هیات مدیره این بانک در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره این اتحادیه دیدار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از امضای قرارداد اجرای آموزش مهارت های اخلاقی زندگی برای خانواده های زندانیان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۰    
قرار است رئیس جمهور ترکیه در 23 ژانویه برای هماهنگی با طرف روسی درخصوص عقب نشینی نیروهای آمریکا از سوریه به مسکو سفر کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۰    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 38 هزار و 826 میلیارد ریال سهم و اموال دولتی واگذار شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۰    
41 میلیارد تومان باقیمانده سود سهام عدالت برای مشمولان روستایی و عشایر سراسر کشور که شماره شبای بانکی خود را ثبت کرده اند، واریز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۷    
عربستان سعودی شورای امنیت سازمان ملل را به جلوگیری از ساخت وساز شهرک های یهودی نشین توسط رژیم صهیونیستی فراخواند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۵    
کتاب (رمان) مستوری مربوط به ابعاد زندگی سردار شهید مهدی زین الدین از فرماندهان دوران دفاع مقدس با حضور نویسنده کتاب و منتقدان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد و بررسی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۰    
دروازه بان دوم تیم ملی اردن بعد از اصابت توپ به صورت تماشاگر خردسال فلسطینی، وارد سکوهای ورزشگاه شد و جویای حال این کودک شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۲    
تیم توسعه دهنده ماهواره پیام امیرکبیر در نامه ای به رییس جمهور اعلام کردند: تیم ماهواره پیام امیرکبیر با افتخار آماده است از همین فردا و با تجدید قوای مجدد با تمام توان در چارچوب نیازمندی های کشور ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۰    
رییس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به صراحت قانون برنامه ششم توسعه بر تشکیل نظام صنفی هنر، خواستار تسریع در اجرای این حکم از سوی دولت با عزم جدی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۷    
هافبک با تجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان از این باشگاه جدا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۵    
دو تیم ملی اردن و فلسطین در حالی برابر هم قرار گرفتند که اردن صعودش به عنوان تیم نخست قطعی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهوری ترکیه نوشت: برای مبارزه با تروریسم نیاز به اخذ اجازه از کسی نداریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۲    
دو تیم ملی سوریه و استرالیا در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت ها برابر هم قرار گرفتند که در ثانیه های پایانی دروازه سوریه باز شد و حذف این تیم را رقم زد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۷    
پرویز داوودی رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت تعدادی از پرسنل ارتش در پی سقوط هواپیما را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۷    
دبیر شورای نگهبان به مناسبت شهادت جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۸    
بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که از دیروز (دوشنبه) به دنبال افزایش جهانی قیمت طلا در بازار افزایش یافته بود، امروز اندکی تعدیل شد و به سه میلیون و 898 هزار تومان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۲    
سخنان رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان گلستان حاوی نکات بسیار مهمی است که اگر بدان توجه شود چه بسا جامعه ما به خود انتقادی ورود کند و از این رهگذر مردم و مسوولان و نخبگان واقعی تر شوند و واقعی تر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با بیان این که باید سهم خوبی از اعتبارات توسعه کشور را بگیریم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۰    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: سرپرستان خانوارها می توانند نود و پنجمین یارانه نقدی خود را در ساعت 24 چهارشنبه (بیست و ششم آذرماه) دریافت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۷    
منابع خبری از قطعی شدن سفر رسمی رییس جمهوری اتریش و هیأت همراه به اراضی اشغالی خبر دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۶    
ماهواره ایرانی پیام امیرکبیر که توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده بود بامداد امروز(سه شنبه) توسط ماهواره برداخلی به فضا پرتاب شد اما به دلیل نداشتن سرعت کافی از ماموریت محوله بازماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۳    
محققان موسسه فناوری جورجیا یک پچ ضد بارداری توسعه داده اند که می تواند در عرض پنج ثانیه استعمال شود و بیش از یک ماه تاثیرگذاری داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۱    
سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز اعتبار بسته حمایتی 28 میلیون مشمول سازمان تامین اجتماعی خبر داد که حجم آن یک هزار و 450 میلیارد تومان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۸    
رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه فردوسی مشهد (فاوا) در خصوص پیامی نامتعارف که روز گذشته در پرتال تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی منتشره شده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۸    
محمد جواد ظریف با حضور بر مزار جلال طالبانی به وی ادای احترام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۸    
معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به دغدغه های کارگران بیان کرد: تلاش می شود طرح طبقه بندی کارگران معدن سریع تر بازنگری شود و سعی می کنیم سختی کار در حقوق و مزایا در بازنگری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۵    
مسئولیت مقایسه و بررسی 150 ساختمان در شهر تهران با کاربری های متفاوت و بر اساس خط مبنا و شدت مصرف انرژی با ساختمانهای انرژی کارا در شهر تهران از سوی شورای امنیت ملی به شهرداری تهران محول شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۶    
معاونان امور زراعی و باغی وزیر جهاد کشاورزی امروز (سه شنبه) به بوستان گفتگو رفتند تا در آیین گشایش ششمین نمایشگاه بین المللی سم، کود و نهاده های کشاورزی حضور داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۶    
معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از هر کدام از هفت منطقه آزاد کنونی خواست در بخش صنایع خلاق ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۳    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وجود حدود 49 هزار کودک بدون شناسنامه در کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۰    
جلسه بررسی بریگزیت در مجلس عوام انگلیس با حضور نخست وزیر این کشور آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: اتحادیه های سرا سری و شرکت های تعاونی صاحبان بانک توسعه تعاون محسوب می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۸    
