شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 2 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 3 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 4 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 5 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 6 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 7 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 8 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 9 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 10 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 11 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 12 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 13 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 14 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 15 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 16 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 17 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 18 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 19 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 20 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 21 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 22 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 23 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 24 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 25 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 26 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 27 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 28 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
کسب و کار نیوز - طی صدور حکمی از سوی دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، مجتبی دهاقین به عنوان سرپرست اداره امور شعب جنوب کشور و شرق تهران منصوب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
کسب و کار نیوز - تفاهم نامه همکاری برای طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز ایران خودرو با حضور معاون علمی و فن آوری ریاست جمهوری میان شرکت های دانش بنیان و ساپکو به عنوان تامین کننده قطعات این خودروساز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
کسب و کار نیوز:مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: به بحث مبارزه با اعتیاد به عنوان یک تکلیف نگاه شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
کسب و کار نیوز- شرکت های هرمی یا همان بازاریابی شبکه ای مدت ها پیش وارد ایران شد و در سالهای گذشته با عنوان خرید سکه- گلد کوئست- افراد بسیاری را جذب کرد که متاسفانه نتیجه کار رضایت بخش نبود و عده ای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۵    
کسب و کار نیوز- تنها چهار هفته تا پایان سال 98 باقی مانده و این در حالی است که به رغم اظهارنظرهای فراوانی که در رابطه با تعیین میزان دستمزد 99 شده هنوز اقدام موثری در این رابطه انجام نشده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۰    
کسب و کار نیوز - روزی مزیت رقابتی قیمت پایین اسنپ و تپسی، تاکسی های سنتی و آژانس ها را از دور رقابت با میوه های نوبرانه عصر دیجیتال خارج کرد؛ اما امروز همین مزیت رقابتی تبدیل به معضل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۵    
کسب و کار نیوز :معاون میراث فرهنگی اداره کل گیلان: با متخلفان و متجاوزان به حریم بافت های تاریخی استان گیلان برخورد قانونی صورت می پذیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
کسب و کار نیوز :معاون گردشگری آذربایجان غربی خبر داد: تابلوهای اطلاع رسانی برای اطلاع گردشگران از وجود راهنمایان حرفه ای گردشگری در اماکن شاخص تاریخی استان نصب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
کسب و کار نیوز :اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درمیان (ویژه نوروز 99) با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری این شهرستان، بخشداران و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان درمیان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
کسب و کار نیوز :معاون گردشگری خراسان شمالی از تشکیل انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی، بین راهی و سفره خانه های سنتی استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
کسب و کار نیوز :کارشناس مسئول بوم گردی و اکوتوریسم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت اقامتگاه بوم گردی در استان پروانه فعالیت دریافت کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز- رئیس جمهور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا که براساس مگاپلت فرم ملی این گروه یعنی SP100 طراحی و ساخته شده، بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز- یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است با توجه به اینکه بسیاری از کالاهای کشاورزی و محصولات غذایی مردم مستقیما از طریق ارز بازار آزاد یا نیمایی تامین نمی شوند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز- رونمایی از سامانه املاک و اسکان، تحقق قانون مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه املاک را وارد فاز جدی تری کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
کسب و کار نیوز- دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک ضمن ارائه آخرین وضعیت واردات و ترخیص 1.4 میلیون تن برنج در 11 ماهه امسال ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
کسب و کار نیوز - در حاشیه جلسه هیات دولت، امروز چهارشنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت چهار محصول جدید دو شرکت ایران خودرو و سایپا معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
کسب و کار نیوز - ایده اولیه امتیازدهی به سفر در سرویس های حمل ونقل اینترنتی به منظور افزایش کیفیت سفر و رضایت مسافران ایجاد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز:قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 8 و 9 دقیقه امروز (چهارشنبه، 30 بهمن ماه) به 58 دلار و 34 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 52 دلار و 60 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز:افت قیمت نفت سبب شد سهام شرکت آرامکو عربستان، افزایش قیمت پس از عرضه اولیه سهام این شرکت را از دست دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز:معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران، بازسازی و نوسازی تأسیسات نفتی را از جمله اولویت های این شرکت در مسیر تحقق تولید ایمن و پایدار نفت و گاز در کشور برشمرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز:اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که تولید نفت شیل در این کشور در ماه مارس سال 2020 میلادی به رقمی بی سابقه می رسد، اما تولید گاز آن کاهش می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز:رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه حدود یک میلیون و 500 هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱    
کسب و کار نیوز :دبیر کل حزب ندای ایرانیان معتقد است: بر اساس تحلیل های نادرست آمریکایی ها دچار توهم سیاسی شدند؛ در این شرایط نباید صندوق رای را رها کرد و علارغم همه بی مهری هایی که به اصلاحات شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱    
کسب و کار نیوز :نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله سید احمد خاتمی اقامه می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
کسب و کار نیوز :ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد که فرماندهی ویژه ای برای مقابله با تهدیدات ایران تشکیل خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
کسب و کار نیوز :رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیام دعوت از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه یادآورشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
کسب و کار نیوز :استف بلوک، وزیر خارجه دولت پادشاهی هلند به منظور مذاکره پیرامون روابط دوجانبه، تحولات منطقه و مسائل بین المللی با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
کسب و کار نیوز :رئیس کل بانک مرکزی از تصمیم روز گذشته شورای پول و اعتبار برای تولیدکنندگان بدهکار بانکی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
کسب و کار نیوز :مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان این که پیشنهاد هلدینگ افزایش سرمایه 5850 میلیارد تومانی بود، اظهار کرد: بورس با افزایش سرمایه 5200 میلیارد تومانی موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
کسب و کار نیوز :با تداوم سایه کرونا بر بازار ارز تقاضا برای خرید دلار کماکان بالاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
کسب و کار نیوز :برای اجاره یک خانه 80 متری با عمری بیش از 10 سال باید به طور متوسط سه میلیون و 500 هزار تومان در ماه اجاره پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
کسب و کار نیوز :بانک مرکزی آلمان در گزارشی نسبت به پیامدهای کرونا هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
کسب و کار نیوز:مدیر حفظ نباتات خراسان شمالی از پیش بینی سه برابری مبارزات علیه سن گندم در این استان در بهار سال آینده خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
کسب و کار نیوز:مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر دستگاه پخت نانی که دارای شعله مستقیم باشد، غیراستاندارد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
کسب و کار نیوز:مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: تراز دریاچه ارومیه 57 سانتی متر افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
کسب و کار نیوز:مدیرکل جدید فرودگاه های استان هرمزگان گفت: اولویت نخستم اتمام پروژه های نیمه تمام و عملیاتی کردن برنامه های از قبل تعیین شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
کسب و کار نیوز:پرونده شب دوم مرحله گروهی ACL2020 با چهار صدرنشینی تیم های عربستانی بسته شد تا آماری عجیب برای سعودی ها ثبت شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
کسب و کار نیوز:اشتباه بچه گانه خالد عیسی دروازه بان تیم فوتبال العین امارات باعث شد که این تیم دومین باخت متوالی خود در رقابت های آسیایی را تجربه کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد اجتناب از اخراج سادیو مانه دلیل تعویض این بازیکن بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
کسب و کار نیوز:دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد شب دیدار با لیورپول را هرگز فراموش نخواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
کسب و کار نیوز:اعلام رسمی دوری سه ماهه ستاره سرشناس عنابی ها و باشگاه السد باعث تاسف بسیاری از اهالی فوتبال در قطر همین طور توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا شد.