سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 8 بهمن 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 2 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 3 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 4 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 5 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 6 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 7 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 8 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 9 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 10 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 11 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 12 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 13 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 14 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 15 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 16 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 17 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 18 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 19 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 20 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 21 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 22 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 23 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 24 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 25 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 26 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 27 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 28 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۴    
کسب و کار نیوز - بیست وچهارمین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای چاه حسن شهرستان رودبار جنوب واقع در استان کرمان به بهره برداری رسید و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۴    
کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از آرامش بازار لوازم خانگی سخن گفت و اظهار کرد: ” طرح شناسه دار کردن کالا” در حوزه لوازم خانگی و برای جلوگیری از قاچاق و تقلب از 16 بهمن اجرایی می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۴    
کسب و کار نیوز- محمدرضا کلامی با بیان این که دولت برای روزهای پایانی سال به اندازه کافی کالا تهیه و تدارک دیده است گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۹    
کسب و کار نیوز - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر ضرورت توجه به صنعت ساخت محور و دانش بنیان برای عبود از اقتصاد نفتی از هدفگذاری افزایش صادرات به 15 کشور همسایه به48 میلیارد یورو خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۹    
کسب و کار نیوز - یکی از فاکتورهای اصلی که می تواند به اقتصاد ایران کمک کند - با توجه به سایه سنگین تحریم ها که بر خیلی از بخش های اقتصادی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۴    
کسب و کار نیوز - اگر یک جوان صاحب ایده باشید و موفق شوید از تسهیلاتی که دانشگاه ها این روزها برای تبدیل ایده به محصول یا خدمت ارائه می دهند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۴    
کسب و کار نیوز- در حال حاضر 260 هزار نفر در کشور از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند که مشکلات زیادی برای دریافت این مقرری، پیش روی آنها و مابقی مشمولان این طرح قرار دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۴    
کسب و کار نیوز- از چهارشنبه هفته گذشته لاشه هزاران پرنده مهاجر در تالاب میانکاله توسط مردم محلی و گارد حفاظت منطقه مشاهده شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۹    
کسب و کار نیوز - در جریان عرضه اولیه امروز 10 درصد از سهام شرکت ذوب روی اصفهان با نماد فروی ، یک میلیون و 209 هزار و 907 نفر مشارکت داشتند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۹    
کسب و کار نیوز - شهردار تهران از پیگیری و انجام مذاکره برای ورود اتوبوس های برقی به پایتخت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
کسب و کار نیوز - سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت رفاه از واریز سومین مرحله بسته حمایت معیشتی خبر داد و گفت: سومین مرحله امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۲۴    
کسب و کار نیوز - رشد قیمت سکه درحالی ادامه دارد که تحلیل گران از عدم ورود تقاضای تازه به این بازار خبر دادند. بازاری که بازدهی آن در سال 97 بیش از 130 درصد بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۴    
کسب و کار نیوز - تالار صادراتی بورس کالای ایران روز سه شنبه 8 بهمن ماه میزبان عرضه 77 هزار و 580 تن قیر و 50 تن عایق رطوبتی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۴    
کسب و کار نیوز:نشانه هایی از به اوج رسیدن و در پی آن افول زودهنگام قلب رنسانس نفتی آمریکا در منطقه نفت خیز پرمین مشاهده می شود. این مسئله برای دیگر حوضه های نفتی شیل آمریکا ناخوشایند است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۹    
کسب و کار نیوز:رئیس جمهوری گفت: با اقدام هایی که انجام می شود سال آینده کل تولید گاز کشور به روزانه یک میلیارد مترمکعب می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۹    
کسب و کار نیوز:یک منبع اوپکی اعلام کرد که در واکنش به افت قیمت نفت به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، اوپک در حال بررسی تشدید کاهش تولید یا تمدید توافق کنونی در این زمینه هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۹    
کسب و کار نیوز:رئیس دوره ای نشست های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد که تأثیر ویروس کرونا بر بازار نفت محدود خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۹    
کسب و کار نیوز:قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 7 و 18 دقیقه امروز (سه شنبه، هشتم بهمن ماه) به 58 دلار و 95 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 52 دلار و 85 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۴    
کسب و کار نیوز:وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: با ثبت شهرهای شیراز، زنجان، ملایر و روستای قاسم آباد در فهرست شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی از سوی شورای جهانی صنایع دستی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۴    
کسب و کار نیوز - در دنیای کنونی، هر روز هزاران محصول و خدمت جدید توسط کمپانی ها و سازمان های کوچک و بزرگ جهان تولید و عرضه می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۹    
کسب و کار نیوز:جورجینیو واینالدوم احتمال خروج خود از لیورپول را ممکن دانست و در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد از لیورپول جدا شود به عبارت "بستگی دارد" بسنده کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۹    
کسب و کار نیوز:افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس امروز میهمان تلفنی برنامه سلام صبح بخیر بود و با سعید اکبری مجری برنامه در خصوص مسایل مختلف صحبت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۴    
کسب و کار نیوز:سرمربی سردار بوکان پاسخ همتای خود در شهرداری ماهشهر را داد و عنوان کرد او بزرگنمایی انجام داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۴    
کسب و کار نیوز:13 سال بعد از اتفاقات رخ داده در کوالالامپور در جام ملت های 2007 مالزی یک بار دیگر نیمکت تیم ملی به پرافتخارترین مربی داخلی لیگ برتر چشمک زد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۴    
کسب و کار نیوز:تیبو کورتوا ستاره بلژیکی رئال مادرید می گوید با وجود افتخاراتی که با چلسی بدست آورده ولی در رئال رویای خود را زندگی می کند و بازی در رئال را نقطه اوج کارنامه فوتبالی خود می داند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۹    
کسب و کار نیوز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 6471واحدی، به ارتفاع 427هزار واحد صعود کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۴    
کسب و کار نیوز :مدیر اداره امور عشایر گیلان گفت: تعیین توانمندی ها و نقاط ضعف و قدرت شناسایی تیرها، طایفه ها و مسیرهای کوچ دام از مهم ترین برنامه های سال جاری اداره امور عشایر استان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۴    
کسب و کار نیوز :با ابلاغی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، ابوذر ضیائی، به عنوان مدیرکل فرودگاه های هرمزگان منصوب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۴    
کسب و کار نیوز - همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرامش نوشت: در ادامه اعمال نظارت مؤثر بر تراکنش های پولی در شبکه بانکی یکی از برنامه های بعدی بانک مرکزی جداسازی حساب های شخصی و تجاری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۹    
کسب و کار نیوز- عضو هیئت علمی گروه فیزیک و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نتایج تحقیقات جهانی در زمینه اثرات مخرب میدان های مغناطیسی تلفن های همراه گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۴    
کسب و کار نیوز - در ماه های اخیر به دفعات در زمان های خاص از اعضای مختلف تیم اقتصادی دولت و مقامات پولی شنیده می شود که متغیرهای کلان اقتصادی کشور نظیر رشد اقتصادی، نرخ تورم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۷    
کسب و کار نیوز - رییس جمهوری با بیان اینکه دولتی که در تنگناست سه برابر دولت های قبل در بخش تصفیه خانه کار کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۷    
کسب و کار نیوز - روند افزایشی قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار که نگرانیها نسبت به شیوع اپیدمی جدید را تحت الشعاع قرار داد، متوقف شد.