رئیس گروه برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اتمام پروژه بخشی از خاک برداری راه دسترسی به غار زینگان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پرونده تخلفات در شهرک صنعتی اردبیل منتهی به حکم محکومیت شده و به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۵    
رییس شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج گفت: از سال گذشته تاکنون 21 اعدامی در البرز مورد بخشش شاکیان قرار گرفته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۹    
چهار هزار و 500 شرکت دانش بنیان مورد تائید در کشور در حال فعالیت هستند که مشکلات زیاید را برای توسعه و ادامه راه باید پشت سر بگذارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این که بخش زیادی از بدهی های بیمه سلامت به پزشکان و مراکز طرف قرارداد طی هفته گذشته پرداخت شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۲    
دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این تودیع و معارفه شبیه دو امدادی است، گفت: در این مراسم مسئولیتی از فردی گرفته می شود و به فرد تواناتر دیگری واگذار می شود و امیدوارم این شورا بتواند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۹    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه شخص ثالث از سال آینده، آزمایشی به جای خودرو به راننده داده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۳    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر رعایت دقیق ضوابط و الزامات ابلاغی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در شعب این بانک تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۳    
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تعدادی از شعب شهر گرگان را مورد بازدید قرار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۰    
روابط عمومی سایپا با یادآوری دیدار هفته گذشته مدیرعامل این شرکت با مدیرعامل ایرنا اعلام کرد: محمدرضا سروش در این دیدار با مقایسه افزایش قیمت برخی کالاها از جمله سکه طلا و مسکن از سال 1372 تا امسال ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۷    
تظاهرات در بصره امروز نیز ادامه داشتند و در این میان ده ها معترض توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۸    
چند روزیست که نقل قولی از زبان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با استناد به توییت معاون خبر ایرنا در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شده است که در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی مطالب ذیل بیان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۵    
با وجود آنکه گروه شبه نظامی کنترل کننده بخشی از اراضی استان ادلب در شمال غرب سوریه مدعی قطع کردن ارتباطش با القاعده است اما تحلیل گران می گویند این گروه به رغم چند بار تغییر نام ماهیت خود را تغییر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۲    
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تاخیر بیش تر در تامین منافع ایران در اجرای برجام، ممکن است به منافع راهبردی ایران خدشه وارد کند و برجام دیگر ابزار مفیدی برای تامین منافع ملی ایران نباشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۲    
وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) تماس تلفنی با همتای اردنی خود برقرار ساخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۲    
چهار متخلف که در رودخانه نشور کامیاران، توسط موتور برق مبادرت به صید غیرمجاز 55 قطعه ماهی کرده بودند، به پرداخت جزای نقدی و رهاسازی 1000 قطعه ماهی در سد گاوشان کامیاران محکوم شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک دارای یکی از مدرن ترین و بروزترین سامانه بانکداری الکترونیک باهدف ارائه خدمات سریع، در دسترس و مطلوب به فعالین بخش تعاون است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو طی نامه ای به تمامی شرکت های واردکننده دارو، فهرست داروهای فوریتی مورد نیاز این سازمان را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۷    
سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از بررسی پیشنهاد بند (ز) تبصره 21 ماده واحده لایحه بودجه 98 مبنی بر انتقال دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی به وزارت علوم در نشستی به همت دانشگاه صدا و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: اگرچه پیام از قرار گرفتن در مدار باز ماند و هدف نهایی محقق نشد اما به آن بسیار نزدیک شدیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۷    
نخست وزیر لبنان در دیدار با سفیر کشورمان در بیروت پیامی برای رئیس جمهور کشورمان ارسال کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۵    
رییس کل سازمان مالیاتی کشور گفت: میزان سوء استفاده از محل کارت های بازرگانی اجاره ای در کشور حدود 8000 میلیارد تومان است که با احتساب جرایم فرار مالیاتی بالغ بر 25 هزار میلیارد تومان می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۲    
ارتش آمریکا قصد دارد اواخر امسال برای اولین بار در نزدیکی جزیره اوکیناوا، واقع در جنوب ژاپن یک آزمایش موشکی انجام دهد که بازدارنده ای علیه اقتدار رو به افزایش چین باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۲    
سیاست های غافلگیرانه ترامپ به ویژه در عرصه خارجی از ابتدای دولت وی همواره چالشی برای مقام ها و دیپلمات های آمریکایی بوده به نحوی که در مواردی به استعفای مقام های بعضا کلیدی دولتش از جمله وزیر خارجه و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر، تاکنون یک میلیون و 740 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است اما امکان تحویل 245 هزار واحد به علت برخی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۷    
مدافع ملی پوش تیم لیورپول به دلیل مصدومیت چهار هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۷    
پلیس آلمان اعلام کرد که یک نفر را به اتهام آنچه که "جاسوسی برای ایران" خوانده، دستگیر کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۴    
نشست دی ماه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد به بیان مشکلات فعالان بخش خصوصی در رابطه با این سازمان گذشت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان با بیان این که تا سیاست های کاخ سفید در قبال ایران اصلاح نشود، نمی توانند انتظار تغییر در سیاست های ایران را داشته باشند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۲    
معاون علمی وفناوری رییس جمهور با اشاره به همکاری های شورای عالی انقلاب فرهنگی با این معاونت گفت: من در طول پنج سالی که در این معاونت مشغول به فعالیت هستم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۳    
رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: در شرایطی که به دلیل فشارهای دشمن صنایع و کسب و کارها در بحران قرار دارند باید توجه بیشتری به بازاریابی صورت گیرد.